-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Με 50.000+ χιλιάρικα στην τσέπη δεν παίρνεις ούτε το ένα ούτε το άλλο.
....Το Ζ (Γιατί είναι Datsun και σε εμφάνιση και σε ποιότητα κατασκευής και σε **ήχο **(.. )και στις στροφές)Αυτά.
Ένσταση! Ας δεχτώ όλα τα άλλα ( )...αλλά όχι τον ήχο!!!!!!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Με 50.000+ χιλιάρικα στην τσέπη δεν παίρνεις ούτε το ένα ούτε το άλλο.
....Το Ζ (Γιατί είναι Datsun και σε εμφάνιση και σε ποιότητα κατασκευής και σε **ήχο **(.. )και στις στροφές)Αυτά.
Ένσταση! Ας δεχτώ όλα τα άλλα ( )...αλλά όχι τον ήχο!!!!!!
Eγώ άκουσα ένα με Supersprint και μάρεσε
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Πωλησεις για το 2005:
TOYOTA COROLLA......9415
OPEL ASTRA...............9256
VW GOLF....................8450
HYUNDAI GETZ...........8076
FORD FOCUS..............7863ALFA ROMEO 147.........1060
Παραθετω το top 5 για το 2005. Για μενα κανενα απο τα παραπανω μοντελα δεν λεει κατι αισθητικα. Αντιθετα η 147 που ειναι κουκλα, ειναι στην 71η θεση.
Δεν βαζω τα στοιχεια για να κανω 'πολεμο' απλα 'δειχνω' οτι τα αισθητικα κριτηρια οπως φαινεται απο τις πωλησεις δεν παιζει παντα τον κυριαρχο ρολο.
http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTE ... o_AUTO.asp
Σε άλλους το top5 λέει: Ω τι ωραία, Ω, Ω, λίγες και καλές οι 147. Δεν τις βλέπεις όπου γυρισεις το κεφάλι σου.
Σε αλλους λεει: Ειναι καλες? Γιατι δεν βλεπω και πολλες στο δρομο, κατα την διαφημηση με τη Φερραρι!
Τσπ, νομιζω οτι εξαντηληθηκε το συγκεκριμενο θεμα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τροφή για... στοίχημαπόσες επιστολές από 'οργισμένους' αλφίστι θα λάβουν οι 4Τ αυτό το μήνα (κατά τα πρότυπα του Drive; )
Πλάκα πλάκα προβλέπω χαλαρά μίνιμουμ καμιά 10αριά επιστολές...
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Με 50.000+ χιλιάρικα στην τσέπη δεν παίρνεις ούτε το ένα ούτε το άλλο.
....Το Ζ (Γιατί είναι Datsun και σε εμφάνιση και σε ποιότητα κατασκευής και σε **ήχο **(.. )και στις στροφές)Αυτά.
Ένσταση! Ας δεχτώ όλα τα άλλα ( )...αλλά όχι τον ήχο!!!!!!
Eγώ άκουσα ένα με Supersprint και μάρεσε
Ό ήχος ενός V6 είναι πάντα ακαταμάχητος . Ακόμα και Ντάτσουν.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Με 50.000+ χιλιάρικα στην τσέπη δεν παίρνεις ούτε το ένα ούτε το άλλο.
....Το Ζ (Γιατί είναι Datsun και σε εμφάνιση και σε ποιότητα κατασκευής και σε **ήχο **(.. )και στις στροφές)Αυτά.
Ένσταση! Ας δεχτώ όλα τα άλλα ( )...αλλά όχι τον ήχο!!!!!!
Στην Αγγλία ήμουν συνοδηγός σε ένα Ζ στην πίστα και δεν με ενθουσίασε καθόλου. Και σαν θεατης στην πίστα και στον απλό δρόμο που το έχω ακούσει δεν μου κάνει καμία αίσθηση. Στην Ελλάδα μπορεί να ακούγεται αλλιώς...
Μία που λέμε για βάρος αυτό και αν δεν είναι βαρύ
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
...
Την Gubli Cup
Tην Ferrari 400i
...Σωστός! Και με 50χιλ, παίρνεις και τα δυο, εδώ που τα λέμε και δε θα τα κλάψεις και τα λεφτά σου μετά από 1.5 χρόνο! Σ'αυτήν την κατηγορία θεωρώ τη Μaserati Racing ό,τι καλύτερο (και εγγυημένο κλασσικό γιατί είναι το σπανιότερο από τα Bi-turbo). Αλλά και μια 'απλή' 2.24v με 15χιλιάρικα max την έχεις με ελληνικά νούμερα. Τι; Χαλάει; Ε, και; Σου περισεύουν άλλα 35 να πάρεις ένα γιαπωνέζικο!
Πρέπει να είσαι ο δεύτερος άνθρωπος στον πλανήτη μαζί με εμένα που του αρέσει το 400i... -
350Ζ : 1525 kg
Στις στροφές και στην εμφάνιση datsun; Η εμφάνιση υποκειμενική, δεν λέω (άσχετα αν κατά τη γνώμη μου είναι από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα - unbournazable), αλλά για τις στροφές;...
Off topic είμαι...
Σε αυτή τη σύγκριση πάντως, ευχαρίστως δεν θα έπαιρνα κανένα από τα δυο. Και πιο όμορφη μου φαίνεται η brera, ενώ πιο ικανό (σε αριθμούς σίγουρα, μπορεί και συνολικά) μάλλον είναι το Golf. Ή προς 350Ζ θα πήγαινα ή προς φτερούγες.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
350Ζ : 1525 kgΏχ; Τόσο είναι; Τότε ο βλάκας ο Αγγλός τι μου έλεγε οτι είναι 1800;;
Τέλως πάντωνD-Jet: Την 400i την έχω οδηγήσει. Στην Αγγλία είναι unloved car.
Για την 224 δεν ξέρω πως πάει αλλά η 422 που την ξέρω πάει καλά
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Πωλησεις για το 2005:
TOYOTA COROLLA......9415
OPEL ASTRA...............9256
VW GOLF....................8450
HYUNDAI GETZ...........8076
FORD FOCUS..............7863ALFA ROMEO 147.........1060
Παραθετω το top 5 για το 2005. Για μενα κανενα απο τα παραπανω μοντελα δεν λεει κατι αισθητικα. Αντιθετα η 147 που ειναι κουκλα, ειναι στην 71η θεση.
Δεν βαζω τα στοιχεια για να κανω 'πολεμο' απλα 'δειχνω' οτι τα αισθητικα κριτηρια οπως φαινεται απο τις πωλησεις δεν παιζει παντα τον κυριαρχο ρολο.
http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTE ... o_AUTO.asp
Σε άλλους το top5 λέει: Ω τι ωραία, Ω, Ω, λίγες και καλές οι 147. Δεν τις βλέπεις όπου γυρισεις το κεφάλι σου.
Πολλόι την πόθησαν.... λιγοι την απέκτησαν
-
οεο
ωραίο θέμα
δε θα έπαιρνα κανένα από τα δύο
ίσως έπαιρνα τη brera για να τη βλέπω ΜΟΝΟ, αλλά έλεος.. σιγά μη χαιρομαι να οδηγώ ένα αμάξι που έχει τα διπλά κιλα απ'το δικό μου και δεν είναι τζιπ
απο κει και πέρα.. 50κ κ Γκολφ?? noooo f*cking way ρε.. το gti μπορεί και να το έπαιρνα, το r32 μου φαίνεται ανέκδοτο
αν μου βάζανε το οπλο στο κεφάλι κ μου λέγανε πάρε ένα απ'τα δύο, θα έπαιρνα τη brera ( και θα την πάρκαρα μόνιμα στο γκαραζ .. )
θα προτιμούσα όμως χιλιάαααααδες αυτοκίνητα σ'αυτά τα λεφτα, καινουργια ή μεταχειρισμένα -
Ο χρήστης sado έγραψε:
350Ζ : 1525 kg
Ώχ; Τόσο είναι; Τότε ο βλάκας ο Αγγλός τι μου έλεγε οτι είναι 1800;;
Τέλως πάντωνD-Jet: Την 400i την έχω οδηγήσει. Στην Αγγλία είναι unloved car.
Για την 224 δεν ξέρω πως πάει αλλά η 422 που την ξέρω πάει καλά
Ουτε το cabrio δεν είναι 1800 .
Anyway...νομίζω (αν και βαυαρόφιλος) θα έκλινα πρός την Brera αν έπρεπε ντε και καλά να διαλέξω ανάμεσα στα δύο. Αν και νομίζω οτι το R32 είναι πιο driver's car (και έχω κακομάθει)...
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
D-Jet: Την 400i την έχω οδηγήσει. Στην Αγγλία είναι unloved car.
Για την 224 δεν ξέρω πως πάει αλλά η 422 που την ξέρω πάει καλά400i αυτόματη ή κανονική; Αυτά είναι...
δυστυχώς μόνο στη φάτσα την εχω δει και με τρελαίνει αυτό το 70ies look (είπαμε, είμαι κακόγουστος).
Εχω οδηγήσει το 224 και είναι από άλλον πλανήτη... Χαλάει εύκολα για ψιλοβλακειούλες αλλά είναι μακράν από τα καλύτερα 15Κ που μπορεί κανείς να ξοδέψει για fun-car. -
Ο χρήστης skye έγραψε:
απο κει και πέρα.. 50κ κ Γκολφ?? noooo f*cking way ρε.. το gti μπορεί και να το έπαιρνα, το r32 μου φαίνεται ανέκδοτο40κ εχει το R32, αν βαλεις δερματα παντου + DSG + NAVI τοτε φθανεις τη τιμη που λες.
οχι οτι στα 40κ ειναι φθηνο βεβαια!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
απο κει και πέρα.. 50κ κ Γκολφ?? noooo f*cking way ρε.. το gti μπορεί και να το έπαιρνα, το r32 μου φαίνεται ανέκδοτο
40κ εχει το R32, αν βαλεις δερματα παντου + DSG + NAVI τοτε φθανεις τη τιμη που λες.
οχι οτι στα 40κ ειναι φθηνο βεβαια!
φαντάσου να θες και ηλιοροφή δηλαδη
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
400i αυτόματη ή κανονική; Αυτά είναι...
δυστυχώς μόνο στη φάτσα την εχω δει και με τρελαίνει αυτό το 70ies look (είπαμε, είμαι κακόγουστος).
Εχω οδηγήσει το 224 και είναι από άλλον πλανήτη... Χαλάει εύκολα για ψιλοβλακειούλες αλλά είναι μακράν από τα καλύτερα 15Κ που μπορεί κανείς να ξοδέψει για fun-car.Κανονική ήταν. Μου την πούλαγε £9.000 αλλά με χάλαγε πάρα πολύ το χρώμα... Καφε!
Καφέ ρε πούστη μου την Ferrari;; -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Κανονική ήταν. Μου την πούλαγε £9.000 αλλά με χάλαγε πάρα πολύ το χρώμα... Καφε!
Καφέ ρε πούστη μου την Ferrari;;ΚΑΦΕ!!!! ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!! Αυτά είναι, ρε συ sado! Ή είσαι 70ies ή δεν είσαι!!!
-
Το Golf R32 δεν θα το έπαιρνα ποτέ κι ας ταπείνωνε φτερούγες. Το θεωρώ κακάσχημο, καγκούρικο και εντελώς boy-racer.
Η Brera είναι πανέμορφη και οι επιδόσεις που έχει μου φτάνουν και μου περισσεύουν. Δεν με απασχολεί αν σε κάποια μέτρηση χάνει από το Golf, δεν πρόκειται ποτέ να το καταλάβω.
Όσον αφορά την 'αδιάφορη' οδική συμπεριφορά, σίγουρα υπάρχει εύκολη λύση να γίνει πιο σπορτίφ. Το ίδιο έλεγαν κάποιοι και για την 147 και +2psi στα μπροστινά ελαστικά έκαναν διαφορά. Αν δεν επαρκεί αυτό περιμένω να εμφανιστεί η GTA και μεταγγίζω ανταλλακτικά από εκεί. Απ'την άλλη βέβαια για την γελοία για την υψηλή μου αισθητική όψη του R32 δε νομίζω να υπάρχει γιατρειά.
Και κάτι ακόμα: Ιδιοκτήτες 156 2.0 JTS μου έχουν αναφέρει πως στα 10000χλμ. ο κινητήρας τους μεταμορφώθηκε. Το έψαξαν και ανακάλυψαν πως σε αυτά τα χιλιόμετρα ο εγκέφαλος αλλάζει από μόνος του χαρτογράφηση προς το πιο άγριο και ακόμα άλλη μια τέτοια -μικρότερη- αλλαγή συμβαίνει και στα 20000χιλ. Μπορεί το ίδιο να συμβαίνει και στον V6 JTS.
Τελικά λέω να περιμένω την Brera GTA.
-
βρε kyan...λες και αν μας έλεγες οτι σου άρεσε το Golf, θα σε πίστευε κανείς αφού είσαι βαμένος Alfisti βρε ...
anyway...το θέμα δεν είναι αν είχαμε 50000+ τι θα αγοράζαμε αλλά αν είχαμε αυτά τα λεφτά και έπρεπε να αγοράσουμε ένα απο τα δύο...ποιο....
γούστα λοιπόν είναι αυτά γιατι παρόλο που το σχετικό άρθρο αποδεικνύει οτι το golf είναι καλύτερο οδηγητικά κλπ.κλπ....οι εγκάθετοι εξακολουθούν και μένουν εγκάθετοιάσχετο αλλά παρόμοιο συγκριτικό έχει και το CAR αν δεν απατώμε...προς απάντηση forum-α που είπε οτι τα σύγκριναν γιατι απλά έτυχε να τα έχουν και τα δύο στα χέρια τους την ίδια περίοδο (ή κάτι τέτοιο τέλως πάντων )
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Και κάτι ακόμα: Ιδιοκτήτες 156 2.0 JTS μου έχουν αναφέρει πως στα 10000χλμ. ο κινητήρας τους μεταμορφώθηκε. Το έψαξαν και ανακάλυψαν πως σε αυτά τα χιλιόμετρα ο εγκέφαλος αλλάζει από μόνος του χαρτογράφηση προς το πιο άγριο και ακόμα άλλη μια τέτοια -μικρότερη- αλλαγή συμβαίνει και στα 20000χιλ.Ναι, αλλά οι 'αντικειμενικοί' λένε άλλα...
R32 vs Brera 3.2