Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αlfa 156 - αξίζει τον κόπο τώρα η αγορά της ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αlfa 156 - αξίζει τον κόπο τώρα η αγορά της ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    64
    867
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      meco last edited by

      Ο χρήστης felleas έγραψε:
      Ακόμα και σε περιπτώσεις που γλυστράς με τα 4 δεν το καταλαβαίνεις.
      Θα πρέπει να συνεχίσεις για πολύυυυ ώρα και με πολλά χλμ για να αρχίσει να σε εμποδίζει από το να σβουρίξεις.

      Αυτά τα περί ευαίσθητου VDC τα γράψανε κάποτε κάποιοι....
      Χρίζουν αναθεώρησης προφανώς.

      Εγώ είχα πει παλαιότερα (στο topic για την GT) ότι το VDC της ΔΕΝ είναι υπερευαίσθητο και ότι η λειτουργία του είναι ομαλή. Το τόνισα μάλιστα αυτό.
      Άλλο όμως αυτό και άλλο να λέμε ότι είναι μια χαρά και ότι βοηθάει τη γρήγορη οδήγηση και τι καλά που το έχει. Εντάξει είπαμε αλλά να μη κοροϊδευόμαστε κιόλας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kpsig moderator last edited by

        Ο χρήστης meco έγραψε:

        Ακόμα και σε περιπτώσεις που γλυστράς με τα 4 δεν το καταλαβαίνεις.
        Θα πρέπει να συνεχίσεις για πολύυυυ ώρα και με πολλά χλμ για να αρχίσει να σε εμποδίζει από το να σβουρίξεις.

        Αυτά τα περί ευαίσθητου VDC τα γράψανε κάποτε κάποιοι....
        Χρίζουν αναθεώρησης προφανώς.

        Εγώ είχα πει παλαιότερα (στο topic για την GT) ότι το VDC της ΔΕΝ είναι υπερευαίσθητο και ότι η λειτουργία του είναι ομαλή. Το τόνισα μάλιστα αυτό.
        Άλλο όμως αυτό και άλλο να λέμε ότι είναι μια χαρά και ότι βοηθάει τη γρήγορη οδήγηση και τι καλά που το έχει. Εντάξει είπαμε αλλά να μη κοροϊδευόμαστε κιόλας.

        Πολύ καλό αυτοκίνητο.
        Εγώ θα το είχα πάρει αλλά προβληματίζομαι από το μικρό χώρο αποσκευών (380 λίτρα) που με ένα καροτσάκι παιδικό τελειώνει στο πι και φι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cmarin last edited by

          Παζάρια έκανες καθόλου? Στο λέω επειδή τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε την σκεφτόμουν κι εγώ. Είχα φτάσει στα 22.500 και μάλιστα με ανταλλαγή της 147 έναντι 12Κ. Τώρα πιστεύω ότι θα είναι πιο εύκολο. Ειδικά αν είναι εκτελωνισμένη το 2005. Για ψάξτο.... (για την 1.8 πάντα)

          Το μοναδικό μειονέκτημα (εκτός της παλαιότητας του μοντέλου) είναι οι χώροι. Για οικογένεια δύσκολο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            athanasios last edited by

            kpsig δεν πειράζει εμείς που έχουμε μικρά παιδιά θα πάρουμε την 159 όταν θα αντικαθιστάται και τα παιδιά μας θα έχουν μεγαλώσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pai-mei last edited by

              Αυτό που ήθελα να πω, είναι ότι αυτοκίνητα σαν τις 156/159 είναι σπορ μπερλίνες. Οι χώροι δεν ήταν προτεραιότητα στο σχεδιασμό τους.
              Επομένως, δεν ενδείκνυνται τόσο για όσους έχουν αυξημένες απαιτήσεις από πρακτικής ανάγκης και μεγάλες μεταφορικές ανάγκες.
              Δύο παιδάκια, θα χωρέσουν άνετα πίσω βέβαια.
              Αλλά για καρότσια κλπ, απίθανο.

              Για αμιγώς οικογενειακή χρήση, αυτοκίνητα σαν το Passat/Mondeo κλπ, είναι πιο κατάλληλα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                athanasios last edited by

                Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                Για αμιγώς οικογενειακή χρήση, αυτοκίνητα σαν το Passat/Mondeo κλπ, είναι πιο κατάλληλα.

                Ακριβώς.Βέβαια τα δύο συγκεκριμένα(το πρώτο στη δίλιτρη έκδοση) ικανοποιούν και τον μπαμπά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pai-mei last edited by

                  Ο χρήστης athanasios έγραψε:

                  Για αμιγώς οικογενειακή χρήση, αυτοκίνητα σαν το Passat/Mondeo κλπ, είναι πιο κατάλληλα.

                  Ακριβώς.Βέβαια τα δύο συγκεκριμένα(το πρώτο στη δίλιτρη έκδοση) ικανοποιούν και τον μπαμπά

                  Εννοείται!Άλλωστε μπαμπάς δεν σημαίνει απαραιτήτως αποχή από το άθλημα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                    Το αμάξι είναι καταπληκτικό και το συστήνω ανεπιφύλακτα, με το γνωστό πρόβλημα των Σεντάν (σε αντίθεση με τις Σπορτβάγκον) πως δεν ανακλίνονται τα πίσω καθίσματα (ποιος ΒΛΑΞ το σκέφτηκε, και ποιος ΠΑΝΙΒΛΑΞ δεν το διόρθωσε στο φέισλιφτ!!! ).

                    Μήπως ο ίδιος που φρόντισε να βάλει το ρεζερβουάρ του Audi 80 'αυγό' πίσω απ'το πίσω κάθισμα και έτσι το έκανε να μην ανακλίνεται; Αυτόν δεν θυμάμαι κανένας να τον έκραξε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      αξεχαστο το 'αυγο'....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                        Το αμάξι είναι καταπληκτικό και το συστήνω ανεπιφύλακτα, με το γνωστό πρόβλημα των Σεντάν (σε αντίθεση με τις Σπορτβάγκον) πως δεν ανακλίνονται τα πίσω καθίσματα (ποιος ΒΛΑΞ το σκέφτηκε, και ποιος ΠΑΝΙΒΛΑΞ δεν το διόρθωσε στο φέισλιφτ!!! ).

                        Πιστεύω ότι ίσως και να έγινε σκόπιμα, για να υπάρχει λόγoς να προτιμηθεί από κάποιους η sportwagon...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          catalyst last edited by

                          Τα μη ανακλινόμενα καθίσματα έχουν πολύ μεγάλο όφελος στην ακαμψία του αμαξώματος.

                          Βέβαια ακόμα θυμάμαι τον ταλαίπωρο τύπο στο ΙΚΕΑ που είχε καταφέρει να χωρέσει ένα στρώμα μέσα στην 156 (με κάποιο μαγικό τρόπο το είχε βάλει από τις πόρτες). Στην ίδια φάση εγώ είχα χωρέσει στο corsa ένα στρώμα, ένα ντιβάνι, μια συρταριέρα, ένα τραπέζι, 2 σκαμπό και κάτι ψιλοπράγματα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                            Βέβαια ακόμα θυμάμαι τον ταλαίπωρο τύπο στο ΙΚΕΑ που είχε καταφέρει να χωρέσει ένα στρώμα μέσα στην 156 (με κάποιο μαγικό τρόπο το είχε βάλει από τις πόρτες). Στην ίδια φάση εγώ είχα χωρέσει στο corsa ένα στρώμα, ένα ντιβάνι, μια συρταριέρα, ένα τραπέζι, 2 σκαμπό και κάτι ψιλοπράγματα.

                            Δηλαδή εγώ με το RAV4 κάνω χαλαρά μετακόμιση!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cmarin last edited by

                              Ο χρήστης Bruce έγραψε:

                              Τα μη ανακλινόμενα καθίσματα έχουν πολύ μεγάλο όφελος στην ακαμψία του αμαξώματος.

                              Βέβαια ακόμα θυμάμαι τον ταλαίπωρο τύπο στο ΙΚΕΑ που είχε καταφέρει να χωρέσει ένα στρώμα μέσα στην 156 (με κάποιο μαγικό τρόπο το είχε βάλει από τις πόρτες). Στην ίδια φάση εγώ είχα χωρέσει στο corsa ένα στρώμα, ένα ντιβάνι, μια συρταριέρα, ένα τραπέζι, 2 σκαμπό και κάτι ψιλοπράγματα.

                              Corsa έχεις ή το βαλιτσάκι του Sport Billy???

                              Γιατί? Μια χαρά χωράνε....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                catalyst last edited by

                                Η αλήθεια είναι ότι το πορτ μπαγκάζ δεν έκλεινε (το στρώμα και το ντιβάνι περίσσευαν περίπου 30 cm), κι εγώ είχα πάει τόσο μπροστά την καρέκλα που είχα πάρει το τιμόνι αγκαλιά. Στα hatchback με ανακλινόμενα καθίσματα μπορεί κανείς να μεταφέρει πολλά πράγματα, με βασικό περιορισμό το μήκος τους.
                                Επίσης οι επίπεδες συσκευασίες του ΙΚΕΑ ειναι απίστευτα βολικές

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  24k για 156 έστω 1.8L noway!

                                  Eάν φτάσεις στα 24k δεν δίνεις και κάτι παραπάνω για την 159 1.9L;
                                  Τουλάχιστον δεν θα χάσεις σε αξία μεταπώλησης ...

                                  • η 159 είναι καταπληκτικό αμάξι...παρήγγειλε ο πατέρας μου την 2.2L
                                    την κάναμε test drive...magnifique!
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Ο χρήστης meco έγραψε:

                                    Βέβαια ακόμα θυμάμαι τον ταλαίπωρο τύπο στο ΙΚΕΑ που είχε καταφέρει να χωρέσει ένα στρώμα μέσα στην 156 (με κάποιο μαγικό τρόπο το είχε βάλει από τις πόρτες). Στην ίδια φάση εγώ είχα χωρέσει στο corsa ένα στρώμα, ένα ντιβάνι, μια συρταριέρα, ένα τραπέζι, 2 σκαμπό και κάτι ψιλοπράγματα.

                                    Δηλαδή εγώ με το RAV4 κάνω χαλαρά μετακόμιση!!!!!

                                    Εγώ μια φορά από Ελλάδα - Ελβετία με το Ιμπιζάκι μετακόμισα!!! (δεν υπήρχε Σπορτβάγκον ακόμα.. )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                      24k για 156 έστω 1.8L noway!

                                      Eάν φτάσεις στα 24k δεν δίνεις και κάτι παραπάνω για την 159 1.9L;
                                      Τουλάχιστον δεν θα χάσεις σε αξία μεταπώλησης ...

                                      • η 159 είναι καταπληκτικό αμάξι...παρήγγειλε ο πατέρας μου την 2.2L
                                        την κάναμε test drive...magnifique!

                                      Το κάτι παραπάνω σε πόσο % παραπάνω μεταφράζεται;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alfa-156 last edited by

                                        Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                                        1.6 Progressive που μου βγαίνει γύρω στα 24000 ευρώ αλλα απο χρώματα δεν έχει πολλά.....

                                        είσαι τρελός? (μην παρεξηγηθείς αλλά μοιάζει κλοπή στεγνά!)

                                        Καλη αγορα ειναι,μετά οτι ωρα θες το πουλάς για 10.000Ε

                                        ενω αν επαιρνε bmw την αλλη μερα δεν θα το πουλαγε καθολου γιατι ολες οι μαντρες ειναι τιγκα στα mercedobmw απο γερμανια..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          asimov last edited by

                                          Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:

                                          1.6 Progressive που μου βγαίνει γύρω στα 24000 ευρώ αλλα απο χρώματα δεν έχει πολλά.....

                                          είσαι τρελός? (μην παρεξηγηθείς αλλά μοιάζει κλοπή στεγνά!)

                                          Καλη αγορα ειναι,μετά οτι ωρα θες το πουλάς για 10.000Ε

                                          ενω αν επαιρνε bmw την αλλη μερα δεν θα το πουλαγε καθολου γιατι ολες οι μαντρες ειναι τιγκα στα mercedobmw απο γερμανια..

                                          Αυτό έχει μια δόση αλήθειας. Ο γαμπρός μου προσπαθεί μηνες τωρα να δωσει μια BMW 318 του '97 σε πολύ καλή κατάσταση.... Το περισσότερο που του δίνουν είναι 9000 ευρώ και με τάσεις μείωσης. Όλοι οι μαντράδες του δείχνουνε τους... στόλους με τα παρκαρισμένα στις εκθέσεις

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kouk last edited by

                                            Εμ, ήταν λογικό.
                                            Οταν όλοι οι Νεοέλληνες θέλουν να αποκτήσουν 316 για εφέ, κάποια στιγμή τα αυτοκίνητα θα μένανε στο ράφι.

                                            Αν και τα 316 ακόμα πουλιούνται και μάλιστα σε υψηλές τιμές ( ). Απαράδεκτα αυτοκίνητα.

                                            Χρήστο, ίσως το 318 να είναι που το κάνει δύσκολο να πουληθεί. Πόσοι κοιτάνε τις επιδόσεις και την ασφάλεια αντι για την 'μούρη' (οχι ότι και η απλή 318 έβαζε φωτιά στον δρόμο)!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr