-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ό,τι άλλο να έφερνε σε αυτά τα λεφτά (430 π.χ.; ), πάλι μερακλήδικο θα ήταν .Όχι ακριβώς... η 430 είναι αυτοκίνητο με το οποίο ζεις κάθε μέρα και σε πάει στη δουλειά σου με σχετική άνεση, η GT3 είναι ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό με πινακίδες. Εκτός πίστας είναι τόσο σκληρή που η καθημερινή χρήση είναι επώδυνη, για αυτό και ΕΙΝΑΙ μερακλήδικη!
Όπως είπαν και στο Best Motoring... η νέα 430 μπορεί να σταθεί δίπλα στο benchmark που λέγεται GT3, μπράβο στη... Ferrari!!!
-
Καταρχην Porsche εικοσαετιας ερχεται μια χαρα!
911 Τurbo παρακαλω!Θα την παρω σε μαυρο και γουσταρω και whale tale γιατι ειμαι Ελληναρας και εχει και αυτοκολητα turbo τεραστια πανω...
Οποτε την Porsche εικοσαετιας την πειραμε σιγουρα απο τα καινουρια να δουμε τι θα μας τυληξει ο μαστορας να το παρουμε στο σπιτι!
Cayman...Clubsport(που θα παει δεν θα βγει?) οπως αναφερθηκε πιο πριν!Η Cayman ειναι σε διαστασεις(και βαρος!!!)993 εχει τον κινητρα στο κεντρο και με τις σωστες επιλογες μπορει να γινει η καλυτερη Porsche ever για πιστα!
Ηταν γνωστο ουτως η αλλως απο πριν οτι βλεποντας η Porsche στις δοκιμες εξελιξης ποσο καλη εξελισοταν η Cayman τεχνητα επεδιωξε να την ταιριαξει στην γκαμα της μιας και...πανω απο ολα οι πωλησεις!
(Μην ξεχναμε στο κατω κατω οτι μιλαμε για μια Porsche που τον τελευταιο καιρο βαζει νερο στο κρασι της βγαζει χλιδατο SUV-καταπληκτικο μεν αλλα...Porsche?-και δυστυχως με αυτα και με αυτα καταφερνει και ειναι απολυτα υγιης οικονομικα...)Περιμενε λοιπον κανεις να βγει η Cayman φανερα καλυτερη πριν καλα εδρεωσει την θεση της η 997???
Μπα!Αυτο χαλαει και τον Clarckson(που ενταξει δεν ηθελε και πολυ για να πει κακια κουβεντα για Porsche! )για αυτο τα sat nav και τα cockster...
Cayman λοιπον γιατι η 911 εχουν αρχισει να γινονται μεγαλυτερες και πιο βαριες αν και μου αρεσε η σχεδιαση της 997 με τα νεα/παλια φαναρια...
Υ.Γ:Εκτος βεβαια αν μιλαμε για 997 GT3 Cup...τοτε κατι γινεται! :Ρ
Υ.Γ.2:Βεβαια και κατι φωτογραφιες απο μαυρη('πολιτικη') 997 GT3 που κυκλοφορησαν δεν ειναι κακες...καθολου κακες!
-
Ο χρήστης Mythos_GR έγραψε:
Η Cayman ειναι σε διαστασεις(και βαρος!!!)993 εχει τον κινητρα στο κεντρο και με τις σωστες επιλογες μπορει να γινει η καλυτερη Porsche ever για πιστα!Έτσι είναι Mythe.
Μία μικρή παρατήρηση μόνο. Η Cayman είναι σε διαστάσεις (μήκος), ακριβώς μεταξύ 993 και 997.
Ως προς το βάρος, ναι, είναι πιο κοντά στην 993. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ό,τι άλλο να έφερνε σε αυτά τα λεφτά (430 π.χ.; ), πάλι μερακλήδικο θα ήταν .
Όχι ακριβώς... η 430 είναι αυτοκίνητο με το οποίο ζεις κάθε μέρα και σε πάει στη δουλειά σου με σχετική άνεση, η GT3 είναι ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό με πινακίδες. Εκτός πίστας είναι τόσο σκληρή που η καθημερινή χρήση είναι επώδυνη, για αυτό και ΕΙΝΑΙ μερακλήδικη!
Όπως είπαν και στο Best Motoring... η νέα 430 μπορεί να σταθεί δίπλα στο benchmark που λέγεται GT3, μπράβο στη... Ferrari!!!
Ακριβώς. Όποιος θα πάρει 430 ή κάποια 911 κανονικής παραγωγής ή κάποια ακριβή AMG **μπορεί **να τα θέλει για την μούρη απλά. 'Η δεν παίζει αυτό? Η RS είναι ένα άγνωστο στο ευρύ κοινό αυτοκίνητο (δεν αναφέρεται ούτε στις πίσω σελίδες με τις τιμές...) που μόνο όσοι ασχολούνται θα το προσέξουν. Όποιος ψάχνει και βρίσκει μια RS την θέλει μόνο γι αυτό που είναι...
-
Φανταστείτε μια Cayman με μοτέρ CarreraS.....
Λένε ότι μπαίνει γάντι........
Άμα το τοποθετούσανε δεν ξέρω τι μέλλον θα είχε η 997.... -
Ο χρήστης Antonio1 έγραψε:
Φανταστείτε μια Cayman με μοτέρ CarreraS.....
Λένε ότι μπαίνει γάντι........
Άμα το τοποθετούσανε δεν ξέρω τι μέλλον θα είχε η 997....Ας αφήσουν το μοτέρ της Cayman και ας βάλουν το μπλοκέ και είμαστε οκ..
-
Έλα ρε σβουριχτέ εσύ !
Πάντως, μια και λέμε για την 911 RS, αν ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο κυκλοφορούσε εργοστασιακά λευκό με μπλε λωρίδες, τότε θα κάναμε λόγο για αυστραλέζικο εκ γενετής . Για σκεφτείτε το λίγο, να χεις δώσει τόσα χρήματα για να αποκτήσεις αυτή την εμφάνιση. Κι ας έχει ιστορικές ρίζες από πίσω... -
Katarxas na anafero endiktika oti prin liges meroules i Porsche psifistike os i pio sebasti eteria sti germania apo 2500 managers alon eterion.
Deuteron, sto aggliko car autou tou mina milaei me ta kalitera logia gia tin Cayman ke exei ke sigekrimeno arthro gia to an telika i Cayman einai kaliteri apo tin 911. Sas grafo apospasma:''The Cayman feels more immediately agile in comparison, smaller, less substantial, less demanding and ceratinly more flattering and easier to exploit. But for the majority of drivers, we are talking shades of grey. The simple truth is that for most owners who wont get near a track, and for a few of those who eill, the Cayman is not just substantially cheaper, but the better car.
'On the road, the Cayman feels lighter on its feet and yet, unlike its Boxster brethren, it really does sound good as a 911. While it might not have such fanatstic traction in the wet as its bigger brother, it understeers less and is far more amenable when it comes to switching of the PSM stability control and playing with the laws of physics. Want some some science to go with this? The Cayman is actually 4 secs faster round Nordschliefe than a Carrera.
I should clarify that i am talking about the regular 911 Carrera here, not the Carrera S, which is substantially faster, angrier and even more focused than the Cayman. The Cayman is a very good car, good enough to suggest that the reason it costs more than it should is to stop the 911 standing out as the worst value of any car in the current Porsche line-up (although u might also figure that Porsche is keen to maximise its profits form a car certain sto sell very well)
We dont love the 911 any less, but we've just found one big reason not to want one quite so badly''.
Ας αφήσουν το μοτέρ της Cayman και ας βάλουν το μπλοκέ και είμαστε οκ..
H 911 ke xoris bloke ''benoun'' opote den blepo to logo giati na bei bloke. Prosopiki apopsi pada.
Όποιος θα πάρει 430 ή κάποια 911 κανονικής παραγωγής ή κάποια ακριβή AMG μπορεί να τα θέλει για την μούρη απλά. 'Η δεν παίζει αυτό? Η RS είναι ένα άγνωστο στο ευρύ κοινό αυτοκίνητο (δεν αναφέρεται ούτε στις πίσω σελίδες με τις τιμές...) που μόνο όσοι ασχολούνται θα το προσέξουν. Όποιος ψάχνει και βρίσκει μια RS την θέλει μόνο γι αυτό που είναι...
Ne sinithos (sinithos leo oxi pos ginete pada auto-px o Jigger pou exei tin adiprosopeia tis Ferrari, itan ke odigos agonon, kathete ke tis skizei-) osoi pernun tetia autokinita gia mouri ta pernun. Ke ne odos opios pernei RS kseri gia pio logo tin pernei ke ti pernei
Πάντως, μια και λέμε για την 911 RS, αν ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο κυκλοφορούσε εργοστασιακά λευκό με μπλε λωρίδες, τότε θα κάναμε λόγο για αυστραλέζικο εκ γενετής . Για σκεφτείτε το λίγο, να χεις δώσει τόσα χρήματα για να αποκτήσεις αυτή την εμφάνιση. Κι ας έχει ιστορικές ρίζες από πίσω...
Exeis tin epilogi na baleis kokini lorida me kokini zadoula Pados emena den tha me xalage. Oute episis tha me xalage ke to simataki brosta pou logo eksikonomisis barous einai autokolito
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έλα ρε σβουριχτέ εσύ !Einai g@vliaris o KID
-
Φαντάσου να βγάλει και δίπλωμα... θα μας θάψει όλους !
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Έλα ρε σβουριχτέ εσύ !
Einai g@vliaris o KID
Φαντάσου να βγάλει και δίπλωμα... θα μας θάψει όλους !
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Φανταστείτε μια Cayman με μοτέρ CarreraS.....
Λένε ότι μπαίνει γάντι........
Άμα το τοποθετούσανε δεν ξέρω τι μέλλον θα είχε η 997....Ας αφήσουν το μοτέρ της Cayman και ας βάλουν το μπλοκέ και είμαστε οκ..
Mε μπλοκέ, βολεύεσαι δηλαδή...
Έχοντας οδηγήσει μία μόνο από τις δύο ,
δεν μπορώ να αντισταθώ στον μύθο & την πραγματικότητα της 911...Ψήφος στην 911 προς το παρόν...
-
-
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Ας αφήσουν το μοτέρ της Cayman και ας βάλουν το μπλοκέ και είμαστε οκ..
H 911 ke xoris bloke ''benoun'' opote den blepo to logo giati na bei bloke. Prosopiki apopsi pada.
Για οποιον ειδε το χρονομετρημενο γυρο του Stig με την Cayman νομιζω ειναι φανερο γιατι 'χρειαζεται' μπλοκε...
Οχι οτι αλλιως ειναι κακο το αμαξι αλλα απ'οτι λενε,μιας και εγω προσωπικα δεν την εχω οδηγησει,ειναι κατι που θα εκανε το αμαξι καλυτερο.Οχι απαραιτητα για καποιον που...'μπαινει' στις στροφες αλλα ισως για καποιον που θελει να επισκεφτει μερικες φορες το χρονο την πιστα με το συγεκριμενο αυτοκινητο...Τελος,αν ειναι να μπει καποιο αλλο Porsche μοτερ sthn Cayman γιατι οχι αυτο της Τurbo!
Φημες λενε οτι οι μεγαλοι γνωστοι βελτιωτες Porsche ετοιμαζουν τετοια project oποτε συντομα θα ξερουμε αν η Cayman μπορει να γινει...τοοοσο καλη!Υ.Γ:Ειχα δει μια 911 GT3 RS στα Μεγαρα με ελληνικες πινακιδες μαλιστα...Πανεμορφη,φανταστικη,εκπληκτικος ηχος καταπληκιτκο αμαξι...
-
Porsche Carrera ή Cayman?