-
Αν είχα τα χρήματα Brera, στην παρούσα κατάσταση το 'μικρό' RX-8...
-
γιατι τι θα γίνοταν ρε παιδια..??
μήπως τελικά, η μεριδιοποιήση των 'εγκάθετων' ξεκινά εξ' ιδίων?
και εν πάσει περιπτώσει ο καθένας κρίνει με βάση τα δικά του κριτήρια..
εγώ αν δεν έδινα 40Κ δεν θα έπερνα το cosmo παρότι το θεωρώ πολύ όμορφο και σβέλτο και στριφτερο, αφού όλοι τελικα είμαστε χεράδες...
θα προτιμούσα μια brera 2.2...
όπως επίσης προτιμώ και μια Brera Q4 3,2lt απο ένα evo...και ας έχει προδιαγραφές αγώνων..
αν δεν υπήρχε η brera σαφώς και θα σκεφτόμουν προς RX μεριά αν συμβιβαζόμουν με το κόστος συντήρησης...
αν έβγαινε μια alfa και με κόστος RX8 θ έλεγα μπράβο το στην alfa που κατάφερε να κρατήσει 'χαμηλά' το κόστος..όχι ότι θεωρώ ότι τα 50Κ για ένα τέτοιο αμάξι είναι παρα πολλά...αρκετα ναι..παρα πολλα όχι..
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Πόσα θα έπρεπε να κόστιζε δλδ για να χαρακτηριστεί πολύ ακριβό αυτοκίνητο;(μου φαίνεται θα δανειστώ κι εγώ την υπογραφή του ιλιλία... βλέπετε τι γράφετε; ακούτε τι λέτε;)
λοιπόν έχουμε και λέμε..
3200 cm3
260ps
καρότσα απο τις λίγες..και πολλά πολλά άλλα...
συγνώμη τώρα, εδώ 43Κ εχει ένα MAZDA 6 MPS με 2,3 κινητήρα και σας πείραξε τα 50Κ της brera...
για να μην πιάσουμε τα bmw και merc..
ακριβό σε σχεση με την ιστορία της μάρκας ναι..βάσει συναγωνισμού σε καμία περίπτωση..μάλλον το RX είναι φθηνό (και πολυ καλα κάνει) παρά h brera εξωπραγματική..υπάρχει και ο αντίλογος
πάρτε ενα evo που εχει και πίσω πόρτες για τα παιδια...άλλη μια φωτο για να δούμε για τι μιλάμε..
(και πολύ καλά θα κάνεις, θα το βάλω και εγώ)
-
Πω πω, χάλια είναι σε ασημί. Ενώ το μπορντό την κολακεύει πολύ περισσότερο, προσωπικά πάντα .
Πάντα, όντως τα 50Κ δεν είναι εξωπραγματική τιμή, κάπου εκεί κοστίζει και το (αντίστοιχου κυβισμού και ιπποδύναμης) 350Ζ, ενώ η Μ3 (που βέβαια είναι **αλλού **σαν αυτοκίνητο), έχει 30Κ επιπλέον. Μάλλον το RX παραείναι φθηνό για αυτά που προσφέρει, παρά η Alfa υπερβολικά ακριβή. Δεν μπορούσαν να τη βγάλουν πισωκίνητη οι άχρηστοι οι Ιταλοί; [/b] -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πω πω, χάλια είναι σε ασημί. Ενώ το μπορντό την κολακεύει πολύ περισσότερο, προσωπικά πάντα .
Πάντα, όντως τα 50Κ δεν είναι εξωπραγματική τιμή, κάπου εκεί κοστίζει και το (αντίστοιχου κυβισμού και ιπποδύναμης) 350Ζ, ενώ η Μ3 (που βέβαια είναι **αλλού **σαν αυτοκίνητο), έχει 30Κ επιπλέον. Μάλλον το RX παραείναι φθηνό για αυτά που προσφέρει, παρά η Alfa υπερβολικά ακριβή. Δεν μπορούσαν να τη βγάλουν πισωκίνητη οι άχρηστοι οι Ιταλοί; [/b]αυτό ξανα πές το..
-
Στην φωτό του face το Brera μου μοιάζει σαν διογκωμένο και κομμένο από την μέση και πίσω 159...
Δεν είναι [για μένα] και ότι ομορφότερο έχει η AR.
-
Ο χρήστης face έγραψε:
...Καλά, άμα πάρει κανείς brera ασημί τι να πω....
ΚΟΚΚΙΝΟ, ΡΕΕΕΕ!!!!! -
Ο χρήστης face έγραψε:
πάρτε ενα evo που εχει και πίσω πόρτες για τα παιδια...
Μα όλοι για τους χώρους παίρνουν το evo, αν ειχε τους χώρους της Brera νομίζεις θα πούλαγε? μπααααα
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
πάρτε ενα evo που εχει και πίσω πόρτες για τα παιδια...
Μα όλοι για τους χώρους παίρνουν το evo, αν ειχε τους χώρους της Brera νομίζεις θα πούλαγε? μπααααα
επίσης δίνει standar και το τασακι...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μάλλον το RX παραείναι φθηνό για αυτά που προσφέρει, παρά η Alfa υπερβολικά ακριβή.Συμφωνώ.
Θα προτιμούσα το RX ακριβότερο αλλά σε μικρότερο αριθμό παραγωγής.
Η τιμή της Brera μου φαίνεται σωστή.Εδώ ένα Α4 Τ.q 220 φτάνει [ή ξεπερνάει;] τα 50Κ.
-
To RX-8 μέχρι η AR να ξαναβγαέι πισοκίνητα.....
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Θα προτιμούσα το RX ακριβότερο αλλά σε μικρότερο αριθμό παραγωγής.
Tόσο πολύ σε ενδιαφέρει το θεαθήναι? Με ποιά λογική σαν καταναλωτής θα προτιμούσες να πληρώσεις περισσότερα λεφτά για το ίδιο προιόν?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Θα προτιμούσα το RX ακριβότερο αλλά σε μικρότερο αριθμό παραγωγής.
Tόσο πολύ σε ενδιαφέρει το θεαθήναι? Με ποιά λογική σαν καταναλωτής θα προτιμούσες να πληρώσεις περισσότερα λεφτά για το ίδιο προιόν?
Με βάση την 'αρχή της αποκλειστικότητας'.
Δεν έχει καμία σχέση με 'θεαθήναι'.
Είναι μία αρχή, η οποία συμβάλλει στην ενίσχυση της αισθητικής αξίας του 'χ' προιόντος, η οποία αξία καταρρακώνεται με την υπερβολική μαζικότητα.Εγώ, θα πλήρωνα για αυτό περισσότερο.
Σε κάποιον άλλον μπορεί να ακούγεται παράλογο, είναι όμως θέμα προσωπικών προτιμήσεων.Γενικώς είμαι κατά της υπερβολικά μαζικής παραγωγής ξεχωριστών αυτοκινήτων.
Τα οποία αντιδιαστέλλω σαφώς προς τα αυτοκίνητα μαζικότατης παραγωγής, τα οποία είναι απαραίτητο να βγαίνουν σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερους αριθμούς παραγωγής, ώστε να συμπιέζεται το τελικό κόστος. -
Εγω πάλι δεν μπορώ να διακρίνω τη διαφορά της 'αρχής της αποκλειστικότητας' με το 'θεαθήναι'.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω πάλι δεν μπορώ να διακρίνω τη διαφορά της 'αρχής της αποκλειστικότητας' με το 'θεαθήναι'.Η διαφορά ανάμεσα στα δύο είναι πολύ απλή:
Το 'θεαθήναι' σχετίζεται άμεσα με την επίδειξη. Είναι η επιθυμία να δείξεις ότι κατέχεις κάτι ακριβό, να επικυρώσεις την ισχύ σου μέσω του αντικειμένου. Το θεαθήναι χρειάζεται οπωσδήποτε άλλους παραλήπτες της έκφρασής σου και ικανοποιείται ακόμα και μέσω μαζικότατων προιόντων, όπως είναι π.χ. ένα Hyundai Coupe με μεγάλη πίσω αεροτομή, ή μία C-Class.
Η αρχή της αποκλειστικότητας είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Παραλήπτης της αισθητικής αξίας, που επιτυγχάνεται, είσαι εσύ ο ίδιος. Δεν σε ενδιαφέρουν οι αντιδράσεις του κοινού. Το θεαθήναι θέλει απαραιτήτως κοινό, το οποίο να 'δει' και να 'θαυμάσει'.
Η αποκλειστικότητα είναι αμιγώς εξατομικευμένη έννοια. Ενδιαφέρει εσένα και μόνο.
Mία BMW 3.0CSL του '73, -βγήκε σε 1100 κομμάτια μόνο- είναι ακριβώς η ενσάρκωση αυτής της αξίας.
Δεν την παίρνεις για να κάνεις φιγούρα, άλλωστε κανείς σχεδόν δεν θα εντυπωσιαστεί, αλλά το ότι παράχθηκε σε τόσο μικρό αριθμό την διαφοροποιεί αισθητικά από τον συρμό. Και αυτό είναι θετικό. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πω πω, χάλια είναι σε ασημί. Ενώ το μπορντό την κολακεύει πολύ περισσότερο, προσωπικά πάντα .
Πάντα, όντως τα 50Κ δεν είναι εξωπραγματική τιμή, κάπου εκεί κοστίζει και το (αντίστοιχου κυβισμού και ιπποδύναμης) 350Ζ, ενώ η Μ3 (που βέβαια είναι **αλλού **σαν αυτοκίνητο), έχει 30Κ επιπλέον. Μάλλον το RX παραείναι φθηνό για αυτά που προσφέρει, παρά η Alfa υπερβολικά ακριβή. Δεν μπορούσαν να τη βγάλουν πισωκίνητη οι άχρηστοι οι Ιταλοί;κάπου εκεί κοστίζει και το Ζ, αλλά μην τολμήσεις να το συγκρίνεις
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ðù ðù, ÷Üëéá åßíáé óå áóçìß. Åíþ ôï ìðïñíôü ôçí êïëáêåýåé ðïëý ðåñéóóüôåñï, ðñïóùðéêÜ ðÜíôá .
ÐÜíôá, üíôùò ôá 50Ê äåí åßíáé åîùðñáãìáôéêÞ ôéìÞ, êÜðïõ åêåß êïóôßæåé êáé ôï (áíôßóôïé÷ïõ êõâéóìïý êáé éððïäýíáìçò) 350Æ, åíþ ç Ì3 (ðïõ âÝâáéá åßíáé **áëëïý **óáí áõôïêßíçôï), Ý÷åé 30Ê åðéðëÝïí. ÌÜëëïí ôï RX ðáñáåßíáé öèçíü ãéá áõôÜ ðïõ ðñïóöÝñåé, ðáñÜ ç Alfa õðåñâïëéêÜ áêñéâÞ. Äåí ìðïñïýóáí íá ôç âãÜëïõí ðéóùêßíçôç ïé Ü÷ñçóôïé ïé Éôáëïß; [/b]Hôáí ôï ðñùôüôõðï ìå êéíçôÞñá ÖåññÜñé êáé åðåéäÞ ðéóùêßíçôï ÐÉÈÁÍÙÍ ôñïðïðïéçìÝíï óáóß áðï Mazerati 3200 GT
Âåâáéá åäþ áðïäåéêíýïíôáé áêüìá ðéï ÷áæïß-ïé üðïéïé äéïéêïýíôåò ôçò åôáéñßáò áõôÞò -
èá ìðïñïýóáí âãÜæïíôáò Ýíá ôÝôïéï óáóß óå ðåñéóóüôåñá êïììÜôéá íá éóïöáñßóïõí êüóôç åîÝëéîçò êáé ðáñáãùãÞò Üëëùóôå ç GT äåí Þôáí êáé êáíá segment D âãÜæïíôáò óôçí ôåëéêÞ êáé öñÜãêá .!!!
Óáí êéíçôÞñåò Ýíáò ìéêñüò ÖåññÜñé óôá 4000 êõâéêÜ , ï 3.2 ôùí GTA üðïõ ìå ôï ìéêñüôåñï âÜñïò åíüò áðëÜ ðéóùêßíçôïõ áíôé ôåôñáêßíçôïõ èá äçìéïõñãïýóáí Ýíá õðÝñï÷ï êïêôÝçë üìïñöçò ðáñïõóßáò ,áðßóôåõôïõ Þ÷ïõ , Üöèïíïõ ãêáæéïý êáé ïäéêÞò óõìðåñéöïñÜò ìå ìéá ëÝîç Áëöá Ñïìåï ......êáé ôçí ìïýñç ìïõ óå êÜðïéá âéôñßíáÊáé ìåôÜ îýðíçóá ßóùò ìáæß êáé ìåñéêïß áêüìá ðïõ ôï óêÝöôçêáí êáé îåíåñþóáìå áêüìá ðåñéóóüôåñï ...
-
Δεν ξέρω καν αν προσωπικά θα έμπαινα σε διαδικασία απ' ευθείας συγκρίσεων αν είχα να διαθέσω 50 και 60Κ για αυτοκίνητο.
Μπορεί να έπαιρνα Brera, μπορεί Land Cruiser, μπορεί οτιδήποτε, μπορεί και να μην έδινα ποτέ τόσα λεφτά για αυτοκίνητο.
Από τα δύο, απλά ψήφισα Brera επειδή μου αρέσει πιο πολύ. Και τη μικρότερη έκδοσή της να οδηγήσω είμαι σίγουρος ότι θα εντυπωσιαστώ. Το ίδιο και με το RX-8. -
Είτε σε ενδιαφέρει πως θα φαίνεσαι έναντι του συρμού είτε το να είσαι απλώς διαφορετικός απο τον συρμό είναι το ίδιο όσον αφορά στη σημασία που δίνεις στον συρμό.
Αν τώρα που μιλάμε καούν όλα τα RX8 και μείνουν μόνο 100 το ίδιο το αυτοκίνητο δεν θα αλλάξει, θα αλλάξει το πώς θα σε βλέπουν οι άλλοι και μόνο σαν εν δυνάμει ιδιοκτήτη του. Μπορεί να αδιαφορείς για κάποιον που θα εντυπωσιάσεις πιθανώς με μια αεροτομή αλλα δεν αδιαφορείς για κάποιον που θα εντυπωσιάσεις έχοντας κάτι που ο άλλος ειναι δύσκξολο να αποκτήσει (όχι μόνο οικονομικώς δύσκολο) και ο ίδιος αντλέις ικανοποίηση απο αυτό έστω και εν αγνοία των άλλων.
Τα παραπάνω όμως εινια άσχετα με το αυτοκίνητο αυτό καθ'εαυτό και είναι θέμα προσωπικής μυθοπλασίας που φτιάχνουμε εμείς.
Νομίζω κάποιος που πραγματικά ενδιαφέρεται για το αυτοκίνητο και όχι για τους κοινωνικούς συνειρμούς θα έπρεπε να τα προσπερνά αυτά και αν μη τι άλλο να ήθελε να κοστίζει μια F430 5.000 ευρώ αν ήταν αυτό εφικτό.
Μπαρδόν για το offtopic.
-
συμφωνω με τον ΙΚΕ. δηλαδη το οτι υπαρχουν πολλα ρχ8 μειωνει την αξια τους??και ενα σωρο σουμπαρου υπαρχουν,ενα σωρο πορσε.
παντως αυτα που ειναι 'ξεχωριστα' και δεν υπαρχουν πολλα (εχω φιλους με το συγκεκριμενο κομπλεξ) ειναι και λιγο πατατες....αλλιως θα πουλαγαν καλυτερα.
Alfa Romeo Brera Vs. Mazda RX-8