Πλακιτσα εκανα ρε παιδια,δεν το ειπα για να προσβαλλω το παλλικαρι ουτε και ειμαι καβαλημενος για να ξεκαβαλησω.
Τα Ιταλικα και κυριως τα πουντο καινε λαδι παντως.
Δοκιμασες να το πας τελειως χαλαρα το αυτοκινητο ωστα να παρατηρησεις αν παρουσιαζει την ιδια καταναλωση λαδιου με πριν?Παντως η ιδεα για πιο παχυρευστο λαδι δεν με βρισκει και πολυ συμφωνο αφου ο κινητηρας ακομα δεν εχει πολλα χιλιομετρα.Για τυχον διαρροες φανταζομαι εχεις ψαξει..?η φλατζα της κεφαλης ειναι στεγνη?Η ταπα του καρτερ οκ?Στις αλλαγες λαδιων εχεις προσεξει την βεργα?Μηπως σου ξεχειλιζουν το καπακι?Μου εχει συμβει και αυτο...
Latest posts made by punto-gt170
-
RE: Grande Punto 1.4 95 16v 2006 καει λαδια(?)...
-
RE: Grande Punto 1.4 95 16v 2006 καει λαδια(?)...
Καλυτερα Ιταλικο και να καιει λαδακι παρα Κορεατικο και κατ'ευθειαν στο χαντακι!
-
RE: Μετατροπή HRV απλό->VTEC. Γίνεται;
Τα παντα γινονται.Στο τελευταιο τευχος γνωστου περιοδικου υπαρχει μεταμοσχευση κινητηρα διλιτρου απο HRV με τα 125 σε καροτσα VTi toy 98 και βελτιωση αυτου σε 203 αλογα.Αν και θελεις πολα λεφτα πιστευω οτι αξιζει τον κοπο γιατι πλεον κινητηρες Vti σε καλη κατασταση δεν βρισκονται!
-
RE: Βελτίωση Grande Punto T-Jet 120
Οταν εχεις τις πρωτες εντυπωσεις απο το προγραμμα πες μας!Τι πιεση θα σηκωνει κτλπ
-
RE: Βελτίωση Grande Punto T-Jet 120
To 120αρι δουλευει 1 bar σταθερη βρηκα μετα απο πολυυυ κοπο αυτη την πληροφορια..
-
RE: Βελτίωση Grande Punto T-Jet 120
Δεν εχει ανακοινωθει ακομα τιμη για τα abarth.Παντως το πακετο του abarth ss 180 υπολογιζεται απο 4800-5800 μαζι με βελτιωσεις φρενων και στησιματος.
-
RE: Βελτίωση Grande Punto T-Jet 120
Το 120αρι το παραγγειλαμε την Δευτερα.Θα ερθει σε 12 εργασιμες ημερες.Το εκανα test drive και μπορω να πω οτι παει αρκετα ικανοποιητικα για τα αλογα του.Αυτο που το σωζει ειναι η πολυ καλη του ροπη του βασικα.Στην ερωτηση του φιλου εχω να απαντησω οτι τα σιγουρα θα βγουν βελτιωτικα προγραμματα απλα χρειαζεται χρονος.Με κλασικο Φ.Ε.Π. πιστευω να ξεπερασει λιγο τα 150 αλογα.Σε δυναμομετρηση που εχω δει εβγαλε 117.3 αλογα στον τροχο,που σημαινει γυρω στα 130 στον στροφαλο αν συνυπολογησεις και τις απωλειες.Για την ιστορια,διαβασα σημερα οτι το 150αρι φοραει τουρμπινα IHI με 0.9 σταθερη και 1.3 overboost ενω το 180αρι φοραει garrett με 1.6 σταθερη και 2bar overboost!
Η αγορα παντως του 120αριου θεωρω οτι ειναι μια καλη και τιμια λυση γιατι με 16500 δεν παιρνει πολλα τουρμπακια full extra! -
carzone
Γνωριζει καποιος την διευθυνση της carzone?Εχετε ακουσει καλα λογια?
-
RE: Sprint Booster : Αξίζει ή Όχι ;
Φοαραω μπουστερακι στο corsa c 1.4 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Σε συνδυασμο με το προγραμμα κτλ.που εχω,κανει αρκετη διαφορα σε σχεση με ενα νορμαλ.Αυτο που αλλαζει δραματικα ειναι η αισθηση στο πενταλ του γκαζιου.Σου δινει την αισθηση οτι το αυτοκινητο εχει δυναμωσει(δεν ανεβαζει ιπποδυναμη) αλλα επεμβαινει στην πεταλουδα του γκαζιου την οποια και ανοιγει πιο γρηγορα.Σε φιλικο ανοιγμα με μαμα κορσα(πριν βαλω ολα τα αλλα)ημουν μια καροτσα και κατι μπροστα.Το εχω 10 μηνες και δεν εχει παρουσιαστει κανενα προβλημα με τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου.
-
RE: Οχι άλλη γκαντεμιά...
Α,δεν ειναι τιποτα σοβαρο,μην ανησυχεις.Κρεμαργιερα θα αλλαξεις και θα ειναι ολα οκ.Εγω την αλλαξα στο κορσα μου μεσα σε 4 μηνες(με 3000χλμ) αφου κοπανουσε σαν τρελη.Μια ημερα υποθεση ειναι...Αλλοι φιλοι μου απο το κλαμπ τη εχουν αλλαξει και 3 φορες!!!