-
Η υερβαση στον σχεδιασμό μπορεί να είναι ουσίας (espace, scenic, twingo, clio v6) οπου η ριζοσπαστικότητα έχει αντίκρισμα και υπόβαθρο ή να είναι κενή (megane) οπου το μόνο που καταφέρνει είναι να δείχνει διαφορετική χωρίς ουσία όμως.
-
Σωστός ο ΙΚΕ. Επίσης προσωπικά πιστεύω πως αν περιμένει η Renault να φτιάξουν τα πράγματα φτιάχνοντας SUV και περνώντας τη Λαγκούνα για Μερσεντές... χλωμό! Τη Lancia την έχει ακουστά ο Ghosn;
-
Ωχ !!! Πανωλεθρία μου μυρίζεται
-
Η Ρενό έχει πρόβλημα (μικρό αριθμό πωλήσεων, με μειωτικές τάσεις) στην Ελλάδα και όχι στην Ευρώπη.
Η πτώση της από την πρώτη θέση των πωλήσεων πανευρωπαϊκά, οφείλεται σε συγκυρίες και όχι σε προβληματική παραγωγή. Συγκυρία είναι και η αλλαγή του Clio.
Τα προβλήματα στα οποία αναφέρεται ο Ghosn, ουδεμία σχέση έχουν με -αυστηρά- προβλήματα της συγκεκριμένης αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά με τα γενικά πλαίσια της αγοράς στην Ευρώπη, η οποία κυρίως μαστίζεται από το πρόβλημα των ισοτιμιών και των μισθών των Ευρωπαίων εργατών. Προβλήματα στα οποία όλες οι ευρωπαϊκές φίρμες συμμετέχουν, προβλήματα τα οποία ακολουθούν τα διαρθρωτικά προβλήματα (και κυρίως τις περίεργες λύσεις) των αμερικανικών αυτοκινητοβιομηχανιών.
Αυτή τη στιγμή, οι πωλήσεις και τα κέρδη της Nissan καθαρίζουν την παρτίδα για τη Renault.
-
Πέφτουν κατά τη γνώμη μου διότι και η εγγύηση που παρέχει δεν είναι ανταγωνιστική καθώς και η τιμή που διατίθενται τα μοντέλα της. Ένα άλλο πρόβλημα είναι με τη γκάμα της. Το Twingo πόσα χρόνια είναι στην αγορά έχω ξεχάσει. Στο χώρο των μικρών δεν έχει βγάλει ένα μοντέλο τη στιγμή που ο ανταγωνισμός είνα ΄πολύ μπροστά. Το Megane ήταν ένα πολύ μεγάλο ρίσκο για Ελλάδα για έξω δεν ξέρω που δεν της βγήκε. Οι περισσότερες πωλήσεις είναι στο Clio μόνο. Και άλλες εταιρίες θα μου πει κάποιος βασίζονται σε ένα μοντέλο αλλά όχι όπως η Renault. Η Fiat μπορεί να βασίζεται στο Punto αλλά είχε πολύ καλές πωλήσεις και στο Panta και παλιότερα στο Seicento το ίδιο και για Ford, Toyota, Opel, Hyundai (πρωταθλήτρια το 2005 στις πωλήσεις )και άλλες εταιρίες. Πρέπει να μεγαλώσει τη γκάμα της προς τα μικρά μοντέλα, να αναθεωρήσει την οικονομική πολιτική καθώς τα χρόνια είναι δύσκολα οικονομικά για τους αγοραστές και κάποια στιγμή να κοιτάξει και τα ρίσκα σε ορισμένα μοντέλα (Megane) που παίρνει να τα σκέφτεται παραπάνω. Οι καταναλωτές κρίνουν αυστηρά.
-
αν αυτη τη στιγμη η ρενω αντιμετωπιζει προβλημα, καταλαβαινουμε πως τα πανε γνωστες εταιρειες που στην ελλαδα κανουν θραυση....
φυσικα, για το θεμα των ηπα ο καρλος εχει απολυτο δικιο...αν εχεις ηδη τη νισσαν ετοιμη και ηδη γνωστη, δεν υπαρχει λογος να πουλησεις ρενω η να βιαστεις να το κανεις...
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Το Megane ήταν ένα πολύ μεγάλο ρίσκο για Ελλάδα για έξω δεν ξέρω που δεν της βγήκε.Το project MEGANE II ήταν εξαιρετικά επιτυχημένο στην Ευρώπη καταλαμβάνοντας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά (2003-2005) τις καλύτερες πωλήσεις στην κατηγορία.
Τώρα για την Ελλάδα!! -
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Το Megane ήταν ένα πολύ μεγάλο ρίσκο για Ελλάδα για έξω δεν ξέρω που δεν της βγήκε.
Το project MEGANE II ήταν εξαιρετικά επιτυχημένο στην Ευρώπη καταλαμβάνοντας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά (2003-2005) τις καλύτερες πωλήσεις στην κατηγορία.
Τώρα για την Ελλάδα!!μηπως τελικα το ελληνικο κοινο ειναι οι μαγκες της υποθεσης???
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Το Megane ήταν ένα πολύ μεγάλο ρίσκο για Ελλάδα για έξω δεν ξέρω που δεν της βγήκε.
Το project MEGANE II ήταν εξαιρετικά επιτυχημένο στην Ευρώπη καταλαμβάνοντας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά (2003-2005) τις καλύτερες πωλήσεις στην κατηγορία.
Τώρα για την Ελλάδα!!μηπως τελικα το ελληνικο κοινο ειναι οι μαγκες της υποθεσης???
Ε! πως να το κάνουμε δηλαδή κλπ κλπ, ιδιάζων περίπτωση οι Ελληνες και αυτό πολλές φορές είναι για καλό!!
-
Είμαστε η ιδιάζουσα περίπτωση αγοράς και είναι για καλό;
316, 518, C180, 190E 1.8, Laguna 1.6, Passat/Audi 80 1.6 με 72 άλογα σας θυμίζουν κάτι; Μήπως να πάμε και πιο παλιά;
Ίσως στην Ευρώπη τα Megane II να πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια λόγω του diesel 1.9. Αλλά ο diesel της Renault δεν είναι ούτε ο μοναδικός ούτε ο καλύτερος diesel που κυκλοφορεί.
-
By the way, η Ρενό δεν πρόκειται με κανέναν τρόπο να πάει στην Αμερική. Η μόνη περίπτωση να ανοίξει δουλειές στην Αμερική, είναι μια τρελή ενεργειακή κρίση και μεταστροφή των Αμερικανών όσον αφορά το diesel και τους -πολύ μικρούς- κινητήρες.
Ως έχουν προς το παρόν τα πράγματα, μάλλον αποκλείεται.
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Το Megane ήταν ένα πολύ μεγάλο ρίσκο για Ελλάδα για έξω δεν ξέρω που δεν της βγήκε.
Το project MEGANE II ήταν εξαιρετικά επιτυχημένο στην Ευρώπη καταλαμβάνοντας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά (2003-2005) τις καλύτερες πωλήσεις στην κατηγορία.
Τώρα για την Ελλάδα!!μηπως τελικα το ελληνικο κοινο ειναι οι μαγκες της υποθεσης???
Ε! πως να το κάνουμε δηλαδή κλπ κλπ, ιδιάζων περίπτωση οι Ελληνες και αυτό πολλές φορές είναι για καλό!!
σκληρος κριτης ο ελληνας!!!
και στο αξεντ να βαλεις σημα γερμανικης εταιρειας τεμεναδες θα κανουνε!
απεκτησε γουστο αυτος που επαιρνε το γιουγκο φλοριντα με εξτρα αναπτηρα και χαιροταν!
καρλος μην ασχολεισαι με μας! σβυσε μας απο το χαρτη.... εδω ειναι βαλκανια!!!!
-
Μα δεν ασχολείται μαζί μας...
Εάν ήμασταν η Κινέζικη αγορά και είχαμε ενδυνάμη 100 εκατομ. υποψήφιους αγοραστές θα σου έλεγα εγώ after sales service η Renault και η κάθε Renault.
-
αυτο λεω και γω....και αν ακομη σκεπτεται τη μικρη λαχαναγορα μας, ας μας ριξει και μια μουτζα ακομα....
-
Εγω πήρα MEGANE το 2002 γιατι στην ανταλαγή μου πηρε το ΝΙΣΣΑΝ 1,9 εκ και η ΟΠΕΛ μου εδινε 1,2!!!!
Εντυπωσεις
Καλό είναι αλλα σε σχέση με το αστρα που ειχα (το έδωσα πριν 15 μερες, 8000) διαλυόταν πιο εύκολα.
Σερβις...?
Σου λένε πρεπει να αλλάξεις αυτό γιατί πέρασαν τα Χ χλμ....
Και τους λές...
Τα την Προηγούμενη φορά που ήρθα για καλοκαιρινό έλεγχο τα είχα τα Χ χλμ και δε μου είπατε τίποτα και σας είπα ότι θέλω να πάω τα εγγόνια εκδρομή (αυτό το είπε ο πατέρας μου)
Δε μας χέζουν? Οταν τους λειπουν λεφτά πρέπει να αλλαξω και κάτι? -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Εγω πήρα MEGANE το 2002 γιατι στην ανταλαγή μου πηρε το ΝΙΣΣΑΝ 1,9 εκ και η ΟΠΕΛ μου εδινε 1,2!!!!Εντυπωσεις
Καλό είναι αλλα σε σχέση με το αστρα που ειχα (το έδωσα πριν 15 μερες, 8000) διαλυόταν πιο εύκολα.
Σερβις...?
Σου λένε πρεπει να αλλάξεις αυτό γιατί πέρασαν τα Χ χλμ....
Και τους λές...
Τα την Προηγούμενη φορά που ήρθα για καλοκαιρινό έλεγχο τα είχα τα Χ χλμ και δε μου είπατε τίποτα και σας είπα ότι θέλω να πάω τα εγγόνια εκδρομή (αυτό το είπε ο πατέρας μου)
Δε μας χέζουν? Οταν τους λειπουν λεφτά πρέπει να αλλαξω και κάτι?Ειναι τραγικό το after sales της Renault... Γι' αυτό με το που τελειώσει η εγγύηση βούρ σε ψαγμένο μη εξουσιοδοτημένο (εγώ αυτό έκανα κι εχω βρει την ησυχία μου).
-
Ένας από τους λόγους είναι η κεντρική αντιπροσωπεία και η του Έλληνα για τα Γαλλικά αυτοκίνητα.
Υ.Γ. Εάν ήταν Μερτσεντές η Μπεεεεεεεεμβέ δέν θα μας πηράζανε οι βλάβες γιατί θα της πέρναμε για επένδυση -
Για τις πωλήσεις της στο εξωτερικό αν θέλετε κοιτάξτε εδώ http://www.automotive-business-review.c ... 0F7CCAEE24
-
Ο χρήστης dali έγραψε:
Για τις εγγυήσεις επειδή είναι ο ο τομέας της δουλειάς μου θα χρειαζόταν μερικές ώρες να γράψω το τι και πως.
Θα σας πω όμως κάτι που μάλλον δεν ξέρεται.Τα σύνολα κινητήρα και σασμάν δικαιούνται συμετοχή από την εταιρεία στην δαπάνη σε πιθανή βλάβη μέχρι και 5 χρόνια χωρίς ο πελάτης να πληρώνει δραχμή για επέκταση της εγγύησης.
Καταλύτες 5 χρόνια η 70000 χλμ για όλο το ποσό.
Αισθητήρες λ και υπολογιστές ψεκασμού 36 μήνες για όλο το ποσό.
Συμετοχή μέχρι τους 36 για όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
Λοιπόν για πιο μικρό χρόνο κάλυψης εγγύησης μιλάμε;Εν πρώτοις, θα ήθελα να μάθω πόση είναι αυτή η συμμετοχή.
Εν δευτέροις, να σημειώσω ότι εμείς μιλάμε με βάση τα όσα λένε οι πωλητές της εταιρείας και όλοι όσοι μας δίνουν πληροφορίες απ' την επίσημη αντιπροσωπεία. Όταν εγώ ρώτησα πχ τί εγγύηση δίνεται, μου είπαν 2 χρόνια και από εκεί και πέρα τίποτα. Δε βρέθηκε ούτε ένας που να αναφέρει τα όσα λες, άρα το φταίξιμο πέφτει στους άχρηστους που παρέχουν πληροφορίες και όχι στον καταναλωτή που δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει φάλαγγα στον πωλητή για να πάρει απαντήσεις.
Από βλάβες είμαστε κάτω από το μέσο όρο με μετρήσεις.
Για ακριβά ανταλλκτικά είμαστε και εκεί κάτω από το μέσο όρο.
Η εταιρεία κάνει έρευνα και μας ενημερώνει.Αυτή η έρευνα από ποιόν διεξάγεται και πού δημοσιεύεται? Μήπως βασίζεται στο γεγονός ότι όσες φορές έχω πάει στο συνεργείο δεν έχει γραφεί ούτε μία φορά κάτι στο βιβλίο συντήρησης? Εγώ άλλα στοιχεία έχω βρει στο ίντερνετ και τα παραθέτω :
Tα άλλα περί συντηρητισμού του Έλληνα που τον καθιστά αντίθετο με την αγορά Ρενώ, δεν τα υιοθετώ ούτε στο ελάχιστο, για τον απλούστατο λόγο ότι και το Twingo και το Scenic που ήταν ριζοσπαστικά δεν μπορεί να πει κανείς ότι δεν πούλησαν. Κι αν δεν πούλησε τρελλά το Twingo, σίγουρα δε φταίει η εμφάνιση του.
Το μόνο που δεν πούλησε είναι το Vel Satis. Από εκεί και πέρα, ποιό άλλο αμάξι της εταιρείας χαρακτηρίζεται ως ριζοσπαστικό? Μόνο το καινούριο Megane hatchback πιστεύω, που όμως σε αρκετούς άρεσε, απόδειξη ότι κυκλοφορούν περισσότερα τέτοια παρά sedan.Για το πρώτο θέμα σου λεώ ότι το ποσοστό της συμμετοχής δεν είναι πάγιο.Κάθε αυτοκίνητο αντιμετωπίζεται σαν ξεχωριστή περίπτωση ανάλογα τα χρόνια τοπυ και τα χιλιόμετρα που έχει στην πλάτη του.Υπάρχει αυτόματο σύστημα όπου μπαίνουν τα στοιχεία του κάθε αυτοκινήτου και βγαίνει το ποσοστό.Από εκεί και πέρα η Ελληνική αντιπροσωπεία μπορεί να προσθέσει και άλλο στην συμμετοχή μέχρι και ποσοστό 100% αν κριθεί αναγακαίο.
Χονδρικά σου λέω ότι είναι από 50% έως και 100%.Οι πωλητες όντως δεν τα ξέρουν, αλλά οι πωλητές δεν μιλάνε με τον πελάτη σε μία επίσκεψη σε συνεργείο για μία επέμβαση εγγύησης.Αυτοί που μιλάνε ξέρουν τα πάντα.
Τώρα για τις έρευνες που λέω,γίνονται συνεχώς και τα αποτελέσματα μοιράζονται στα μέλη του δικτύου.
-
Δεν αμφιβάλλω γι' αυτά που λες, το γεγονός όμως ότι στα 3 εξουσιοδοτημένα που έχω πάει μέχρι στιγμής (Φιλαδέλφεια, Γλυφάδα, Πειραιώς) κανείς δεν με έχει ενημερώσει ανάλογα, σημαίνει ότι θα έπρεπε να έχω ρωτήσει εγώ. Έτσι όμως δεν γίνεται δουλειά, δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να παίζει το παιχνίδι των 10 ερωτήσεων ούτε με τους πωλητές ούτε με τους μηχανικούς.
Εγώ ειδικά, έχω εκφράσει ξεκάθαρα σε μηχανικούς την αγωνία μου για το τί θα γίνει όταν τελειώσει η εγγύηση. Ούτε ένας δε βρέθηκε να μου εξηγήσει αυτά που αναφέρεις. Δεν θα έπρεπε ειδικά στην περίπτωση που βλέπουν ότι ο πελάτης αρχίζει και αγανακτεί μια και επισκέπτεται κάθε τρεις και λίγο το συνεργείο να του εξηγήσουν πέντε πράγματα ώστε να τον καθησυχάσουν κάπως?
Να προσθέσω ότι επίσης έχω αναφέρει πως αν συνεχίσει έτσι πάει για πούλημα με την πρώτη ευκαιρία, αλλά φευ, τίποτα, καμμία νύξη!
Χωρίς καμμία διάθεση αντιπαράθεσης, θεωρώ τα επίσημα στοιχεία που δίνονται public από φορείς ξένους προς την κάθε εταιρεία πιό έγκυρα από αυτά που παρέχουν οι ίδιες οι εταιρείες. Το ανέφερα και πιό πάνω νομίζω. Αν ήθελε η Renault να διορθώσει τα πράγματα, θα μπορούσε να το κάνει πολύ εύκολα γιατί έχει το know how, δεν πρόκειται περί εταιρείας που βγήκε πριν 10 χρόνια στην αγορά. Είναι θέμα όμως τόσο τσαπατσούλικης νοοτροπίας, όσο και κόστους. Τί εννοώ με το 'τσαπατσούλικη νοοτροπία'? Απλό παράδειγμα, στη μπαταρία που μου αλλάξανε, τους βγήκε η πίστη των ανθρώπων να την ξεμπλέξουν απ' τα 2 μεγάλα σταυρωτά καλώδια που σχεδόν εφάρμοζαν πάνω της. Πλήρης αταξία δλδ, να χώσουμε τα καλώδια όπως νά'ναι κι ένα καπάκι από πάνω να μη φαίνονται.
ΓΙΑΤΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ RENAULT ?