-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πες ό,τι θες... Θα βρεις τίποτα που να παραμένει ίδιο από το ένα μοντέλο στο άλλο;Clio II Phase I - εναλλάξιμα εξαρτήματα ανάρτησης με το Phase II
Clio I - δεν έχει κοινά με το II.
Renault 5 - πάνω σ'αυτό φτιάχτηκε ένα φορτηγάκι πόλης της Renault, άρα πρέπει να έχει εναλλάξιμα.Για να δούμε, στην PSΑ έχουμε τέτοιες οικονομίες, ένα δάπεδο δεκαετιών να παραμένει ως βάση νέων μοντέλων για κάτι αιώνες;
Ο πρώτος διδάξας είναι η VW (λέγε με ΣΚΑΡΑΒΑΙΟ)... Και μετά ακολούθησε η British Leyland.
Ρε συ, δεν ηξερα οτι στη Γαλλια παραγουν μονο 2 αυτοκινητα!!!
-
Τουλάχιστον, στα γερμανικά μπορείς να βρεις το ανταλλακτικό που θέλεις εύκολα- στα renault πάλι πας για μια βάση σασμάν και πρέπει να επιλέξεις ανάμεσα σε 4 (την κοντή, τη μακριά, αυτή που φορούσε από το 2001 και μετά και τρέχα γύρευε)!!!
Οκ, αστειεύομαι προφανώς, αλλά κι εγώ δε μπορώ να πω πως το πλαίσιο των μικρών VAG είναι εμφανώς πίσω από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό, ή αν θέλετε πως είναι πίσω γενικότερα. Άλλωστε, δεν είναι εύκολο να το κρίνει ούτε ο ευκαιριακός οδηγός, ούτε αυτός που δεν έχει άλλο μέτρο σύγκρισης... για αυτό τα περιοδικά γράφουν διαρκώς βλακείες γύρω από το θέμα της ακαμψίας , τις οποίες εν ευθέτω χρόνο αναιρούν.
Θα μπορούσα βέβαια να δεχτώ, αν αυτό εννοεί ο skullone, πως ενδεχομένως υπάρχει σε ορισμένους η στρεβλή εντύπωση πως εφ' όσον το αυτοκίνητο είναι γερμανοτραφές, τότε είναι ντε και καλά πιο στιβαρό- γεγονός που μάλλον θέλει να στηλιτεύσει με το να αναφέρει περί πλαισίου 20ετίας.
Αν ισχύει το περί πλαισίου, τότε το Golf II ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του- αυτό οφείλουμε να το αναγνωρίσουμε
-
skullone Εγραψε
Πάρε ψαλίδι, αντιστρεπτική, άξονα από Golf ΙΙ και πέρασέ τα Ibiza. Κουτί έρχονται. Ίδια εξαρτήματα στο εδώ και τόσα χρόνια. Σου φτάνει αυτό;
Δηλαδη εσυ το εχεις κανει?Εχεις περασει αξονα απο golf2 se ibiza?Αλλα ακομα και αν ειναι ετσι ,για να το αποδειξουμε αυτο θα πρεπει να εχουμε σχεδια η εστω μια φωτογραφια απο τους πισω αξονες ωστε να συγκρινουμε για να δουμε αν τελικα ειναι ιδιοι.Εξαλλου ο ημιακαμπτος αξονας πισω ειναι μια τεχνολογια η οποια ειναι μεν παλια αλλα εξελλισεται συνεχως.Η Mercedes kai η BMW, φορανε multi link εδω και 15 χρονια οπως φορουν και σημερα.Αυτο δε σημαινει οτι οι αναρτησεις εχουν μεινει οι ιδιες. Μη ξεχνας συμφορουμιτη skullone οτι οι γαλλοι κατασκευαστες εγκατελειψαν τις ραβδους στρεψης και τους βραχιονες πισω και στραφηκαν στον ημιακαμπτο αξονα (307,megane2,clio2+3) που φορουσε το golf2 to 1983,εξελιγμενο βεβαια και για λογους οικονομιας χωρου και χρηματος.Και ολα αυτα ενω ο ανταγωνισμος στα μικρομεσια εχει περασει σε multi link. Αλλα, ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο ο πισω αξονας.Πως γινετε ενα αυτοκινητο με αμαξωμα 20ετιας να πληρει ολες τις προδιαγραφες ασφαλειας και να βρισκετε στη κορυφη σχεδον του ανταγωνισμου?Να κοιταει στα ισια αυτοκινητα που εχουν σχεδιστει δυο δεκαετιες αργοτερα?Συμφωνω οτι δεν ειμαστε ειδικοι ουτε εχουμε τη δυνατοτητα να μετρησουμε με αντικειμενικο και επιστημονικο τροπο την ακαμψια ενος αυτοκινητου ,για κατι τετοιο χρειαζεται εργαστηριο,αλλα ομως ,οπως και να το κανουμε οταν συγκρινεις ενα ιβιζα και ενα 206 με παρομοιας σκληροτητας αναρτησεις νιωθεις οτι το ibiza ειναι πιο στιβαρο,ιδαιτερα οταν περνας απο τα ελληνικα χαντακια.Αν αυτο μπορει να γινει απο ενα πλαισιο -αμαξωμα του 1983 τοτε το golf ηταν δυο δεκαετιες μπροστα απο τον ανταγωνισμο kai h VW κορυφαιος κατασκευαστης πλαισιων.Αν ζοριζονται τοσο πολυ οι υπολοιποι κατασκευαστες να ανταγωνιστουν ενα αυτοκινητο 20 χρονια παλιοτερο απο τα δικα τους τοτε τι να πω?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μη ξεχνας συμφορουμιτη skullone οτι οι γαλλοι κατασκευαστες εγκατελειψαν τις ραβδους στρεψης και τους βραχιονες πισωΜέγα λάθος των Γάλλων... ας όψεται η φιλικότητα, γιατί αλλιώς, κατά την προσωπική μου βέβαια άποψη, με αυτή τη διάταξη μπορείς να τοποθετηθείς πολύ όμορφα, και ψιλοξεχνάς την υποστροφή.
Πάντως, για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, αυτό που οι περισσότεροι εισπράττουν ως στιβαρότητα αμαξώματος (και συνακόλουθα ακαμψία), αν κρίνω από τα λεγόμενα τους, δεν είναι τίποτε άλλο παρά η ποιότητα της συναρμογής του εσωτερικού, η ποσότητα των επενδύσεων και η απουσία θορύβων. Πράγματα που φυσικά δεν ορίζουν το πόσο στρεβλώνει το πλαίσιο.
Παραταύτα, βάσει τέτοιων και μόνο εντυπώσεων ακούγονται ισχυρισμοί για το πόσο άκαμπτο είναι ένα σασί κτλ...Και στην τελική αμάν με τα πλαστικά και την ακαμψία... η GTV για παράδειγμα μπορεί να έχει πλαίσιο ιδιαίτερα ξεπερασμένο, αλλά σε συμπεριφορά βάζει τα γυαλιά στην πλειοψηφία των σύγχρονων υπερ- άκαμπτων μοντέλων.
Α, και το Fiat Coupe πάνω στο πάτωμα του Tipo βασιζόταν!
-
Πάντως, για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, αυτό που οι περισσότεροι εισπράττουν ως στιβαρότητα αμαξώματος (και συνακόλουθα ακαμψία), αν κρίνω από τα λεγόμενα τους, δεν είναι τίποτε άλλο παρά η ποιότητα της συναρμογής του εσωτερικού, η ποσότητα των επενδύσεων και η απουσία θορύβων. Πράγματα που φυσικά δεν ορίζουν το πόσο στρεβλώνει το πλαίσιο.
Παραταύτα, βάσει τέτοιων και μόνο εντυπώσεων ακούγονται ισχυρισμοί για το πόσο άκαμπτο είναι ένα σασί κτλ...Δεν ειπε κανεις οτι κριτηριο για την ποιοτητα και την ακαμψια ενος πλαισιου ειναι η ποιοτητα και η ποσοτητα των πλαστικων.Ομως αν εχεις ενα ακαμπτο πλαισιο τα πλαστικα τριζουν λιγοτερο γιατι κουνιουνται λιγοτερο αφου στηριζονται πανω στο πλαισιο.Επισης οι θορυβοι που ακουγονται στην καμπινα ενος αυτοκινητου δεν ειναι μονο απο τα πλαστικα μερη αλλα και απο τα μεταλλικα η απο την επαφη μεταλλικων μερων με πλαστικα.
η GTV για παράδειγμα μπορεί να έχει πλαίσιο ιδιαίτερα ξεπερασμένο, αλλά σε συμπεριφορά βάζει τα γυαλιά στην πλειοψηφία των σύγχρονων υπερ- άκαμπτων μοντέλων.
Τα περισσοτερα παραπονα περει ακαμψιας ειχαν ακουστει για τη spyder, η οποια υστερουσε σε κρατημα και ακριβεια σε σχεση με τη GTV,παρ΄ολο που ειχαν ιδια αναρτηση.Επισης η spyder ειχε πιο μαλακες ρυθμισεις εξαιτιας της μικροτερης ακαμψιας της.( να ενα παραδειγμα που μας δειχνει οτι με ενα ακαμπτο πλαισιο εχεις περισσοτερα περιθωρια ωστε να ρυθμισεις πιο καλα μια αναρτηση) H GTV ειχε φανταστικο κρατημα εξαιτιας της αριστης πισω αναρτησης που καταφερνε να λειτουργει σαν ενεργητικη τετραδιευθυνση ενω ηταν παθητικη!!!
-
μ αυτα και μ αυτα φιλε skyllone μας λες οτι αν εχει καποιος 16000-17000 χιλ
ειναι προτιμοτερο να παρει ενα clio 1.6 16v ,απο το ibiza fr ?
αν μου βρεις ενα τομεα που ειναι ανωτερο το κλιο απο το μαμα φρ θα σου βγαλω το καπελο( δεν μιλαμε να ριξεις χρημα στον 20vt,που μαμα δεν βρισκεις ουτε για δειγμα)
οτι θελεις επιδοσεις ,χρονους πιστας κτλ κτλεπισης μου αρεσε αυτο που εγραψες πιο πριν για τον 8βαλβιδο 1.4 του 206
που σηκωνει βελτιωσεις......και οταν ξεκουμπιστουν αυτοι που κατακρινεις με οργη ,πηγενε να ματωσεις τα βουνα με το στριφτερο 1.2 σου
αντε αγορι μου -
Το μόνο Clio που βρίσκεται στην κατηγορία του FR (βασικά πιο πάνω είναι, αλλά τέλος πάντων) είναι το δίλιτρο Cup, αλλά εκεί πια μιλάμε για το άλλο ευθειάκικο κατασκεύασμα, το Cupra.
Να στο θέσω πολύ απλά:
Το FR είναι ένα φθηνό γκάζι για τους κοντράκηδες και τους ευθειάκηδες. Το Cupra ακόμα περισσότερο.
To Fiesta ST, το 206 GTI ακόμα και η γρήγορη έκδοση του Colt είναι πολύ πιο σωστά στημένα και μεταφέρουν την ταχύτητά τους στη στροφή.
Τώρα να συγκρίνουμε το Cupra με το Clio Sport Cup... Ε, εδώ η Renault κλέβει εκκληcίες. Είναι σα να μου συγκρίνεις το Rover 220 turbo με την Xsara VTS.
Kαι μ'αρέσει που κάνεις τον τιμητή όσων γουστάρουν να στρίβουν (και ρώτα όποιον θες να σου συγκρίνει το στήσιμο ενός 206 ή ενός Clio με το 'πάω-μόνον-ευθεία' Zeitmesser Special)... Αλήθεια, το username σου προδιαθέτει για άνθρωπο που γουστάρει το στρίψιμο. Τότε πώς και μου'ρχεσαι λάβρος υπέρ του 'πάω-μόνον-ευθεία';
Υ.Γ. Για άξονες από Golf II, ρωτήστε κάποιον που να ξέρει πολύ καλά τα μηχανικά του VAG. Εμένα μου το'χε αποκαλύψει πρώτη φορά ο G60POWER και είχα μείνει άναυδος. Όταν το είδα να γίνεται (και σε τωρινό Ibiza) και μου το επιβεβαίωσαν από συνεργείο... Μπράβο VAG!!!
-
Νομίζω πως έχεις την εντύπωση πως το προηγούμενο post μου αναφερόταν σε σένα, και συνακόλουθα κατά τέτοιο τρόπο απάντησες, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Γενικά μιλούσα
Πάντως, ένα πιο άκαμπτο πλαίσιο μπορεί κάλλιστα να συνοδεύεται από πλαστικά που δίνουν κονσέρτο, ενώ ένα όχι και τόσο στιβαρό μπορεί αντίστοιχα να έχει πολύ καλά πλαστικά- νομίζω πως συμφωνούμε σε αυτό. Πάντως, όπως προείπα, πολλοί όταν αναφέρονται στην ακαμψία κρίνουν βάσει της ακουστικής, και κατά τη δική μου γνώμη κάτι τέτοιο δεν είναι σωστό. Αν βάλεις για παράδειγμα μπάρες θόλων, θα μειωθούν οι τριγμοί της κονσόλας; Όχι, αλλά στο επίπεδο της ακαμψίας κάτι κερδίζεις.
Όσο για τη GTV, σίγουρα είναι πιο άκαμπτη από τη Spider, αλλά και πάλι δεν είναι λίγες οι φορές που είδα διατυπωμένα παράπονα για την ακαμψία της- πράγμα λογικό αν σκεφτείς πόσο καιρό ήταν στην παραγωγή. Για το λόγο αυτό, η ανοιχτή έκδοση αποδείχτηκε τόσο φιλική προς τις στρεβλώσεις!
Πράγμα που δε μας λέει και πολλά, γιατί και τα 2 είναι φανταστικά αυτοκίνητα, ιδίως όταν κυκλοφόρησαν...Τώρα, αν το Ibiza είναι πιο άκαμπτο από το 206... ένας θεός ξέρει!
-
Χειρότερη γεωμετρία έχει σίγουρα. Άλλωστε, μόνον η ακαμψία - η όποια ακαμψία - δεν αρκεί για να στρίψει ένα αυτοκίνητο. Θυμάστε τα AX GTi και 106 Rallye; Είχαν καμιά ακαμψία; ΟΧΙ. Απλώς είχαν άψογη γεωμετρία και γι'αυτό έστριβαν τόσο καλά, όπως και το 205 και η Deltona.
-
NickNT εγραψε
Νομίζω πως έχεις την εντύπωση πως το προηγούμενο post μου αναφερόταν σε σένα, και συνακόλουθα κατά τέτοιο τρόπο απάντησες, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Γενικά μιλούσα
Ετσι νομιζα φιλε NickNT.Συγνωμη αν σου φανηκε καπως ο τροπος μου ,δεν ηταν ηθελημενο.Στο κατω κατω μια συζητηση κανουμε,δε θα μαλωσουμε.Φιλικα Κωστας
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πες ό,τι θες... Θα βρεις τίποτα που να παραμένει ίδιο από το ένα μοντέλο στο άλλο;Clio II Phase I - εναλλάξιμα εξαρτήματα ανάρτησης με το Phase II
Clio I - δεν έχει κοινά με το II.Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω skyllone ( έχουμε και ίδιο αυτοκίνητο) αλλά απ΄ ότι λέγεται και το Clio II είναι χτισμένο πάνω το πλαίσιο του I. Και στο Clio II phase 2 πρακτικά δεν άλλαξε τίποτα απο πλευράς πλαισίου. Τέλος κοιτώντας τις προδιαγραφές (κυβισμός & διάμετρος-διαδρομή) υποψιάζομαι οτι το μπλόκ του κινητήρα 1.2 παραμένει το ίδιο απο την εποχή του Clio I (91) της μάνας μου. Πιστεύω πάντως οτι ένας κινητήρας είναι κατα 80% το καπάκι του αφού εκεί πάει όλη η τεχνολογία σήμερα. Το ίδιο υποψιάζομαι (παρέμενε ίδιο με μικροβελτιώσεις) και για το κiβώτιο το οποίο έχει εμφανώς αλλάξει στα renault μόνο μετά το νεο Megane. Δεω έχω πάντως αποδείξεις για τα παραπάνω.
Έχω την αίσθηση οτι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνήθως βελτιώνουν απλώς τα προηγούμενα τους σχέδια. Παράγουν κάτι ριζικά νέο μονο όταν το παλιό τους έχει ξεπεραστεί ιδιαίτερα απ τον ανταγωνισμό ή αν θεωρήσουν οτι μπορούν να το πουλήσουν. Πχ: ένα νέο μπλόκ κινητήρα δεν μπορεί να το αξιολογήσει ο αγοραστής. Ένα νέο καπακι όμως, το βαφτίζεις νεο κινητήρα και γράφεις στο φυλλάδιο 16V/μεταβλητός χρον. βαλβίδων +25 άλογα. Πράγμα που μεταφράζεται σε πωλήσεις.
Δεν έχω οδηγήσει ibiza (το βρίσκω ένα απο τα πιο κακόγουστα αισθητικά supermini) αλλά αμφιβάλω για το αν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Πιστεύω πως κανένα αυτοκινητο στην κατηγορία δεν μπορεί να θεωρηθεί sport και βρίσκω παραπλανητική την όλη καμπάνια της SEAT. Απο όσα (λίγα) έχω οδηγήσει μόνο το Fiesta κάτι λέει οδηγικά με την επιφύλαξη του κινητήρα του που είναι ψόφιος ψηλά.
Αν έχεις στο μυαλό σου πως πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης, το clio είναι τέλειο. Υποθέτω όμως πως ο μύθος που έχει δημιουργηθεί στηρίζεται περισσότερο στα Clio I και στα προ facelift Clio II που δεν είχαν ηλεκτρικά τιμόνια και γκάζια.
Σημείωση: είμαι φανατικός πολέμιος όλων των VW προηγούμενης γενιάς. Ακούω όμως καλά πράγματα για τα νέα Golf & Passat. Εξακολουθώ να μην πείθομαι πάντως απο την γερμανική (και όχι μονο) 'αξιοπιστία' και όνομα των VAG αλλά και των Mercedes, BMW κτλ.
-
Το Clio ΙΙ όντως βασίζεται στο Ι, με αρκετές αλλαγές όμως (ημιάκαμπτο πίσω αντί για ανεξάρτητη που είχε το Ι, για παράδειγμα). Η Renault δεν κράτησε για 20 και βάλε χρόνια ένα δάπεδο όπως ήταν. Και οι τωρινοί της κινητήρες στα 1200 και 1400 κυβικά βασίζονται στο μπλοκ του Energy. Αυτό δεν είναι πρόβλημα. Όταν ο Energy κυκλοφόρησε ήταν ένα πολύ καλό και σύγχρονο μοτέρ, με σωστή απόδοση: 80 άλογα από 8βάλβιδο καπάκι στα 1400 κ.εκ., τη στιγμή που ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ βγάζανε 60 απ'τον ίδιο κυβισμό.
Και επίσης, γιατί είναι μια χαρά να κράζουμε τις άλλες εταιρείες για τα παλιά τους μοτέρ (η Renault άλλωστε μας ταλαιπώρησε για πολλά χρόνια με τον αρχαίο κινητήρα των 1397 κ.εκ. που είχε τον πλαϊνό εκκεντροφόρο, μην το ξεχνάμε, η Fiat κράτησε για πολλά χρόνια το άθλιο σανζμάν του 127, η SEAT το πρώτο Ibiza το έφτιαξε πάνω στην πλατφόρμα του 127/128) και όχι τη VAG;
Ε λοιπόν ΝΑΙ, είτε αρέσει είτε όχι, τα εποχής VAG Ibiza έχουν ακόμα το δάπεδο του Golf II.
-
τελικά από αρχή δεκεμβρίου ίμπιζα.
το δίλημμα κράτησε πολύ, η αναζήτηση ακόμα πιο πολύ(έμαθα μέχρι και για το τί παίζει στα κλαμπ της ibiza!).
To αμάξι είχε 57000χλμ, τώρα έχει 61000 και αν συνεχίσω με αυτόν τον ρυθμό με βλέπω να ψάχνω τροπέτο..ντίζελ.
Εντυπώσεις; Σκληρό και με όρια πολύ ψηλά, με τα λάστιχα να είναι τεράστια και 'λεπτά'! ενος τονου αυτοκίνητο και λάστιχο 195/55-15 θα ήταν λίγο υπερβολικά αν τα είχαν μονο για τις πόλεις τα στενά.
Οι προηγούμενες εξορμήσεις γίνονταν με πεζό 407 1,8 που είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις και το ίμπιζα δεν έχω καταλάβει πως στέκεταισυγκριτικά. Σίγουρα λιγότερο άνετα, αλλά με όλα τα χεριστήρια να δίνουν πολύ πιο άμεση αίσθηση. Γλυστρίματα σοβαρά έχουν γίνει μόνο στο τέλος της κύμης μπαίνοντας στο πάρκινγκ του ΟΑΚΑ με πολλά για να αποφύγεις το φανάρι.. και καλά:lol:
Πάντως υπερστρέφει αν επιμείνεις, ενώ όταν υποστρέφει αρκετά, αναπηδά-ταλαντώνεται ο εξωτερικός τροχός και (το αρκετά καλό) τιμόνι. Κάτι τρέχει με τις αναρτήσεις...
Εσωτερικά το αμάξι δεν έχει μεγάλους χώρους, αλλά είναι ζεστά σπορτίφ, αν και αρχικά φοβόμουνα πως θα είναι λίγο κλειστοφοβικό με τη ψηλή γραμμή του.
Κεφάλαιο κινητήρας ακόμα ερευνάται!!!
Το ηλεκτρονικό γκάζι (και η μικρή ροπή χαμηλά;)συνηθίζεται και το θυμάμαι μόνο όταν παίρνω το...πεζό. Και όταν σβήνει και καμιά φορά κάνοντας...όπισθεν. Το πιο σοβαρό θέμα έρευνας είναι όμως πόσο λάδι πίνει Γύρω στα 200ml στα 1000χλμ μέχρι στιγμής αλλά το λάδι είναι χάλια-παλιό και όταν γίνει το μεγάλο σέρβις των 60000χλμ (ναι που πέρασαν) θα δω πιο αναλυτικά τί παίζει. Πάντως, η κατανάλωση βεωζίνης είναι ακριβώς όση και του πεζώ ίσως και λίγο πιο πάνω (γύρω στα 10λ/100χλμ).
Μήπως θυμάται κάποιος την επίδοση στο φρενάρισμα 120-0 των 4τροχών; -
Αντε Χημικέ καλορίζικο!!
Βέβαια, καλύτερα να μην το φέρεις στα Μέγαρα και τους πιείς πάλι το αίμα!
-
Καλορίζικο!
Να το φέρεις στα Μέγαρα και να του πιείς το αίμα! Μόνο να είσαι έτοιμος για νέα λάστιχα μετά!
-
Eυχαριστώ παιδιά!
α! και βέβαια να αναφέρω και προβληματάκια ποιότητας; Κάτι χτυπάει μέσα στο ταμπλό (κάποιος ξεβίδωτος αεραγωγός;), ενώ τα τοπ μαουντεν (μαλλον) των αναρτήσεων τρίζουν στις λακκούβες, ενώ τα φρένα σφυρίζουν στην όπισθεν και θέλουν αντίβαρα (και απορώ με τον προήγουμενο που τα άκουγε και δεν τα άλλαξε εκτός εγγύησης!)
ένα τελευταίο πρόβλημα όχι ποιότητας είναι ότι το αμάξι είναι αρκετά χαμηλό με πράγματα να προεξέχουν από κάτω (όπως και οι αναρτήσεις). Βρίσκει πανευκολα και μάλλον γιαυτό έχει και πλαστικό προστατευτικό όλο το δάπεδο! -
Εμενα δεν εχει βρει ποτε κατω και οδηγησα αρκετα 'εκτος' το καλοκαιρι .Μηπως ειναι χαμηλωμενο?Το προβλημα με τα λαδια υπηρχε σε μερικα απο τα πρωτα μοντελα και θελει μαλλον επισκευη.Επρεπε να το τσεκαρεις αυτο .Τελος οταν αλλαξεις αμορτισερ αλλαξε και τα σινεμπλοκ(μπορεις να βαλεις του κουπρα) καθως και τα πισω top mounts.Οτιδηποτε αλλο το ξανασυζηταμε
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Εμενα δεν εχει βρει ποτε κατω και οδηγησα αρκετα 'εκτος' το καλοκαιρι .Μηπως ειναι χαμηλωμενο?Το προβλημα με τα λαδια υπηρχε σε μερικα απο τα πρωτα μοντελα και θελει μαλλον επισκευη.Επρεπε να το τσεκαρεις αυτο .Τελος οταν αλλαξεις αμορτισερ αλλαξε και τα σινεμπλοκ(μπορεις να βαλεις του κουπρα) καθως και τα πισω top mounts.Οτιδηποτε αλλο το ξανασυζηταμεΓια τα λάδια δεν υπάρχει τρόπος να το τσεκάρεις πριν το πάρεις! Για το αν θέλει επισκευή (ελατήρια) θα δω τί θα πει και η σεατ
δεν είναι χαμηλωμένο αλλά θέλει προσοχή! ίσως να έχω συνηθίσει και σε πιο ψηλά εγώ (σουιφτ-406) -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
[...]Eυχαριστώ παιδιά!
α! και βέβαια να αναφέρω και προβληματάκια ποιότητας; Κάτι χτυπάει μέσα στο ταμπλό (κάποιος ξεβίδωτος αεραγωγός;), ενώ τα τοπ μαουντεν (μαλλον)[...]Δεν είναι ποδήλατο... ...top mount.
Kαλορίζικο αν και από τον Δεκέμβριο...
-
καλοριζικο!
προσοχη στο ABS που μπαινει ευκολα σε κατσαρο οδοστρωμα!
μεταχειρισμένα...206 1.4 ή ibiza 101?