Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 270
    • 271
    • 2 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71458
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jackques last edited by

      Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

      Έχω το punto mk2 1.2 16V από τον Απρίλιο του 2000.Έχω κάνει 110.000 km και ήμουν υπερευχαριστημένος μέχρι τα 100.000 όπου έκαψε φλάτζα μεταξύ Ναυπάκτου-Άμφισσας Πάντως όσο περνάει ο καιρός του το συγχωρώ και αυτό, γιατί είναι πρακτικότατο και υπερ-οικονομικό

      Κάτι περίεργο πρέπει να έχει αυτός ο δρόμος! Εμάς παραλίγο να καεί το Fiat Tipo (230.000 χλμ. έως τώρα) γιατί είχε βγει το καλώδιο απο το βεντιλατέρ και έκανε και ζέστη. Οπότε μπαίνοντας Ναύπακτο αρχίσαν να βράζουν τα ρεβίθια αφού πέσαμε στον συνηθισμένο μποτιλιάρισμα. Ευτυχώς το προλάβαμε.

      Είναι σιδεροφάγος!!!Βασικά λόγω του ότι έχει ωραίες στροφές όσο να ναι το πιέζεις λίγο Εγώ το έπαθα με κατεύθυνση προς Άμφισσα.Πάντως Ναύπακτος καλοκαίρι είναι χειρότερα από κέντρο Αθήνας

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • G
        giorgos last edited by

        Μπράβο ρε παιδιά!!! Χρειαζόταν ένα τέτοιο thread

        Αν και πλέον οδηγώ Corolla, η ιστορία μου με τη Fiat είναι μεγάλη και δεν έχει τελειώσει ακόμα (και ούτε θέλω - πρόκειται να τελειώσει).
        Ξεκίνησε το 1977 (εγώ 2 ετών τότε) με το 128 του πατέρα. Πουλήθηκε το 1994 και υπάρχει ακόμα κάπου στο Πήλιο.
        Συνεχίστηκε το 1998 με το τότε Punto Sporting με τα 86 αλογάκια. Το πρώτο μου αυτοκίνητο. Έξι χρόνια και 105.000 Km χωρίς προβλήματα. Άψογο το αυτοκινητάκι.
        Παράλληλα η γυναίκα πήρε ένα Seichento 900ράκι... Έξι χρονάκια και αυτό. Πρόβλημα ουδέν. Και τα δύο αυτά αυτοκίνητα έχουν πουληθεί σε δικούς μας ανθρώπους που ακόμα μας ρωτάνε γιατί τα δώσαμε
        Τώρα έχουμε την τελευταία έκδοση του προηγούμενο Punto με τον καλό 1.4 κινητήρα. Μετά από 30.000Km πλέον μόνο ένας τριγμός στο ταμπλό έχει εμφανιστεί και αυτό το δικαιολογώ στους δρόμους που κινείται...

        Μπράβο και πάλι για το thread

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • K
          kingmanos last edited by

          Αντε να συμετάσχω κι εγώ με το όχημα της δουλειάς!

          πανευτυχής (ειλικρινά),

          owner of a blue Ferrari F 1,2 challenge strada individual

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • P
            pasxos last edited by

            Ο χρήστης corsair έγραψε:

            Παντως μην περιμενετε να επιβιωσει ενα τετοιο τοπικ. Δυστηχως τα Fiat εχουν την ρετσινια ακομα και σημερα (ασχετα αν πλεον δεν το αξιζουν κατι τετοιο). Επιπλεον δεν ηταν αμαξια τα οποια απο την αλλη θα συγκινουσαν τους απαιτητικους οδηγους (υπαρχουν και οι εξαιρεσεις βεβαια) οποτε και το ενδιαφερον μοιραια θα ειναι μειωμενο. .

            E καλά και να είναι μειωμένο το ενδιαφερον τί πειράζει;; Το άνοιξα γιατί όπως και οι κάτοχοι άλλων αυτοκινήτων θέλω να συζητώ και να μαθαίνω για το αγαπημένο μου φιατάκι (sic) με άλλους...συναδέλφους...!
            Θα συμφωνεί και ο Giorgos φαντάζομαι..!! Νομίζω είναι πολύ παρεξηγημένη μάρκα αν και έχει ένδοξο παρελθόν...Τέλος πάντων,σήμερα πήρα και πάλι στα χέρια μου το Bravo μου..Τελικά ο ακαμάτης (πρώην!) μηχανικός μου μετά την αλλαγή φλάτζας είχε χρονίσει το μοτέρ τελείως ανάποδα..Πλέον στο ρελαντί δεν κάνει κιχ και το κουκλί μου είναι ετοιμοπόλεμο!!! Τελικά οι άνθρωποι στη Σπικάρ ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους και μου έκανε εντύπωση η οργάνωσή τους!!!Αυτά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • C
              corsair last edited by

              Ο χρήστης pasxos έγραψε:

              Παντως μην περιμενετε να επιβιωσει ενα τετοιο τοπικ. Δυστηχως τα Fiat εχουν την ρετσινια ακομα και σημερα (ασχετα αν πλεον δεν το αξιζουν κατι τετοιο). Επιπλεον δεν ηταν αμαξια τα οποια απο την αλλη θα συγκινουσαν τους απαιτητικους οδηγους (υπαρχουν και οι εξαιρεσεις βεβαια) οποτε και το ενδιαφερον μοιραια θα ειναι μειωμενο. .

              E καλά και να είναι μειωμένο το ενδιαφερον τί πειράζει;; Το άνοιξα γιατί όπως και οι κάτοχοι άλλων αυτοκινήτων θέλω να συζητώ και να μαθαίνω για το αγαπημένο μου φιατάκι (sic) με άλλους...συναδέλφους...!
              Θα συμφωνεί και ο Giorgos φαντάζομαι..!! Νομίζω είναι πολύ παρεξηγημένη μάρκα αν και έχει ένδοξο παρελθόν...Τέλος πάντων,σήμερα πήρα και πάλι στα χέρια μου το Bravo μου..Τελικά ο ακαμάτης (πρώην!) μηχανικός μου μετά την αλλαγή φλάτζας είχε χρονίσει το μοτέρ τελείως ανάποδα..Πλέον στο ρελαντί δεν κάνει κιχ και το κουκλί μου είναι ετοιμοπόλεμο!!! Τελικά οι άνθρωποι στη Σπικάρ ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους και μου έκανε εντύπωση η οργάνωσή τους!!!Αυτά...

              Οχι ρε παιδι μου... καλα εκανες και το ανοιξες, ουδεις αντιλεγει. Και εγω θελω ενα τετοιο thread για να μπορω να καυχιεμαι για την ανωτεροτητα της Fiat

              Παρεξηγημενη ειναι... ως ενα σημειο φυσικα γιατι δοξα τον θεο οι Ιταλοι εχουν μια ταση να βγαζουν τα ματια μονοι τους.

              Πλακα πλακα, μιας και ειμαστε στο Fiat topic... ρε παιδια, τι γινετε με το Croma? Δεν εχουν σκοπο να το εισαγουν? Επισης θα θελα να μαθω γιατι διαολο η Fiat Hellas δεν φερνει το Punto με τον 1.9jtd... Μαλλον και οι 2 επιλογες εχουν να κανουν με το βγαλσιμο ματιων...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • F
                face last edited by

                για το croma δεν ξέρω...

                για τα 1.9jtd είχα ρωτήσει τι παίζει για stilo και μου είχαν πει ότι μπορούν να το φέρουν κανονικά...βέβαια θα κοιτούσαν είπαν κάτι με το πρόγραμμα γιατι τα πετρελαιά μας δεν είναι και ότι καλύτερο..

                απο άλλη αντιπροσωπία είχαν πεί σε φίλο ότι δεν γίνεται....

                ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν μου φαίνεται..

                το κακό είναι ότι εμείς στην επαρχία μπορούμε να έχουμε diesel alla επειδή αθηνα-σαλονικα δεν μπορούν είναι να σαν να μην υπάρχουμε...

                και ο νέος 1,9jtd βγαίνει με 150 άλογα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • B
                  balo last edited by

                  Λοιπόν...Πρώην κάτοχος Punto ELX mk1,Barchetta,παραλίγο Stilo και νυν κάτοχος Punto Sporting Speedgear mk2 δηλώνω παρωνστο ιταλικό καλεσμα του forum! Η αγάπη μου για κάθε τι ιταλικό (σχεδόν!) δεν θα μπορούσε να με αφήσει ανεπηρεαστο και στην αυτοκίνηση!Forza Fiat!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • M
                    montecarlo last edited by

                    Ο χρήστης corsair έγραψε:

                    Πλακα πλακα, μιας και ειμαστε στο Fiat topic... ρε παιδια, τι γινετε με το Croma? Δεν εχουν σκοπο να το εισαγουν? Επισης θα θελα να μαθω γιατι διαολο η Fiat Hellas δεν φερνει το Punto με τον 1.9jtd... Μαλλον και οι 2 επιλογες εχουν να κανουν με το βγαλσιμο ματιων...

                    Με το Croma περίμεναν την 1.8 έκδοση γιατί η 2.2 θα πάει άκλαφτη με την φορολογία. Νομίζω οτι έρχεται αυτόν τον μήνα

                    Το Punto 1.9 JTD μπορούν το φέρουν, άλλοστε φέρνουν πολλά άλλα με αυτόν τον κινητήρα (e.g Crosswagon, 156 , 147)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • P
                      pasxos last edited by

                      Ο χρήστης balo έγραψε:
                      Λοιπόν...Πρώην κάτοχος Punto ELX mk1,Barchetta,παραλίγο Stilo και νυν κάτοχος Punto Sporting Speedgear mk2 δηλώνω παρωνστο ιταλικό καλεσμα του forum! **Η αγάπη μου για κάθε τι ιταλικό (σχεδόν!) **δεν θα μπορούσε να με αφήσει ανεπηρεαστο και στην αυτοκίνηση!Forza Fiat!

                      Όπως τον...μαλεζάνι για παράδειγμα;;;!!! Ιtalia RULEZ!!!
                      Αυτό με τον 1.9 είχα ακούσει κι εγώ ότι μπορούν να το φέρουν αλλά θα αργούσε λίγο...Αλήθεια,ο 1.6 turbo εγκαταλείφθηκε σαν πρότζεκτ;;Ή απλά θα αργήσει να έρθει στην Ελλάδα;; Γιατί προβλέπεται νέα γενιά Punto Gtαδων..!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        silencer51 last edited by

                        Εγώ που έμαθα να οδηγώ σε Fiat Tipo 1.4 μπορώ να γράφω εδώ;

                        Απο τις 20 ώρες περίπου που οδήγησα το αυτοκίνητο μπορώ να πω οτι γενικά πρέπει να ηταν κορυφαίο για την εποχή του, απίστευτοι χώροι, όμορφο εσωτερικό και καλός κινητήρας. Το κιβώτιο ηταν το βασικό μείον του απ' όσο θυμάμαι. Βέβαια έχει σημασία ίσως οτι ηταν εκπαιδευτικό και πλήρως παραμελλειμένο απο τον ιδιοκτήτη. Επίσης μου είχε κάνει εντύπωση το επίπεδο του εξοπλισμού (φούλ ηλεκτρικά παράθυρα, πίνακας οργάνων με διαγνωστικό για λάμπες κ.λ.π., υδραυλικό τιμόνι και κόκκινη δερμάτινη επένδυση που μάλλον ηταν aftermarket).

                        Επίσης ενας πολύ καλός οικογενειακός φίλος (ο οποίος μας άφησε νωρίς... ), ήταν λάτρης των ιταλικών και είχε αρχικά το Πούντο με τα 70 άλογα με το οποίο είχα ζήσει τρομερά διασκεδαστικές εμπειρίες ως συνοδηγός και έπειτα μια 147, απο τις πρώτες που ήρθαν στην Ελλάδα και την οποία είχα την τύχη να οδηγήσω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Fiat punto sporting 1.4 mkIIb, παρών!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            pasxos last edited by

                            @ charmakk66 Καλώς τονε κι ας άργησες!!!

                            @silencer51 Tipo 1.4 είχε οικογενειακός φίλος και θυμάμαι που πάντοτε το εξυμνούσε για την απαράμιλλη αξιοπιστία του...Σκυλί το αυτοκίνητο ώσπου του 'πέθανε' στα 320.000 χλμ!!!

                            Έχω παρατηρήσει ότι υπάρχουν στο νετ φορουμ για πουντο μόνο..για μπράβο,τσίγκο κλπ δεν έχω βρει τπτ όσο κι αν έχω ψάξει γιατί άραγε;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                              για μπράβο,τσίγκο κλπ δεν έχω βρει τπτ όσο κι αν έχω ψάξει γιατί άραγε;;

                              υπάρχει αυτό και αυτό

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • A
                                aserf last edited by

                                Είμαι ο ευτυχής ιδιοκτήτης ενός Fiat Tipo 1.4. Όχι ότι θα έλεγα και όχι στο να ήταν 1.8 ή 2.0 αλλά τι να κάνουμε
                                Το δικό μου πάντως δεν έχει 320.000 χλμ, έχει μόλις 67.000 χλμ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • P
                                  pasxos last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                  για μπράβο,τσίγκο κλπ δεν έχω βρει τπτ όσο κι αν έχω ψάξει γιατί άραγε;;

                                  υπάρχει αυτό και αυτό

                                  Για το στιλο το ήξερα Για το τσικουε όχι Για μπραβο πάλι που με ενδιαφέρει τπ !!

                                  aserf σου εύχομαι να φτάσεις τα 320.000 απροβλημάτιστα... Τα 67.000 χλμ που λες μου φαίνονται πολύ λίγα...Πόσο το πουλάς είπαμε;;;!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Mεγάλωσα μέσα σε ένα τέτοιο, και ήταν και το πρώτο που οδήγησα

                                    Τα πρώτα μου μπαντιλίκια, με το 124 της μάνας ενός φίλου, όμοιο με αυτό της φωτό προηγούμενης σελίδας... είχαν ψυχούλα αυτά τα αυτοκινητάκια...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • D
                                      dr-spiderman last edited by

                                      ευτυχεστατος πρωην κατοχος punto Hgt abarth,βελτιωμενου σε αναρτησεις,φρενα ,κινητηρα,εσωτερικο,εξωτερικο,με φωτογραφισεις για περιοδικα του εξωτερικου(ζουσα ιταλια),και γενικα υπερευχαριστημενος απο τις συγκινησεις που μου προσφερε.μαυρο χρωμα φυσικα.εξαιρετικο αυτοκινητο,το εδωσα με 72000χλμ σε ολοκαινουρια κατασταση.ηταν μοναδικο στην ευρωπη,πρωτη πανευρωπαικη παραγγελια στη supersprint για χταποδι,πρωτη και στη momo design για καλυμματα ασημι ματ καθρεφτων...ηταν απλα τελειο........δεν ηθελα να το δωσω αλλα χρειαζομουνα τα λεφτα για να αγορασω κατι αλλο....αξεχαστο αμαξι γενικως...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • T
                                        tsilis last edited by

                                        Tελικά βρε παιδιά,οι περισσότεροι από εμάς μόνο καλά έχουμε να θυμηθούμε από τα Φιατάκια μας...γιατί η Φίατ δεν χαίρει μεγαλύτερης εκτιμήσεως?

                                        Υ.Γ Τάσσο,τον έδωσες τον Τσίγκο τελικά?

                                        Τί προβλέπει το μενού?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • P
                                          pasxos last edited by

                                          Ο χρήστης tsilis έγραψε:
                                          Tελικά βρε παιδιά,οι περισσότεροι από εμάς μόνο καλά έχουμε να θυμηθούμε από τα Φιατάκια μας...γιατί η Φίατ δεν χαίρει μεγαλύτερης εκτιμήσεως?

                                          Υ.Γ Τάσσο,τον έδωσες τον Τσίγκο τελικά?

                                          Τί προβλέπει το μενού?

                                          Μην υποβιβάζεις τα αγαπημένα μας φιατάκια... Έχουμε και καλά να πούμε αλλά κια αρκετά άσχημα που δυστυχώς έχουν συμβεί με αρκετούς από εμάς...Όπως για παράδειγμα η συμπεριφορά ορισμένων αντιπροσώπων...Από την άλλη όμως και η φιατ έχει κάνει τα δικά της λαθάκια με αυτοκινητα που σχεδιαστικά δεν μπορούν να κοντράρουν το δυνατό ανταγωνισμό..Βέβαια αυτό ας ελπίσουμε να αλλάξει με το νέο πούντο που όπως βλέπω από τα πολλά test drive cars θα πάει αν μη τι άλλο πολύ καλά... Μακάρι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • D
                                            dr-spiderman last edited by

                                            να σου πω,καλυτερα που δεν χαιρει εκτιμησεως μεγαλης..εχει γελιο να υποτιμουνε το punto οι διλιτρες 'εργαλειαρες',και μετα να ψαχνουν τα κυαλια για να δουν τι ειναι αυτο που τους ξεφτυλισε.ξεχασα να πω οτι εχω κρατησει και ενα θρυλικο uno ηδη με 202000χλμ,που πραγματικα δεν μασαει τιποτα...και κανει και κανενα κολπο αν θελω,οχι σαν κατι συγχρονα υπερμικρα που φοβασαι μην παρεις τουμπες αν τσιμπησεις λιγο φρενο στη στροφη...(πχ matiz,περασε και αυτο καποιο καιρο στην κατοχη μου)..δεν μιλαω για το τι παθαινει κανεις οταν υποτιμαει το coupe 20v turbo plus abarth limited edition του κολλητου μου ετσι??

                                            ξεχασα να πω οτι ειναι στο προγραμμα η αγορα του νεου punto turbo σε 1 με 1μιση χρονο περιπου....φυσικα μαυρο...και abarth.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 2 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr