-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Ακόμα και σε περιπτώσεις που γλυστράς με τα 4 δεν το καταλαβαίνεις.
Θα πρέπει να συνεχίσεις για πολύυυυ ώρα και με πολλά χλμ για να αρχίσει να σε εμποδίζει από το να σβουρίξεις.Αυτά τα περί ευαίσθητου VDC τα γράψανε κάποτε κάποιοι....
Χρίζουν αναθεώρησης προφανώς.Εγώ είχα πει παλαιότερα (στο topic για την GT) ότι το VDC της ΔΕΝ είναι υπερευαίσθητο και ότι η λειτουργία του είναι ομαλή. Το τόνισα μάλιστα αυτό.
Άλλο όμως αυτό και άλλο να λέμε ότι είναι μια χαρά και ότι βοηθάει τη γρήγορη οδήγηση και τι καλά που το έχει. Εντάξει είπαμε αλλά να μη κοροϊδευόμαστε κιόλας. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ακόμα και σε περιπτώσεις που γλυστράς με τα 4 δεν το καταλαβαίνεις.
Θα πρέπει να συνεχίσεις για πολύυυυ ώρα και με πολλά χλμ για να αρχίσει να σε εμποδίζει από το να σβουρίξεις.Αυτά τα περί ευαίσθητου VDC τα γράψανε κάποτε κάποιοι....
Χρίζουν αναθεώρησης προφανώς.Εγώ είχα πει παλαιότερα (στο topic για την GT) ότι το VDC της ΔΕΝ είναι υπερευαίσθητο και ότι η λειτουργία του είναι ομαλή. Το τόνισα μάλιστα αυτό.
Άλλο όμως αυτό και άλλο να λέμε ότι είναι μια χαρά και ότι βοηθάει τη γρήγορη οδήγηση και τι καλά που το έχει. Εντάξει είπαμε αλλά να μη κοροϊδευόμαστε κιόλας.Πολύ καλό αυτοκίνητο.
Εγώ θα το είχα πάρει αλλά προβληματίζομαι από το μικρό χώρο αποσκευών (380 λίτρα) που με ένα καροτσάκι παιδικό τελειώνει στο πι και φι. -
Παζάρια έκανες καθόλου? Στο λέω επειδή τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε την σκεφτόμουν κι εγώ. Είχα φτάσει στα 22.500 και μάλιστα με ανταλλαγή της 147 έναντι 12Κ. Τώρα πιστεύω ότι θα είναι πιο εύκολο. Ειδικά αν είναι εκτελωνισμένη το 2005. Για ψάξτο.... (για την 1.8 πάντα)
Το μοναδικό μειονέκτημα (εκτός της παλαιότητας του μοντέλου) είναι οι χώροι. Για οικογένεια δύσκολο.
-
kpsig δεν πειράζει εμείς που έχουμε μικρά παιδιά θα πάρουμε την 159 όταν θα αντικαθιστάται και τα παιδιά μας θα έχουν μεγαλώσει.
-
Αυτό που ήθελα να πω, είναι ότι αυτοκίνητα σαν τις 156/159 είναι σπορ μπερλίνες. Οι χώροι δεν ήταν προτεραιότητα στο σχεδιασμό τους.
Επομένως, δεν ενδείκνυνται τόσο για όσους έχουν αυξημένες απαιτήσεις από πρακτικής ανάγκης και μεγάλες μεταφορικές ανάγκες.
Δύο παιδάκια, θα χωρέσουν άνετα πίσω βέβαια.
Αλλά για καρότσια κλπ, απίθανο.Για αμιγώς οικογενειακή χρήση, αυτοκίνητα σαν το Passat/Mondeo κλπ, είναι πιο κατάλληλα.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Για αμιγώς οικογενειακή χρήση, αυτοκίνητα σαν το Passat/Mondeo κλπ, είναι πιο κατάλληλα.
Ακριβώς.Βέβαια τα δύο συγκεκριμένα(το πρώτο στη δίλιτρη έκδοση) ικανοποιούν και τον μπαμπά
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Για αμιγώς οικογενειακή χρήση, αυτοκίνητα σαν το Passat/Mondeo κλπ, είναι πιο κατάλληλα.
Ακριβώς.Βέβαια τα δύο συγκεκριμένα(το πρώτο στη δίλιτρη έκδοση) ικανοποιούν και τον μπαμπά
Εννοείται!Άλλωστε μπαμπάς δεν σημαίνει απαραιτήτως αποχή από το άθλημα!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το αμάξι είναι καταπληκτικό και το συστήνω ανεπιφύλακτα, με το γνωστό πρόβλημα των Σεντάν (σε αντίθεση με τις Σπορτβάγκον) πως δεν ανακλίνονται τα πίσω καθίσματα (ποιος ΒΛΑΞ το σκέφτηκε, και ποιος ΠΑΝΙΒΛΑΞ δεν το διόρθωσε στο φέισλιφτ!!! ).
Μήπως ο ίδιος που φρόντισε να βάλει το ρεζερβουάρ του Audi 80 'αυγό' πίσω απ'το πίσω κάθισμα και έτσι το έκανε να μην ανακλίνεται; Αυτόν δεν θυμάμαι κανένας να τον έκραξε...
-
αξεχαστο το 'αυγο'....
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το αμάξι είναι καταπληκτικό και το συστήνω ανεπιφύλακτα, με το γνωστό πρόβλημα των Σεντάν (σε αντίθεση με τις Σπορτβάγκον) πως δεν ανακλίνονται τα πίσω καθίσματα (ποιος ΒΛΑΞ το σκέφτηκε, και ποιος ΠΑΝΙΒΛΑΞ δεν το διόρθωσε στο φέισλιφτ!!! ).
Πιστεύω ότι ίσως και να έγινε σκόπιμα, για να υπάρχει λόγoς να προτιμηθεί από κάποιους η sportwagon...
-
Τα μη ανακλινόμενα καθίσματα έχουν πολύ μεγάλο όφελος στην ακαμψία του αμαξώματος.
Βέβαια ακόμα θυμάμαι τον ταλαίπωρο τύπο στο ΙΚΕΑ που είχε καταφέρει να χωρέσει ένα στρώμα μέσα στην 156 (με κάποιο μαγικό τρόπο το είχε βάλει από τις πόρτες). Στην ίδια φάση εγώ είχα χωρέσει στο corsa ένα στρώμα, ένα ντιβάνι, μια συρταριέρα, ένα τραπέζι, 2 σκαμπό και κάτι ψιλοπράγματα.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Βέβαια ακόμα θυμάμαι τον ταλαίπωρο τύπο στο ΙΚΕΑ που είχε καταφέρει να χωρέσει ένα στρώμα μέσα στην 156 (με κάποιο μαγικό τρόπο το είχε βάλει από τις πόρτες). Στην ίδια φάση εγώ είχα χωρέσει στο corsa ένα στρώμα, ένα ντιβάνι, μια συρταριέρα, ένα τραπέζι, 2 σκαμπό και κάτι ψιλοπράγματα.Δηλαδή εγώ με το RAV4 κάνω χαλαρά μετακόμιση!!!!!
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Τα μη ανακλινόμενα καθίσματα έχουν πολύ μεγάλο όφελος στην ακαμψία του αμαξώματος.
Βέβαια ακόμα θυμάμαι τον ταλαίπωρο τύπο στο ΙΚΕΑ που είχε καταφέρει να χωρέσει ένα στρώμα μέσα στην 156 (με κάποιο μαγικό τρόπο το είχε βάλει από τις πόρτες). Στην ίδια φάση εγώ είχα χωρέσει στο corsa ένα στρώμα, ένα ντιβάνι, μια συρταριέρα, ένα τραπέζι, 2 σκαμπό και κάτι ψιλοπράγματα.
Corsa έχεις ή το βαλιτσάκι του Sport Billy???
Γιατί? Μια χαρά χωράνε....
-
Η αλήθεια είναι ότι το πορτ μπαγκάζ δεν έκλεινε (το στρώμα και το ντιβάνι περίσσευαν περίπου 30 cm), κι εγώ είχα πάει τόσο μπροστά την καρέκλα που είχα πάρει το τιμόνι αγκαλιά. Στα hatchback με ανακλινόμενα καθίσματα μπορεί κανείς να μεταφέρει πολλά πράγματα, με βασικό περιορισμό το μήκος τους.
Επίσης οι επίπεδες συσκευασίες του ΙΚΕΑ ειναι απίστευτα βολικές -
24k για 156 έστω 1.8L noway!
Eάν φτάσεις στα 24k δεν δίνεις και κάτι παραπάνω για την 159 1.9L;
Τουλάχιστον δεν θα χάσεις σε αξία μεταπώλησης ...- η 159 είναι καταπληκτικό αμάξι...παρήγγειλε ο πατέρας μου την 2.2L
την κάναμε test drive...magnifique!
- η 159 είναι καταπληκτικό αμάξι...παρήγγειλε ο πατέρας μου την 2.2L
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Βέβαια ακόμα θυμάμαι τον ταλαίπωρο τύπο στο ΙΚΕΑ που είχε καταφέρει να χωρέσει ένα στρώμα μέσα στην 156 (με κάποιο μαγικό τρόπο το είχε βάλει από τις πόρτες). Στην ίδια φάση εγώ είχα χωρέσει στο corsa ένα στρώμα, ένα ντιβάνι, μια συρταριέρα, ένα τραπέζι, 2 σκαμπό και κάτι ψιλοπράγματα.
Δηλαδή εγώ με το RAV4 κάνω χαλαρά μετακόμιση!!!!!
Εγώ μια φορά από Ελλάδα - Ελβετία με το Ιμπιζάκι μετακόμισα!!! (δεν υπήρχε Σπορτβάγκον ακόμα.. )
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
24k για 156 έστω 1.8L noway!Eάν φτάσεις στα 24k δεν δίνεις και κάτι παραπάνω για την 159 1.9L;
Τουλάχιστον δεν θα χάσεις σε αξία μεταπώλησης ...- η 159 είναι καταπληκτικό αμάξι...παρήγγειλε ο πατέρας μου την 2.2L
την κάναμε test drive...magnifique!
Το κάτι παραπάνω σε πόσο % παραπάνω μεταφράζεται;
- η 159 είναι καταπληκτικό αμάξι...παρήγγειλε ο πατέρας μου την 2.2L
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
1.6 Progressive που μου βγαίνει γύρω στα 24000 ευρώ αλλα απο χρώματα δεν έχει πολλά.....
είσαι τρελός? (μην παρεξηγηθείς αλλά μοιάζει κλοπή στεγνά!)
Καλη αγορα ειναι,μετά οτι ωρα θες το πουλάς για 10.000Ε
ενω αν επαιρνε bmw την αλλη μερα δεν θα το πουλαγε καθολου γιατι ολες οι μαντρες ειναι τιγκα στα mercedobmw απο γερμανια..
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
1.6 Progressive που μου βγαίνει γύρω στα 24000 ευρώ αλλα απο χρώματα δεν έχει πολλά.....
είσαι τρελός? (μην παρεξηγηθείς αλλά μοιάζει κλοπή στεγνά!)
Καλη αγορα ειναι,μετά οτι ωρα θες το πουλάς για 10.000Ε
ενω αν επαιρνε bmw την αλλη μερα δεν θα το πουλαγε καθολου γιατι ολες οι μαντρες ειναι τιγκα στα mercedobmw απο γερμανια..
Αυτό έχει μια δόση αλήθειας. Ο γαμπρός μου προσπαθεί μηνες τωρα να δωσει μια BMW 318 του '97 σε πολύ καλή κατάσταση.... Το περισσότερο που του δίνουν είναι 9000 ευρώ και με τάσεις μείωσης. Όλοι οι μαντράδες του δείχνουνε τους... στόλους με τα παρκαρισμένα στις εκθέσεις
-
Εμ, ήταν λογικό.
Οταν όλοι οι Νεοέλληνες θέλουν να αποκτήσουν 316 για εφέ, κάποια στιγμή τα αυτοκίνητα θα μένανε στο ράφι.Αν και τα 316 ακόμα πουλιούνται και μάλιστα σε υψηλές τιμές ( ). Απαράδεκτα αυτοκίνητα.
Χρήστο, ίσως το 318 να είναι που το κάνει δύσκολο να πουληθεί. Πόσοι κοιτάνε τις επιδόσεις και την ασφάλεια αντι για την 'μούρη' (οχι ότι και η απλή 318 έβαζε φωτιά στον δρόμο)!!!
Αlfa 156 - αξίζει τον κόπο τώρα η αγορά της ?