Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    opel corsa
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. opel corsa
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    34
    115
    903
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      car_crazy last edited by

      Το αστείο είναι ότι η Alfa romeo που έχουμε παρόλο που ειναι παλιότερης τεχνολογίας τα 2 πρώτα χρόνια είχε βγάλει πολύ λιγότερα προβλήματα από το cosraki μου. Έφτασε να είναι 12 ετών τώρα και κανένα από τα 4 ηλεκτρικά παράθυρα (!) δε χτυπάει
      Γερμανική τεχνολογία σου λέει μετά
      Πάντως γενικά είμαι ευχαριστιμένος παρά τα, ευτυχώς , μικροπροβλήματα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        doom1983 last edited by

        θέλω να αλλάξω τα λάδια σε 1.4 twinport corsaki.Eχω 11.350χιλιόμετρα με τα πρώτα τα μάμά τα λάδια.Η αντιπροσωπεία προτείνει αλλαγή στα 30.000 χιλιόμετρα΄αλλά εγώ σκέφτομαι στα 12.000 να τα αλλάξω.Τι λάδια να βάλω??Δεν εμπιστεύομαι πολύ τα λάδια των αντιπροσωπειών ούτε την εργασία που γίνεται εκεί μέσα.Γνωρίζετε κανένα αξιόπιστο συνεργείο στη Θεσσαλονίκη που δουλεύει με ΟΠΕΛ ή οποιδήποτε άλλο?Για τιο ΜΑΓΟΠΟΥΛΟ τι λέτε?Από λάδια?SHELL,MOTUL??????GIA CORSAKI 5W40?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          doom1983 last edited by

          Μπορώ να συνδυάσω ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα με μαμά ελατήρια του σπορτ 1.4 2005?Πόσο περίπου πάει το ΚΟΝΙ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            punto-gt170 last edited by

            Εγω στην αρχη ειχα συνδυασει τα εγοστασιακα αμορτισερ με ελατηρια H&R 3.5 ποντων.Στη συνεχεια εβαλα 17αρες με τον ιδιο συνδυασμο.Μετα απο λιγο εβγαλα τα ελατηρια(εβρισκαν οι τροχοι στους θολους)και εβαλα τα μαμα με κονι κιτρινα ρυθμιζομενα.Που θελω να καταλληξω?Οτι ειναι ενας πολυ καλος συνδυασμος πιστευω για το κορσακι.Στριβει ωραια χωρις να κοπαναει υπερβολικα,ασε που εχεις τη δυνατοτητα να παιξεις με την σκληροτητα σε 10 διαφορετικες θεσεις αναλογα με τα κεφια σου(εμπρος και πισω)!Τα εβαλα πριν ενα χρονο περιπου,480 ευρω

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              citastak last edited by

              Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
              Εγω στην αρχη ειχα συνδυασει τα εγοστασιακα αμορτισερ με ελατηρια H&R 3.5 ποντων.Στη συνεχεια εβαλα 17αρες με τον ιδιο συνδυασμο.Μετα απο λιγο εβγαλα τα ελατηρια(εβρισκαν οι τροχοι στους θολους)και εβαλα τα μαμα με κονι κιτρινα ρυθμιζομενα.Που θελω να καταλληξω?Οτι ειναι ενας πολυ καλος συνδυασμος πιστευω για το κορσακι.Στριβει ωραια χωρις να κοπαναει υπερβολικα,ασε που εχεις τη δυνατοτητα να παιξεις με την σκληροτητα σε 10 διαφορετικες θεσεις αναλογα με τα κεφια σου(εμπρος και πισω)!Τα εβαλα πριν ενα χρονο περιπου,480 ευρω

              χωρίς να ξερω δεν ηταν υπερβολη οι 17αρες σε κορσάκι;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                msamaro last edited by

                Ο χρήστης citastak έγραψε:
                χωρίς να ξερω δεν ηταν υπερβολη οι 17αρες σε κορσάκι;;;

                Aφού ξέρεις την απάντηση!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jim01 last edited by

                  Και εμενα το clio 2 μου κοπαναει και τριζει σαν τρελο, και ετσι εκανε προτου αλλάξω αμορτισερ ελατηρια. Δεν μπορω να καταλάβω γιατι κοπανει τοσο, λες και κανει παρτυ ολο το μπροστινο συστημα. Τα ραλλακι που ειχα ηταν πολύ πιο δεμενο και ποιοτικο (αληθεια λεω).

                  Νομίζω οτι ΟΛΑ τα και νουρια αυτοκινητα ειναι πολυ πιο προχειρα συναρμολογημενα, και οτι παρατηρουναι μεγάλες διαφορες απο παραγωγη σε παραγωγη το ιδιο μοντελο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    punto-gt170 last edited by

                    Πριν βαλω τις 17αρες, επειδη δεν ειμαι ασχετος με το αθλημα,πιστευα οτι θα εκανα μεγαλη βλακεια.Ειχα αναγκη ομως να ξεδωσω καπου και να καλμαρει ο πονος μου απο την πωληση της μεγαλης μου αγαπης(πουντο).Ε λοιπον δεν το εχω μετανοιωσει καθολου.Το αυτοκινητο δεν κουνιεται με τιποτα.Μπαινω με οσα,λεω τωρα θα μου φυγει και δεν καταλαβαινει τιποτα!Οσο για τις επιδοσεις?Εχω βαλει με μαμα κορσα(απο θεμα ζαντων)και πηγαιναμε φτερο.Οσο για την εμφανιση δεν λεω τιποτα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      car_crazy last edited by

                      Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
                      Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με την καδένα... το αυτοκίνητο κάνει σαν diesel!

                      Επίσης το αυτοκίνητο χτυπάει σε λακούβες - σαμαράκια και εμπρός και πίσω. Από εμπρός ακούγεται σαν μέταλλα που γδέρνονται και από πίσω χτύπημα. Όταν το πήγα στην Opel μου είπαν ότι τερματίζει η ανάρτηση αλλά το κάνει και σε πολύ μικρά σαμαράκια.

                      Άλλο πρόβλημα είναι αυτό με τα παράθυρα. Στην αρχή χτυπούσαν όταν ήταν λίγο κατεβασμένα τώρα έχουν φτάσει να χτυπάνε και κλειστά . Θα είναι η 5η φορά που θα το πάω για τα παράθυρα στην αντιπροσωπεία

                      Τις τελευταίες μέρες έχω τρελαθεί. Τρέχω κάθε λίγες μέρες συνεργείο για τα χτυπήματα και προσπαθούν να με πείσουν ότι όλοι αυτοί οι ήχοι είναι φυσιολογικοί. ΄
                      Ο ήχος από μπροστά μου λένε ότι είναι απο τα ζανφόρ (τα οποία μου άλλαξαν μέσα στην εγγύηση πριν 20 μέρες για τον ίδιο λόγο!) και ότι φταίει το κρύο!!!!!!!!!!
                      (Διάλογος με μγχανικό:
                      -Τι είναι αυτός ο θόρυβος?
                      -Τίποτα τα ζανφόρ χτυπάνε γιατί έχει κρύο.
                      -Και στη Γερμανία που έχει πάνω από το μισό χρόνο τέτοιες θερμοκρασίες τι κάνουν?
                      -Δεν έχω κάνει Γερμανία.

                      Τι να του πεις αυτού του ανθρώπου μετά?????? )

                      Για τον ήχο πίσω τον ακούσαμε με τον μηχανικό της αντιπροσωπίας και χωρίς να μου προσδιορίσει ακριβώς τι είναι μού είπε 'Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν θα φτιαχτεί!'

                      Την καδένα μου την άλλαξαν και αυτήν πριν 20 μέρες και κάνει πάλι τον ίδιο θόρυβο .

                      Το χειρότερο είναι ότι την ίδια μέρα στο ένα συνεργείο της ίδιας αντιπροσωπίας μου είπαν ότι ο θόρυβος είναι φυσιολογικός και στο άλλο την ώρα που το κάναμε βόλτα με τον μηχανικό μου είπε: ' τι είναι αυτός ο θόρυβος? Να κλείσεις ραντεβού αμέσως να το δούμε!!!!!!!!!!!'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        car_crazy last edited by

                        Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
                        Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με την καδένα... το αυτοκίνητο κάνει σαν diesel!

                        Επίσης το αυτοκίνητο χτυπάει σε λακούβες - σαμαράκια και εμπρός και πίσω. Από εμπρός ακούγεται σαν μέταλλα που γδέρνονται και από πίσω χτύπημα. Όταν το πήγα στην Opel μου είπαν ότι τερματίζει η ανάρτηση αλλά το κάνει και σε πολύ μικρά σαμαράκια.

                        Άλλο πρόβλημα είναι αυτό με τα παράθυρα. Στην αρχή χτυπούσαν όταν ήταν λίγο κατεβασμένα τώρα έχουν φτάσει να χτυπάνε και κλειστά . Θα είναι η 5η φορά που θα το πάω για τα παράθυρα στην αντιπροσωπεία

                        Τις τελευταίες μέρες έχω τρελαθεί. Τρέχω κάθε λίγες μέρες συνεργείο για τα χτυπήματα και προσπαθούν να με πείσουν ότι όλοι αυτοί οι ήχοι είναι φυσιολογικοί. ΄
                        Ο ήχος από μπροστά μου λένε ότι είναι απο τα ζανφόρ (τα οποία μου άλλαξαν μέσα στην εγγύηση πριν 20 μέρες για τον ίδιο λόγο!) και ότι φταίει το κρύο!!!!!!!!!!
                        (Διάλογος με μγχανικό:
                        -Τι είναι αυτός ο θόρυβος?
                        -Τίποτα τα ζανφόρ χτυπάνε γιατί έχει κρύο.
                        -Και στη Γερμανία που έχει πάνω από το μισό χρόνο τέτοιες θερμοκρασίες τι κάνουν?
                        -Δεν έχω κάνει Γερμανία.

                        Τι να του πεις αυτού του ανθρώπου μετά?????? )

                        Για τον ήχο πίσω τον ακούσαμε με τον μηχανικό της αντιπροσωπίας και χωρίς να μου προσδιορίσει ακριβώς τι είναι μού είπε 'Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν θα φτιαχτεί!'

                        Την καδένα μου την άλλαξαν και αυτήν πριν 20 μέρες και κάνει πάλι τον ίδιο θόρυβο .

                        Το χειρότερο είναι ότι την ίδια μέρα στο ένα συνεργείο της ίδιας αντιπροσωπίας μου είπαν ότι ο θόρυβος είναι φυσιολογικός και στο άλλο την ώρα που το κάναμε βόλτα με τον μηχανικό μου είπε: ' τι είναι αυτός ο θόρυβος? Να κλείσεις ραντεβού αμέσως να το δούμε!!!!!!!!!!!'

                        Έχει κάποιος άλλος τα ίδια προβλήματα και αν ναι επιδιορθώθηκαν?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Πιθανώς να μην υπάρχει πιο 'τρίζειν' κορσάκι από το δικό μου.
                          Όλα έχουν την ερμηνεία τους όμως μιας και σε λακούβες σαμαράκια κλπ. όταν βιάζομαι δεν το λυπάμαι καθόλου.
                          Ενδεικτικά να πω ότι πέρα από τα κλασσικά η εμπρός ανάρτηση στην αρχή κάθε ανωμαλίας κάνει ένα υπόκωφο 'μπουπ' σαν όλο το σύστημα αρχικά να μετακινείται λίγο-σαν κάτι να μην έχει βιθωθεί καλά και να κουνιέται ολόκληρο.
                          Το τελευταίο είναι τα πίσω ελατήρια που συχνά ακούγονται να τρίζουν κατά τις κινήσεις τους!

                          Προσωπικά πιστεύω πως, αν αντέχεις, δεν αξίζει να ασχοληθείς μιας και συνήθως πρέπει να γίνει πολύ μεγάλη φασαρία για να βρεθεί, αν βρεθεί, λύση. Η δική μου λύση είναι να έχω πάντα μουσική και γενικά το ξεχνάω.
                          Αν πάλι κάποιος δεν τους αντέχει...μπελάς που τον βρήκε!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            doom1983 last edited by

                            ανένα σποιλεράκι ρε μάγκες για το Κορσάκι για πίσω που θα βρούμε???Ενα φιλετάκι διακριτικό ψάχνω χωρίς σήτες και υπερβολές.Εχω δει ένα steinmetz με εξάτμιση στο κέντρο αλλά άκουσα οτι κάνει 500 ευρωπαικά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              roulis21 last edited by

                              και αλλα 850 η εξατμιση

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                doom1983 last edited by

                                Κάτι με 300 ευρωπαικά με βάψιμο και τοποθέτηση γίνεται να βρούμε κάτι?Εστω και από μη επώνυμο πλαστκατζή αρκεί να κάνει καλή δουλίτσα.Βέβαια στη Θεσσαλονίκη δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος.Στην Αθήνα τι παίζει?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  doom1983 last edited by

                                  Μόλς έμαθα οτι το σποιλεράκι της στεινμετζ κάνει 220(δεν ξέρω αν είναι βαμμένο) και 450 Ε το τελικό.ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΙΣΧΥΟΥΝ στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    punto-gt170 last edited by

                                    Πριν 3 ημερες παρελαβα το κορσακι μου απο την αντιπροσωπεια οπου το ειχα παει με σκοπο να περιορισω τα τριξιματα στις πορτες και το καθισμα του οδηγου.Μπορω να πω οτι η κατασταση βελτιωθηκε αρκετα χωρις ομως να εχουν εξαλειφθει εντελως οι ενοχλητικοι θορυβοι.Α,αλλαξα και ενα καμενο προβολακι ομιχλης.Το καλυτερο ειναι οτι μου ειπαν πως αν τους παω το αυτοκινητο παλι εκει σε αυτη την μορφη(φιλτροχοανη,εξατμιση,αναρτηση 17αρες κτλ)θα μου ακυρωσουν την εγγυηση.Λες και τα υπολοιπα κορσα που δεν ειναι πειραγμενα σε αυτους τους τομεις ειναι βραχοι!Αρε καραμητρο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 3
                                    • 4
                                    • 5
                                    • 6
                                    • 6 / 6
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr