-
Δειτε την καταταξη ποσοτητας βλαβων κατα TUV των πιο γνωστων αυτοκινητων στη Γερμανια για το 2006:
http://img357.imageshack.us/my.php?image=87aa.jpg
http://img130.imageshack.us/my.php?image=53cx.jpg
Ας μην αρχισουμε παλι, οι μεν και οι δεν, ο καθενας εχει τις προτιμησεις του και δεν πιστευω να αλλαξει τις αποψεις του ειδικα για τη μαρκα αυτοκινητου που οδηγει οσο πισω κι αν ειναι στη λιστα!
JIM -
Δειτε την καταταξη ποσοτητας βλαβων κατα TUV των πιο γνωστων αυτοκινητων στη Γερμανια για το 2006:
http://img357.imageshack.us/my.php?image=87aa.jpg
http://img130.imageshack.us/my.php?image=53cx.jpg
Ας μην αρχισουμε παλι, οι μεν και οι δεν, ο καθενας εχει τις προτιμησεις του και δεν πιστευω να αλλαξει τις αποψεις του ειδικα για τη μαρκα αυτοκινητου που οδηγει οσο πισω κι αν ειναι στη λιστα!
JIM -
Δειτε την καταταξη ποσοτητας βλαβων κατα TUV των πιο γνωστων αυτοκινητων στη Γερμανια για το 2006:
http://img357.imageshack.us/my.php?image=87aa.jpg
http://img130.imageshack.us/my.php?image=53cx.jpg
Ας μην αρχισουμε παλι, οι μεν και οι δεν, ο καθενας εχει τις προτιμησεις του και δεν πιστευω να αλλαξει τις αποψεις του ειδικα για τη μαρκα αυτοκινητου που οδηγει οσο πισω κι αν ειναι στη λιστα!
JIM -
πολύ ωραίο αν και θα προτιμούσα τα ποσοστά να είναι σύμφωνα με τον αριθμό των πωλήσεων ώστε να φανεί το πραγματικό ποσοστό βλαβών...
γιατί κακά τα ψέματα δεν μπορείς να πεις ότι είναι το ίδιο αν πχ στα 100 αυτοκίνητα που πούλησε η τάδε μάρκα τα 10 βγάλαν πρόβλημα.. με το να έχει πουλήσει 1000 και να έχει βγάλει πρόβλημα στα 20 -
Γιατι που διαβασες πως ειναι το αντιθετο, ποσοστιαια ειναι τα αποτελεσματα δηλαδη ποσες βλαβες βγαζει καθε μοντελο ανα 100 αυτοκινητα που πουλησε απλα καποια καινουρια μοντελα δεν υπαρχουν στην καταταξη για παλαιοτητα πανω απο 4-5 χρονια!
Δηλαδη αν καποιο ειναι αξιοπιστο και πουλησει περισσοτερο θα αρχισει να χαλαει η μηπως τα ζημιαρικα αν δεν πουλουσαν θα ειχαν και μικροτερα ποσοστα βλαβων; -
Τα κλασσικά αποτελέσματα με την toyota να έχει μια ανεπαίσθητη κάμψη.
Που είναι ο dimsabas να δει τα μεγαλεία του mx-5;Όσο για τη renault εκτός από τις τιμές καλό θα είναι να συναγωνίζεται με την toyota και στην αξιοπιστία.
-
Oh yes... 89ος στην κατηγορια 6-7 ετων! Καθε μερα που δεν μενω θα εχω εναν παραπανω λογο να νιωθω ευτυχισμενος. Αληθεια τι δειχνει το ποσοστο? Αναφερεις JIM THEO οτι σημαινει ποσες βλαβες βγαζει καθε μοντελο ανα 100 αυτοκινητα που πουλησε. Σε τι χρονικο οριζοντα ομως? Δηλαδη εγω που εχω 23,4% τι σημαινει?
ΥΓ. Δεν πιστευω κανενας Renault-κιας να μου φαει τα πρωτεια (μετρωντας απο το τελος...)
-
Καλησπέρα.
Επιβεβαιώνεται ότι μάλλον άριστη επιλογή έκανα όταν το Nissan Almera έχει καταταγεί:
-
2-3 έτη = 25ο (5,1%)
-
4-5 έτη = 12ο (6,3%)
-
6-7 έτη = 11ο (8,7%)
-
8-9 έτη = 8ο (13,8%)
Όσο πιό παλιό τόσο πιό καλό!
-
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Δηλαδη εγω που εχω 23,4% τι σημαινει?Αν θυμάμαι καλά σημαίνει οτι εως και τη δεδομένη χρονική περίοδο το 23,4% παρουσίασε βλάβη που τα ακινητοποίησε.
-
Σε τι χρονικο οριζοντα ομως? Δηλαδη εγω που εχω 23,4% τι σημαινει;
Μα το λεει ξεκαθαρα παιδια, στην κατηγορια πχ 4-5 ετη λεει πως το Χ αυτοκινητο ειναι για παραδειγμα εικοστο με ποσοστα βλαβων Ζ δηλαδη στα τελευταια 4-5 χρονια το συγκεκριμενο αυτοκινητο εβγαλε ανα 100 κομματια που πουλησε Ζ% βλαβες!
-
Έχω το τελευταίο της κατάταξης στα 10-11 χρόνια : Seat Toledo
Απο το 93 που το έχω μέχρι σήμερα και με 250,000 χιλιόμετρα στην πλάτη του:
-Κιβώτιο ταχυτήτων αλλάχτηκε στην πρώτη εβδομάδα γιατι πέταγε τις ταχύτητες
-Άπειρες αντλίες νερού. (αρχίζουν να χάνουν νερό μετά απο 30-40 χιλιάδες χιλιόμετρα)
-Κομμένος ιμάντας χρονισμού λόγω ελλατωματικού εντατήρα (ευτυχώς χωρίς να κάνει ζημιά στον κινητήρα)
-Χαλασμένο μοτεράκι που κρατάει το ρελαντί με αποτέλεσμα να κολλάει το γκάζι.
-Χαλασμένο ρουλεμάν δυναμό στα 80,000 χιλιόμετρα -
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι οι διαφορές ανάμεσα στα μοντέλα της ίδιας εταιρίας. πχ 2-3 ετών Α class και E class κλπ...
-
αν ειναι οντως ετσι τα αποτελεσματα δεν ειναι και πολυ εγκυρα.
δε λεω αξιοπιστα αμαξια οι πορσε αλλα μηπως ειναι πρωτα επειδη κανουν τα λιγοτερα χιλιομετρα??????????εεεεεεε??????
τα χιλιομετρα εχουν μπει καθολου στα στατιστικα?????
-
αντε να το δώσω εγώ το Μιατάκι μετά.. για ποιό? (κανα Boxterάκι ίσως? )
Ααα ρε Mazda να ξέρες πόσο σε ευχαριστώ μέρα παρά μέρα -
Ρε μανία με την αξιοπιστία...
Πάντως εάν αγοράζαμε βάση αυτής θα είχαμε όλοι Ηonda, Toyota και τα τοιαύτα.
Αλλά μάλλον το αντίθετο γίνεται...βλέπεις υπάρχουν και άλλα που παίζουν ρόλο στην αγορά ενός 4τροχου.
-
Όπως επίσης και το κόστος κάθε βλάβης αλλά και η ίδια η φύση της βλάβης έχουν επίσης σημασία.
Άλλο για παράδειγμα είναι να χαλάσει ο γρύλος του παραθύρου κι άλλο να σου μείνει το κιβώτιο στο χέρι ή να μην έχεις φρένα!
Και από θέμα κόστους και από θέμα σοβαρότητας όλα έχουν την σημασία τους!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ρε μανία με την αξιοπιστία...Πάντως εάν αγοράζαμε βάση αυτής θα είχαμε όλοι Ηonda, Toyota και τα τοιαύτα.
Αλλά μάλλον το αντίθετο γίνεται...βλέπεις υπάρχουν και άλλα που παίζουν ρόλο στην αγορά ενός 4τροχου.
Ακριβώς
Η αξιοπιστία από μόνη της χωρίς τα υπόλοιπα κάνει ορισμένους... να αλλάζει αυτοκίνητο στην διετία... -
α ρε ιαπωνια !!!!! τους εκανες παλι να παραμιλανε ολοι
ειτε το δεχεστε ειτε οχι η ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ για αλλη μια φορα θριαμβευσε
ευχαριστω τους ιαπωνες και το μυαλο μου που εχω MAZDA!!!!!
-
LOL
long live the japanese..
cheers...
hik
-
Το Laguna εξακολουθεί να 'σκίζει'
Δεικτης αξιοπιστιας TUV 2006!