-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Και την 147 ο Da Silva δεν την έχει σχεδιάσει?
Όπως και την 156
Άρα μπορούμε να πούμε ότι το Toledo ήταν μια κακιά στιγμή..
Έχει ήδη λάβει μια εξέχουσα θέση στο thread 'Design Disasters'.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Και την 147 ο Da Silva δεν την έχει σχεδιάσει?
Όπως και την 156
Άρα μπορούμε να πούμε ότι το Toledo ήταν μια κακιά στιγμή..
και το Ibiza, άλλη μια κακιά στιγμή
-
επ!!!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Και την 147 ο Da Silva δεν την έχει σχεδιάσει?
Όπως και την 156
Άρα μπορούμε να πούμε ότι το Toledo ήταν μια κακιά στιγμή..
και το Ibiza, άλλη μια κακιά στιγμή
Σαν το Toledo με τίποτα όμως..
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Και την 147 ο Da Silva δεν την έχει σχεδιάσει?
Όπως και την 156
Άρα μπορούμε να πούμε ότι το Toledo ήταν μια κακιά στιγμή..
και το Ibiza, άλλη μια κακιά στιγμή
Μια χαρά είναι το Ibiza. Μην ακυρώνουμε όλα τα Seat ελέω new Toledo.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Και την 147 ο Da Silva δεν την έχει σχεδιάσει?
Όπως και την 156
Άρα μπορούμε να πούμε ότι το Toledo ήταν μια κακιά στιγμή..
και το Ibiza, άλλη μια κακιά στιγμή
Μια χαρά είναι το Ibiza. Μην ακυρώνουμε όλα τα Seat ελέω new Toledo.
επ!!!
καλά ρε, μη βαράτε, ανασκευάζω: ΕΜΕΝΑ ΜΟΝΟ ΜΟΥ φαίνεται άσχημο
-
Άσχημο δεν θα το έλεγα. Άλλωστε ακόμη και τα άσχημα αυτοκίνητα μερικές φορές έχουν το δικό τους ξεχωριστό χαρακτήρα.
Εγώ -σύμφωνα με τα γούστα μου- θα το χαρακτήριζα 'παίρνουμε το παλιό, του πετάμε 2 σακιά Φαρίνα φουσκώνει μόνο του, 2-3 ενέσεις κιτσαρίας από δω και από κει, του πετάμε και μια γεύση από Άλφα Ρομέο στο πίσω μέρος και έτοιμο!' -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Άσχημο δεν θα το έλεγα. Άλλωστε ακόμη και τα άσχημα αυτοκίνητα μερικές φορές έχουν το δικό τους ξεχωριστό χαρακτήρα.
Εγώ -σύμφωνα με τα γούστα μου- θα το χαρακτήριζα 'παίρνουμε το παλιό, του πετάμε 2 σακιά Φαρίνα φουσκώνει μόνο του, 2-3 ενέσεις κιτσαρίας από δω και από κει, του πετάμε και μια γεύση από Άλφα Ρομέο στο πίσω μέρος και έτοιμο!'ΕΓΡΑΨΕΣ!!!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Για να μην ανοίγω νέο τοπικ.Ο **Walter de’Silva **είναι πλέον επικεφαλής για το σχεδιασμό και της Lamborghini.
Kαλό νέο είναι αυτό;;;
Όποιος σχεδιάζει για τέτοιες εταιρίες, επαναπροσδιορίζει ακόμα και τον ίδιο του τον εαυτό!
Εδώ η εταιρία ανήκει στην VW, και παρά το προφανές copy-paste που έγινε στα εξαρτήματα των ταμπλό (βλ. Audi A8), τα αυτοκίνητα δεν έγιναν 'σκαραβαίοι'. Ίσα-ίσα που η μητρική εταιρία έβγαλε ένα εκρηκτικό χαρμάνι τευτονικού σχεδιασμού με ιταλικό μπρίο στο οποίο προσέδωσε και στοιχεία αξιοπιστίας (κυρίως ηλεκτρικά, γιατί μηχανικά οι Λάμπο ήταν ανέκαθεν 'αλεξίσφαιρες' ) που έλειπαν από την πρώην αμιγή ιταλική κατασκευή...
Εκτιμώς πως και ντα Σίλβα θα είναι ένας σχεδιαστής που θα μας προσφέρει υπέροχες φόρμες στο άμεσο μέλλον, μιας κια σπάνια νέοεισερχόμενος σχεδιαστής 'επεμβαίνει' σε 'διαμορφωμένο' πηλό για τα επόμενα 2-3 χρόνια. Τώρα αν βάλει τη σμίλη του στης Λαμποργκίνι πιο γρήγορα απ'ότι είθιστε, μιας και υπάρχουν λιγότερα διαθέσιαμαμοντέλα, δεν το γνωρίζω. Ίσως να 'προθερμαίνεται' για την επόμενη Μουρθιελάγο (όχι την facelift που ετοιμάζουν για τώρα 'κοντά'), ή μια baby Lambo που έχουν στα σκαριά.
Σε κάθε περίπτωση πάντως είναι ένας αναγνωρισμένος σχεδιαστής που έχει να δώσει πολλά σε κάθε εταιρία για την οποία θα εργαζόταν...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Για να μην ανοίγω νέο τοπικ.Ο **Walter de’Silva **είναι πλέον επικεφαλής για το σχεδιασμό και της Lamborghini.
Kαλό νέο είναι αυτό;;;
Θα βγάλει και πολυμορφικό η Lambo;
-
Πιστεύω πως ο Ντα Σίλβα εξαντλήθηκε μετά την θητεία του στην AR. Μετά τα εκπληκτικά σχέδιά του εκεί (156/147) αναλώθηκε σε απομιμήσεις (Ibiza, Cordoba, Leon) και όποτε προσπάθηξε να ξεφύγει από το μοτίβο 156/147 έβγαλε εκτρώματα (Toledo). Η μόνη εξαίρεση ήταν το Altea, το οποίο ήταν 'φρέσκο' και μου άρεσε.
-
Εδώ έβγαλε η Porsche 4κίνητο CUVά (Celebrity Unloading Vehicle! , η Λάμπο θα κολώσει;;;;)
Μόνο που θα πρέπει να βρουν όνομα από ευνουχισμένο πλέον ταύρο για τέτοιο αυτοκίνητο, και όχι από κανένα άλλο περήφανο ζώο που 'διέπρεψε' και κατόπιν εκτέλεσαν στην αρένα ....
Υ.Γ.
Λες να φτιάξουν πάλι κανα 4κίνητο υπερόπλο όπως το παλιο LM004 ή να το ρίξουν ξανά στα τρακτέρ από τα οποία και είχε ξεκινήσει ο Φερούτσιο? -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Πιστεύω πως ο Ντα Σίλβα εξαντλήθηκε μετά την θητεία του στην AR. Μετά τα εκπληκτικά σχέδιά του εκεί (156/147) αναλώθηκε σε απομιμήσεις (Ibiza, Cordoba, Leon) και όποτε προσπάθηξε να ξεφύγει από το μοτίβο 156/147 έβγαλε εκτρώματα (Toledo). Η μόνη εξαίρεση ήταν το Altea, το οποίο ήταν 'φρέσκο' και μου άρεσε.Και ξανά προς τη δόξα θα τραβήξει!
Το να δουλεύεις για τέτοια ονόματα, είναι η καλύτερη ντόπα του κόσμου!
Αν μπορείς και να τα έχεις και στο γκαράζ σου και να τα οδηγάς, μιλάμε πλέον για Viagra καταστάσεις!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για να μην ανοίγω νέο τοπικ.
Ο **Walter de’Silva **είναι πλέον επικεφαλής για το σχεδιασμό και της Lamborghini.
Kαλό νέο είναι αυτό;;;
Θα βγάλει και πολυμορφικό η Lambo;
Εκεί που κατέληξε...
-
Να'χαν όλοι την κατάληξή της....
-
Gallardo.....ala TT
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Όντως καμία σχέση η αίγλη της Lamborghini παλιά με τώρα. Θυμάμαι παλιά έτσι και πετύχαινα καμιά diablo στον δρόμο έκανα σαν παλαβός (και τώρα δηλαδή). Πλέον murcielago και Gallardo βλέπω τόσο συχνά που λέω 'Οκ,άλλη μία'...Πολλά λεφτά έχετε εκεί κάτω, παλιοχαμουτζήδες...
-
Μια κίτρινη Gallardo (:inlove:) παρκάρει πολύ συχνά έξω από το σπίτι μου. Και μένω στα Σούρμενα, όχι στην Εκάλη!
-
Ο χρήστης DELINHO έγραψε:
Όντως καμία σχέση η αίγλη της Lamborghini παλιά με τώρα. Θυμάμαι παλιά έτσι και πετύχαινα καμιά diablo στον δρόμο έκανα σαν παλαβός (και τώρα δηλαδή). Πλέον murcielago και Gallardo βλέπω τόσο συχνά που λέω 'Οκ,άλλη μία'...
Πολλά λεφτά έχετε εκεί κάτω, παλιοχαμουτζήδες...
Οι περισσότερες Λάμπο (και δη οι Murcielago) είναι στην Θεσσαλονίκη και ΟΧΙ εδώ χάμω!!!
(βλ. και προηγούμενο ποστ μου... http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 859#444859 )
Lamborghini Gallardo - The Most Produced Lambo in History