-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Οι περισσότεροι ημιάκαμπτοι έτσι αντιδρούν, λιγότερο ή περισσότερο. Οδήγησε Getz να δεις.
Καλημέρα!
Έχω οδηγήσει getz και καταλαβάινω τι εννοείς.
Έχω μεγάλη εμπείρια από αυτοκίνητα με ημιάκαμπτους δυστυχώς
(όχι της PSA όμως, τουλάχιστον μέχρι πρότινος αφού δεν βάζανε)
Απλά οταν οδήγησα τη C4 (1.6) δεν είδα κάποια έντονη αντίδραση του πίσω άξονα σε σαμαράκια και λακκούβες, οποτε είπα από μέσα μου ότι η 'γαλλική σχολή' παρά τον ημιάκαμπτο τα κατάφερε μια χαρά πάλι.
'Αλλωστε σε διάφορα τέστ που έχω διαβάσει (πλήν του παραπάνω που παρέθεσα) κάτι τέτοιο διαφάινεται. ('Άρωμα ΖΧ' λέγανε οι 4Τ όταν την πρωτοδοκιμάζανε).Εσείς που έχετε εμπειρία από διάφορα μοντέλα της Citroen και με την παλια και με τη νέα αρχιτεκτονική της ανάρτησης τι λέτε?
Και ένα γενικότερο ερώτημα. Είναι τελικά τόσο περιοριστική η αρχιτεκτονική της ανάρτησης (πχ ημιάκαμπτος στην περίπτωση της C4) ή μια ομάδα καλών μηχανικών με τις κατάλληλες ρυθμίσεις και γεωμετρία μπορεί να προσπεράσει αυτούς τους περιορισμούς?
Εγώ πιστεύω πως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.Ακριβώς έτσι είναι... Σε σχέση με άλλες υλοποιήσεις ημιάκαμπτου άξονα, το C4 'κοπανάει' σαφώς λιγότερο και έχει πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά (εγώ νιώθω και μια μεγαλύτερη στιβαρότητα στο δρόμο).
Π.χ. το Xsara μπορεί να μην είχε την αντίδραση του C4 σε λακούβες και σαμαράκια, αλλά την αίσθηση της στιβαρότητας που νιώθω στο δικό μου δεν την ένιωσα επουδενί στο Xsara (το έχει ένας κολλητός μου και ήταν ο πρώτος που το παρατήρησε). -
Στο ξαντια πρεπει να αλλαξω καρδια της κρεμαγιερας. Καινουργια κανει 550 ευρώ ενω μεταχειρισμενη απο 140-170. Τι να κανω, να παρω μεταχειρισμένη;; Και αν ξαναχαλασει συντομα;;
Βοηθήστε με...
-
Ο χρήστης tony78 έγραψε:
Οι περισσότεροι ημιάκαμπτοι έτσι αντιδρούν, λιγότερο ή περισσότερο. Οδήγησε Getz να δεις.
Καλημέρα!
Έχω οδηγήσει getz και καταλαβάινω τι εννοείς.
Έχω μεγάλη εμπείρια από αυτοκίνητα με ημιάκαμπτους δυστυχώς
(όχι της PSA όμως, τουλάχιστον μέχρι πρότινος αφού δεν βάζανε)
Απλά οταν οδήγησα τη C4 (1.6) δεν είδα κάποια έντονη αντίδραση του πίσω άξονα σε σαμαράκια και λακκούβες, οποτε είπα από μέσα μου ότι η 'γαλλική σχολή' παρά τον ημιάκαμπτο τα κατάφερε μια χαρά πάλι.
'Αλλωστε σε διάφορα τέστ που έχω διαβάσει (πλήν του παραπάνω που παρέθεσα) κάτι τέτοιο διαφάινεται. ('Άρωμα ΖΧ' λέγανε οι 4Τ όταν την πρωτοδοκιμάζανε).Εσείς που έχετε εμπειρία από διάφορα μοντέλα της Citroen και με την παλια και με τη νέα αρχιτεκτονική της ανάρτησης τι λέτε?
Και ένα γενικότερο ερώτημα. Είναι τελικά τόσο περιοριστική η αρχιτεκτονική της ανάρτησης (πχ ημιάκαμπτος στην περίπτωση της C4) ή μια ομάδα καλών μηχανικών με τις κατάλληλες ρυθμίσεις και γεωμετρία μπορεί να προσπεράσει αυτούς τους περιορισμούς?
Εγώ πιστεύω πως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.Ακριβώς έτσι είναι... Σε σχέση με άλλες υλοποιήσεις ημιάκαμπτου άξονα, το C4 'κοπανάει' σαφώς λιγότερο και έχει πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά (εγώ νιώθω και μια μεγαλύτερη στιβαρότητα στο δρόμο).
Π.χ. το Xsara μπορεί να μην είχε την αντίδραση του C4 σε λακούβες και σαμαράκια, αλλά την αίσθηση της στιβαρότητας που νιώθω στο δικό μου δεν την ένιωσα επουδενί στο Xsara (το έχει ένας κολλητός μου και ήταν ο πρώτος που το παρατήρησε).Η στιβαρότητα όμως έχει να κάνει και με το βελτιωμένο πλαίσιο, όχι μόνο με την ανάρτηση (φαντάζομαι είναι διαφορετικό από της Xsara ετσι?)
Πάντως δεν έχω καταλάβει γιατί γύρισαν και γυρνάνε σιγα σιγα όλα τα αυτοκινήτα τους στη λύση του ημιάκαμπτου άξονα.
Μόνο το 206 έχει μείνει πλέον με 'γαλλική' αρχιτεκτονική αναρτήσεων. (μέχρι την κατηγορία C) -
Είναι πιο φθηνή η παραγωγή του ημιάκαμπτου. Είπαμε... Άμα μπουν στο παιχνίδι οι λογιστές...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Η στιβαρότητα όμως έχει να κάνει και με το βελτιωμένο πλαίσιο, όχι μόνο με την ανάρτηση (φαντάζομαι είναι διαφορετικό από της Xsara ετσι?)Πάντως δεν έχω καταλάβει γιατί γύρισαν και γυρνάνε σιγα σιγα όλα τα αυτοκινήτα τους στη λύση του ημιάκαμπτου άξονα.
Μόνο το 206 έχει μείνει πλέον με 'γαλλική' αρχιτεκτονική αναρτήσεων. (μέχρι την κατηγορία C)Όντως, είναι κάτι που παρέβλεψα... Σαν πλαίσια (γνώμη μου) ότι έχουν μεγάλες διαφορές...
Ο ημιάκαμπτος είναι φθηνός, απλός και δοκιμασμένος!!!
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Στο ξαντια πρεπει να αλλαξω καρδια της κρεμαγιερας. Καινουργια κανει 550 ευρώ ενω μεταχειρισμενη απο 140-170. Τι να κανω, να παρω μεταχειρισμένη;; Και αν ξαναχαλασει συντομα;;Βοηθήστε με...
Δεν νομίζω ότι αξίζει να μπλέκεις με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά. Πήγαινε σε κάποιον εξουσιοδοτημένο και ζήτησε να σου κάνουν έκπτωση...
(10%-15%) κάνουν συνήθως...
-
Mέχρι τέλος Φεβρουαρίου η CITROEN έχει 15% έκπτωση σε αξεσουάρ και ανταλλακτικά
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Στο ξαντια πρεπει να αλλαξω καρδια της κρεμαγιερας. Καινουργια κανει 550 ευρώ ενω μεταχειρισμενη απο 140-170. Τι να κανω, να παρω μεταχειρισμένη;; Και αν ξαναχαλασει συντομα;;
Βοηθήστε με...
Δεν νομίζω ότι αξίζει να μπλέκεις με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά. Πήγαινε σε κάποιον εξουσιοδοτημένο και ζήτησε να σου κάνουν έκπτωση...
(10%-15%) κάνουν συνήθως...
Tελικά έτσι θα κάνω. Θα παω να την παραγγείλω αυριο από τον Πουλάκη μάλλον. Ο Ρουσσάκης είχε τρελη διαφορα στην τιμή!
-
Ο χρήστης kpasisis έγραψε:
Λοιπον παιδια, πριν αγορασω το C4 2.0l, ειχα το fiat stilo που ειχε μαλακο τιμονι και ειδικο κουμπι city για οδηγηση μεσα στην πόλη. Η αληθεια ειναι οτι σιγα-σιγα συνηθιζω το νεο τιμόνι και δεν εχω πρόβλημα. Ειναι γρήγορο αυτοκινητο και ταυτόχρονα σου δινει την αισθηση της ασφαλειας και στις υψηλες στροφες- στροφες.
Οσον αφορα την κατανάλωση δεν εχω ακομη πλήρη εικόνα, αλλα νομιζω οτι σε σχεση με το φιατάκι ειναι υψηλότερη, τουλαχιστον 30% για οδηγηση μεσα στην πόλη.Φίλε μου αν οδηγούσες το stilo τότε ακόμη και το τιμόνι του Civic(που λέει ο λόγος ...) βαρύ θα σου φαινόταν. Η αίσθηση αυτή της ασφάλειας στις στροφές που αναφέρεις να σαι σίγουρος ότι οφείλεται και στο τιμόνι.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Στο ξαντια πρεπει να αλλαξω καρδια της κρεμαγιερας. Καινουργια κανει 550 ευρώ ενω μεταχειρισμενη απο 140-170. Τι να κανω, να παρω μεταχειρισμένη;; Και αν ξαναχαλασει συντομα;;
Βοηθήστε με...
Δεν νομίζω ότι αξίζει να μπλέκεις με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά. Πήγαινε σε κάποιον εξουσιοδοτημένο και ζήτησε να σου κάνουν έκπτωση...
(10%-15%) κάνουν συνήθως...
Tελικά έτσι θα κάνω. Θα παω να την παραγγείλω αυριο από τον Πουλάκη μάλλον. Ο Ρουσσάκης είχε τρελη διαφορα στην τιμή!
Πόση διαφορά δηλαδή;
-
Ρε παιδια σημερα το saxaki της μανας μου, μου εκανε κατι περιεργους θοριδους, λες και οσο παταγε γκαζι να εμπαινε μπρος στρομβιλος και οσο του εδηνα γκαζι αυτο ανεβαζε!!!! ασε που κοντα στις 3500-4000 αν του δοσω τερμα γκαζι κανει κατι σαν σκασιματακια, προαναφλεξεις... Αν το αφησω να ανεβασει αργα με μισο γκαζι τοτε κανει μονο τον ηχο του στροβιλισμου, ο οποιος ειναι εντονος οταν ειμαι σταματιμενος...
Κατι μου λεει για ημαντα χρονισμου (που ειναι και η ωρα του..), αλλα αν ειναι αυτο δεν θα με αφηνε????
Εχετε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι????? -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στο ξαντια πρεπει να αλλαξω καρδια της κρεμαγιερας. Καινουργια κανει 550 ευρώ ενω μεταχειρισμενη απο 140-170. Τι να κανω, να παρω μεταχειρισμένη;; Και αν ξαναχαλασει συντομα;;
Βοηθήστε με...
Δεν νομίζω ότι αξίζει να μπλέκεις με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά. Πήγαινε σε κάποιον εξουσιοδοτημένο και ζήτησε να σου κάνουν έκπτωση...
(10%-15%) κάνουν συνήθως...
Tελικά έτσι θα κάνω. Θα παω να την παραγγείλω αυριο από τον Πουλάκη μάλλον. Ο Ρουσσάκης είχε τρελη διαφορα στην τιμή!
Πόση διαφορά δηλαδή;
Περιπου 120 ευρω πανω απο τον Πουλάκη!
-
Τι λες τώρα;;;
Δηλαδή, ή ο Πουλάκης σου κάνει 25% εκπτωση ή ο Ρουσσάκης είναι απατεώνας !!
(Ο πουλάκης ποιός είναι και που; είναι εξουσιοδοτημένος;)
(Περιττό να πω ότι εγώ δεν ξαναπατάω στον Ρουσσάκη....)
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Τι λες τώρα;;;Δηλαδή, ή ο Πουλάκης σου κάνει 25% εκπτωση ή ο Ρουσσάκης είναι απατεώνας !!
(Ο πουλάκης ποιός είναι και που; είναι εξουσιοδοτημένος;)
(Περιττό να πω ότι εγώ δεν ξαναπατάω στον Ρουσσάκη....)
Ο Πουλάκης βρίσκετε στην Λ.Αθηνών (Καβάλας) στο ύψος του Χαϊδαρίου και θα τον δείς σίγουρα αφού έχει ένα σχετικά μεγάλο κτίριο με τα σήματα της Citroen. Όπως ανεβαίνεις με κατεύθυνση προς Κόρινθο είναι στο αριστερό σου χέρι.
Εξουσιοδοτημένος δεν είναι, αλλά πουλάει απο ανταλλακτικά τα πάντα (αυθεντικά και μη, ότι επιλέξεις). -
Αρα μήπως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα;
Μόνο πουλάει ή έχει και συνεργείο;
-
Eγώ μίλησα για το πόσο κοστίζει το ανταλλακτικό στο Ρουσσάκη και πόσο στον Πουλάκη.
Σήμερα για επιβεβαιωση, ξαναπηρα τηλ και τους ρώτησα αν κάνουν την έκτπωση του 15% στα ανταλλακτικά.
Η απάντησή τους ήταν αρνητική. 'Δεν κάνουμε έκπτωση παρά μόνο αν το βάλετε το ανταλλακτικό σε εμάς', μου είπε...
Τους είπα οτι λυπάμαι πολύ.
ΕΓώ με το Ρουσσάκη έχω κόψει από τότε που μου χρέωνε 'κατά λάθος' διαφορα εξαρτήματα στο αυτοκίνητο που τελικά δεν είχαν αλλαχθεί...
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Αρα μήπως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα;Γιατί ανόμοια ;
Αν μιλάμε καθαρά για τιμή ανταλλακτικού δεν είναι ανόμοια.
Αν τώρα τα 140-150 ευρώ διαφοράς περιλαμβάνουν και εργασία στον Ρουσσάκη ε! τότε μάλλον έχουν ίδιες. -
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Αρα μήπως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα;
Γιατί ανόμοια ;
Αν μιλάμε καθαρά για τιμή ανταλλακτικού δεν είναι ανόμοια.
Αν τώρα τα 140-150 ευρώ διαφοράς περιλαμβάνουν και εργασία στον Ρουσσάκη ε! τότε μάλλον έχουν ίδιες.Oχι τυπικά δεν περιλαμβάνεται εργασία. Η τιμή αγοράς του ανταλλακτικου είναι αυτή + εργατικά -15% (αν η τοποθετηση γίνει από αυτούς).
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Αρα μήπως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα;
Γιατί ανόμοια ;
Αν μιλάμε καθαρά για τιμή ανταλλακτικού δεν είναι ανόμοια.
Αν τώρα τα 140-150 ευρώ διαφοράς περιλαμβάνουν και εργασία στον Ρουσσάκη ε! τότε μάλλον έχουν ίδιες.Ανόμοια με την έννοια του γνήσιου και του μαιμουδενιου.
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Αρα μήπως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα;
Γιατί ανόμοια ;
Αν μιλάμε καθαρά για τιμή ανταλλακτικού δεν είναι ανόμοια.
Αν τώρα τα 140-150 ευρώ διαφοράς περιλαμβάνουν και εργασία στον Ρουσσάκη ε! τότε μάλλον έχουν ίδιες.Ανόμοια με την έννοια του γνήσιου και του μαιμουδενιου.
Kαι οι 2 τιμές που έχω είναι για γνήσιο καινούργιο ανταλλακτικό! Απλή αγορά όχι τοποθέτηση.
CITROËN FORUM