επειδη καταλαβα που το παει ο φιλος....
η απαντηση ειναι μια ,ibiza fr 17.400 και αν ριξεις και τα ρεστα(το πολυ κανα 2χιλιαρο δλδ) πανω στο σεατακι ,πιστεψε με θα χασεις τη μπαλα,και στα ματια θα σε κοιτανε λιγα αυτοκινητα(πολυ λιγα)
και γω το ιδιο αυτοκινητο εχω...
μιλαμε παντα για ευθειες ετσι ,στις στροφες ειδικα στα κλειστα κομματια θα κανεις τη παλαβη και θα ψαχνεις το ραδιο ή θα χουφτωνεις κανα μπουτακι της συνοδηγου αν δεις κανα σαξοραλο στο καθρεφτη ,και φυσικα δεν φταιει το αυτοκινητο γι αυτο..αλλα πειτε μου αλλο πολιτικο μπροστοκινητο με 220+ στροφαλο χωρις μπλοκε και 35 κοντα κιλα ροπης που να συμπεριφερετε σαν ραλι σε φουρκετες δευτερας...
και παλι μην φανταστεις (επειδη το κανα πολυ τραγικο) οτι τα πραγματα ειναι τοσο ασχημα το αμαξακι γυρναει μαμα 1.42 σερρες ..δεν ξερω και πολλα αυτοκινητα μ αυτα τα λεφτα να γυρναν σ αυτους τους χρονους
αλλα επειδη τονισες ενα πυραυλακι εδαφους κανουριο μ αυτα τα χρηματα,αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει κατι πιο γρηγορο σ αυτη τη κατηγορια
απλα πραματα...
παντως αν καταληξεις στο ιμπιζα επειδη θα υπαρχει λογικος ενθουσιασμος και το αλμα που θα κανεις απο το 1.2 θα ειναι τεραστιο ΠΟΛΥ προσοχη ειδικα στις αρχες γιατι οσο κι αν ειναι φιλικο εχει πολλες ιδιοτροπιες σαν αυτοκινητο , τα χιλιομετρα μαζευονται για πλακα και τα φρενα του με το προγραμμα ειναι ανεπαρκη
εγω ακομα το παλευω κι ας ερχομαι απο αλλο ενα πολυ ιδιοτροπο αμαξι lancia delta hf