-
Το Ε30 είναι καταπληκτικό αμάξι. Από τα τελευταία καλά BMW.
Στους δρόμους της Αγγλίας είναι πολύ καλό!
Μόνο που θέλει καλύτερα φρένα και άλλο ντεπόζιτο βενζίνης γιατί αυτό που έχει δεν κάνει για στροφές.Τα άλλα δύο είναι ανάξια καν σχολιασμού....
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Μόνο που θέλει καλύτερα φρέναΜου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση από πράγματα που έχω ακούσει ότι αυτό ισχύει περίπου για όλες τις Μ3, που έχουν διπίστονες δαγκάνες μπροστά. Αληθεύει; Οι φίλοι BMWδάκηδες τι λένε;
ΥΓ: Δεν προσπαθώ να ξεκινήσω πόλεμο ή να μειώσω τις Μ, ρωτάω ειλικρινά.
-
Μιας και η κουβέντα αναφέρεται σε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ αυτοκίνητο, έχω την εντύπωση ότι το R32 είναι ΕΥΚΟΛΑ πιο καθημερινό από τα άλλα δύο, και τουλάχιστον εξίσου γρήγορο με την 130.
Θα ήταν η τελευταία μου επιλογή ωστόσο. Όσον αφορά τις δύο μπέμπες, ο νέος είναι άσχημος αλλά ωραίος ( ) και ο παλιός είναι ΚΑΙ όμορφος ΚΑΙ ωραίος!!
Δύσκολη επιλογή. Εγώ, επειδή έχω γνωστές τοις πάσι τάσεις νεκροφιλίας ( ), μάλλον θα κρατούσα τη γριά, θα την έκανα κούκλα όπου πάσχει και τέλος.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Το Ε30 είναι καταπληκτικό αμάξι. Από τα τελευταία καλά BMW.
Στους δρόμους της Αγγλίας είναι πολύ καλό!
Μόνο που θέλει καλύτερα φρένα και άλλο ντεπόζιτο βενζίνης γιατί αυτό που έχει δεν κάνει για στροφές.Τα άλλα δύο είναι ανάξια καν σχολιασμού....
Δεν θέλει μόνο άλλο τεπόζιτο αλλά και άλλο κάρτερ γιατί σε παρατεταμένες τύπου parabolica κολλάει το λάδι στην άκρη η τρόμπα τραβάει αέρα και το πέρνεις το μοτέρ στο χέρι.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Μ3 Ε30 θα επελεγα......αλλα την sport evo ( 235-238ps) που ειναι η καλυτερη!
H evo 2 ειναι 215ps.Με αυτή την μηχανή είναι (2.5) αλλά το σασί ειναι από 2.3
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το Ε30 είναι καταπληκτικό αμάξι. Από τα τελευταία καλά BMW.
Στους δρόμους της Αγγλίας είναι πολύ καλό!
Μόνο που θέλει καλύτερα φρένα και άλλο ντεπόζιτο βενζίνης γιατί αυτό που έχει δεν κάνει για στροφές.Τα άλλα δύο είναι ανάξια καν σχολιασμού....
Δεν θέλει μόνο άλλο τεπόζιτο αλλά και άλλο κάρτερ γιατί σε παρατεταμένες τύπου parabolica κολλάει το λάδι στην άκρη η τρόμπα τραβάει αέρα και το πέρνεις το μοτέρ στο χέρι.
Για το λάδι δεν ξέρω δεν μας είχε τύχει αλλά για την βενζίνη μας είχε.
-
σε αυτα τα ευρω αν πεις να μηντα ριξεις στο παλιο και απρεις καινουριο, δεν υπαρχει κανενα νεο που να σου αρεσει εκτος απο τα 2 που παραθετεις...?
-
Προτείνω την 130i με το πακετο της m-tecknik.
Οπως και να το κανουμε ειναι ενα ολοκαινουριο αυτοκινητο.
Και πολυ γρηγορο... -
Αν ήταν οποιαδήποτε άλλη παλιά bmw, θα πρότεινα την 130. Αλλά αυτήν την Μ3, είναι αμαρτία να την δώσεις!
-
Μέχρι στιγμής τους έχει πάρει και τα σώβρακα ο παλιός...
Όχι παίζουμε! (πολύ το χάρηκα!!)Skye όλα είναι μια ιδέα. Τέτοιο παλιό εύκολα το συνηθίζεις! Δε με πείθει, άλλωστε η παντόφλα ή ο βαγγελάκος ότι είναι πιο αξιόπιστοι...
-
Ένα εκ των 130i-R32
Η γριά η κότα έχει το ζουμί, αλλά ας την ξεζουμίσει άλλος..
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μόνο που θέλει καλύτερα φρένα
Μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση από πράγματα που έχω ακούσει ότι αυτό ισχύει περίπου για όλες τις Μ3, που έχουν διπίστονες δαγκάνες μπροστά. Αληθεύει; Οι φίλοι BMWδάκηδες τι λένε;
ΥΓ: Δεν προσπαθώ να ξεκινήσω πόλεμο ή να μειώσω τις Μ, ρωτάω ειλικρινά.
Ετσι ειναι Kyan.
Oλες οι Μ3 ειχαν 'προβλημα' με τα φρενα εκτος απο την Μ3 Ε30.
Τα φρενα της Ε30 ηταν αψογα,και αντεχουν αρκετα track days χωρις κανενα προβλημα.
Ελαχιστοι κατοχοι Μ3 Ε30 φορανε διαφορετικα φρενα απο τα στανταρ του κατασκευαστη,και αυτο ισχυει για Ελλαδα και εξωτερικο.
Ολες οι αλλες Μ3 ειχαν μεγαλο προβλημα με τα φρενα....ειναι καλα μονο για βολτα...σε σκληρη χρηση δεν αντεχουν...απορω με την ξεροκεφαλια της εταιριας που επιμενει στα 'μετρια' φρενα
Με τα τεποζιτα υπαρχει αλλο κολπο....αλλα δεν χρειαζεται αλλαγη.
Με τα καρτερ δεν παρουσιαστηκε ποτε προβλημα. -
M3 E30 δαγκωτό!! Απλά πανέμορφο αυτοκίνητο. Το πιθανότερο είναι ότι στην θέση σου θα αγόραζα ένα μικρό για κάθε μέρα ώστε να μην την ταλαιπωρώ πολύ.
-
Κι εγω 8α προσπα8ουσα να κρατησω την Ε30. Ειναι ενα αυτοκινητο μυ8ος.
Απο την αλλη δεν 3ερω τι προβληματα κ τι απαιτησεις εχει οποτε δεν μπορω να γνωριζω κ ποσο δυσκολη ειναι η συμβιωση μαζι της. -
êëÝâïíôáò ôçí õðïãñáöÞ ôïõ pad .
-
αναμεσα σε BMW και VW απλα δεν θετω συγκριση.....
αναμεσα στα δυο να διαλεξω μια καινουργια 330i???? μου ειναι πολυ πιο ευκολο
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
ρε παιδιά όλοι εσείς που τόσο εύκολα θα διαλέγατε το παλιό, εσείς γιατί δεν έχετε κανά παλιό;
ή το προτιμάτε για τους άλλους;
χωρίς παρεξήγηση έτσι;;Αν μπορούσα να βρω εύκολα μαμίσια Μ3 Evo, θα την είχα αγοράσει. Η ψήφος μου για την Ε30 δεν είναι θεωρητική
-
+1 στον opterio.
Ο χρήστης skye έγραψε:
ρε παιδιά όλοι εσείς που τόσο εύκολα θα διαλέγατε το παλιό, εσείς γιατί δεν έχετε κανά παλιό;
ή το προτιμάτε για τους άλλους;Οι περισσότεροι εχουμε αλλά θέλουμε κι άλλα!
(τι μοντέλο είναι το ΑΒ σου, opterie; ) -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
+1 στον opterio.ρε παιδιά όλοι εσείς που τόσο εύκολα θα διαλέγατε το παλιό, εσείς γιατί δεν έχετε κανά παλιό;
ή το προτιμάτε για τους άλλους;Οι περισσότεροι εχουμε αλλά θέλουμε κι άλλα!
(τι μοντέλο είναι το ΑΒ σου, opterie; )οκ εσείς είστε η εξαίρεση..
απλά βλέπω πολλά άτομα που γνωρίζω τί αυτοκίνητο έχουν, που συνήθως αγόρασαν καινούργιο κάποιο μικρομεσσαίο ή μικρό, ενώ με τα ίδια ή λιγότερα λεφτά θα μπορούσαν να είχαν αγοράσει κάποιο από τα παλιά που εξυμνούν.. μήπως λοιπόν ορισμένοι θέλουν να δείχνουν μία εικόνα, η οποία δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα; Δεν κατακρίνω τις επιλογές και τα αυτοκίνητα που διάλεξαν, σίγουρα θα καλυπταν τις ανάγκες τους και γι'αυτό το κάνανε, αλλά λίγη ειλικρίνεια ρε παιδιά... αφού ξέρετε -και αυτό φαίνεται απ'τις επιλογές σας πόσο δύσκολα είναι τα παλιά αυτοκίνητα, προτείνετε πιο ρεαλιστικά σύμφωνα με τις πραγματικές σας προτιμήσεις και το τί θα κάνατε στη θέση του, και όχι αν θα μπορούσατε να είχατε 25 αυτοκίνητα και θα είχατε κρατήσει και αυτό..
κι εγώ παλιό έχω, αλλά προσπαθώ να σκέφτομαι ρεαλιστικά όσον αφορά τις επιλογές των άλλων και να καταλαβαίνω τί ζητάει ο καθένας. Άλλο αν εγώ όταν πάω ταξίδι βγαίνω εξαντλημένος και μπορώ να το ανεχτώ αυτό ( αλλά κ μένα η υπομονή μου δυστυχώς τελείωσε..)
Και είναι ζήτημα αν πέντε άτομα που ψήφισαν την Ε30, έχουν την παραμικρή ιδέα τί σημαίνει να έχεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο, και να πηγαίνεις μ'αυτό παντού..
χωρίς παρεξήγηση, έτσι;
απλά απαντήσεις με ειλικρίνεια ζητάω, αυτό είν'ολο.
Μην παρασυρεστε από την αρχικό ενθουσιασμό για ένα αυτοκίνητο, μπείτε στο θέμα, στην ουσία. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Επίσης, άλλο να το έχεις ήδη (όπως ο φίλος montecarlo) και άλλο να ξεκινάς να το αγοράσεις. Μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δυο, εγώ αν είχα ήδη Μ3 Ε30 δεν θα σκεφτόμουν να τη δώσω, αν δεν μου είχε βγάλει κυριολεκτικά το λάδι. Το να ξεκινήσεις όμως να αγοράσεις μια Μ3 Ε30 τώρα είναι πολύ πιο πολύπλοκη υπόθεση.Τώρα καταλαβαίνεις τη διαφορά, φίλε skye; Αυτός είναι ο λόγος που δεν αγοράζουμε οι περισσότεροι από εμάς αυτοκίνητα-θρύλους (το 'γριά' που λέει ο krusenstern δεν τους αξίζει καθόλου )
Αν τα είχαμε ΗΔΗ, πιστεύω ότι θα ήταν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της προσωπικότητάς μας...
Θα έρθω εκεί σε εμ...τρία λεπτά!
Εμ...τρία θέλω!
Ο παλιός , ο νέος και ο γρήγορος