-
Μα δε χρειάζεται. Είναι ολόκληρο το άρθρο !
Αστειεύομαι, δεν έχω διαβάσει το εν λόγω άρθρο. -
Γειά σας,
Συμφωνώ με τα γραφόμενα απο τον 'babbis'.
Δεν είναι δυνατόν ένα κομμάτι της κοινωνίας μας να ξεχωρίζει τόσο πολύ, από τον μέσο όρο όλων των υπολοίπων, δεν στέκει ...στατιστικά τουλάχιστον!!
Ίσως στα συγκριτικά να λέγονται κάποιες αλήθειες ..μακιγιαρισμένες!!. Ίσως !!
Έχω την άποψη ότι αποτελούν ...προέκταση των προσπέκτους των εταιρειών!!
Από την άλλη χαιρόμαστε να ακούμε καλά λόγια για τις επιλογές μας και τότε ανακαλύπτουμε την ...χαμένη εγκυρότητά τους!!
Ο καλύτερος κριτής πρέπει να είσαι ...εσύ και μάλιστα γενικά, όχι μόνο στα αυτοκινητιστικά θέματα, αλλά όπου αντέχεις και όσο μπορείς, πρέπει να το ... ψάχνεις !!
Το κακό με το αυτοκίνητο είναι ότι είναι ένα πολυσύνθετο αντικείμενο, που συνδυάζει πολλές παραμέτρους, (μηχανικής, φυσικής, πρακτικής, μόνο η αισθητική είναι ξεκάθαρη, μου αρέσει δεν μου αρέσει), τις οποίες συνήθως ανακαλύπτεις μετά την αγορά του, αν δεν το ψάξεις εξαντλητικά, όπου και πάλι δεν θα τα ανακλύψεις όλα!!Φιλικά
Μάξιμος
-
Montecarlo
Πως είναι δυνατό το Autotriti να κάνει παρουσίαση στο Chevrolet Aveo και μην αναφέρεται πουθενα οτί στο EuroNCAP πήρε 1.5 αστέρι το όποιο είναι η χειρότερη επίδοση της 5ετίας ... ακόμα χαμηλότερα και από τα Κινέζικα...
Ή το περιοδικό τελικά απλά τους κάνει διαφήμηση ή ο δημοσιογράφος δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο και καλύτερα να γράφει για το madame figaro...
Το autotriti βρισκει μονο τα θετικα των αυτοκινητων.Το θεωρω τραγικο περιοδικο.Σκεψου το και ετσι.Ειναι σαν να διαβαζεις την esspreso kai to loipon του αυτοκινητιστικου τυπου...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
MontecarloChevrolet Aveo και μην αναφέρεται πουθενα οτί στο EuroNCAP πήρε 1.5 αστέρι
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ???????
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
MontecarloΠως είναι δυνατό το Autotriti να κάνει παρουσίαση στο Chevrolet Aveo και μην αναφέρεται πουθενα οτί στο EuroNCAP πήρε 1.5 αστέρι το όποιο είναι η χειρότερη επίδοση της 5ετίας ... ακόμα χαμηλότερα και από τα Κινέζικα...
Ή το περιοδικό τελικά απλά τους κάνει διαφήμηση ή ο δημοσιογράφος δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο και καλύτερα να γράφει για το madame figaro...
Το autotriti βρισκει μονο τα θετικα των αυτοκινητων.Το θεωρω τραγικο περιοδικο.Σκεψου το και ετσι.Ειναι σαν να διαβαζεις την esspreso kai to loipon του αυτοκινητιστικου τυπου...
εσύ που το έμαθες ότι πήρε 1,5. Από τι περιοδικό?
Μηπως μαθαίνουμε τι αμάξια τα παίζουν στα μέγαρα....
Εχετε δεί άρθρα που πεθαίνουν αμάξια, σπάνε κλπ... ? Εχετε δεί άρθρο που δημοσιογράφος χτύπησε το αμάξι της εταιρίας κάνοντας όπισθεν?
(Αυτό το θεωρώ ντροπή, να το χτυπάς στο παρκάρισμα) -
coyote
Μηπως μαθαίνουμε τι αμάξια τα παίζουν στα μέγαρα....
Εχετε δεί άρθρα που πεθαίνουν αμάξια, σπάνε κλπ... ? Εχετε δεί άρθρο που δημοσιογράφος χτύπησε το αμάξι της εταιρίας κάνοντας όπισθεν?
(Αυτό το θεωρώ ντροπή, να το χτυπάς στο παρκάρισμα)Δε μιλαω μονο για το αν τα περιοδικα μας κρυβουν γεγονοτα.Μιλαω για τις δοκιμες και τα τεχνικα.Διαβασε μια δοκιμη του autotriti και μετα των 4τ ή του drive.Εγω παντως διαβαζω μερικες δοκιμες του autotriti και νομιζω οτι ειναι το δελτιο τυπου της αντιπροσωπειας.Ασε τα τεχνικα θεματα ,δεν τιθεται καν θεμα συγκρισης...(Υπαρχει βεβαια και το R&D)Παντως οι υποτιθεμενες δοκιμες μακρας διαρκειας των ελληνικων περιοδικων ειναι για τα πανηγυρια.Εδω ειναι ολα στο ιδιο (χαμηλο) επιπεδο.
Τωρα για τα τρακαρισματα που λες οι 4Τ εχουν αναφερει μερικα κατα τη διαρκεια δοκιμων.Το drive ειχε δημοσιευσει το περιστατικο που βυθισαν ενα land cruiser στο ποταμι και τα παιξαν τα ηλεκτρικα.Αν και ο οποιοσδηποτε ανθρωπος μπορει να τρακαρει ανα πασα στιγμη,ειδικα στο παρκαρισμα δε θελει και πολυ.Τωρα για το aveo αν δε το γραφουν και τα αλλα περιοδικα ισως θα πρεπει να τους το υπενθυμισουμε με ενα γραμματακι -
Από το auto-internet.gr., ένα υπόδειγμα επιλόγου σε συγκριτική δοκιμή.
Ξεκάθαρα πράγματα.'Τελικά, όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Και η δουλειά μας, να σας προτείνουμε κάποιο, ιδιαίτερα δύσκολη. Αν η ποιότητα είναι για σας uber alles, τότε BMW. Αν όμως δεν θέλετε να δώσετε σχεδόν 30.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο 1.600 κ.εκ., τότε θα κινηθείτε σε άλλη κατεύθυνση. Η 159 είναι άνετη, δυνατή και η πιο γρήγορη από τα τρία, έχει κορυφαία οδική συμπεριφορά-αποτελεσματικότητα. Το 9-3 όμως έχει χώρους, είναι το πιο φτηνό και διαθέτει αγχολυτικό χαρακτήρα και φιλόξενο εσωτερικό κι ας μην έχει την κορυφαία ποιότητα. Τέλος πάντων, αν δεν μπορείτε να αγοράσετε μια ...6κύλινδρη 3άρα, ας πούμε ότι το 9-3 (λόγω της σημαντικής διαφοράς τιμής) διατηρεί ένα μικρό προβάδισμα στην οικονομική λογική που πρέπει να έχει ένα συμπέρασμα (ειδικά αν κανένα από τα τρία δεν «ανάβει φωτιές» στο οδηγό, μια που αποτελούν τις «βασικές» εκδόσεις των αντίστοιχων μοντέλων)'.
-
Εγω θα εμπιστευτω απολυτα το περιοδικο που θα κανει συγκριτικο μια Caterpillar με μια Ferrari επειδη 'εχουν παρομοια τεχνικα χαρακτηριστικα'
V8 ή V12 κινητηρες με πανω απο τετρακοσια αλογα -
Ήμουν μεταξύ μέτριας και καμιας αλλά ψήφισα μέτρια μόνο και μόνο επειδή δε μ'αρέσει να είμαι τελείως απόλυτος.
Το παν σήμερα είναι οι δημόσιες σχέσεις και έτσι λειτουργούν σχεδόν όλοι.Αυτοί που λένε τα πράγματα όπως είναι, είναι ελάχιστοι(νομίζω οτι υπάρχουν και κανα 2 τέτοιοι) -
Μια χαρά είναι το συμπέρασμα. Ποιος είναι ο συντάκτης του άρθρου;
-
Όταν το συμπέρασμα που γράφει για κάποιο αυτοκίνητο δεν σμφωνεί με το γούστο μου δε το εμπιστεύομαι. Εντάξει;
Άντε γιατί παραγνωριστήκαμε.
-
Ο χρήστης Subloofer έγραψε:
Ήμουν μεταξύ μέτριας και καμιας αλλά ψήφισα μέτρια μόνο και μόνο επειδή δε μ'αρέσει να είμαι τελείως απόλυτος.Eισαι τουλαχιστον αδικος αγαπητε μου....
Εγω ψηφισα απολυτη εμπιστοσυνη και σε πληροφορω οτι αν αλλαξω αυτοκινητο θα περασω μια βολτα απο τα εμπορικα τμηματα των περιοδικων
να πουν στους συντακτες να μου πουν τη γνωμη τους για ποιο αυτοκινητο θα αγορασω.
Για τετοια τυφλη εμπιστοσυνη μιλαμε...Το παν σήμερα είναι οι δημόσιες σχέσεις και έτσι λειτουργούν σχεδόν όλοι.
Aυτα τα πραγματα δε γινονται στην Ελλαδα.
Μονο στη Κεντρικη Αφρικη συμβαινουν και σε παρακαλω να ανακαλεσεις....Αυτοί που λένε τα πράγματα όπως είναι, είναι ελάχιστοι(νομίζω οτι υπάρχουν και κανα 2 τέτοιοι)
ΔΥΟ??
Που τους βρηκες?? -
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Eισαι τουλαχιστον αδικος αγαπητε μου....
Μπορεί και να είμαι άδικος φίλε μου αλλά αυτή είναι η άποψή μου και απο οτι βλέπω μάλλον είμαστε πολλοί οι άδικοι εδώ.
Aυτα τα πραγματα δε γινονται στην Ελλαδα.
Μονο στη Κεντρικη Αφρικη συμβαινουν και σε παρακαλω να ανακαλεσεις....Εσύ τώρα γίνεσαι άδικος γιατί αδικείς τις χώρες της Αφρικής...
ΔΥΟ??
Που τους βρηκες??Όταν λέω κανα 2 εννοώ οτι είναι ελάχιστοι.Πέρυσι έτυχε να γνωρίσω έναν δημοσιογράφο του χώρου τον οποίο εμπιστεύομαι 100%
-
Μπορεις να παρεις και τηλεφωνο σε περιοδικό
Πετυχαίνεις ένα συντάκτη και σου λένε την γνώμη του για το μοντέλο που ρωτάςΣΤΑ ΙΣΙΑ
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Μπορεις να παρεις και τηλεφωνο σε περιοδικό
Πετυχαίνεις ένα συντάκτη και σου λένε την γνώμη του για το μοντέλο που ρωτάςΣΤΑ ΙΣΙΑ
Εαν παρεις 5 φορες τηλεφωνω και μιλησεις με 5 διαφορετικους ανθρωπους, το πιθανοτερο ειναι να παρεις 5 διαφορετικες απαντησεις, αλλα σιγουρα καμια ξεκαθαρη.
Το σιγουρο ειναι οτι απο τα περιοδικα μπορεις να παρεις αρκετες πληροφοριες, αλλα ειναι σχεδον απιθανο να βγαλεις εμπεριστατωμενη αποψη για καποιο μοντελο.
Αρα που καταληγουμε; Οτι τα περιοδικα δεν ειναι αξιοπιστα, αλλα οχι γιατι εχουν συμφεροντα ή τα 'αρπαζουν', αλλα γιατι η διαφορετικοτητα της καθε γνωμης, ειναι λογικο να απεχει πολυ ή λιγο απο τις αναγκες του καθενος. -
Απο auto-internet.gr:
Από άλλο πλανήτη!
Παρακολουθώντας την ελληνική τηλεόραση δεν μπορεί κανείς παρά να αναρωτηθεί αν ζει στην ίδια χώρα με πολλούς από τους τηλεσχολιαστές του κεντρικού και των παραπλεύρων τηλεπαραθύρων. Εμπορική τηλεόραση είναι, θα πει κανείς, ενδιαφέρεται να παρουσιάσει ό,τι πουλάει για ν' αυξήσει τα κέρδη της. Το πράγμα, όμως δεν είναι τόσο απλό. Σημείο τεμπελιάς και ασχετοσύνης είναι, χαρακτηριστικό του «ωχαδερφισμού» που χαρακτηρίζει αυτή τη χώρα, όπου ο επαγγελματισμός είναι στοιχείο όλο και πιο σπάνιο. Γιατί αυτή η τσαπατσουλιά, ο λαϊκισμός, η τυποποίηση, η προχειρότητα χαρακτηρίζουν και άλλα μέσα ενημέρωσης, μειώνοντας τους αναγνώστες, άρα και τα κέρδη τους, οπότε δεν είναι μόνο θέμα «εμπορίου» αυτή η κατάντια.
Το πρόβλημα είναι, ότι αυτοί που είναι υπεύθυνοι για τον ξεπεσμό της ενημέρωσης σε επίπεδο απόλυτης ρουτίνας, όπου απουσιάζει η διεισδυτική έρευνα, δεν θέλουν (ή δεν μπορούν) να κάνουν κάτι καλύτερο. Γιατί το καλύτερο απαιτεί πολύ περισσότερη δουλειά, αλλά και ικανότητες. Αυτή την περισσότερη δουλειά κάποιοι επιχειρηματίες/εκδότες δεν είναι διατεθειμένοι να την πληρώσουν, υποκύπτοντας κι αυτοί στην τάση των καιρών για μείωση του κόστους ακόμα και σε βάρος την μακροπρόθεσμης απόδοσης των επιχειρήσεων. Αλλά και κάποιοι δημοσιογράφοι δεν είναι διατεθειμένοι να την κάνουν, γιατί έχουν βολευτεί με την ελάχιστη προσπάθεια. Αφήστε που, αν τα πράγματα ξεφύγουν από τη σημερινή προχειρότητα, οι μετριότητες θα φανούν αμέσως και οι φελλοί θα είναι πιο δύσκολο να επιπλέουν.
Αυτά τα φαινόμενα κάθε άλλο παρά έχουν αφήσει ανεπηρέαστο και το δικό μας χώρο, την ειδική δημοσιογραφία που αφορά το αυτοκίνητο, παρ' όλο που υποτίθεται ότι η ειδική δημοσιογραφία απαιτεί ακόμα μεγαλύτερη εξειδίκευση, ακόμα περισσότερες γνώσεις και ακόμα περισσότερη διάθεση για συνεχή ενημέρωση. Γιατί υποτίθεται πως αυτοί που την ασκούν αντιμετωπίζουν σε μεγάλο βαθμό και ως χόμπι το αντικείμενο της επαγγελματικής τους ενασχόλησης.
Και όμως οι τίτλοι των αυτοκινητικών μέσων πληθαίνουν, αλλά η συνολική κυκλοφορία τους συρρικνώνεται. Γιατί όσο πιο ειδικό είναι το μέσο, τόσο πιο απαιτητικοί είναι οι αναγνώστες του και τόσο πιο έντονα αντιδρούν στην προχειρότητα, την ελλιπή ή την «τυποποιημένη» πληροφόρηση. Αυτό που θέλει ο κάθε αναγνώστης, είναι πληροφορίες που τον ενδιαφέρουν και τον αφορούν και όχι ό,τι είναι πιο εύκολο να μαζέψει ο δημοσιογράφος ή ό,τι θέλει να προβάλει ο διαφημιζόμενος (αν και ακόμα και οι διαφημιζόμενοι έχουν αρχίσει να αντιδρούν σ' αυτό το φαινόμενο, γιατί τους ενδιαφέρει βέβαια να υπάρχουν αναγνώστες για όσα γράφονται και όχι να γράφουν οι δημοσιογράφοι για τον ...εαυτό τους!)
Κι εκεί ακριβώς είναι που πάσχει σήμερα όλο το σύστημα πληροφόρησης που αφορά το αυτοκίνητο (και που είναι πλέον πολύ εκτεταμένο). Σε μια εποχή που η αυτοκινητοβιομηχανία πασχίζει να εντοπίσει τις ειδικές ανάγκες των ανθρώπων και να τους προσφέρει προϊόντα προσανατολισμένα σ' αυτές, υπάρχουν έλληνες δημοσιογράφοι που ισοπεδώνουν τα πάντα γιατί έτσι τους βολεύει. **Παίρνεις π.χ. ένα περιοδικό για να διαβάσεις μια γνώμη για ένα μίνι αυτοκίνητο για την πόλη και βλέπεις ένα Atos, ένα Picanto, ένα Panda φωτογραφημένο με τις ...δύο ρόδες στον αέρα και διαβάζεις μέσα σχόλιο του τύπου «...στο όριο υποστρέφει κλπ. κλπ.» Και ποιος νοιάζεται χριστιανέ μου;! Η κυρία που θα πάει για ψώνια στο σούπερ μάρκετ ή ο κύριος που πηγαίνει μ' αυτό σπίτι-γραφείο οδηγεί στο ...όριο, ή πηγαίνει με πρώτη-δευτέρα μέσα στην κίνηση; Πόσα ντουλαπάκια έχει, πόσο καίει και πόσο εύκολα μπαίνει το παιδικό κάθισμα πίσω έψαξες να βρεις; Πες του αναγνώστη γι' αυτά κι αν θέλεις αν του πεις και για το ...όριο σ' ένα αυτοκίνητο πόλης, πες του το σε μία γραμμή.
Πας σε μια δημοσιογραφική παρουσίαση ενός οικογενειακού μοντέλου κι αν δεν βγάζει τουλάχιστον ...200 ίππους, ακούς σχόλια του τύπου, «ψόφιο είναι!» Σιγά ρε μεγάλε! Σιγά μη αγοράσουμε όλοι Ferrari! Στους δρόμους που έχουμε και με τους ρυθμούς που κινείται η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών (που δεν είναι και ικανοί να κινηθούν γρηγορότερα και γιατί να είναι δηλαδή;) αν έχεις ένα μικρομεσαίο 1600άρι με 110 ίππους μπορείς να κινηθείς πιο γρήγορα από το 99,99% των οδηγών και να προσπεράσεις ασφαλέστατα όπου νάναι. Ωραίοι οι 200 ίπποι, κι εμένα μου αρέσει να οδηγώ τέτοια αυτοκίνητα και δεν χάνω ευκαιρία όταν μπορώ, αλλά αν μπλέκεις την ενημέρωση του απλού καταναλωτή με τη διασκέδαση που προσφέρουν τα αυτοκίνητα για λίγους, το πιθανότερο είναι να μην προσφέρεις σωστή ενημέρωση.
Η σωστή ενημέρωση απαιτεί να του εξηγήσεις τί διαφορά έχει το 1600 των 110 ίππων από το GTI των 200 (αλλά κι από το 1.8 των 130 ή το 2λιτρο των 150), πόσο του χρειάζονται ή δεν του χρειάζεται η παραπάνω δύναμη, τί πρέπει να θυσιάσει για να την αποκτήσει, αλλά και τί γνώσεις πρέπει να έχει για να την αξιοποιήσει. Το να λες σε 250.000 ανθρώπους που αγοράζουν αυτοκίνητο κάθε χρόνο πως δέκα ντουζίνες ίπποι δεν φτάνουν και πως μόνο όταν απενεργοποιείται το ESP έχει νόημα η οδήγηση, είναι σαν να τους λες ότι τους έχεις γραμμένους. Και το πιθανότερο είναι πως θα σε γράψουν κι αυτοί...**
-
Ο χρήστης -KOSTAS- έγραψε:
Μπορεις να παρεις και τηλεφωνο σε περιοδικό
Πετυχαίνεις ένα συντάκτη και σου λένε την γνώμη του για το μοντέλο που ρωτάςΣΤΑ ΙΣΙΑ
Εαν παρεις 5 φορες τηλεφωνω και μιλησεις με 5 διαφορετικους ανθρωπους, το πιθανοτερο ειναι να παρεις 5 διαφορετικες απαντησεις, αλλα σιγουρα καμια ξεκαθαρη.
Το σιγουρο ειναι οτι απο τα περιοδικα μπορεις να παρεις αρκετες πληροφοριες, αλλα ειναι σχεδον απιθανο να βγαλεις εμπεριστατωμενη αποψη για καποιο μοντελο.
Αρα που καταληγουμε; Οτι τα περιοδικα δεν ειναι αξιοπιστα, αλλα οχι γιατι εχουν συμφεροντα ή τα 'αρπαζουν', αλλα γιατι η διαφορετικοτητα της καθε γνωμης, ειναι λογικο να απεχει πολυ ή λιγο απο τις αναγκες του καθενος.και για 5 κοπέλες στο γραφείο 5 γνώμες θα πάρεις
Ειδικά αν κάποιος την εχει ΠΑΡΕΙ πρώτος
Το ίδιο γίνεται και με τα περιοδικά
Οποιος το Παρει πρώτος λεει και τα καλυτερα. Οι άλλοι το θαβουν γιατι την Πήρανε δεύτερηΕτσι και με τα εξώφυλλα.... Ο πρώτος μπαίνει, ο δεύτερος συγκριτικό ...
-
Χαίρετε!
Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω την γερμανική, εμπιστεύομαι μόνο ξένο και μ΄'αλιστα γερμανικό ειδικό τύπο, όπως το SportAuto, Mot, AMS, αλλά μόνο τα γερμανικά.
Τους 4Τ τους εμπιστεύομαι λίγο, αν και κατά καιρούς έχουν κάποια αξιόλογα άρθρα, αφού μπορεί κανείς και διαβάζει σε ΄να κατά τα άλλα περιοδικ΄ειδικού αυτοκινητιστικού τύπου περί παντός επιστητου, πράγμα υπερβολικό! Επίσης θεωρώ τη διεύθυνση του περιοδικού επίορκη, αφού τόσα χρόνια κατηγορούσε περί ψεύτικων δυναμομετρήσεων και γελοίων σκανδάλων άλλα περιοδικά, αλλά τελικά στις δοκιμές τους οι 4Τ αντέγραψαν τα πάντα από αυτά, πχ τις αποστάσεις ακινητοποίησης, τις δυναμομετρήσεις κτλ.
Τέλος να σημειώσω, δεν θεωρώ, ότι η πίστα των Μεγάρων βγάζει ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με το αυτοκίνητο, αφού είναι υπερβολικά κλειστ'η και υπερβολικά δεξιόστροφη αλλά και μικρή. Αυτή των Σερρών καλυτερεύει τα πράγματα αλλά σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με ένα αυτοκινητοδρόμιο, όπως αυτό του Kleiner Kurs Hockenheim, Nuerburgring κτλ, στα οποία δοκιμάζει τα αυτοκίνητά του το γερμανικό Sport Auto. Πολύ περισσότερο θεωρώ αναξιόπιστη τη σύγκριση χρόνων όσον αφορά στην τελικ΄επιλογή ενός αμαξιού μέσα στην πίστα Μεγάρων, όπου ένα αμάξι με μεγάλο μεταξόνιο δυσκολεύεται αλλά ένα μικρό με τα μισά άλογα ξεγελά και νομίζεις, ότι είναι γρηγορότερο ή καλύτερο..Επ'ουδενί!
Αυτά περί της απόψεώς μου.
Κάποτε το Car and Driver προσπάθησε να κάνει κάτι με τις δοκιμές του, οι οποίες ήταν αξιόλογες, αλλά δεν τα κατάφερε και πλέον δεν ξεχωρίζει. To Drive έχει ενδιαφέρουσες δοκιμές, αλλά και πάλι δεν μου αρέσει να βλέπω το στυλ συγγραφής σε κάποιο τεχνικού περιεχομένου περιοδικό να είναι παρεϊστικο, και να μιλάνε μεταξύ τους με συνθήματα οι δοκιμαστές μάγκικα!Αυτό κατά καιρούς συμβαίνει και στους 4Τ αλλά λιγότερο.όχι τίποτα άλλο αλλά με αυτό τον τρόπο 'γκετοποιείς' τους αναγνώστες σου και παραγκωνίζεις όσους δεν είναι φανατικοί!Αυτές και αυτές οι συμπεριφορές έχουν κάνει αρκετούς νέους στην εποχή μας με μικρές 4τροχες βόμβες να σκάνε στα χέρια τους... -
Το Sport Auto, ναι, αλλά το AMS...δεν είναι...η αυτοκινητιστική φυλλάδα της Γερμανίας;
Πόση εμπιστοσύνη έχετε στον αυτοκινητιστικό τύπο ;