Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 313
    • 314
    • 315
    • 316
    • 317
    • 1082
    • 1083
    • 315 / 1083
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21642
    207618
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tony78 last edited by

      Ο χρήστης koralli έγραψε:

      Οι περισσότεροι ημιάκαμπτοι έτσι αντιδρούν, λιγότερο ή περισσότερο. Οδήγησε Getz να δεις.

      Καλημέρα!

      Έχω οδηγήσει getz και καταλαβάινω τι εννοείς.

      Έχω μεγάλη εμπείρια από αυτοκίνητα με ημιάκαμπτους δυστυχώς
      (όχι της PSA όμως, τουλάχιστον μέχρι πρότινος αφού δεν βάζανε)
      Απλά οταν οδήγησα τη C4 (1.6) δεν είδα κάποια έντονη αντίδραση του πίσω άξονα σε σαμαράκια και λακκούβες, οποτε είπα από μέσα μου ότι η 'γαλλική σχολή' παρά τον ημιάκαμπτο τα κατάφερε μια χαρά πάλι.
      'Αλλωστε σε διάφορα τέστ που έχω διαβάσει (πλήν του παραπάνω που παρέθεσα) κάτι τέτοιο διαφάινεται. ('Άρωμα ΖΧ' λέγανε οι 4Τ όταν την πρωτοδοκιμάζανε).

      Εσείς που έχετε εμπειρία από διάφορα μοντέλα της Citroen και με την παλια και με τη νέα αρχιτεκτονική της ανάρτησης τι λέτε?

      Και ένα γενικότερο ερώτημα. Είναι τελικά τόσο περιοριστική η αρχιτεκτονική της ανάρτησης (πχ ημιάκαμπτος στην περίπτωση της C4) ή μια ομάδα καλών μηχανικών με τις κατάλληλες ρυθμίσεις και γεωμετρία μπορεί να προσπεράσει αυτούς τους περιορισμούς?
      Εγώ πιστεύω πως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.

      Ακριβώς έτσι είναι... Σε σχέση με άλλες υλοποιήσεις ημιάκαμπτου άξονα, το C4 'κοπανάει' σαφώς λιγότερο και έχει πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά (εγώ νιώθω και μια μεγαλύτερη στιβαρότητα στο δρόμο).
      Π.χ. το Xsara μπορεί να μην είχε την αντίδραση του C4 σε λακούβες και σαμαράκια, αλλά την αίσθηση της στιβαρότητας που νιώθω στο δικό μου δεν την ένιωσα επουδενί στο Xsara (το έχει ένας κολλητός μου και ήταν ο πρώτος που το παρατήρησε).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        citastak last edited by

        Στο ξαντια πρεπει να αλλαξω καρδια της κρεμαγιερας. Καινουργια κανει 550 ευρώ ενω μεταχειρισμενη απο 140-170. Τι να κανω, να παρω μεταχειρισμένη;; Και αν ξαναχαλασει συντομα;;

        Βοηθήστε με...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koralli last edited by

          Ο χρήστης tony78 έγραψε:

          Οι περισσότεροι ημιάκαμπτοι έτσι αντιδρούν, λιγότερο ή περισσότερο. Οδήγησε Getz να δεις.

          Καλημέρα!

          Έχω οδηγήσει getz και καταλαβάινω τι εννοείς.

          Έχω μεγάλη εμπείρια από αυτοκίνητα με ημιάκαμπτους δυστυχώς
          (όχι της PSA όμως, τουλάχιστον μέχρι πρότινος αφού δεν βάζανε)
          Απλά οταν οδήγησα τη C4 (1.6) δεν είδα κάποια έντονη αντίδραση του πίσω άξονα σε σαμαράκια και λακκούβες, οποτε είπα από μέσα μου ότι η 'γαλλική σχολή' παρά τον ημιάκαμπτο τα κατάφερε μια χαρά πάλι.
          'Αλλωστε σε διάφορα τέστ που έχω διαβάσει (πλήν του παραπάνω που παρέθεσα) κάτι τέτοιο διαφάινεται. ('Άρωμα ΖΧ' λέγανε οι 4Τ όταν την πρωτοδοκιμάζανε).

          Εσείς που έχετε εμπειρία από διάφορα μοντέλα της Citroen και με την παλια και με τη νέα αρχιτεκτονική της ανάρτησης τι λέτε?

          Και ένα γενικότερο ερώτημα. Είναι τελικά τόσο περιοριστική η αρχιτεκτονική της ανάρτησης (πχ ημιάκαμπτος στην περίπτωση της C4) ή μια ομάδα καλών μηχανικών με τις κατάλληλες ρυθμίσεις και γεωμετρία μπορεί να προσπεράσει αυτούς τους περιορισμούς?
          Εγώ πιστεύω πως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.

          Ακριβώς έτσι είναι... Σε σχέση με άλλες υλοποιήσεις ημιάκαμπτου άξονα, το C4 'κοπανάει' σαφώς λιγότερο και έχει πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά (εγώ νιώθω και μια μεγαλύτερη στιβαρότητα στο δρόμο).
          Π.χ. το Xsara μπορεί να μην είχε την αντίδραση του C4 σε λακούβες και σαμαράκια, αλλά την αίσθηση της στιβαρότητας που νιώθω στο δικό μου δεν την ένιωσα επουδενί στο Xsara (το έχει ένας κολλητός μου και ήταν ο πρώτος που το παρατήρησε).

          Η στιβαρότητα όμως έχει να κάνει και με το βελτιωμένο πλαίσιο, όχι μόνο με την ανάρτηση (φαντάζομαι είναι διαφορετικό από της Xsara ετσι?)

          Πάντως δεν έχω καταλάβει γιατί γύρισαν και γυρνάνε σιγα σιγα όλα τα αυτοκινήτα τους στη λύση του ημιάκαμπτου άξονα.
          Μόνο το 206 έχει μείνει πλέον με 'γαλλική' αρχιτεκτονική αναρτήσεων. (μέχρι την κατηγορία C)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Είναι πιο φθηνή η παραγωγή του ημιάκαμπτου. Είπαμε... Άμα μπουν στο παιχνίδι οι λογιστές...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tony78 last edited by

              Ο χρήστης koralli έγραψε:
              Η στιβαρότητα όμως έχει να κάνει και με το βελτιωμένο πλαίσιο, όχι μόνο με την ανάρτηση (φαντάζομαι είναι διαφορετικό από της Xsara ετσι?)

              Πάντως δεν έχω καταλάβει γιατί γύρισαν και γυρνάνε σιγα σιγα όλα τα αυτοκινήτα τους στη λύση του ημιάκαμπτου άξονα.
              Μόνο το 206 έχει μείνει πλέον με 'γαλλική' αρχιτεκτονική αναρτήσεων. (μέχρι την κατηγορία C)

              Όντως, είναι κάτι που παρέβλεψα... Σαν πλαίσια (γνώμη μου) ότι έχουν μεγάλες διαφορές...

              Ο ημιάκαμπτος είναι φθηνός, απλός και δοκιμασμένος!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sergeant last edited by

                Ο χρήστης citastak έγραψε:
                Στο ξαντια πρεπει να αλλαξω καρδια της κρεμαγιερας. Καινουργια κανει 550 ευρώ ενω μεταχειρισμενη απο 140-170. Τι να κανω, να παρω μεταχειρισμένη;; Και αν ξαναχαλασει συντομα;;

                Βοηθήστε με...

                Δεν νομίζω ότι αξίζει να μπλέκεις με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά. Πήγαινε σε κάποιον εξουσιοδοτημένο και ζήτησε να σου κάνουν έκπτωση...

                (10%-15%) κάνουν συνήθως...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tony78 last edited by

                  Mέχρι τέλος Φεβρουαρίου η CITROEN έχει 15% έκπτωση σε αξεσουάρ και ανταλλακτικά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    citastak last edited by

                    Ο χρήστης sergeant έγραψε:

                    Στο ξαντια πρεπει να αλλαξω καρδια της κρεμαγιερας. Καινουργια κανει 550 ευρώ ενω μεταχειρισμενη απο 140-170. Τι να κανω, να παρω μεταχειρισμένη;; Και αν ξαναχαλασει συντομα;;

                    Βοηθήστε με...

                    Δεν νομίζω ότι αξίζει να μπλέκεις με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά. Πήγαινε σε κάποιον εξουσιοδοτημένο και ζήτησε να σου κάνουν έκπτωση...

                    (10%-15%) κάνουν συνήθως...

                    Tελικά έτσι θα κάνω. Θα παω να την παραγγείλω αυριο από τον Πουλάκη μάλλον. Ο Ρουσσάκης είχε τρελη διαφορα στην τιμή!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      athanasios last edited by

                      Ο χρήστης kpasisis έγραψε:
                      Λοιπον παιδια, πριν αγορασω το C4 2.0l, ειχα το fiat stilo που ειχε μαλακο τιμονι και ειδικο κουμπι city για οδηγηση μεσα στην πόλη. Η αληθεια ειναι οτι σιγα-σιγα συνηθιζω το νεο τιμόνι και δεν εχω πρόβλημα. Ειναι γρήγορο αυτοκινητο και ταυτόχρονα σου δινει την αισθηση της ασφαλειας και στις υψηλες στροφες- στροφες.
                      Οσον αφορα την κατανάλωση δεν εχω ακομη πλήρη εικόνα, αλλα νομιζω οτι σε σχεση με το φιατάκι ειναι υψηλότερη, τουλαχιστον 30% για οδηγηση μεσα στην πόλη.

                      Φίλε μου αν οδηγούσες το stilo τότε ακόμη και το τιμόνι του Civic(που λέει ο λόγος ...) βαρύ θα σου φαινόταν. Η αίσθηση αυτή της ασφάλειας στις στροφές που αναφέρεις να σαι σίγουρος ότι οφείλεται και στο τιμόνι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης citastak έγραψε:

                        Στο ξαντια πρεπει να αλλαξω καρδια της κρεμαγιερας. Καινουργια κανει 550 ευρώ ενω μεταχειρισμενη απο 140-170. Τι να κανω, να παρω μεταχειρισμένη;; Και αν ξαναχαλασει συντομα;;

                        Βοηθήστε με...

                        Δεν νομίζω ότι αξίζει να μπλέκεις με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά. Πήγαινε σε κάποιον εξουσιοδοτημένο και ζήτησε να σου κάνουν έκπτωση...

                        (10%-15%) κάνουν συνήθως...

                        Tελικά έτσι θα κάνω. Θα παω να την παραγγείλω αυριο από τον Πουλάκη μάλλον. Ο Ρουσσάκης είχε τρελη διαφορα στην τιμή!

                        Πόση διαφορά δηλαδή;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          crazywolf last edited by

                          Ρε παιδια σημερα το saxaki της μανας μου, μου εκανε κατι περιεργους θοριδους, λες και οσο παταγε γκαζι να εμπαινε μπρος στρομβιλος και οσο του εδηνα γκαζι αυτο ανεβαζε!!!! ασε που κοντα στις 3500-4000 αν του δοσω τερμα γκαζι κανει κατι σαν σκασιματακια, προαναφλεξεις... Αν το αφησω να ανεβασει αργα με μισο γκαζι τοτε κανει μονο τον ηχο του στροβιλισμου, ο οποιος ειναι εντονος οταν ειμαι σταματιμενος...
                          Κατι μου λεει για ημαντα χρονισμου (που ειναι και η ωρα του..), αλλα αν ειναι αυτο δεν θα με αφηνε????
                          Εχετε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι?????

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            citastak last edited by

                            Ο χρήστης elteo έγραψε:

                            Στο ξαντια πρεπει να αλλαξω καρδια της κρεμαγιερας. Καινουργια κανει 550 ευρώ ενω μεταχειρισμενη απο 140-170. Τι να κανω, να παρω μεταχειρισμένη;; Και αν ξαναχαλασει συντομα;;

                            Βοηθήστε με...

                            Δεν νομίζω ότι αξίζει να μπλέκεις με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά. Πήγαινε σε κάποιον εξουσιοδοτημένο και ζήτησε να σου κάνουν έκπτωση...

                            (10%-15%) κάνουν συνήθως...

                            Tελικά έτσι θα κάνω. Θα παω να την παραγγείλω αυριο από τον Πουλάκη μάλλον. Ο Ρουσσάκης είχε τρελη διαφορα στην τιμή!

                            Πόση διαφορά δηλαδή;

                            Περιπου 120 ευρω πανω απο τον Πουλάκη!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sergeant last edited by

                              Τι λες τώρα;;;

                              Δηλαδή, ή ο Πουλάκης σου κάνει 25% εκπτωση ή ο Ρουσσάκης είναι απατεώνας !!

                              (Ο πουλάκης ποιός είναι και που; είναι εξουσιοδοτημένος;)

                              (Περιττό να πω ότι εγώ δεν ξαναπατάω στον Ρουσσάκη....)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                scientist last edited by

                                Ο χρήστης sergeant έγραψε:
                                Τι λες τώρα;;;

                                Δηλαδή, ή ο Πουλάκης σου κάνει 25% εκπτωση ή ο Ρουσσάκης είναι απατεώνας !!

                                (Ο πουλάκης ποιός είναι και που; είναι εξουσιοδοτημένος;)

                                (Περιττό να πω ότι εγώ δεν ξαναπατάω στον Ρουσσάκη....)

                                Ο Πουλάκης βρίσκετε στην Λ.Αθηνών (Καβάλας) στο ύψος του Χαϊδαρίου και θα τον δείς σίγουρα αφού έχει ένα σχετικά μεγάλο κτίριο με τα σήματα της Citroen. Όπως ανεβαίνεις με κατεύθυνση προς Κόρινθο είναι στο αριστερό σου χέρι.
                                Εξουσιοδοτημένος δεν είναι, αλλά πουλάει απο ανταλλακτικά τα πάντα (αυθεντικά και μη, ότι επιλέξεις).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sergeant last edited by

                                  Αρα μήπως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα;

                                  Μόνο πουλάει ή έχει και συνεργείο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    citastak last edited by

                                    Eγώ μίλησα για το πόσο κοστίζει το ανταλλακτικό στο Ρουσσάκη και πόσο στον Πουλάκη.

                                    Σήμερα για επιβεβαιωση, ξαναπηρα τηλ και τους ρώτησα αν κάνουν την έκτπωση του 15% στα ανταλλακτικά.

                                    Η απάντησή τους ήταν αρνητική. 'Δεν κάνουμε έκπτωση παρά μόνο αν το βάλετε το ανταλλακτικό σε εμάς', μου είπε...

                                    Τους είπα οτι λυπάμαι πολύ.

                                    ΕΓώ με το Ρουσσάκη έχω κόψει από τότε που μου χρέωνε 'κατά λάθος' διαφορα εξαρτήματα στο αυτοκίνητο που τελικά δεν είχαν αλλαχθεί...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      scientist last edited by

                                      Ο χρήστης sergeant έγραψε:
                                      Αρα μήπως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα;

                                      Γιατί ανόμοια ;
                                      Αν μιλάμε καθαρά για τιμή ανταλλακτικού δεν είναι ανόμοια.
                                      Αν τώρα τα 140-150 ευρώ διαφοράς περιλαμβάνουν και εργασία στον Ρουσσάκη ε! τότε μάλλον έχουν ίδιες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        citastak last edited by

                                        Ο χρήστης scientist έγραψε:

                                        Αρα μήπως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα;

                                        Γιατί ανόμοια ;
                                        Αν μιλάμε καθαρά για τιμή ανταλλακτικού δεν είναι ανόμοια.
                                        Αν τώρα τα 140-150 ευρώ διαφοράς περιλαμβάνουν και εργασία στον Ρουσσάκη ε! τότε μάλλον έχουν ίδιες.

                                        Oχι τυπικά δεν περιλαμβάνεται εργασία. Η τιμή αγοράς του ανταλλακτικου είναι αυτή + εργατικά -15% (αν η τοποθετηση γίνει από αυτούς).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sergeant last edited by

                                          Ο χρήστης scientist έγραψε:

                                          Αρα μήπως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα;

                                          Γιατί ανόμοια ;
                                          Αν μιλάμε καθαρά για τιμή ανταλλακτικού δεν είναι ανόμοια.
                                          Αν τώρα τα 140-150 ευρώ διαφοράς περιλαμβάνουν και εργασία στον Ρουσσάκη ε! τότε μάλλον έχουν ίδιες.

                                          Ανόμοια με την έννοια του γνήσιου και του μαιμουδενιου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            citastak last edited by

                                            Ο χρήστης sergeant έγραψε:

                                            Αρα μήπως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα;

                                            Γιατί ανόμοια ;
                                            Αν μιλάμε καθαρά για τιμή ανταλλακτικού δεν είναι ανόμοια.
                                            Αν τώρα τα 140-150 ευρώ διαφοράς περιλαμβάνουν και εργασία στον Ρουσσάκη ε! τότε μάλλον έχουν ίδιες.

                                            Ανόμοια με την έννοια του γνήσιου και του μαιμουδενιου.

                                            Kαι οι 2 τιμές που έχω είναι για γνήσιο καινούργιο ανταλλακτικό! Απλή αγορά όχι τοποθέτηση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 313
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 1082
                                            • 1083
                                            • 315 / 1083
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr