Feb 11, 2006, 9:04 AM

Το άζωτο δεν προσφέρει τίποτα απολύτως στα αυτοκίνητά μας, ούτε στα αγωνιστικά εκτός 1) από την F1 που βάζουν πίεση με 1/4 του psi και έχουν θερμοκρασία λειτουργίας ελαστικού πάνω από 100C και 2) στα αεροπλάνα (άλλο εύρος θερμοκρασιών). Το μόνο πλεονέκτημα είναι η ευκολία της μπουκάλας (στα πιτ και στο αεροδρόμιο) αντί του ογκώδη συμπιεστή.

Εκτός από αυτό, οι γεννήτριες αζώτου (όχι μπουκάλες) περιέχουν ίδια υγρασία με τον αέρα από το συμπιεστή και έχουν 90-95% άζωτο.

ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΑΖΩΤΟΥ ΣΤΟ ΛΑΣΤΙΧΑ = ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΣ.