-
Ο χρήστης nlagos έγραψε:
Ασχετο αλλα μου εκανε εντυπωση οταν ειχα παει στην Αμερικη η προτερεοτητες στις διασταυρωσεις. Προτερεοτητα εχει οποιος φτασει πρωτος. Απλο συστημα και δουλευει μια χαρα.
Φανταζεστε να το εφαρμοζαμε εδω για μια μονο ημερα τι ειχε να γινει? Τρλλο γελιο
κι εδώ αυτός έχει. Μετά φυσικά από αυτον που μένει δίπλα/είναι το χωριο του/μένει η κουμπάρα/ο μπατζανάκης
-
Φυσικά και θα ήθελα περισσότερες κλήσεις, οι οποίες να ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ, και όχι 'έχω ένα μέσο...'
Και κυρίως πολλών διαφορετικών τύπων. Διπλοσειρές, λεωφορειολωρίδες, κόκκινα και όλα τα σχετικά. Όπου καταπατείται η ελευθερία όλων των υπολοίπων.
Αστυνόμευση χρειάζεται στον Έλληνα. Υπερθεματίζω το παραπάνω περί ζώνης...
-
Ναι, θα ήθελα περισσότερες κλήσεις σε όσους δεν φοράνε ζώνη και κράνος.
Είναι η δεύτερη φορά που βλέπω σε κολώνα της Πειραιώς σωριασμένο μοτοσυκλετιστή.
Την πρώτη φορά είχε πέσει ο αναβάτης στην κολώνα με την κοιλιά (δεν φορούσε κράνος) και ευτυχώς είχε τις αισθήσεις του, αν και μάλλον του είχαν σπάσει πλευρά.
Σήμερα το σκούτερ ήταν πάνω στην κολώνα και το παιδί ακίνητο στο οδόστρωμα, δίπλα σε λιμνούλα αίματος. -
Προσωπικα εχω περασει κατα λαθος δυο φορες κοκκινο.
Την πρωτη γιατι..κοιταζα το επομενο φαναρι (ειχε 3 διαδοχικα φαναρια σε 400μ) την δευτερη γιατι περναγα διαδοχικα πορτοκαλι που αναβοσβήνανε...και ετσι περασα κι ενα που δεν ηταν πορτοκαλι.Σε καμια περιπτωση δεν κινδύνεψε κανεις λογω χαμηλης ταχυτητας.Θελω να πιστευω οτι δεν ειμαι στην ιδια κατηγορια με αυτον που περναει με χιλια με την λογικη του 'πορτοκαλοκόκκινο'.Αυτο επειδη ρωτησε καποιος πανω,γιατι ειναι ψιλοασχετο με το θεμα.Το εγκλημα και τιμωρια πρεπει να ισχύει χωρις γιατι.Προσωπικα εχω παρατηρησει οτι οι μπατσοι οταν δεν εχουν εντολη να γραψουν ειναι οχι απλως ελαστικοι αλλα εκνευριστικά ελαστικοί! -
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Πιστεύω ότι το κόστος από την απώλεια χρόνου και τη μείωση της παραγωγικότητας λόγω του χάους φτάνει για να ισοσκελίσει τα όποια έσοδα από τους φόρους των καυσίμων (για τις πωλήσεις αυτοκινήτων αμφιβάλλω αν επηρεάζονται).Μήπως τελικά η κατάσταση στους δρόμους αφήνεται ανεξέλεγκτη επειδή πολύ απλά το κράτος κερδίζει από αυτό;
Όχι, αφήνεται ανεξέλεγκτη γιατί το χάος είναι η κατάσταση της μέγιστης εντροπίας, άρα έχει περισσότερες πιθανότητες να επικρατήσει. Η επιβολή μιας στοιχειώδους τάξης είναι κατάσταση μικρότερης εντροπίας, άρα πολύ δυσκολότερο και λιγότερο πιθανό να εφαρμοστεί.
Έχεις απόλυτο δίκιο στο πρώτο. Το μόνο που με προβληματίζει είναι το κατά πόσο μπορούν να σκεφτούν τόσο μακριά ως τη μείωση της παραγωγικότητας (ποιάς;) όταν βλέπουν ζεστό χρήμα να φτάνει στα χέρια τους από τις συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις ΙΧ.
Όσον αφορά τις πιθανότητες, και πάλι θα συμφωνήσω τελικά μαζί σου. Ίσως όχι με τη λογική ότι αφήνεται ανεξέλεγκτη, πιο πολύ με τη λογική ότι τα περισσότερα στοιχεία που αποτελούν το σύνολο οδηγούν την κατάσταση προς τα εκεί γιατί απλά έτσι ξέρουν/μπορούν/μαθαίνουν να λειτουργούν.
-
Οι περισσοτερές κλήσεις είναι καλές όταν τις παίρνουν οι αλλοί. Όταν κάνουμε εμείς μλακια τότε θέλουν σβύσιμο!!
Δεν γνωρίζω κανένα που να χαίρεται που έχει φάει κλήση.Η τροχαία βέβαια από την πλευρά πρέπει να γίνει πιο αυστηρή αλλά να νοιάζεται πραγματικά για την ασφάλεια και όχι για τα λεφτά..
-
Οταν θα αρχισουν να γραφουν για κλησεις επι της ουσιας, οταν θα ξεκινησουν να γραφουν για πραγματικα επικυνδινα πραγματα, οταν θα την στηνουν σε σημεια στα οποια υπαρχει πραγματικα κυνδινος.... τοτε θα επικροτησω και να κοβουν περισοτερες κλησεις και μεγαλυτερες ποινες στους παραβατες.
Φτανει ποια με τις κλησεις ταχυτητας.... Να πανε να κοιταξουν και αλλα πραγματα, ποιο ουσιωδη... οπως τα σαπακια που κυκλοφορουν, τις επικυνδινες προσπερασεις, τους μεθυσμενους οδηγους και λοιπα.
Ακομα και το γραψιμο για παραβιαση σηματοδοτη ειναι σε περιπτωσεις ακυρο. Μπορω να σας βγαλω φωτογραφια απο ενα σηματοδοτη στην μεση του πουθενα, χωρις κανενα νοημα υπαρξης σε επαρχιακο δρομο (Χορτιατης Θεσσαλονικη) τον οποιο απλα κοτσαρανε χωρις λογο.... ασχετα που ουδεποτε υπηρξε προβλημα με οτιδηποτε σε εκεινο το σημειο. Και ναι... μια στις 10-20 αυτο το κοκκινο το παραβιαζω με απολυτη ασφαλεια εγω και πααααρα πολλοι ακομα κατοικοι της περιοχης.
Μια φορα μαλιστα (η μοναδικη στα τοσα χρονια) εφαγα κληση επειδη λεει παραβιασα διπλη διαχωριστικη (περνωντας ενα πολυ αργα προπορευομενο) και το οριο των 50χλμ σε κατοικημενη περιοχη. Ο δρομος ηταν επαρχιακος... ηταν μια μεγαλη ευθεια με απεριοριστη ορατοτητα και το κατοικημενο της υποθεσης ηταν κατι σταβλοι στα 200 μετρα μεσα απο τον δρομο... Πρωτη μου κουβεντα στον αστυνομικο ηταν πως δεν εξεθεσα κανενα απολυτως σε κυνδινο... και ετσι μου εκανε εκπτωση με μια ποιο τυπικη και φτηνη κληση.
Το να μοιραζουν ραβασακια με βρισκει συμφωνο... τουλαχιστον να εχουν ουσιαστικο λογο και οχι να στηνουνε δρομους και μπλοκα για να κανουν καλυτερη φοροεισπρακτικη πολιτικη.
-
Μεσα στον (προτεινομενο) καταιγισμο κλησεων, να προσθεσω οτι θα ηταν πρεπον να θεσπιστει και ενα 4TF Pass (TM) (στο εξης πασο) που να ειναι αναρτημενο σε εμφανες σημειο του αυτοκινητου και να δινει το απυροβλητο στους κατοχους του ειδικου αυτου σηματος.
Το πασο προκειται για εναν συνδιασμο βουλευτικης ασυλιας, διπλωματικης ασυλιας και βγες-απο-την-φυλακη καρτας της μονοπολης, ωστε να επιτρεπει στον κατοχο μια τριανταφυλλοπουλικη οδηγηση (στο εξης καγιεν-260).
Καλο δε θα ηταν να ειχε και ενα ηλεκτρονικο συστημα που να συγχρονιζεται μια φορα την εβδομαδα με το φορουμ και να ενημερωνεται για τον αριθμο δημοσιευσεων του χρηστη ετσι ωστε σε πιθανη συμπλοκη κατα την ασκηση καγιεν-260 οδηγησης δυο αυτοκινητων με πασο δικαιο να εχει ο οδηγος με τις περισσοτερες δημοσιευσεις.
Τελος, η κατοχη ενος πασου θα επιτρεπει την προσβαση του κατοχου σε ειδικα διαμορφωμενα και αποκλειστικα Barbeque Lounge στα αεροδρομια Ελ. Βενιζελος και Μακεδονια, οπου θα μπορει να επιδιδεται σε γνωστες γαστρονομικες ασχολιες. Προτασεις για επεκταση του θεσμου Barbeque Lounge στα αεροδρομια Λονδινου (LHR), Παρισιου (CDG), Ζυριχης (ZRH), Λος Αντζελες (LAX), Τοκυου (ΝΑΑ) και Αιτης (PAP) βρισκονται υπο εξεταση.
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Μεσα στον (προτεινομενο) καταιγισμο κλησεων, να προσθεσω οτι θα ηταν πρεπον να θεσπιστει και ενα 4TF Pass (TM) (στο εξης πασο) που να ειναι αναρτημενο σε εμφανες σημειο του αυτοκινητου και να δινει το απυροβλητο στους κατοχους του ειδικου αυτου σηματος.Το πασο προκειται για εναν συνδιασμο βουλευτικης ασυλιας, διπλωματικης ασυλιας και βγες-απο-την-φυλακη καρτας της μονοπολης, ωστε να επιτρεπει στον κατοχο μια τριανταφυλλοπουλικη οδηγηση (στο εξης καγιεν-260).
Καλο δε θα ηταν να ειχε και ενα ηλεκτρονικο συστημα που να συγχρονιζεται μια φορα την εβδομαδα με το φορουμ και να ενημερωνεται για τον αριθμο δημοσιευσεων του χρηστη ετσι ωστε σε πιθανη συμπλοκη κατα την ασκηση καγιεν-260 οδηγησης δυο αυτοκινητων με πασο δικαιο να εχει ο οδηγος με τις περισσοτερες δημοσιευσεις.
Τελος, η κατοχη ενος πασου θα επιτρεπει την προσβαση του κατοχου σε ειδικα διαμορφωμενα και αποκλειστικα Barbeque Lounge στα αεροδρομια Ελ. Βενιζελος και Μακεδονια, οπου θα μπορει να επιδιδεται σε γνωστες γαστρονομικες ασχολιες. Προτασεις για επεκταση του θεσμου Barbeque Lounge στα αεροδρομια Λονδινου (LHR), Παρισιου (CDG), Ζυριχης (ZRH), Λος Αντζελες (LAX), Τοκυου (ΝΑΑ) και Αιτης (PAP) βρισκονται υπο εξεταση.
Ξέρεις που πάει...
Όσο το Cayenne-260, αυτό είναι από την εποχή του Βαβύλη, που το θυμήθηκες; -
Ο χρήστης nlagos έγραψε:
Ασχετο αλλα μου εκανε εντυπωση οταν ειχα παει στην Αμερικη η προτερεοτητες στις διασταυρωσεις. Προτερεοτητα εχει οποιος φτασει πρωτος. Απλο συστημα και δουλευει μια χαρα.
Φανταζεστε να το εφαρμοζαμε εδω για μια μονο ημερα τι ειχε να γινει? Τρλλο γελιο
Νομίζω οτι είναι ανοήτο σύστημα αυτό και ανοικτό σε διαφορετικές ερμηνίες.
Το πιο ώριμο (για μένα) είναι η βρετανική εμμονή στα round-abouts, τις μικρές πλατειούλες που τις βάζουν ακόμα και σε μικρές απλές διασταυρώσεις.
Απλό σύστημα, ξεκάθαρο χωρίς περίεργες ερμηνίες και πιο ασφαλές γιατί πρέπει να κοιτάξεις μόνο προς μία κατευθυνση όχι 2.
(Να θυμίσω οτι οι βρετανικού δρόμοι είναι μακρά οι πιο ασφαλέις παγκοσμίως) -
χθες ειδα Πεζο205 παρκαρισμενο κατω απο το γραφειο μου, με μπροστινα λαστιχα χωρις ουτε ενα χιλιοστο πελμα
Πιστευετε οτι ειναι ο μονος? ? ?
Τι εξηγηση θα δωσει στη μανα του παιδιου που θα ειναι σταματημενο στο φαναρι και ο 'Ελληνας Σουμαχερ' με τα σλικ λαστιχα θα παει κα θα του τη 'φορεσει' απο πισω... ? ? ?
Αυτος ο καραγκιοζακος, δε θα επρεπε να ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ του ? ? ? Την βρισκετε πολυ τραβηγμενη και αυστηρη τη συγκεκριμενη τιμωρια?
(Προσεξτε: δε μιλαω για απλα φθαρμενα λαστιχα! Μιλαω για εντελως ΚΑΡΑΦΛΑ... )
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Νομίζω οτι είναι ανοήτο σύστημα αυτό και ανοικτό σε διαφορετικές ερμηνίες.Το πιο ώριμο (για μένα) είναι η βρετανική εμμονή στα round-abouts, τις μικρές πλατειούλες που τις βάζουν ακόμα και σε μικρές απλές διασταυρώσεις.
Απλό σύστημα, ξεκάθαρο χωρίς περίεργες ερμηνίες και πιο ασφαλές γιατί πρέπει να κοιτάξεις μόνο προς μία κατευθυνση όχι 2.
(Να θυμίσω οτι οι βρετανικού δρόμοι είναι μακρά οι πιο ασφαλέις παγκοσμίως)Συμφωνώ! Αλλά όχι το ελληνικό σύστημα στις κυκλικές πλατείες, που πλέον τρέμει το φυλλοκάρδι μου! Είναι τελείως χαζό να δίνεις προτεραιότητα σε αυτόν που είναι εισερχόμενος, ενώ εσύ είσαι ΗΔΗ μέσα!
Παρεμπιπτόντως, εγώ προς το παρόν έχω φάει μια μόνο κλήση και αυτή γιατί δεν είχα κάρτα καυσαερίων. Δεν παραπονέθηκα που την έφαγα (αφού δεν την ανανέωσα όταν έληξε), μια χαρά μου ήρθαν 30 ευρουλάκια.
Αν μια έκρηξη του αριθμού των κλήσεων (και μια μικρή μετατροπή του περιεχομένου τους) είναι αυτό που χρειάζεται για να γίνουμε καλοί οδηγοί, εγώ με χαρά μου να πληρώνω όταν κάνω τη μ@@@@@α. Μόνο έτσι θα μάθουμε να μην την κάνουμε τελικά τη μ@@@@.
Μη νομίζετε ότι οι δυτικοευρωπαίοι είναι πιο μορφωμένοι, πιο καλλιεργημένοι οδηγοί από τους Έλληνες ή τους Αιγύπτιους. Και στη Δυτική Ευρώπη, με τον φόβο της κλήσης οδηγούν, για αυτό προσέχουν...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
[...] Και στη Δυτική Ευρώπη, με τον φόβο της κλήσης οδηγούν, για αυτό προσέχουν...Μα κι εμείς φοβόμαστε τις κλήσεις... κυρίως αυτές από τα φωτογραφικά ραντάρ. Γι' αυτό πέφτουμε στα φρένα 30m πριν το φωτογραφικό ραντάρ θέτοντας σε κίνδυνο αυτόν που ακολουθεί... για να περάσουμε από το ραντάρ με 80 και να ξαναγκαζώσουμε ως τα 130 που πηγαίναμε πριν (καβάλα στη διπλή, να μην ξεχνιόμαστε).
Τον τελευταίο καιρό πάντως παρατηρώ μια γενικότερη κινητοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. όσον αφορά τα μπλόκα για αλκοτέστ. Κάτι είναι κι αυτό. Άντε, να κόψουν μερικά πρόστιμα κι εκεί γιατί είμαι ακόμη πολύ νέος για να με πάρει ο κάθε σουρωμένος στο λαιμό του.
-
Φυσικά και δε θα ήθελα περισσότερες κλήσεις σε κανέναν και για το οτιδήποτε. Η κλήση δε τιμωρεί, απλά αρμέγει χρήμα. Κοινώς ακόμα και να κοβόταν κλήση για οποιαδήποτε παράβαση του ΚΟΚ, οι πλούσιοι θα μπορούσαν απλά να αγνοούν τον ΚΟΚ. Οι κλήσεις είναι εισπρακτικό μέσο και όχι μέσο επιβολής μιας συνειδητής κυκλοφοριακής αγωγής .
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Νομίζω οτι είναι ανοήτο σύστημα αυτό και ανοικτό σε διαφορετικές ερμηνίες.
Το πιο ώριμο (για μένα) είναι η βρετανική εμμονή στα round-abouts, τις μικρές πλατειούλες που τις βάζουν ακόμα και σε μικρές απλές διασταυρώσεις.
Απλό σύστημα, ξεκάθαρο χωρίς περίεργες ερμηνίες και πιο ασφαλές γιατί πρέπει να κοιτάξεις μόνο προς μία κατευθυνση όχι 2.
(Να θυμίσω οτι οι βρετανικού δρόμοι είναι μακρά οι πιο ασφαλέις παγκοσμίως)Συμφωνώ! Αλλά όχι το ελληνικό σύστημα στις κυκλικές πλατείες, που πλέον τρέμει το φυλλοκάρδι μου! Είναι τελείως χαζό να δίνεις προτεραιότητα σε αυτόν που είναι εισερχόμενος, ενώ εσύ είσαι ΗΔΗ μέσα!
Και εδώ και στην Αγγλία ισχύει η προτεραιότητα από δεξιά, επειδή αυτοί οδηγούν ανάποδα, η προτεραιότητα στις πλατείες είναι διαφορετική.
Νομίζω ότι ισχύει και εδώ, αυτός που είναι πρώτος στη διασταύρωση έχει προτεραιότητα. Δηλαδή αν χτυπήσεις σε διασταύρωση (ίδιων δρόμων) κάποιον στο πίσω φτερό παρόλο που ο άλλος είχε στοπ, μη περιμένεις να σε πληρώσει 100% η ασφάλεια.
-
Στην Αγγλία και νομίζω και σε όλη την υπόλοιπη ευρώπη, η προτεραιότητα είναι σε αυτόν που κινείται ήδη στον κόμβο και όχι στον εισερχόμενο σε αυτόν. Η Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος, ακολούθησε το γαλλικό σύστημα που ακόμα και οι φρανσουάδες άλλαξαν κάποια στιγμή. Κάνω λάθος κάπου;
-
Ενα αλλο που δεν καταλαβαινω ειναι πως μπορουνε και κυκλοφορουνε ακομα κατι φορτηγα που βγαζουνε τρελες ποσοτητες καπνας. Ουτε το τζακι μου δεν βγαζει τοσο καπνο. Με αυτα τι γινεται? Επιτρεπονται λογω παλιας τεχνολογιας?
Θα ηθελα πολυ να δω υποχρεωτικη αποσυρση. Οχι κληση αλλα επιτοπου κατασχεση, πρεσσα και κλιβανο κατευθειαν.Αφηνω οτι αποτελουν μεγα δημοσιο κυνδυνο. Ποσες φορες αναγκαστηκατε να τα προσπερασετε παρανομα για να γλυτωσετε τον καρκινο που βγαζουνε απο την εξαμιση? Και επισης ενα πραγμα που δεν καταλαβα ποτε ειναι γιατι δεν εχουνε την εξατμιση στην οροφη σε στυλ καμιναδας αλλα την εχουνε ακριβως στο υψος του παραθυρου μας.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Στην Αγγλία και νομίζω και σε όλη την υπόλοιπη ευρώπη, η προτεραιότητα είναι σε αυτόν που κινείται ήδη στον κόμβο και όχι στον εισερχόμενο σε αυτόν. Η Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος, ακολούθησε το γαλλικό σύστημα που ακόμα και οι φρανσουάδες άλλαξαν κάποια στιγμή. Κάνω λάθος κάπου;Ετσι είναι. Την κυκλική πλατεία την έφτιαξαν για να γλυτώσουν τα φανάρια στους κόμβους.
Και είναι πιο σωστό όποιος είναι μέσα να έχει προτεραιότητα. Ισχύει κι εδώ αυτό το σύστημα σε μερικούς κόμβους , αλλά υποχρεωτικά οι εισερχόμενοι έχουν ΣΤΟΠ -
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Φυσικά και δε θα ήθελα περισσότερες κλήσεις σε κανέναν και για το οτιδήποτε. Η κλήση δε τιμωρεί, απλά αρμέγει χρήμα. Κοινώς ακόμα και να κοβόταν κλήση για οποιαδήποτε παράβαση του ΚΟΚ, οι πλούσιοι θα μπορούσαν απλά να αγνοούν τον ΚΟΚ. Οι κλήσεις είναι εισπρακτικό μέσο και όχι μέσο επιβολής μιας συνειδητής κυκλοφοριακής αγωγής .Εδώ θα έρθω να προσθέσω ότι η συνεχής αστυνόμευση (και οι κλήσεις) είναι ο μόνος τρόπος για να μπορούμε να αποφεύγουμε τις παρανομίες. Η κλήση, υπό την προϋπόθεση ότι πληρώνεται, τιμωρεί, όντας ταυτόχρονα και εισπρακτικό μέσο. Τιμωρεί κυρίως αυτούς που δεν έχουν υψηλά εισοδήματα, αλλά αφού πολλές διατάξεις έχουν το στυλ 'κλήση-2η κλήση-απώλεια διπλώματος', αυτό θα μπορούσε να γενικευθεί και να πλήττει περισσότερο και τα υψηλά εισοδήματα.
Θα ρωτάω πάντα: Το κράτος θέλει χρήμα. Οι δρόμοι μας είναι χάος. Αφού, η τροχαία μπορεί να τακτοποιήσει το χάος, στο μέτρο του δυνατού, με κλήσεις, γιατί δεν το κάνει; Ένα σμπάρο - δυό τρυγόνια φάση. Έτσι και ο κόσμος θα φοβάται να διπλοπαρκάρει σε οποιοδήποτε σημείο του κατέβει, και οι πόλεις μας θα είναι τακτοποιημένες και τα ταμεία του κράτους γεμάτα. Και ο κόσμος δεν θα κράζει τους τροχαίους ότι στήνονται πίσω από θάμνους και γράφουν για υπερβολική ταχύτητα τα 140 σε αυτοκινητόδρομους, απλά για τα λεφτά της κλήσης. Την απάντηση 'δεν υπάρχει ανθρώπινο δυναμικό' την ακούω βερεσέ. Το ανθρώπινο δυναμικό μπορεί να φτάσει, αν υπολογιστούν σωστά οι επιχειρήσεις. Και τα γεμάτα ταμεία θα ωφελήσουν και την υπηρεσία της Τροχαίας.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δηλαδή αν χτυπήσεις σε διασταύρωση (ίδιων δρόμων) κάποιον στο πίσω φτερό παρόλο που ο άλλος είχε στοπ, μη περιμένεις να σε πληρώσει 100% η ασφάλεια.Καλα αυτο δεν παιζει γιατι ετσι καταργειται η ενοια του stop. Οσο για της στρογιλες πλατειες εξω ισχιει οτι και εδω(η απο δεξια προτεριοτητα, εκτος αν εχεις πινακιδα που επιβαλει κατι διαφορετικο). Αν δειτε παντου ομως στο εξωτερικο οι στρογιλες πλατειες εχουν σημα ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΠΡΟΤΕΡΙΟΤΗΤΑΣ και οχι STOP, οπως κανουν οι ασχετοι εδω ... γιατι με αυτον τον τροπο θεωρουμε το στοπ ως κατι ασημαντο αλλα μαζι με το κοκκινο αποτελουν τα δυο πλεω βαρησυμαντα σηματα [off topic...]... και γιαυτον τον λογο εχει πρωτεριοτητα (ορθα) αυτος που ειναι μεσα στην πλατεια...
Δειτε τι ενοω... (Ελβετια, Προαστια Γενεβης)
http://img206.imageshack.us/img206/7794/dscn08663bf.jpg1600χ1200 φωτογραφία??? Παρακαλώ να τις μικραίνετε λίγο!!! [Krusenstern]
Θα θελατε περισσοτερες κλησεις απο την τροχαια?