-
^ Σχετικο αρθρο στα Αγγλικα:
[Ford shows flex-fuel hybrid; others tout plug-ins - - Harry Stoffer - - Source: Automotive News](http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060125/REG/60124010/1003&refsect=
WASHINGTON -- Ford Motor Co. is taking two increasingly popular gasoline-saving technologies and putting them in the same vehicle.
The company has built a Ford Escape Hybrid that also is a flexible-fuel vehicle. The internal combustion engine teamed with an electric motor in the hybrid configuration is capable of running on E85 as well as gasoline, the company says.
E85 is 85 percent ethanol and 15 percent gasoline. Ethanol generally is produced from corn in farm states. But automakers and others are touting opportunities to make ethanol economically from plant waste as an alternative to imported petroleum.
The vehicle was unveiled at the Washington Auto Show on Wednesday.
Ford executives say the flexible-fuel hybrid is a research vehicle at this point. They conceded in prepared remarks that technical obstacles remain before it could be produced. A big obstacle is controlling evaporative emissions, they said.
Still, Anne Stevens, Ford COO for the Americas, said: 'This innovative research program could lead to breakthroughs to significantly reduce our nation's dependence on imported oil while also helping to address global climate change.'
Ford is not alone in wanting to combine fuel-saving technologies.
A coalition of groups on Tuesday told of a campaign to pressure automakers to build hybrids that could be plugged in when they are not in use, to charge battery packs that are heftier than those in existing hybrids.
The argument for plug-in hybrids is that they would run more in the electric-only mode than existing hybrids do, especially on short trips and daily commutes. Proponents say plug-in hybrids would save more energy and produce less pollution than the hybrids produced so far.
Sen. Orrin Hatch, R-Utah, supports the coalition. He said a plug-in hybrid, especially one that uses alternative fuel, could be a 'silver bullet' for the nation's auto-related environmental problems and dependence on foreign oil. He was an author of federal tax credits for hybrids and other advanced-technology vehicles, which took effect Jan. 1.
The plug-in hybrid coalition includes city governments, electric utilities, environmental groups and national security organizations.
Automakers, stung by their experiences with all-electric vehicles, generally have downplayed the promise of plug-in hybrids.
At the Washington show Wednesday, Stevens of Ford was asked about plug-in hybrids. She said the company is interested in all kinds of technology but there are concerns about the durability of the heftier battery packs needed by plug-ins.
Peter Savagian, engineering director at General Motors Powertrain, said his company is looking into plug-ins, along with other technologies, and is 'kind of intrigued by the concept.'
Separately, in its own show announcement, GM unveiled ads that will be used in its new campaign to build consumer interest in E85 fuel.
The campaign slogan is, 'Live Green, Go Yellow,' referring to the corn from which ethanol is usually made.
Energy Secretary Sam Bodman toured Ford, GM and DaimlerChrysler exhibits on Tuesday. He announced the release of $119 million in federal funding toward further government-industry research on developing hydrogen-powered fuel cell vehicles.
President Bush made hydrogen a priority in his 2003 State of the Union address.
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
:lol:
Στο γυμνασιο δεν σας μαθαινανε Αγγλικα;
Αντε στο http://babelfish.altavista.com/ για μια μεταφραση.
Μπορεί αγγλικά να μην έμαθα, στο σχολείο έμαθα άλλα πράγματα που εσύ δεν έμαθες φίλτατε. Εύκολο είναι να μάθω μια γλώσσα. Αυτό που σου λείπει όμως είναι αδύνατον να το μάθεις ούτε αν ζήσεις 2 ζωές ακόμα.
Σιγα τα ωα τωρα για εμπειριες ζωης που απεκτησες στο γυμνασιο και εμεις οχι.... τι εγινε εκανες κοπανα την ωρα των Αγγλικων;
Νικος
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Washington: Μεγάλο ενδιαφέρον για εναλλακτικές μορφές ενέργειας - - Πηγη: http://www.automotopress.grΤις τελευταίες καινοτόμες εφαρμογές τους στον τομέα της οικονομίας καυσίμου παρουσίασαν οι τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του Detroit στα εγκαίνια του Washington Auto Show στις 24 Ιανουαρίου 2006. Το “παρών” έδωσε και ο υπουργός Ενέργειας των ΗΠΑ, ο οποίος δήλωσε εντυπωσιασμένος από την πρόοδο των εγχώριων αυτοκινητοβιομηχανιών στο συγκεκριμένο τομέα, ενώ ανήγγειλε την περαιτέρω επιχορήγηση με 119 εκατ. δολάρια του προγράμματος FreedomCAR. Το πρόγραμμα αυτό ξεκίνησε με πρωτοβουλία του προέδρου Bush πριν από τρία χρόνια και είχε ως σκοπό την ενθάρρυνση των ερευνών γύρω από την εξέλιξη των κινητήρων υδρογόνου για τα αυτοκίνητα.
Η Ford έριξε το βάρος της στην παρουσίαση του πρώτου υβριδικού μοντέλου της που εκτός από έναν ηλεκτροκινητήρα, λειτουργεί παράλληλα και ένας κινητήρας που τροφοδοτείται από μεταβαλλόμενο μίγμα βενζίνης και του καυσίμου Ε85 που βασίζεται στην αιθανόλη. Το πρωτότυπο αυτό μοντέλο έχει ονομαστεί Escape Hybrid E85 κάνοντας φανερό το ρόλο της αιθανόλης ως καυσίμου του. Επίσης, η Ford παρουσιάζει και ένα άλλο πρωτότυπο, το Reflex, καθώς και το F-150 pick-up, που χρησιμοποιεί κινητήρα βενζίνης-αιθανόλης. Στις προθέσεις της εταιρείας στο άμεσο μέλλον είναι η δυνατότητα μετατροπής του καυσίμου των σημερινών υβριδικών κινητήρων σε μίγμα βενζίνης–Ε85 με κόστος μερικών εκατοντάδων δολαρίων.
Η General Motors από την πλευρά της, έκανε εμφανές το ενδιαφέρον της προς την υβριδική τεχνολογία με τρεις αντιπροσώπους της, στους οποίους ήδη έχει βρει εφαρμογή. Αυτοί δεν είναι άλλοι από το προσιτό Chevrolet Silverado pickup, το Saturn Vue Greenline και το Chevrolet Tahoe, στο οποίο έως το 2008 πρόκειται να τοποθετηθεί ένα υβριδικό σύστημα διπλής λειτουργίας. Η GM ανακοινώνει επίσης τον ερχομό στην Washington, υβριδικών λεωφορείων πετρελαίου, καθώς και του στόλου της από αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου.
Η DaimlerChrysler τέλος, εξάρει τους νέους της κινητήρες πετρελαίου τεχνολογίας Bluetec, με τους οποίους εφοδιάζονται πολλά από τα μοντέλα της Mercedes-Benz και της Jeep. Με την τεχνολογία που έχει υιοθετηθεί στους κινητήρες αυτούς, έχουν επιτευχθεί σημαντικά επίπεδα οικονομίας, ενώ οι εκπεμπόμενοι ρύποι πληρούν ακόμα και τα πιο αυστηρά στάνταρ.
Και εδω ειναι που κολλαει το Ford F-250 Super Chief Concept που εβαλα στα Νεα Μοντελα (και εφαγα ξυλο απο τον Nass για αυτο, αλλα αλλη συζητηση αυτη)
-
GM: Στο Μετρό της Ουάσιγκτον τα πρώτα 50 υβριδικά λεωφορεία - - Πηγη: http://www.automotopress.gr
Στο στόλο της Υπηρεσίας Μεταφορών της Μητροπολιτικής Περιοχής της Ουάσιγκτον (WMATA) παραδόθηκαν τα πρώτα 50 λεωφορεία της New Flyer που διαθέτουν την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της GM, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων σε σχέση με τα συμβατικά πετρελαιοκίνητα λεωφορεία.
Η Μητρόπολη της Ουάσιγκτον αποτελεί αρωγό των προσπαθειών που κάνουν οι τοπικές κοινότητες για επένδυση στην καθαρή υβριδική τεχνολογία της GM. Αυτή την περίοδο κυκλοφορούν σε 29 πολιτείες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, 380 λεωφορεί α που διαθέτουν την υβριδική τεχνολογία της GM, ενώ μέχρι τους πρώτους μήνες του 2006 θα παραδοθούν ακόμα 216 λεωφορεία σε έξι πολιτείες. Τα πρώτα 50 λεωφορεία θα δοθούν από την υπηρεσία μεταφορών στο Μετρό, μέχρι το τέλος Μαρτίου.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ποσα πληρωνεις για μεταφραση?gavriil1 in a nutshell:
- Clopy-Paste όλην την ώρα από άρθρα. (Αν θέλαμε να ενημερωνόμαστε, θα διαβάζαμε απ'ευθείας τα εν λόγω sites).
- Μετάφραση δεν κάνεις.
- Κανένα σχόλιο επί του θέματος. Εσύ ας πούμε, συμφωνείς με το άρθρο; '' Ή ας πούμε, πώς το βρίσκεις το συγκεριμένο αμάξι; Το μόνο που βλέπουμε είναι μερικές φωτογραφίες του.
- Περιμένεις έκ των υστέρων να σχολιάσουν κάποιοι κάτι, ώστε να διαφωνήσεις (κατά κανόνα) μαζί τους. Χωρίς επιχειρήματα.
- Στις απαντήσεις σου βαριέσαι να σβήσεις τα quotes που δεν χρειάζονται.
Συγχαρητήρια. Είσαι ο πιο τεμπέλης του forum!
(Και αν κρίνω και από τον αριθμό των δημοσιεύσεων, και αυτός με το χαμηλότερο SNR ratio).
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
GM: Στο Μετρό της Ουάσιγκτον τα πρώτα 50 υβριδικά λεωφορεία - - Πηγη: http://www.automotopress.grΣτο στόλο της Υπηρεσίας Μεταφορών της Μητροπολιτικής Περιοχής της Ουάσιγκτον (WMATA) παραδόθηκαν τα πρώτα 50 λεωφορεία της New Flyer που διαθέτουν την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της GM, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων σε σχέση με τα συμβατικά πετρελαιοκίνητα λεωφορεία.
Η Μητρόπολη της Ουάσιγκτον αποτελεί αρωγό των προσπαθειών που κάνουν οι τοπικές κοινότητες για επένδυση στην καθαρή υβριδική τεχνολογία της GM. Αυτή την περίοδο κυκλοφορούν σε 29 πολιτείες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, 380 λεωφορεί α που διαθέτουν την υβριδική τεχνολογία της GM, ενώ μέχρι τους πρώτους μήνες του 2006 θα παραδοθούν ακόμα 216 λεωφορεία σε έξι πολιτείες. Τα πρώτα 50 λεωφορεία θα δοθούν από την υπηρεσία μεταφορών στο Μετρό, μέχρι το τέλος Μαρτίου.
λίγο άσχετη νομίζω τη φώτο, άλλο υβριδικά, άλλο 'clean natural gas'
για το τελευταίο πάντως
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
:lol:
Στο γυμνασιο δεν σας μαθαινανε Αγγλικα;
Αντε στο http://babelfish.altavista.com/ για μια μεταφραση.
Συγνώμη αλλά δεν είναι αυτονόητη η γνώση αγγλικών από όλους. Προσβάλλεις τον Bruce με το ειρωνικό σου σχόλιο.
Ο άνθρωπος ξέρει ιταλικά. Εάν σου φέρει κείμενο στα ιταλικά και σου πει 'δεν ξέρεις ιταλικά;' θα προσβληθείς ή όχι;
Αfter all γράφουμε σε ελληνικό φόρουμ. Δεν χρειάζονται τεράστιες παραθέσεις στα αγγλικά. Ενα link (όπως και κάνει ο Γκέϊμπριελ) φτάνει.
Σιγα τωρα ενα μικρο πεσιματακι του εκανα (οπως εκανε και αυτος στον Γαβριηλ). Και αμεσως σαν να του προσβαλαμε το σοι...
Αν εγραφε απο ιταλικο περιοδικο και ηθελα να το διαβασω η θα του ζηταγα να το μεταφρασει η θα το εψαχνα μονος μου. Δεν θα του την επεφτα κοιτα φιλε ο κανονισμος λεει ταδε κτλ κτλ... (γιατι να το κανω αυτο τι ειμαι ο γενικος δερβεναγας του φορουμ )
Νικος
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
GM: Στο Μετρό της Ουάσιγκτον τα πρώτα 50 υβριδικά λεωφορεία - - Πηγη: http://www.automotopress.gr
Στο στόλο της Υπηρεσίας Μεταφορών της Μητροπολιτικής Περιοχής της Ουάσιγκτον (WMATA) παραδόθηκαν τα πρώτα 50 λεωφορεία της New Flyer που διαθέτουν την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της GM, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων σε σχέση με τα συμβατικά πετρελαιοκίνητα λεωφορεία.
Η Μητρόπολη της Ουάσιγκτον αποτελεί αρωγό των προσπαθειών που κάνουν οι τοπικές κοινότητες για επένδυση στην καθαρή υβριδική τεχνολογία της GM. Αυτή την περίοδο κυκλοφορούν σε 29 πολιτείες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, 380 λεωφορεί α που διαθέτουν την υβριδική τεχνολογία της GM, ενώ μέχρι τους πρώτους μήνες του 2006 θα παραδοθούν ακόμα 216 λεωφορεία σε έξι πολιτείες. Τα πρώτα 50 λεωφορεία θα δοθούν από την υπηρεσία μεταφορών στο Μετρό, μέχρι το τέλος Μαρτίου.
λίγο άσχετη νομίζω τη φώτο, άλλο υβριδικά, άλλο 'clean natural gas'
για το τελευταίο πάντως
Υβριδικο γιατι εχει μηχανη πετρελαιου και αεριου. Αν δεν εχει τοτε εχεις δικιο. Τα Ελληνικα τα εχω δει και εγω πολλες φορες και για χρονια.
-
Δηλαδή όσοι έχουν μετατρέψει τα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα αμάξια τους για να μπορούν να κάψουν πέραν της βενζίνης ή του πετρελαίου και υγραέριο έχουν υβριδικά οχήματα;
Γηράσκω αεί διδασκόμενος...
-
Βασικά το συγκεκριμένο άρθρο δεν έχει καμμία λεπτομέρεια πάνω σε αυτό.
Ορίστε πάντως ένα πραγματικό υβριδικό λεωφορείο.
-
Που γραφει το αρθρο για πως ακριβως λειτουργει η υβριδικη τεχνολογια του λεωφορειου?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Που γραφει το αρθρο για πως ακριβως λειτουργει η υβριδικη τεχνολογια του λεωφορειου?Εντυπωσιακα στοιχεια. 13,9 μιλλια στο γαλλονι.
Νικος
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
:lol:
Στο γυμνασιο δεν σας μαθαινανε Αγγλικα;
Αντε στο http://babelfish.altavista.com/ για μια μεταφραση.
Μπορεί αγγλικά να μην έμαθα, στο σχολείο έμαθα άλλα πράγματα που εσύ δεν έμαθες φίλτατε. Εύκολο είναι να μάθω μια γλώσσα. Αυτό που σου λείπει όμως είναι αδύνατον να το μάθεις ούτε αν ζήσεις 2 ζωές ακόμα.
Σιγα τα ωα τωρα για εμπειριες ζωης που απεκτησες στο γυμνασιο και εμεις οχι.... τι εγινε εκανες κοπανα την ωρα των Αγγλικων;
Νικος
Εσένα δε σε λυπάμαι... Τα παιδιά σου λυπάμαι.
titsataki, τόση ειρωνία για κάποιον χρήστη που δυσκολεύεται να διαβάσει αγγλικά, ΔΕΝ χρειάζεται!
Bruce, ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΟ το σχόλιο!!!
ΗΡΕΜΗΣΤΕ ρε παιδιά, επιτέλους, πρέπει ΠΑΝΤΑ να έχουμε ένα θέμα με καβγά πια εδώ μέσα???
[moderator]
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
μοντ κρουζ όπως είδες κανέναν δε χλεύασα πριν μου επιτεθεί το tsisaki ή όπως λέγεται.Νυχτερινό πήγα. Τι να κάνουμε δλδ; Καλά τα λες μάστορα. Δώσε κι άλλα.
(οφ τοπικ)
μια χαρά είναι το νυχτερινό..
τι να πούμε κ άλλοι κακομοίρηδες όπως εγώ που πήγα σε ΗΠΑμερικάνικο..όποιος ξανασχολιάσει και κριτικάρει την εκπαίδευση στα ελληνικά σχολεία και το επίπεδο, να είναι έτοιμος.. έχω κρατήσει όλα τα βιβλία ( ποτέ δεν πετάω βιβλία ), τις σημειώσεις.. μη με κάνετε να αρχίσω να ανεβάζω
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Που γραφει το αρθρο για πως ακριβως λειτουργει η υβριδικη τεχνολογια του λεωφορειου?**The bus utilizes an in wheel electric motor for propulsion which is powered with electricity from a generator which in turn is propelled by a diesel engine.
**Δηλαδή έχει μια ηλεκτρογενήτρια που δουλεύει με ντίζελ η οποία παράγει ενέργεια για τους ηλεκτροκινητήρες.
Αν και αυτή η μέθοδος φαίνεται 'ποντιακή' εφόσον περιλαμβάνει ένα επιπλέον ενδιάμεσο βήμα μετατροπής ενέργειας σε σύγκριση με ένα συμβατικό ντίζελ λεωφορείο, στην πράξη είναι πολύ οικονομικό καθώς η ηλεκτρογενήτρια δουλεύει σε σταθερές στροφές πράγμα που την κάνει εξαιρετικά αποδοτική.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Υβριδικο γιατι εχει μηχανη πετρελαιου και αεριου. Αν δεν εχει τοτε εχεις δικιο. Τα Ελληνικα τα εχω δει και εγω πολλες φορες και για χρονια.Υβριδικά (hybrid) έχει επικρατήσει να λέγονται αυτά που έχουν 2 διαφορετικά κινητήρια συστήματα, και συνηθέστερα ηλεκτροκινητήρα και ΜΕΚ.
Τα οχήματα που έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης που μπορεί να κάψει υγρό καύσιμο ή αέριο λέγονται bi-fuelled και όσα έχουν κινητήρα που καίει υγρό καύσιμο *και *αέριο ταυτόχρονα αποκαλούνται dual-fuelled. -
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
μοντ κρουζ όπως είδες κανέναν δε χλεύασα πριν μου επιτεθεί το tsisaki ή όπως λέγεται.Έχεις δίκιο να διαμαρτύρεσαι αλλά η προσβλητική παραποίηση του id του titsataki δεν χρειαζόταν.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
[...]
λίγο άσχετη νομίζω τη φώτο, άλλο υβριδικά, άλλο 'clean natural gas'για το τελευταίο πάντως
Η συγκεκριμένη σελίδα (δεν είναι η μόνη...) από το site του Ο.Α.Σ.Α. δεν είναι ενημερωμένη. Η Ε.ΘΕ.Λ. έχει 416 λεωφορεία φυσικού αερίου, κάτι που αναδεικνύει την Αθήνα σε πρωταθλήτρια Ευρώπης όσον αφορά τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο!
Τελετή παραλαβής 121 νέων λεωφορείων φυσικού αερίου
Εγκαίνια του σταθμού ανεφοδιασμού της Δ.ΕΠ.Α. με φυσικό αέριο λεωφορείων της Ε.ΘΕ.Λ. στην Ανθούσα ΑττικήςΦωτογραφίες:
Renault Agora S CNG
Irisbus Agora S CNG -
Ford Motor Co. is taking two increasingly popular gasoline-saving technologies and putting them in the same vehicle.
The company has built a Ford Escape Hybrid that also is a flexible-fuel vehicle. The internal combustion engine teamed with an electric motor in the hybrid configuration is capable of running on E85 as well as gasoline, the company says.
E85 is 85 percent ethanol and 15 percent gasoline. Ethanol generally is produced from corn in farm states. But automakers and others are touting opportunities to make ethanol economically from plant waste as an alternative to imported petroleum.
The vehicle was unveiled at the Washington Auto Show on Wednesday.
Ford executives say the flexible-fuel hybrid is a research vehicle at this point. They conceded in prepared remarks that technical obstacles remain before it could be produced. A big obstacle is controlling evaporative emissions, they said.
Still, Anne Stevens, Ford COO for the Americas, said: 'This innovative research program could lead to breakthroughs to significantly reduce our nation's dependence on imported oil while also helping to address global climate change.'
Ford is not alone in wanting to combine fuel-saving technologies.
A coalition of groups on Tuesday told of a campaign to pressure automakers to build hybrids that could be plugged in when they are not in use, to charge battery packs that are heftier than those in existing hybrids.
The argument for plug-in hybrids is that they would run more in the electric-only mode than existing hybrids do, especially on short trips and daily commutes. Proponents say plug-in hybrids would save more energy and produce less pollution than the hybrids produced so far.
Sen. Orrin Hatch, R-Utah, supports the coalition. He said a plug-in hybrid, especially one that uses alternative fuel, could be a 'silver bullet' for the nation's auto-related environmental problems and dependence on foreign oil. He was an author of federal tax credits for hybrids and other advanced-technology vehicles, which took effect Jan. 1.
The plug-in hybrid coalition includes city governments, electric utilities, environmental groups and national security organizations.
Automakers, stung by their experiences with all-electric vehicles, generally have downplayed the promise of plug-in hybrids.
At the Washington show Wednesday, Stevens of Ford was asked about plug-in hybrids. She said the company is interested in all kinds of technology but there are concerns about the durability of the heftier battery packs needed by plug-ins.
Peter Savagian, engineering director at General Motors Powertrain, said his company is looking into plug-ins, along with other technologies, and is 'kind of intrigued by the concept.'
Separately, in its own show announcement, GM unveiled ads that will be used in its new campaign to build consumer interest in E85 fuel.
The campaign slogan is, 'Live Green, Go Yellow,' referring to the corn from which ethanol is usually made.
Energy Secretary Sam Bodman toured Ford, GM and DaimlerChrysler exhibits on Tuesday. He announced the release of $119 million in federal funding toward further government-industry research on developing hydrogen-powered fuel cell vehicles.
President Bush made hydrogen a priority in his 2003 State of the Union address.
-
Ford: Παρουσιάζει το Escape Hybrid E85 - - Πηγη: http://www.automotopress.gr/
Η Ford παρουσιάζει στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Washington το πρώτο πειραματικό της πρωτότυπο που τροφοδοτείται από έναν υβριδικό κινητήρα καυσίμου αιθανόλης. Πάνω σε αυτό έχει βασιστεί η έρευνα της εταιρείας για περιορισμό της χρήσης πετρελαίου και αντικατάστασης αυτού από εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Στην πραγματικότητα, το Escape Hybrid E85 χρησιμοποιεί κινητήρα που τροφοδοτείται με μίγμα βενζίνης και E85, το οποίο αποτελείται από αιθανόλη και βενζίνη σε ποσοστό 85% και 15% αντίστοιχα, σε συνδυασμό πάντα με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η αιθανόλη μπορεί να παραχθεί κυρίως από φυτά, όπως για παράδειγμα τα καλαμπόκια, περιορίζοντας με αυτό τον τρόπο την ενεργειακή εξάρτηση της χώρας από εισαγωγές πετρελαίου. Στόχος της Ford είναι να παραχθούν 250.000 οχήματα μέσα στο 2006, τα οποία να χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο καύσιμο.
http://www.automotopress.gr/images/Ford ... _E85_1.jpg
Αυτοκινηση ΗΠΑ - Πωλησεις Honda στις ΗΠΑ απο το 1970 (σ.88)