-
Καλημέρα σας
Είμαι πολύ νέος στο FORUM και Θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικά με το παραπάνω θέμα.
Λοιπόν είμαι κάτοχος ενός πλαστικού σκάφους 6 μέτρων βάρους 1150 κιλά
Σκοπεύω να αγοράσω το cherokee 3.7 λόγω δυνατότητας ρυμούλκησης
εώς και 3360 κιλά κατά την αντιπροσωπεία.Τώρα το συνολικό βάρος μαζί με τρέιλερ και καύσιμα και λοιπά εφόδια είναι περίπου 1650-1700 κιλά.
Στο αμερικάνικο site το δίνει μέχρι 5000lbs δηλαδή περίπου 2250 κιλά.
Λογικά θα έχω πρόβλημα;Βασικά όντως υπάρχει δυνατότητα για τόσα κιλά
(3360) σύμφωνα με την αντιπροσωπεία;Θα χρειαστώ extra ψυγείο για την μετάδοση;γιατί κάπου στο FORUM διάβασα κάτι τέτοιο.Τον κοτσαδόρο απ'ότι
μου είπαν θα τον βάλουν εδώ άρα προφανώς δεν θα έχει το tow package.
Θα έχω πρόβλημα εσείς τι λέτε; -
Καλημέρα σας
Είμαι πολύ νέος στο FORUM και Θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικά με το παραπάνω θέμα.
Λοιπόν είμαι κάτοχος ενός πλαστικού σκάφους 6 μέτρων βάρους 1150 κιλά
Σκοπεύω να αγοράσω το cherokee 3.7 λόγω δυνατότητας ρυμούλκησης
εώς και 3360 κιλά κατά την αντιπροσωπεία.Τώρα το συνολικό βάρος μαζί με τρέιλερ και καύσιμα και λοιπά εφόδια είναι περίπου 1650-1700 κιλά.
Στο αμερικάνικο site το δίνει μέχρι 5000lbs δηλαδή περίπου 2250 κιλά.
Λογικά θα έχω πρόβλημα;Βασικά όντως υπάρχει δυνατότητα για τόσα κιλά
(3360) σύμφωνα με την αντιπροσωπεία;Θα χρειαστώ extra ψυγείο για την μετάδοση;γιατί κάπου στο FORUM διάβασα κάτι τέτοιο.Τον κοτσαδόρο απ'ότι
μου είπαν θα τον βάλουν εδώ άρα προφανώς δεν θα έχει το tow package.
Θα έχω πρόβλημα εσείς τι λέτε; -
Καλημέρα σας
Είμαι πολύ νέος στο FORUM και Θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικά με το παραπάνω θέμα.
Λοιπόν είμαι κάτοχος ενός πλαστικού σκάφους 6 μέτρων βάρους 1150 κιλά
Σκοπεύω να αγοράσω το cherokee 3.7 λόγω δυνατότητας ρυμούλκησης
εώς και 3360 κιλά κατά την αντιπροσωπεία.Τώρα το συνολικό βάρος μαζί με τρέιλερ και καύσιμα και λοιπά εφόδια είναι περίπου 1650-1700 κιλά.
Στο αμερικάνικο site το δίνει μέχρι 5000lbs δηλαδή περίπου 2250 κιλά.
Λογικά θα έχω πρόβλημα;Βασικά όντως υπάρχει δυνατότητα για τόσα κιλά
(3360) σύμφωνα με την αντιπροσωπεία;Θα χρειαστώ extra ψυγείο για την μετάδοση;γιατί κάπου στο FORUM διάβασα κάτι τέτοιο.Τον κοτσαδόρο απ'ότι
μου είπαν θα τον βάλουν εδώ άρα προφανώς δεν θα έχει το tow package.
Θα έχω πρόβλημα εσείς τι λέτε; -
Εγώ φουσκωτό 5μετρο με όλον τον εξοπλισμό επάνω (περίπου 500Κg σύνολο) το ρυμουλκώ με civic 1.4.
Γνωστοί μου τραβάνε με διάφορα Vitara, Frontera σκάφη μέχρι 8-8,5 μέτρα γεμάτα (καύσιμα, ρούχα, σκηνές, ψησταριές κλπ κλπ) για διακοπές. Δηλ άνω των 2 τόννων.
Οπότε μάλλον δε θα έχεις πρόβλημα.
Εγώ έχω βάλει στο μάτι ένα 7,60 (πάντα μιλώ για φουσκωτά) που με τον κινητήρα, τα καύσιμα κτλ φτάνει κοντά στο 1600Kg και σκέφτομαι ότι με το Vitara το καινούργιο 5d, δε θα χω πρόβλημα. Πόσο μαλλον εσύ...
ΚΑΛΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ -
Ο χρήστης babis έγραψε:
Εγώ φουσκωτό 5μετρο με όλον τον εξοπλισμό επάνω (περίπου 500Κg σύνολο) το ρυμουλκώ με civic 1.4.
Γνωστοί μου τραβάνε με διάφορα Vitara, Frontera σκάφη μέχρι 8-8,5 μέτρα γεμάτα (καύσιμα, ρούχα, σκηνές, ψησταριές κλπ κλπ) για διακοπές. Δηλ άνω των 2 τόννων.
Οπότε μάλλον δε θα έχεις πρόβλημα.
Εγώ έχω βάλει στο μάτι ένα 7,60 (πάντα μιλώ για φουσκωτά) που με τον κινητήρα, τα καύσιμα κτλ φτάνει κοντά στο 1600Kg και σκέφτομαι ότι με το Vitara το καινούργιο 5d, δε θα χω πρόβλημα. Πόσο μαλλον εσύ...
ΚΑΛΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣΕυχαριστώ babis για τις πληροφορίες σου απλά ανησυχούσα γιατί κάτι διάβαζα για cooler στη μετάδοση που χρειάζεται για βαριά ρυμούλκηση και απ'ότι
καταλαβαίνω πρέπει να είναι extra στο cherokee μαζί με το tow package.
Αλλά αφού μου λές για vitara μάλλον δεν θα έχω πρόβλημα. -
Εχω ρυμουλκησει 9μετρο πλαστικο με το ΣανταΦε και το εβγαλα και απο τη γλυστρα..Δεν ανεβασε καθολου θερμοκρασιες αν και εχει και ψυγειο λαδιου στο κιβωτιο..Το πηγα απο Βουλιαγμενη στη Χαλκιδα πολυ ανετα αλλα με ταχ. μαξιμουμ 90 στην Ε.Ο.
Με το 3.7 Τσεροκι δεν θα εχεις απολυτως κανενα προβλημα για το σκαφος που μας λες.. Go for it..
-
Μπές στο http://www.lostkjs.com/forum/phpBB2/
Εκεί κάπου αναφέρουν διάφορα για το θέμα που σε ενδιαφέρει αλλά και πολλά άλλα!Ψάξε και τη δυνατότητα για το CRD το οποίο απαγορεύεται αλλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!!
-
Εγώ με το Santa Fe έχω ξεκολήσει απο λάσπες ένα Mercedes 814 με φορτίο, δηλαδή περίπου 7-8 τόννους. Το τράβηξα για καμμιά 10αριά μέτρα μόνο, μετά μπορούσε να πάει μόνο του. Ελπίζω να μην έπαθε ζημιά το Santa!
-
Μόνο αν στραβώσεις το πλαίσιο ή ξεκολλήσεις τους γάντζους θα κάνεις ζημιά τραβώντας φορτηγά (για τόσο λίγο).
Για το φίλο με το cherokee νόμιζα ότι το tow-package περιλαμβάνει και ψυγείο σαζμάν. Αν δεν έχει φρόντισε να μην ανεβαίνεις ανηφόρες για πολύ ώρα (εύκολους δρόμους όχι βουνά). Επίσης, μπορείς να μυρίσεις το λάδι του σαζμάν (στο δείκτη), αν υπερθερμάνθηκε και κάηκε έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστική μυρωδιά - θέλει αλλαγή αμέσως.
-
ρυμουλκω εξαμετρο και κατι open βαρους 1,5-1,7 τονους,και με uno 45 οταν δεν εχω το mazda B2600...το προβλημα ειναι στα φρενα,αν δεν εχει το τρειλερ δικα του....δεν θα εχεις κανενα προβλημα...
-
Πόσοι θαλασσινοί είμαστε εδώ;
Μήπως να εμβαθύναμε το θέμα στη θάλασσα; -
Ο χρήστης ΧΑΛΧΑΡΑΠΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ έγραψε:
Καλημέρα σαςΕίμαι πολύ νέος στο FORUM και Θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικά με το παραπάνω θέμα.
Λοιπόν είμαι κάτοχος ενός πλαστικού σκάφους 6 μέτρων βάρους 1150 κιλά
Σκοπεύω να αγοράσω το cherokee 3.7 λόγω δυνατότητας ρυμούλκησης
εώς και 3360 κιλά κατά την αντιπροσωπεία.Τώρα το συνολικό βάρος μαζί με τρέιλερ και καύσιμα και λοιπά εφόδια είναι περίπου 1650-1700 κιλά.
Στο αμερικάνικο site το δίνει μέχρι 5000lbs δηλαδή περίπου 2250 κιλά.
Λογικά θα έχω πρόβλημα;Βασικά όντως υπάρχει δυνατότητα για τόσα κιλά
(3360) σύμφωνα με την αντιπροσωπεία;Θα χρειαστώ extra ψυγείο για την μετάδοση;γιατί κάπου στο FORUM διάβασα κάτι τέτοιο.Τον κοτσαδόρο απ'ότι
μου είπαν θα τον βάλουν εδώ άρα προφανώς δεν θα έχει το tow package.
Θα έχω πρόβλημα εσείς τι λέτε;Σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες τελικά φαίνεται ότι δεν θα έχω πρόβλημα.
-
Αυτό που θα κοιτάς πάντα είναι να έχεις στον κοτσαδόρο μινιμουμ 50 κιλά βάρος μαξιμουμ 150 γιατί αλλιώς αλλοιώνεται η οδική συμπεριφορά και γενικότερα η ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου σου. Ένας εύκολος τρόπος είναι να μην κάθεται πάνω από ε΄ναν με δύο πόντους η πίσω ανάρτηση ή όταν πιάνεις την λάβη του τρέιλερ όταν είναι κοτσαρισμένο να το σηκώνεις όσο ένα παιδί με το ανάλογο βάρος. Εγώ έχω cherokee και grand vitara και ρυμουλκώ κατά αυτό τον τρόπο τρέιλερ με δύο άξωνες και αγωνιστικό αυτοκίνητο .
-
Στα αυτόματα αν ζοριστούν θα δείξει πρώτα στο κιβώτιο και για αυτό προβλέπεται η επιπλέον ψύξη αυτού. Πάντως το έχω ικανό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να τραβήξει τέτοιο φορτίο για αποστάσεις χωρίς δυσκολία. Εννοείται ότι ταχύτητες πάνω από 90 χλμ μπορεί να οδηγήσουν σε χάσιμο του ελέγχου και καλό είναι να αποφεύγονται. Αν σκοπεύεις να το μεταφέρεις συχνά και μακριά μην τσιγκουνευτείς στο τρέιλερ, το τι αναρτήσεις και φρένα διαθέτει κάνουν διαφορά.
Να μην το ρυμουλκείς με καύσιμα και γενικά να είναι όσο γίνεται πιο άδειο (άρα ελαφρύ) το ρυμουλκούμενο. Μόνο τα καύσιμα μπορεί να είναι 100-200 κιλά, αν έχεις επιπλέον ντεπόζιτο νερού άλλα τόσα. Θα τα γεμίζεις τελευταία στιγμή όταν είσαι κοντά στο σημείο ριξίματος. Η μηχανή αν είναι εξωλέμβια να είναι κάτω για χαμηλότερο κέντρο βάρους.
Καλές βαρκάδες! -
Tελικα περα απόλα αυτα που μου ειπατε και σας ευχαριστω ειναι δυνατον το συγκεκριμενο αυτοκινητο να τραβηξει 3360 κιλα συμφωνα παντα με την αντιπροσωπεια? γιατι στην αμερικη αλλα λενε.(2250 kgs)
Ξερει κανεις τιποτα? -
Απο όσα ξέρω τα 3360 κιλά αφορούν το crd με το χειροκίνητο κιβώτιο που όντως είναι το αυτοκίνητο με την μεγαλήτερη ικανότητα έλξης (κατατο εργοστάσιο πάντα)
-
Συμφωνα με το ελληνικο και το αγγλικο site 3360 kgs εχει και το crd και το 3,7 γι'αυτο απορω. Ειναι δυνατον το crd εχει ροπη 400 nm και το 3,7 312nm
αρα λογικα το crd πρεπει να εχει μεγαλυτερη ικανοτητα ελξης αν κανω κατι λαθος διορθωστε με. -
Νομίζω στον υπολογισμό της ικανότητας έλξης παίζει ρόλο και το βάρος του αυτοκινήτου..... ενώ αντίθετα η προσφερόμενη ροπή μπορεί να μην παίζει ρόλο.... Ίσως αυτό να εξηγεί την ίδια ικανότητα έλξης....
-
Όταν παραγγείλεις το αυτοκίνητο με 'πακέτο ρυμούλκησης' έχει μεγαλύτερη ελκτική δύναμη γιατί το πακέτο μπορεί να περιλαμβάνει:
WHAT'S IN A TOWING PACKAGE?
Trailering packages vary by model, but here are some components that may be part of it:Hitch receiver
4 and/or 7-pin connector
Larger alternator
Larger battery
Larger radiator
Additional electric fan(s)
Transmission-fluid cooler
Engine-oil cooler
Rear antisway bar
Extendible mirrors
Vehicle Dynamic Control
Integrated brake controller
Brake controller pre-wire
Synthetic lubricants
Lower axle ratio
Re-valved shock absorbersCopyright T L Enterprises, Inc. 2005
Provided by ProQuest Information and Learning Company. All rights Reserved -
Από όσα αναφέρονται μόνο η διαφορετική σχέση του διαφορικού μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα έλξης. Το βάρος του οχήματος δεν έχει σημασία (ούτως ή άλλως δεν πρέπει να έχουν μεγάλη διαφορά) αντίθετα η ροπή παίζει τεράστιο ρόλο!
ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ ΣΚΑΦΟΥΣ