Ο χρήστης cmarin έγραψε:
[Πριν μπεί άζωτο στο λάστιχο, το ιδιο μηχάνημα κομπρεσερ που το βάζει, έχει και αναρόφηση. Οποτε τραβάει όλον τον άερα που έχει μέσα. Το λάστιχο πέρνει σχήμα ζαρωμένου και κολλημένου στη ζάντα. Όταν έχει βγεί όλας ο αέρας και αν όχι όλος, τουλάχιστον το 98-99%, ρίχνει το άζωτο και το λάστιχο επανέρχεται στο φυσιολογικό του σχήμα.
Ωραία, οπότε δίνεις 30 ευρώ όχι για μια αύξηση 17%, αλλά για 20-25%. Πάλι μου φαίνεται πως θα ήταν πιο χρήσιμο το να αλλάζω λάστιχα κατά 10% πιο συχνά (μιας και τα Εξάλτο μου πάνε 300 ευρώ η 4άδα).
Πάντως το ερώτημα είναι: Το λάστιχο που ζαρώνει και κολλάει στην ζάντα δεν τρώει ζόρι; Δεν χειροτερεύει δομικά; Δεν χαλάει σαν λάστιχο πλέον (και όχι σαν αέριο που περικλείει);
Εδώ λέμε να προσέχουμε τις λακούβες και να μην καβαλάμε πεζοδρόμια... Εντάξει, δεν θα το κάνεις κάθε μέρα βέβαια, αλλά μια φορά σε κάθε ζαντάρισμα, αλλά το ζούληγμα είναι ακραίο...