-
To all time classic του Drive σχετικά με το παλιό Focus:
'Τιμόνι που παρέχει μεγαλύτερη πληροφόρηση κι απ' τον Αρτέμη Μάτσα!'
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
To all time classic του Drive σχετικά με το παλιό Focus:'Τιμόνι που παρέχει μεγαλύτερη πληροφόρηση κι απ' τον Αρτέμη Μάτσα!'
(ολιγον τι off topic):
Μου θυμισε (δεν ξερω γιατι) μια παλαια η παλαια διαφημιση, που απαριθμωντας τον εξοπλισμο του αυτοκινητου εγραφε (για το ρυθμιζομενο καθ' υψος τιμονι):'Τιμονι που ανεβοκατεβαινει'!
(ελπιζω οχι εν κινησει...) -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
To all time classic του Drive σχετικά με το παλιό Focus:'Τιμόνι που παρέχει μεγαλύτερη πληροφόρηση κι απ' τον Αρτέμη Μάτσα!'
Κι όμως, αυτή η ατάκα μεγάλωσε γενιές... δες ο Ποπολάρος τι ζημιά έχει πάθει με τα Φόκους το παλικάρι...
-
Το ... 'δαύτο' !
Απογειώνεσαι με δαύτο, φτειάχνεσαι με δαύτο, και άλλα παρόμοια...
-
Στους 4Τ Μαρτίου 2006, σελ. 38, δοκιμή 2Τ Triumph Daytona 675 Triple. Αρθρο γεμάτο κλισε και υπερβολές. Αντιγράφω ενδεικτικά τα πιο χτυπητά, γιατι βαριεμαι να τα γραψω ολα:
Eνας χώρος [πίστα Μεγάρων] που στριμώχνει πλαίσια, κλειδώνει αναρτήσεις, λιώνει φρένα και υποχρεώνει τους κινητήρες να χύσουν ... ιδρώτα για να γράψουν χρόνους. Μια καθαρόαιμη ιερά εξέταση δηλαδή που ξεγυμνωνει χωρίς οικτο καθε σπουπερσπορ.
ηλεκτρική απόδοση, με απόκριση μιλισεκόντ
[οι δυνατότητες των φρένων] είναι απίστευτες, παγώνοντας σχεδόν το χωροχρόνο.
Το Daytona θερίζει τις στροφές πάντα από το πιο κλειστό πάτημα, που σχεδόν το διαλέγει μόνο του (...)
(...) αλλάζει πορεία με τη σκέψη, οπότε καλό είναι να σκέφτεστε με μέτρο και σαφήνεια.
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Το ... 'δαύτο' !Απογειώνεσαι με δαύτο, φτειάχνεσαι με δαύτο, και άλλα παρόμοια...
Aυτό είναι του Σ.Χ. Μόνο αυτός τη χρησιμοποιεί. Όπως και το 'μην πυροβολείτε'...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το ... 'δαύτο' !
Απογειώνεσαι με δαύτο, φτειάχνεσαι με δαύτο, και άλλα παρόμοια...
Aυτό είναι του Σ.Χ. Μόνο αυτός τη χρησιμοποιεί. Όπως και το 'μην πυροβολείτε'...
Μπάμ! Σωστός...
-
Όπως και το 'Κακά τα ψέμματα...'
-
Αυτό Παύλο έγινε και τίτλος άρθρου!
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Όπως και το 'Κακά τα ψέμματα...'Ayto to leei kai o 'ypofainomenos'...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Όπως και το 'Κακά τα ψέμματα...'
Ayto to leei kai o 'ypofainomenos'...
ο 'ομιλών' θέλεις να πεις....
-
-Φιλε pai mei, ξεχασαμε να αναφερουμε τη νεα καινοτομία που ήρθε στον χωρο του μηχανοκινητου αθλητισμου και δεν ειναι αλλος απτην Bolt On τοποθετηση πριονιών στο μπλοκ του κινητηρα για βελτιωση της ευστροφιας, εξ'ου και 'μοτερ πολύ πριόνι' κλπ.
Επισης να πουμε οτι στη νεα διεθνή επιστημονικη συναντηση Φυσικών, συζητηθηκε και το νεοαφιχθεν φαινομενο απτο χωρο των αυτοκινητων να σπάνε καποια οργανα μετρησηςχωρις να τους ασκηθει κάποια δύναμη, οταν οι συντακτες ειδ. τυπου μετρουσαν τα 0-100.. Εξ'ου και 'σπάει τα χρονομετρα'
Τελος αφηνω σε εσας την λυση ενος νοηματικου γρίφου που μου εθεσε αθελα του ενα 'in' γειτονακι:
'Σε ειδα προχθες με τον ράλλο,το' πλυνες ε? Τζίλαμπρίλα το εργαλείο, πολύ τσίλικο!..'Να και ενα σοβαρο αποσπασμα σοβαρου περιοδικου!! (max...)
*XΡΟΝΟΣ: 1994
ΤΟΠΟΣ: ΙΑΠΩΝΙΑ, ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ TOYOTA
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ΠΑΝΙΚΟΣ!!!
Γύρω απ’ το μεγάλο γραφείο στην αίθουσα συνεδριάσεων έχουν κάτσει τα υψηλόβαθμα στελέχη της Toyota. Είναι όλοι ιδρωμένοι και περιμένουν τον πρόεδρο. *
Ξαφνικά ανοίγει η μεγάλη πόρτα, όλοι πετάγονται όρθιοι και με αργά βήματα ο πρόεδρος πηγαίνει στην καρέκλα του, στην κεφαλή του τραπεζιού. Η πόρτα κλείνει, ακούγεται ένα κλείδωμα απέξω και κανένας πια δεν μιλάει μέσα στην αίθουσα. Ο πρόεδρος βαριανασαίνει και όλοι περιμένουν την ώρα που θα πετάξει διάφορα αστεράκια νίντζα και θα σκοτώσει μερικούς. Αναμενόμενο άλλωστε, γιατί τέτοια ξεκάρφωτα meeting συμβαίνουν πολύ σπάνια.
Και τότε ο πρόεδρος μιλάει.
“Ευτυχώς για εσάς, όσοι έχουν δει τη νέα Celica 6ης γενιάς είπαν καλές κουβέντες, αλλιώς κανείς σας δεν θα 'φευγε ζωντανός από δω μέσα. Το μόνο που μένει να δούμε είναι το κατά πόσον θα είναι και οι πωλήσεις της στα επίπεδα της προηγούμενης που πήγαινε g@miont@s”.
Χωρίς να γνωρίζω τι έγινε μετά απ’ αυτό το συμβούλιο, πιστεύω ότι τα κεφάλια των υψηλόβαθμων στελεχών έμειναν στη θέση τους, αφού αυτή η γενιά απέδειξε γι’ άλλη μια φορά ότι μια Celica δεν θα μπορούσε παρά να είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο και με υψηλές πωλήσεις. -
Και για μην ξεχνιόμαστε, επί τη αφορμή του τίτλου 'Κακά τα ψέμματα' ας δούμε τους δημοφιλέστερους τίτλους σε άρθρα δοκιμών:
-Ήρεμη δύναμη [1737 φορές]
-Ο ισορροπιστής [πάντα βέβαια 'ισορροπιστής' αποδεικνύεται ο συντάκτης]
-Λεονταρισμοί, Ένας αλλά Λέων, Lion King[κατά προτίμηση σε Peugeot]
-Πάμε σαν άλλοτε [γενικώς και ειδικώς, 1.234.645 φορές]
-Ανοιχτοί λογαριασμοί [σε κάμπριο]
-Mία και να καίει, δύο και να καίνε και τρεις και κάηκες και στη θράκα έπεσες.
-Η κρυφή γοητεία της μπουρζουαζίας [τοπ επιλογή όταν δοκιμάζονται μεγάλα saloon]Επίσης μεγάλο σουξέ έχουν τίτλοι-λογοπαίγνια με το όνομα του μοντέλου π.χ:
-Smarter [Smart]
-Αlfa Alfa [Αlfa Romeo, αλλά ακούγεται λες και θα μιλήσουν για καρπούζια]
-Kαι πολλά άλλα, δεν μου 'ρχονται τώρα.Ξεχωριστή κατηγορία είναι οι πιο απίθανες παροιμοιώσεις, που αντικαθιστούν τις κορεσμένες [π.χ. στρίβει σαν τρένο, επιλογέας-σαν μαχαίρι που κόβει βούτυρο]:
-Καπό πιο μακρύ και από τα πόδια της Σκλεναρίκοβα
-
Επιταχύνεις και αισθάνεσαι σαν να 'τρως κλοτσιά στο στομάχι'...
Στη σημερινή εποχή, πρέπει να υπομένεις και λίγο ξύλο, προκειμένου να ευχαριστηθείς τα μέγιστα του υπερ-βαλλιστικού-διηπειρωτικού όπλου σου. -
Μακράν ο πιο κουφός τίτλος που είδα σε περιοδικό, αναφερόμενο σχετικά με την διεθνή έκθεση Autosport:
'Γαμώ τις εκθέσεις, γαμώ και την φτώχεια μου!' -
Μιας και το θυμήθηκα, τίτλος χιλιοπαιγμένος όποτε πρόκειται για δοκιμή Skyline: 'Sky is the Limit'
-
Ο χρήστης ALEX SSGTi έγραψε:
Μακράν ο πιο κουφός τίτλος που είδα σε περιοδικό, αναφερόμενο σχετικά με την διεθνή έκθεση Autosport:
'Γαμώ τις εκθέσεις, γαμώ και την φτώχεια μου!' -
Γνήσιος ο καημός του συντάκτη!!
-
...ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ μεταξύ κρατήματος και άνεσης...
-
Είχα φτιάξει ξεχωριστό θέμα για αυτά αλλά σωστά ο cmarin μου πρότεινε να το βάλω εδώ ώστε να αναβιώσουμε και το θέμα.
Μαρκετίστικες ατάκες περί των αυτοκινήτων από τμήματα μάρκετινγκ και δημοσιογράφους. Τι λένε και τι θα έπρεπε να καταλάβουμε!
Γενναιόδωρες εξωτερικές διαστάσεις: ακούγεται σαν να λένε ότι είναι επιβλητικό και έχει μεγάλους χώρους αλλά μπορεί και να μην έχει γιατί αν όντως έχει θα το πουν ξεχωριστά.... (επιβλητικό είναι και το φορτηγάκι του μάστρο Μήτσου, καλό είναι αυτό?... αλλά βέβαια επιβλητικά αυτοκίνητα θέλαμε και έτσι γεμίσαμε με SUVοειδή...) Πιθανόν να έχει πλώρη από υπερωκεάνιο για να μην πονάνε οι πεζοί... Αυτό που πρέπει ο ενδιαφερόμενος να καταλάβει είναι ότι το αυτοκίνητο είναι τεράστιο, χτήνος, γκουμούτσα, δεν χωράει πουθενά.
Ιδιαίτερος χαρακτήρας ή ιδιαίτερη αισθητική σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν βλέπεται... Συνήθως τα σχόλια που συνοδεύουν τα προηγούμενα λένε για την υποκειμενικότητα της αισθητικής. Όσο υποκειμενικό και να είναι υπάρχουν αυτοκίνητα που είναι σαφώς όμορφα από την πλειοψηφία και άλλα που είναι σαφώς απαράδεκτα.... αλλά φοβούνται να πουν το αυτονόητο...άντε να φτάσουν στο διφορούμενης αισθητικής! Άλλες πάλι φορές λένε ότι από συγκεκριμένη γωνία φαίνεται πολύ όμορφο. Για τις υπόλοιπες οπτικές γωνίες όμως δεν λένε μιλιά! Βασικά τις περισσότερες ασχήμιες τις προσπερνάνε σαν να μην υπάρχουν.... αν βέβαια δεν τις παρουσιάσουν σαν σχεδιαστικό νεωτερισμό.... (συχνά βγάζουν κακομούτσουνους προβολείς σαν το νέο θαύμα)
Τις περισσότερες φορές παρακάμπτονται πλήρως θέματα σημαντικά που μπορούν να είναι ενοχλητικά για πολλούς καταναλωτές. Πχ προεξέχοντα σημεία που καθιστούν την παραμονή στη θέση οδήγησης ενοχλητική, για να μην μιλήσω για το πόσο κλειστοφοβικά είναι μερικά αυτοκίνητα που το πάνω μέρος του παρμπρίζ κοντεύει να σε πλακώσει και πάει λέγοντας. Τα παραπάνω σε περίπτωση ατυχήματος αποτελούν και πηγές τραυματισμού αλλά.... η σιωπή των αμνών...Επίσης είναι απορίας άξιον το πώς κάποια υλικά είναι πραγματικά μέτριας ποιότητας αλλά παρουσιάζονται απλά σαν πχ σκληρά. Γενικά οι διαφορές σε θέματα υλικών και συναρμολόγησης που είναι τόσο εμφανείς σε οποιονδήποτε κοινό θνητό επισκεφτεί εκθετήριο αυτοκινήτων κάπως φαίνεται να μην γίνονται πάντα αντιληπτές από τους δημοσιογράφους, τους υποτίθεται ειδικούς! Μήπως τελικά δεν είναι και τόσο περίεργο ότι τα τελευταία χρόνια οι συγκριτικές δοκιμασίες δυσκολεύονται να καταλήξουν σε νικητή.
Δυστυχώς η γλώσσα των δημοσιογράφων στην προσπάθειά της να χαϊδεύει αυτιά και όχι να σπάει κόκαλα συχνά χρησιμοποιεί διάφορες τέτοιες politically correct εκφράσεις. Λίγοι μόνο καταφέρνουν να μιλάνε όπως θέλουν χωρίς να φοβούνται μην κακοκαρδίσουν κάποιον και χάσουν τις διαφημίσεις, τα πληρωμένα ταξίδια και τις εκδηλώσεις κλπ. Ο Jeremy Clarkson είναι ένα σπάνιο παράδειγμα που έχει καταφέρει να ξεπεράσει την απλή ελευθερία λόγου φτάνοντας στην ελευθεριότητα για να μην πω στα όρια της βωμολοχίας. Έχει όμως καταφέρει να το ανάγει αυτό αν και όχι σε σοβαρή δημοσιογραφία σε περιζήτητη εκπομπή αυτοκινήτου προσελκύοντας και τηλεθεατές άρα τελικά και διαφήμιση. Το ίδιο περιζήτητα είναι και τα άρθρα του στο internet και στα περιοδικά. Τουλάχιστον δεν μας παραμυθιάζει όπως οι «σοβαροί» δημοσιογράφοι!
Αλλά και το τμήμα μάρκετινγκ των εταιρειών δεν πάει πίσω.... Φροντίζουν να χρυσώνουν το χάπι, κάποια στοιχεία που μπορεί να είναι στην καλύτερη περίπτωση διφορούμενα αλλά μερικές φορές χοντρά μειονεκτήματα εμφανίζονται σαν την τεχνολογική πρόοδο του αιώνα. Η λέξη «νέο» βέβαια πάντα προσφέρει μια φρεσκάδα άσχετα αν αναφέρεται σε κάτι γνωστό ή ακόμα και παρωχημένο...
Η νέα “Paparia” τετρακίνηση του RAV4 (ένα όνομα ή αρκτικόλεξο πάντα προσφέρει προσωπικότητα και prestige ακόμα κι αν μιλάμε για το πιο απλό, γνωστό και συνηθισμένο πράμα) παρουσιάστηκε σαν πρόοδος σε σχέση με την προηγούμενη παρόλο που η προηγούμενη είχε ένα διαφορικό περισσότερο! Γενικά οι παρουσιάσεις των διάφορων 'αυτόματων' και 'μόνιμων' τετρακινήσεων με τα 2 διαφορικά έχουν πολύ γέλιο αλλά τελικά παρασύρουν τον απληροφόρητο καταναλωτή που δυσκολεύεται να διακρίνει...
Η τοποθέτηση ESP με λειτουργία ηλεκτρονικής υποκατάστασης κλειδώματος διαφορικού ίσως και κανένα hill descend σύστημα προσφέρει τη δυνατότητα να ονομάσεις την τετρακίνηση του νέου X-trail που μηχανολογικά είναι ακριβώς η ίδια με του παλιού, νέα και εξελιγμένη....Σε άλλες περιπτώσεις η μετάπτωση από ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση σε ημιάκαμπτο άξονα εμφανίζεται επίσης σαν εξέλιξη... Τουλάχιστον εκεί υπάρχει κι ένα πλεονέκτημα, μεγαλώνει ο χώρος αποσκευών!
Το κακό είναι ότι δεν λές ψέματα, οποιαδήποτε τροποποίηση ακόμα και προς το χειρότερο μπορείς να την ονομάσεις εξέλιξη... Άλλωστε εξέλιξη έχει πλέον καταντήσει το να μην αποκομίζεις καμία αίσθηση οδηγώντας τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα.... Αυτό και μόνο θα έπρεπε να κάνει το αυτοκίνητο να απορρίπτεται.... Αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι καταναλωτές απλά μετράνε αερόσακους και ποτηροθήκες .... και φυσικά δεν πρόκειται να αποκτήσουν ικανότητα κρίσης ακούγοντας τους παραπάνω δημοσιογράφους....Παρακαλώ συμπληρώστε με ανάλογες εκφράσεις που άλλα λένε αλλά άλλα κρύβονται και καταλαβαίνει ο ενημερωμένος.
Η μυστικιστική κάστα των ειδικών