-
Αν βάλεις την 95 θα πάει λίγο χειρότερα και θα καίει παραπάνω σε λίτρα.
Εγω αυτό διάβασα από τον Τσίκα στον αυτο τύπος -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ο κινητήρας αυτός θέλει σίγουρα 100αρα, μια που έχει συμπίεση 10:1 και σχεδόν σταθερή πίεση 2,5 bar. Ο άμεσος ψεκασμός έχει την ιδιότητα να ψυχραίνει για μsec τον θάλαμο καύσης, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται βενζίνη πολλών οκτανίων για να μην έχουμε φαινόμενα προανάφλεξης. Και προανάφλεξη με 2,5 bar είναι λίγο άχαρο πράγμα...
Για το αν είναι μονόδρομος η χρήση καλής βενζίνης, ας μάθουμε από τα βιβλία της εταιρείας...
Δεν ξερω για τα βιβλια παντως στην ταπα του ρεβεζουαρ γραφει επακριβως: RON 98(95)
Τωρα για το τι σημαινει αυτο τα συμπερασματα δικα σας
-
Επιτέλους έφτασε! Το πολυσυζητημένο «γκολφάκι» των 1,4 λίτρων με τους 170 ίππους διατίθεται πλέον στην ελληνική αγορά, και μας βάζει σε πειρασμό όχι μόνο για την τεχνολογική του υπεροχή αλλά και για τη δελεαστική τιμή πώλησής του, η οποία δίνει την ευκαιρία σε όσους θέλουν, αλλά δεν έχουν τη δυνατότητα, να αποκτήσουν ένα εξίσου γρήγορο Gοlf όπως το GTi. Και επειδή λένε πως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, περνάμε κατευθείαν στο «ψητό», για να σας πούμε πως το Golf GT διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά, σε μία και μόνο έκδοση εξοπλισμού, η οποία κοστίζει 23.850 ευρώ και περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- έξι αερόσακους, ABS, ESP, αυτόματο κλιματισμό, ράδιο-CD με τέσσερα ηχεία, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, υπολογιστή ταξιδίου, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου και ελαστικά διαστάσεων 225/45. Για το πεντάθυρο GT θα χρειαστεί να καταβάλετε 820 ευρώ επιπλέον.
Ως προς την εμφάνιση...
...το Golf GT γνωρίζει πως... οφείλει να σέβεται το μεγαλύτερο GTi, και γι' αυτό η εικόνα του είναι πιο διακριτική. Εύκολα, όμως, μπορείς να το ξεχωρίσεις από τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις των υπόλοιπων Golf χάρη στους διαφορετικής σχεδίασης προφυλακτήρες και τροχούς, τα διακριτικά «GT» στη μάσκα και στο πίσω μέρος και τη διπλή απόληξη της εξάτμισης. Ο ίδιος αέρας πνέει και στο εσωτερικό, με το βλέμμα να «καρφώνεται» στο όργανο για την πίεση υπερπλήρωσης.
Στο δρόμο και στην πίστα
Ποιος θα το περίμενε ότι θα ερχόταν η στιγμή που θα οδηγούσαμε ένα 1400άρι εισπράττοντας επιδόσεις και ικανοποίηση που προσφέρουν δίλιτρα σπορ μοντέλα. O κινητήρας των 170 ίππων είναι απλά καταπληκτικός, τόσο από τεχνολογική άποψη όσο και στη λειτουργία του. Ο ρυθμός με τον οποίο ανεβάζει στροφές είναι απολύτως γραμμικός, χωρίς να θυμίζει σε κανένα σημείο πως η δύναμή του προέρχεται από το συνδυασμό κομπρέσορα και τούρμπο. Ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου υπόσχεται πως το GT χρειάζεται 7,9 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα, περίπου δύο λιγότερα από τη δίλιτρη FSI έκδοση των 150 ίππων. Και δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην τον πιστέψουμε. Στο δρόμο το GT δεν έχει να κρύψει τίποτα και σε εντυπωσιάζει με τον τρόπο που επιταχύνει. Η ανάρτησή του είναι πιο μαλακή από εκείνη του GTi και το αμάξωμα παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές. Προσωπικά, μας αρέσει ο συγκεκριμένος τύπος set-up, καθώς δεν ταλαιπωρεί στην καθημερινή χρήση και αποδεικνύεται πιο φιλικός στο βρεγμένο οδόστρωμα. Το τιμόνι, με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, διαθέτει το «σωστό» βάρος, ενώ ο επιλογέας των έξι σχέσεων είναι θετικός σε αίσθηση και σε ακρίβεια. Η δύναμη του GT φάνηκε και στην πίστα των Μεγάρων. Πριν από τις στροφές μαζεύεις αρκετή ταχύτητα, αλλά τα δυνατά φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Από την άλλη πλευρά, το GT είναι και διασκεδαστικό, καθώς το ESP μπορεί να επεμβαίνει ακόμη κι όταν βρίσκεται απενεργοποιημένο, αλλά μόνο σε εντελώς οριακές καταστάσεις. Δεν το κρύβουμε πως στην πρώτη μας επαφή με το GT ενθουσιαστήκαμε. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που, αναλογιζόμενοι την τιμή πώλησης και αυτά που προσφέρει το αυτοκίνητο, καταλήξαμε στο γεγονός ότι το «γκολφάκι» όχι μόνο θα βάλει σε μεγάλους μπελάδες το δίλιτρο -και βάλε- ανταγωνισμό, αλλά ακόμη και το ίδιο το GTi.
-
απο πιο VW newsletter ειναι το αποσπασμα??????? η μηπως εφημεριδα? Ρε παιδια του VW club ζητηστε ενα για μια μερα και γραψτε πωσ σας φανηκε.Γιατι αυτο τωρα αν δεν ειναι αναδημοσιευση
Φιλικα
-
Μιλούσα σήμερα το βράδυ με επίσημο αντιπρόσωπο...
Τι γίνεται; Πως πάει το εργαλείο; Υπάρχει ενδιαφέρον από τον κόσμο; Θα τρέξει; (και τα σχετικά)
Οι απαντήσεις του ήταν αποστομωτικές:
Ουρά ο κόσμος να το δει και να μάθει λεπτομέρειες!!!
Οι εκτιμήσεις του έκαναν λόγο για πολύ υψηλά νούμερα πωλήσεων (παραγγελιών).
Αυτό αποτελεί μια βαθειά ανάσα για τη VW καθώς αυτή η κίνηση σε συνάρτηση με κάποιες άλλες (για όλο το group), ίσως τη γλιτώσουν από σοβαρότατα οικονομικά προβλήματα. Μην ξεχνάμε το θέμα των ομαδικών απολύσεων και των συσσωρευμένων οικονομικών ποροβλημάτων που αντιμετώπιζε ο όμιλος, προβλήματα που μέχρι πρόσφατα φαίνονταν δυσεπίλυτα.
Ας ελπίσουμε ότι αυτές οι περίοδοι έφυγαν ανεπιστρεπτί!
Για το καλό όλων των ομίλων. Ας τουρμπίσουν και οι υπόλοιποι τώρα..Και η κακία της ημέρας:
Λίγοι είχαν τα κότσια να βγάλουν τέτοιο προϊόν. Η VW τόλμησε.
Οι υπόλοιποι... ...έπονται!!!
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Και η κακία της ημέρας:
Λίγοι είχαν τα κότσια να βγάλουν τέτοιο προϊόν. Η VW τόλμησε.
Οι υπόλοιποι... ...έπονται!!!
Προσωπικά το θεωρώ αλήθεια και όχι κακία...
Ρισκαραν και όπως όλα δείχνουν θα δικαιωθούν....
(Αμα βγει και αξιοπιστο, τουλαχιστον στην ελλάδα θα γεμίσει ο τόπος....)Τα ροχι8 θα είναι λίγα μπροστά τους.... :P:P
-
παιδια περιμενετε να δειτε πως θα εξελιχθει η ιστορια και μετα πειτε τις 'κακιες'....
-
Στην Ελλάδα σίγουρα θα γεμίσει ο τόπος, θα πάθουμε clacage...Στην ευρώπη όμως; Τα κίνητρα από ασφαλιστικές και CO2 είναι αρκετά; Όσοι γνώστες, ας καταθέσουν!
*[edit]***Claquage **είναι το σωστό!
-
Αν βγει και αξιόπιστο θα ειναι super ....αρκει στην Ελλαδίτσα να μην φορολογήσουν τα αυτοκίνητα ανάλογα με τους ίππους!
-
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
Ο ρυθμός με τον οποίο ανεβάζει στροφές είναι απολύτως γραμμικός, χωρίς να θυμίζει σε κανένα σημείο πως η δύναμή του προέρχεται από το συνδυασμό κομπρέσορα και τούρμπο. .Εγώ θα έλεγα ότι δεν μπορεί να θυμίζει κάτι τέτοιο αφού μάλλον δεν έχετε ξαναοδηγήσει κάτι τέτοιο αφού δεν πολυυπήρχαν τέτοια αυτοκίνητα και μάλιστα με σύγχρονο ηλεκτρονικό έλεγχο....
Μάλλον ήθελε να πει ότι δεν θυμίζει τούρμπο αλλά και πάλι και για αυτά πλέον λένε ότι είναι πολύ γραμμικά.... ιδίως πχ της VAG τα λιγότερο ζορισμένα...
Μήπως ήθελε να πει ότι δεν θύμιζε κομπρεσαρισμένο? Που και αυτά όμως εφόσον είναι και εργοστασιακά γραμμικά είναι.
Μήπως ήθελε να πει ότι θυμίζει κομπρέσορα χαμηλά και άγριο τούρμπο ψηλά? Μα αφού αυτό είναι.... τι ήθελες να θυμίζει.... (και επανερχόμαστε στην πρώτη περίπτωση για το αν έχει ξαναοδηγήσει τίποτα σχετικό ώστε να έχει αναμνήσεις...)
Μήπως λοιπόν η προσπάθεια εμπλουτισμού και έμφασης στην πρόταση είναι περιττή και υπερβολική?
Και μήπως είμαι κι εγώ υποχόνδριος που κάθομαι και ασχολούμαι με την δημοσίευση που μοιάζει βγαλμένη από διαφημιστικό φυλλάδιο.....? -
Έχω 2 απορίες-σκέψεις για το GT.
-
Καλά όλα αυτά στα χαρτιά και στις πίστες αλλά τι θα γίνει όταν πας στο βενζινάδικο να βάλεις super αμόλυβδη με κόστος +10 λεπτα δηλαδή +35 δρχ και σου βάλει ο άλλος στην καλύτερη περίπτωση 50% αμόλυβδη και 50 super? Εδώ σε ενα polo 100 της οικογένειας όλο λαμπάκι ανάβει και όλο για καθαρισμό μπεκ μας λενε λες και τα άλλα αυτοκίνητα βάζουν βενζίνη απο άλλα πρατήρια!! Στην περίπτωση του gt τι θα γίνει? Πολύ σημαντικό για κάποιον που δεν μιλάει ακαδημαικά και δεν είναι και αντιπρόσωπος φυσικά.
-
Γιατί να πάρει κάποιος ένα νέο προιόν με αμφιλεγόμενη αντοχή στον χρόνο όταν με τα ίδια περίπου χρήματα μπορεί να πάρει απο 150 έως 200 άλογα στην ίδια κατηγορία?
LEON 2000 150hp
ASTRA 2000 200 hp
GOLF 2000 150hpΚαι μην μου πείτε ότι κάποιος θα προτιμήσει το gt γιατί θα πληρώσει λιγότερη ασφάλεια και τέλη γιατί τότε σημαίνει ότι δεν έχει την ικανότητα να συντηρήσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο έστω και αν το αγόρασε μια φορά. Στην πρώτη ζημιά-σέρβις θα χρεώνει πιστωτικής κάρτες για να ξεπληρώσει.
Όλοι οι άλλοι θα πανε στις παραπάνω 3 επιλογές χαλαρά
-
-
Κι όμως νομίζω ότι η διαφορά σε έξοδα χρήσης ετήσιο σήμα, ασφάλεια, κατανάλωση είναι αρκετά υπέρ του 1400 και όλο και θα αυξάνεται υπερ του.
Το να θέλεις να κάνεις μια σχετική οικονομία δεν είναι προς απόρριψη. Αφού δεν χάνεις κάπου που να σε καίει (και αυτό βέβαια είναι σχετικό και εντελώς προσωπικό θέμα) γιατί να μην την κάνεις την οικονομία, γιατί να τα χαρίσεις, σου περισσεύουν? Τα έξοδα συντήρησης δεν έχουν τόσο διαφορά ενώ αν χρειαστείς ανταλλακτικό τότε άστα ό,τι και να έχεις.... οπότε πάλι δεν έχει διαφορά.
Αρκεί βέβαια να προκύψει αρκούντως αξιόπιστο το μικρό.... -
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
Επιτέλους έφτασε! Το πολυσυζητημένο «γκολφάκι» των 1,4 λίτρων με τους 170 ίππους διατίθεται πλέον στην ελληνική αγορά, και μας βάζει σε πειρασμό όχι μόνο για την τεχνολογική του υπεροχή αλλά και για τη δελεαστική τιμή πώλησής του, η οποία δίνει την ευκαιρία σε όσους θέλουν, αλλά δεν έχουν τη δυνατότητα, να αποκτήσουν ένα εξίσου γρήγορο Gοlf όπως το GTi. Και επειδή λένε πως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, περνάμε κατευθείαν στο «ψητό», για να σας πούμε πως το Golf GT διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά, σε μία και μόνο έκδοση εξοπλισμού, η οποία κοστίζει 23.850 ευρώ και περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- έξι αερόσακους, ABS, ESP, αυτόματο κλιματισμό, ράδιο-CD με τέσσερα ηχεία, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, υπολογιστή ταξιδίου, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου και ελαστικά διαστάσεων 225/45. Για το πεντάθυρο GT θα χρειαστεί να καταβάλετε 820 ευρώ επιπλέον.Ως προς την εμφάνιση...
...το Golf GT γνωρίζει πως... οφείλει να σέβεται το μεγαλύτερο GTi, και γι' αυτό η εικόνα του είναι πιο διακριτική. Εύκολα, όμως, μπορείς να το ξεχωρίσεις από τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις των υπόλοιπων Golf χάρη στους διαφορετικής σχεδίασης προφυλακτήρες και τροχούς, τα διακριτικά «GT» στη μάσκα και στο πίσω μέρος και τη διπλή απόληξη της εξάτμισης. Ο ίδιος αέρας πνέει και στο εσωτερικό, με το βλέμμα να «καρφώνεται» στο όργανο για την πίεση υπερπλήρωσης.
Στο δρόμο και στην πίστα
Ποιος θα το περίμενε ότι θα ερχόταν η στιγμή που θα οδηγούσαμε ένα 1400άρι εισπράττοντας επιδόσεις και ικανοποίηση που προσφέρουν δίλιτρα σπορ μοντέλα. O κινητήρας των 170 ίππων είναι απλά καταπληκτικός, τόσο από τεχνολογική άποψη όσο και στη λειτουργία του. Ο ρυθμός με τον οποίο ανεβάζει στροφές είναι απολύτως γραμμικός, χωρίς να θυμίζει σε κανένα σημείο πως η δύναμή του προέρχεται από το συνδυασμό κομπρέσορα και τούρμπο. Ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου υπόσχεται πως το GT χρειάζεται 7,9 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα, περίπου δύο λιγότερα από τη δίλιτρη FSI έκδοση των 150 ίππων. Και δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην τον πιστέψουμε. Στο δρόμο το GT δεν έχει να κρύψει τίποτα και σε εντυπωσιάζει με τον τρόπο που επιταχύνει. Η ανάρτησή του είναι πιο μαλακή από εκείνη του GTi και το αμάξωμα παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές. Προσωπικά, μας αρέσει ο συγκεκριμένος τύπος set-up, καθώς δεν ταλαιπωρεί στην καθημερινή χρήση και αποδεικνύεται πιο φιλικός στο βρεγμένο οδόστρωμα. Το τιμόνι, με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, διαθέτει το «σωστό» βάρος, ενώ ο επιλογέας των έξι σχέσεων είναι θετικός σε αίσθηση και σε ακρίβεια. Η δύναμη του GT φάνηκε και στην πίστα των Μεγάρων. Πριν από τις στροφές μαζεύεις αρκετή ταχύτητα, αλλά τα δυνατά φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Από την άλλη πλευρά, το GT είναι και διασκεδαστικό, καθώς το ESP μπορεί να επεμβαίνει ακόμη κι όταν βρίσκεται απενεργοποιημένο, αλλά μόνο σε εντελώς οριακές καταστάσεις. Δεν το κρύβουμε πως στην πρώτη μας επαφή με το GT ενθουσιαστήκαμε. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που, αναλογιζόμενοι την τιμή πώλησης και αυτά που προσφέρει το αυτοκίνητο, καταλήξαμε στο γεγονός ότι το «γκολφάκι» όχι μόνο θα βάλει σε μεγάλους μπελάδες το δίλιτρο -και βάλε- ανταγωνισμό, αλλά ακόμη και το ίδιο το GTi.
Φίλε VW GOLF R32, ο κανονισμός του Forum αναφέρει πως απαγορεύεται H αντιγραφή υλικού άλλων ιστοσελίδων ή πηγών πληροφόρησης (περιλαμβανομένων άλλων Διαδικτυακών Forum) χωρίς αναφορά της προέλευσής τους Σε παρακαλώ πολύ λοιπόν να μην τον παραβαίνεις
(Moderator nass)
-
Τον μάλωσε....
του έκοψε το βήχα -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Κι όμως νομίζω ότι η διαφορά σε έξοδα χρήσης ετήσιο σήμα, ασφάλεια, κατανάλωση είναι αρκετά υπέρ του 1400 και όλο και θα αυξάνεται υπερ του.
Το να θέλεις να κάνεις μια σχετική οικονομία δεν είναι προς απόρριψη. Αφού δεν χάνεις κάπου που να σε καίει (και αυτό βέβαια είναι σχετικό και εντελώς προσωπικό θέμα) γιατί να μην την κάνεις την οικονομία, γιατί να τα χαρίσεις, σου περισσεύουν? Τα έξοδα συντήρησης δεν έχουν τόσο διαφορά ενώ αν χρειαστείς ανταλλακτικό τότε άστα ό,τι και να έχεις.... οπότε πάλι δεν έχει διαφορά.
Αρκεί βέβαια να προκύψει αρκούντως αξιόπιστο το μικρό....΅
Εγω πιστευω πως η καταναλωση θα ειναι υπερβολικη σε σχεση με το 1,6 Η 2,0 FSI, ειδικα μετα τα 160ΚΜ. Τα Turbo παντα εκαιγαν σχεδον τα διπλασια απο τα απλα μοντελα.
-
Εψαξα και βρήκα από που είναι το παραπάνω αρθρο του φίλου για το οποίο έφαγε επίπληξη!!!
citypress:
http://www.cpress.gr/article.php?art=17854
Επίσης διάβασα αντίστοιχο τεστ-ύμνο για το GT και στο autotypos.
Φαίνεται ότι το παραπάνω αρθρο δεν αποτελεί εξαίρεση αλλά μάλλον τον κανόνα.
Βέβαια πέρα από τις απόψεις των δημοσιογράφων καλό θα ήταν να ακούσουμε και απόψεις απλών χρηστών. Θα γίνει και αυτό σε λίγο καιρό ελπίζω.
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Βέβαια πέρα από τις απόψεις των δημοσιογράφων καλό θα ήταν να ακούσουμε και απόψεις απλών χρηστών. Θα γίνει και αυτό σε λίγο καιρό ελπίζω.
Εξαρτάται από τη λίστα αναμονής...
-
Καταρχήν το Golf GT μου φαίνεται εξαιρετικό, έχω όμως 2 παρατηρήσεις:
1). Νομίζω μόνο στην ελλάδα ή σε άλλες χώρες οπου για χρόνια έχουμε καταπιεστεί ωστε να αγοράζουμε αυτοκίνητα όσο το δυνατόν χαμηλού κυβισμού το GT έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο. Αν με μια άλλη τεχνολογία ο κινητήρας αυτός είχε ίδιο βάρος, ίδια απόδοση, ίδια κατανάλωση και ίδιο κόστος χρήσης αλλα κυβισμό 5000κ.εκ θα το κράζαμε ώς αποτυχία. Δυστηχώς οι νομοθέτες θεσπίζουν νόμους που 'επιλέγουν' συγκεκριμένες τεχνικές λύσεις οι οποίες δεν είναι απαραιτητα και πάντα οι καλύτερες (γενικά μιλώντας, όχι πως το GT δεν είναι καλό). Σε μια αγορά οπου τα κ.εκ. δεν θα είχαν σημασία για φορολογικούς ή ασφαλιστικούς λόγους, το GT είναι ενα Golf με 170 άλογα και πολύ καλή κατανομή ισχύς/κατανάλωση, όχι επανάσταση. Μου φαίνεται αστείο στην ελλάδα ο νομοθέτης να θεωρεί σαν απόλυτο μέτρο το πόσα χιλιοστά διάμετρο έχει ένα έμβολο και όχι πχ την επιφάνεια των βαλβίδων ή τη σχέση συμπίεσης (εξ'ίσου αλλα όχι περισσότερο βλακώδη κρητίρια).
- ΑΚούω συνέχεια πως είναι 'αδοκίμαστη' τεχνολογία και πως οι πρωτοι πελάτες ρισκάρουν κλπ. Ο συνδυασμός μηχανικού συμπιεστή και τουρμπίνας μπορεί να είνια πρωτότυπος αλλα έλεος, τα εξαρτήματα αυτά υπάρχουν σε παραγωγή εδώ και δεκαετίες (για να μη πως 100αετίες), ο κινητήρας δεν έχει κάτι το επαναστατικό πέραν το οτι συνδυάζει αρκετές, δοκιμασμένες όμως λύσεις, σε ένα πακέτο. Οποιος φοβάται την 'νέα' αυτή τεχνολογία θα έπρεπε να φοβάται και το παρόμοιο GTi ή μια Mercedes Kompressor για να μη μιλήσουμε για ενα Toyota Prius. Ας μην καταντήσουμε τεχνοφοβικοί.
-
Η mercedes τον έκοψε πάντως και θεωρώ ότι είχε κάποιο σοβαρό λόγο
-
Να ρωτησω γιατι δεν τραβηξαν τα G60 - G40;
Ειχα φτιαξει ενα Golf II G60 το 90 αλλα δε το κρατησα πολυ. Ημουν ευχαριστημενος. Αλλα ο αλλος που το πηρε μετα (45000ΚΜ) τραβαγε τα μαλια του απο τα προβληματα.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)