-
Οσον αφορα την συμπεριφορα του VTi, το εχω οδηγησει σε εργοστασιακη μορφη αλλα και σε αρκετα βελτιωμενη -το ιδιο αυτοκινητο μετα απο 2 χρονια-...
Οταν το ειχα οδηγησει ημουν κατοχος ενος VW Polo 16v (AFH) 114ps, οποτε και η δυναμη τους ψηλα μου ειχε φανει πολυ καλη...ομως πραγματικα το αυτοκινητο αδυνατουσε να κανει κατι το ιδιαιτερο σε οποιαδηποτε διαδρομη με κλειστες η' ακομα και μετριες στροφες!! Κατα τα αλλα το εσωτερικο του ηταν καθαρα nippon και η αισθηση του τιμονιου μετρια...απ'την αλλη το σασμαν ηταν ευχαριστη εκπληξη (μεχρι να μπεις στο καινουριο TypeR η' ακομα καλυτερα S2000)
Αναφορικα και μονο, επειδη ο κατοχος του αυτοκινητου ειναι πολυ φιλος - και καλυτερος οδηγος απο εμενα - θυμαμαι την αδυναμια του να ακολουθησει σε επαρχιακες, ορεινες κυριως διαδρομες το μικρο γερμανο που ειχε φυσικα αρκετες αλλαγες σε στησιμο και φρενα αλλα μονο 114ps...
Οταν ξαναοδηγησα το ιδιο αυτοκινητο με 4-pot Galfer, αναρτηση, μπαρες θολων, μπαρες ψαλιδιων, 17αρια και 175ps, πραγματικα ηταν αλλο αυτοκινητο και οχι τοσο οσον αφορα τον κινητητηρα του, αλλα τον τροπο που μπορουσε πλεον να 'στριψει' σε ολες τις διαδρομες...ειχε βελτιωθει κατα πολυ!!
Ακομα συγκρινοντας το και με το τωρινο μου αυτοκινητο (106 16v), ειναι καλυτερο σε οποιαδηποτε στροφη που η ταχυτητα ξεπερνα τα 100-120χλμ...απλα χωρις την ιδια αισθηση, εμπλοκη του οδηγου καθως επισης, το κυνηγι του σασμαν για να διατηρεις υψηλους ρυθμους περιστροφης ειναι κατι που δεν βοηθαει σε ορεινη διαδρομη...
-
maranx πόσο το αγόρασες;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
maranx πόσο το αγόρασες; -
Ο χρήστης maranx έγραψε:
maranx πόσο το αγόρασες;
-
πολλα δεν είναι..... με 22 χιλ παιρνεις το κόκκινο σηματάκι (2 ετων)
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
πολλα δεν είναι..... με 22 χιλ παιρνεις το κόκκινο σηματάκι (2 ετων)ναι αλλα τα υποπτα και μοντ. '02
-
Ο χρήστης kozo έγραψε:
πολλα δεν είναι..... με 22 χιλ παιρνεις το κόκκινο σηματάκι (2 ετων)
ναι αλλα τα υποπτα και μοντ. '02
δηλ θεωρείς τα αρχικά 10k και μετέπειτα 9+ φυσιολογικά χρήματα για
αυτοκίνητο 10ετίας;εάν αγοράστηκε πχ 20k το '96 τώρα θα έπρεπε να κοστίζει βαριά 6-6,5k.
εάν λέω πάντα κόστισε 20k. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
πολλα δεν είναι..... με 22 χιλ παιρνεις το κόκκινο σηματάκι (2 ετων)
ναι αλλα τα υποπτα και μοντ. '02
δηλ θεωρείς τα αρχικά 10k και μετέπειτα 9+ φυσιολογικά χρήματα για
αυτοκίνητο 10ετίας;οχι δε λεω αυτο. εγω σχολιασα για το CTR.... με 22Κ βρισκεις ή του '02 ή του '04 αλλα υποπτο.
για το vti οντως ειναι ακριβη τιμη για μτχ αλλα στα ειδικης κατηγοριας αυτοκινητα οι τιμες μτχ διμορφωνονται ανορθοδοξα... δες ποσο πουλιονται τα χρεπια RX7 . ξερεις ποσο πουλιοντουσαν πριν 2,5 χρονια?
-
Ο χρήστης kozo έγραψε:
πολλα δεν είναι..... με 22 χιλ παιρνεις το κόκκινο σηματάκι (2 ετων)
ναι αλλα τα υποπτα και μοντ. '02
δηλ θεωρείς τα αρχικά 10k και μετέπειτα 9+ φυσιολογικά χρήματα για
αυτοκίνητο 10ετίας;οχι δε λεω αυτο. εγω σχολιασα για το CTR.... με 22Κ βρισκεις ή του '02 ή του '04 αλλα υποπτο.
για το vti οντως ειναι ακριβη τιμη για μτχ αλλα στα ειδικης κατηγοριας αυτοκινητα οι τιμες μτχ διμορφωνονται ανορθοδοξα... δες ποσο πουλιονται τα χρεπια RX7 . ξερεις ποσο πουλιοντουσαν πριν 2,5 χρονια?
το ξέρω απλά νευριάζω με αυτούς που θέλουν να βγάλουν και από πάνω
...άλλωστε ανέφερα την περίπτωση του 106 Ραλί.έγραψα και μία εκτίμηση τιμής του με δεδομένο ότι χάνεις ένα 18-20% τον
πρώτο χρόνο και μετέπειτα κάθε χρόνο ένα 7%...αλήθεια πόσο κόστιζε το
VTi το 1996; -
γυρω στα 7εκ νομιζω
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
γυρω στα 7εκ νομιζωάρα ~20k ...καλά θυμόμουν!
6-6,5k βαριά λοιπόν. Αλλά είναι αυτό το μοτέρ που ανεβάζει κάθετα
τις μετοχές του...το καταλαβαίνω. Απλά πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο.Το θέμα των χλμ που το πήρες εάν δεν το ξέρεις το αμάξι μην το
πολυπιστεύεις... -
Yποτιμημενο σου λεει μετα!
-
ελα ντε! να αλλαξει ο τιτλος του τοπικ.
αποφαση εληφθει -
Μη ξεχνάτε ότι είναι 1600κυβικά. Κάτι τέτοια μετράνε πολύ στη μεταπώληση.
-
Φίλος αγόρασε το 2004 Honda Civic VTi με 6.000 και περίπου 130.000 χιλιόμετρα. Τουλάχιστον το αυτοκίνητο αποδείχτηκε τζιτζί από τον μηχανικό, αλλά τώρα δεν έχει μείνει και τίποτα. Βλέπεις, ο φίλος είναι φαν των 'βελτιώσεων'...
-
Σίγουρα μπορείς να βρείς καλύτερες, αλλά και χειρότερες τιμές.
Ακριβώς όμως επειδή είναι ειδικό μοντέλο και τα καλά κομμάτια (=ατρακάριστα και με καλή συντήρηση) είναι πραγματικά σπάνια, οι τιμές είναι αυτές που σου έγραψα για το δικό μου.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
άρα ~20k ...καλά θυμόμουν!
6-6,5k βαριά λοιπόν. Αλλά είναι αυτό το μοτέρ που ανεβάζει κάθετα
τις μετοχές του...το καταλαβαίνω. Απλά πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο.Το θέμα των χλμ που το πήρες εάν δεν το ξέρεις το αμάξι μην το
πολυπιστεύεις...Πέρα από τη θεωρία υπάρχει και η πραγματικότητα της αγοράς που διαμορφώνεται για κάθε μοντέλο και καθορίζει τις τιμές.
Για το δικό μου, πέρα από το πλήρες book service από επίσημη αντιπροσωπεία και τον έλεγχο από έμπιστο συνεργείο, έκρινα και ο ίδιος αυτό που έβλεπα. Έχοντας ψάξει την αγορά και έχοντας δει γύρω στα 20 άλλα αυτοκίνητα, πολλά εκ των οποίων υποστήριζαν πως είχαν παρόμοια χλμ μπορείς να κρίνεις μετά ποια είναι τα 'ύποπτα' και ποιά τα καλά. Το τελευταίο το θεωρώ απαραίτητο για αγορά μεταχειρισμένου.
Πάντως, μετά από 9 μήνες και πολύ σκίσιμο μπορώ να είμαι σίγουρος...
-
Ο χρήστης maranx έγραψε:
άρα ~20k ...καλά θυμόμουν!
6-6,5k βαριά λοιπόν. Αλλά είναι αυτό το μοτέρ που ανεβάζει κάθετα
τις μετοχές του...το καταλαβαίνω. Απλά πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο.Το θέμα των χλμ που το πήρες εάν δεν το ξέρεις το αμάξι μην το
πολυπιστεύεις...Πέρα από τη θεωρία υπάρχει και η πραγματικότητα της αγοράς που διαμορφώνεται για κάθε μοντέλο και καθορίζει τις τιμές.
Για το δικό μου, πέρα από το πλήρες book service από επίσημη αντιπροσωπεία και τον έλεγχο από έμπιστο συνεργείο, έκρινα και ο ίδιος αυτό που έβλεπα. Έχοντας ψάξει την αγορά και έχοντας δει γύρω στα 20 άλλα αυτοκίνητα, πολλά εκ των οποίων υποστήριζαν πως είχαν παρόμοια χλμ μπορείς να κρίνεις μετά ποια είναι τα 'ύποπτα' και ποιά τα καλά. Το τελευταίο το θεωρώ απαραίτητο για αγορά μεταχειρισμένου.
Πάντως, μετά από 9 μήνες και πολύ σκίσιμο μπορώ να είμαι σίγουρος...
Καλορίζικο λοιπόν!
-
Η τιμη για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι οντως 'ανορθοδοξη'.Ανηκει σε ειδικη κατηγορια και το ψαχνουν συγκεκριμενοι αγοραστες.
Οταν ψαχναμε το 2003 να δωσουμε το δικο μας(μοντ. 97 με 100.000 χλμ.,ατρακαριστο,'μαμα',σε γκαραζ κτλ.),μας εδιναν στις περισσοτερες αντιπροσωπειες απο 9-10 χιλιαρικα υπολογιζοντας με τα κριτηρια που υπολογιζουν και τα υπολοιπα μοντελα(χρονολογια,χλμ. κτλ)
.Η Honda μας εδωσε 15000 παρα κατι και το αυτοκινητο πουληθηκε το ιδιο απογευμα σε αυτα τα λεφτα,αφου ειχαν λιστα με ενδιαφερομενους!!!!
Η τιμη καινουριου ηταν κοντα στα 8 εκ. (7.800.000) -
Ο χρήστης maranx έγραψε:
Από ότι βλέπω πολλοί απαντάτε με βάσει αυτά που έχετε ακούσει ή διαβάσει και λίγοι έχετε οδηγήσει το αμάξι. Ακόμη πιο λίγοι πρέπει να έχετε ζήσει μαζί του.Μήπως μπορείς να μας δείξεις καμιά φωτογραφία από αυτό το μοντέλο (VTI 1996), γιατί η μνήμη μου με δυσκολεύει
Honda Civic VTi. Υποτιμημένο?