-
Μια ερώτηση κρίσεως
Γιατί οι περισσότεροι έλληνες οδηγοί όταν στρίβουν σε μια διασταύρωση ΔΕΝ ανάβουν φλας ενώ ανάβουν εκεί που έχει υποχρεωτική πορεία προς μία κατεύθυνση;
Μια φορά ένας πήγε να με πατήσει γιατί περνούσα πεζός ένα δρόμο και έστριψε ξαφνικά δεξιά και ήρθε κατά πάνω μου. Του είπα 'φλας δεν έχεις;' και μ' εβριζε κι όλας! Δηλαδή να σε πατήσουν και να σου ζητήσουν και τα ρέστα
-
Μια ερώτηση κρίσεως
Γιατί οι περισσότεροι έλληνες οδηγοί όταν στρίβουν σε μια διασταύρωση ΔΕΝ ανάβουν φλας ενώ ανάβουν εκεί που έχει υποχρεωτική πορεία προς μία κατεύθυνση;
Μια φορά ένας πήγε να με πατήσει γιατί περνούσα πεζός ένα δρόμο και έστριψε ξαφνικά δεξιά και ήρθε κατά πάνω μου. Του είπα 'φλας δεν έχεις;' και μ' εβριζε κι όλας! Δηλαδή να σε πατήσουν και να σου ζητήσουν και τα ρέστα
-
Μια ερώτηση κρίσεως
Γιατί οι περισσότεροι έλληνες οδηγοί όταν στρίβουν σε μια διασταύρωση ΔΕΝ ανάβουν φλας ενώ ανάβουν εκεί που έχει υποχρεωτική πορεία προς μία κατεύθυνση;
Μια φορά ένας πήγε να με πατήσει γιατί περνούσα πεζός ένα δρόμο και έστριψε ξαφνικά δεξιά και ήρθε κατά πάνω μου. Του είπα 'φλας δεν έχεις;' και μ' εβριζε κι όλας! Δηλαδή να σε πατήσουν και να σου ζητήσουν και τα ρέστα
-
Για τον ιδιο λογω που οι αλητες αμερικανοι κανουν τον πολεμο στο ιρακ.
ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ!! -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Για τον ιδιο λογω που οι αλητες αμερικανοι κανουν τον πολεμο στο ιρακ.Ασχετο
-
Μετά θα απορούμε πως ένα ακόμα topic χάλασε...
Αν είναι να βγάζουμε και όλα τα οικονομικοπολιτικοπροσωπικα απωθημένα μας τότε... -
Ti σχεση εχει το φλας με την αμερικη ???
-
Με την Αμερική δεν ξέρω, με την αεροδυναμική όμως... ΣΙΓΟΥΡΑ!!! Για την Ελλάδα, οι εταιρείες σκέφτονταν το φλας να το βάλουν στον προαιρετικό εξοπλισμό, αλλά διαπίστωσαν πως θα χάλαγε η αεροδυναμική γραμμή του αυτοκινήτου, άσε που θα έπρεπε για πάρτη μας να φτιάξουν άλλα φωτιστικά σώματα. Για αφαίρεση των λαμπτήρων των φλας ειδικά για την Ελλάδα δεν τίθεται θέμα, γιατί θα υπήρχε κίνδυνος ηλεκτρικού προβλήματος.
-
Μάλλον θα πρέπει να καταργηθούν τελείως τα φλας από τα αυτοκίνητα που πουλιούνται στην Ελλάδα
Παραθέτω χαρακτηριστική περιγραφή τυπικού ελληνικού αυτοκινήτου:
Χρώμα: μαύρο ή ασημί στην πλειοψηφία τους ,
τύπος: ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού και την ηλικία του
Να μην έχει καθόλου φλας, να έχει ΜΟΝΟ φώτα ομίχλης (γιατί άλλωστε αυτά είναι πολύ της μόδας
Ζάντες αλουμινίου 17' και λάστιχα χαμηλού προφίλ και φαρδύτερα από αυτά που μπορεί να πάρει το αμάξι
Μπλε πιτσιλίθρες απαραιτήτως
Ηχοσύστημα με ένα τεράστιο subwoofer που πιάνει όλο το πορτ μπαγάζ και βγάζει 500 watt τουλάχιστο ώστε όπου περνάει να ακούει ολη η γειτονιά τι ωραία μουσική ακούει ο οδηγός
Νέο μεγάλο μπουρί στην εξάτμιση καθώς και 'χταπόδι' για να αποδίδει περισσότερο και να κάνει περισσότερο θόρυβο κυρίως
Μια κόρνα απαραιτήτως συνδεδεμένη με το ηχοσύστημα για σίγουρα αποτελέσματα (να μπορείς να κάνεις τον άλλο καρδιακό βρε αδερφέ ) και φυσικά να κορνάρει αυτόματα όταν ξεκινάς, όταν σταματάς και όταν κόβεις ταχύτητα στην κίνηση και στα φανάρια.
Επίσης αυτόματο κόρναρισμα όταν βρίσκεσαι πίσω από ταρίφα Μόνιμο όμως μέχρι να τον προσπεράσεις -
500 Watt; Λίγα λες. Βάλε 3000 να'σαι μέσα.
-
Άσχετο επίσης...
ξέρετε ποιος είναι ο ορισμός του ενός milisecond???
Το χρονικό διάστημα που μεσολάβεί από τη στιγμή που θα ανάψει το φανάρι μέχρι τη στιγμή που θα κορνάρει ο ταξιτζής από πίσω σου!!!!
Επειδή μιλήσαμε για κόρνες!!
-
Ξερετε ποιος ειναι ο ορισμος των 3(και βαλε) δευτερολεπτων?
Το χρονικο διαστημα που κανω να ξεκινησω οταν καποιος κορναρει πισω μου στο φαναρι -
Πρωτο βημα παντως για να αποφορτιστουνε λιγακι τα νευρα του Ελληνα οδηγου ειναι... να εξορησουν ολους τους ταρριφες στην Αλβανια. Πρωτη αιτια εκνευρισμου ενος ελληνα οδηγου ειναι ο κλασσικος ταξιτζης που θα αρχισει να κανει αψυχολογητους ελιγμους χωρις το παραμικρο φλας, τελευταια στιγμη... το κλασσικο επισης κορναρισμα, που οποτε το ακουω απο πισω μου ξεκιναω οσο ποιο ΑΡΓΑ γινεται, για να τους κανω τα νευρα τσαταλια.
Τοσα χρονια στο εξωτερικο που ημουν σπανιοτατα ακουγα κορνα στον δρομο... εδω ομως εχει γινει το φετιχ του ελληνα οδηγου αλλες φορες δικαιολογημενα και αλλες οχι.
Παντως θυμαμαι μια φορα που με ειχε βρισει ανευ αιτιας ενας ταρριφας στον δρομο... και δεν προλαβα να του ανταποδωσω... αλλα με ειχε εκνευρισει τοσο πολλη η συμπεριφορα του, που κρατησα το νουμερο και μεσα στην εβδομαδα τον ξαναπετυχα στον δρομο και αφου σταματησαμε στα φαναρια... τον αρχισα στα Γαλλικα... τουλαχιστον ξεδωσα, αν και ηταν λαθος μου και δεν επρεπε να δωσω συνεχεια.
Επειδη παντως δεν θελω να γενικευω, υπαρχουν και ταξιτζηδες που ειναι ευγενικοι και καθως πρεπει στον δρομο...
Γενικα πιστευω πως στον δρομο οφειλουμε να ειμαστε ΚΥΡΙΟΙ και να τηρουμε τον ΚΟΚ σωστα και να μην θετουμε την ασφαλεια των αλλων σε κυνδινο... και τελος παντων οποια διαφορα να λυνεται πολιτισμενα, αυτο παντως φαινεται πως δεν το πιστευουν ολοι...
-
Ο χρήστης kirimis έγραψε:
Παντως θυμαμαι μια φορα που με ειχε βρισει ανευ αιτιας ενας ταρριφας στον δρομο... και δεν προλαβα να του ανταποδωσω... αλλα με ειχε εκνευρισει τοσο πολλη η συμπεριφορα του, που κρατησα το νουμερο και μεσα στην εβδομαδα τον ξαναπετυχα στον δρομο και αφου σταματησαμε στα φαναρια... τον αρχισα στα Γαλλικα... τουλαχιστον ξεδωσα, αν και ηταν λαθος μου και δεν επρεπε να δωσω συνεχεια.
... και τελος παντων οποια διαφορα να λυνεται πολιτισμενα, αυτο παντως φαινεται πως δεν το πιστευουν ολοι...
Σαφώς και πρέπει να λύνουμε πολιτισμένα τις διαφορές μας στο δρόμο. Ειδικά για τους ταρίφες, αν έχεις διαβάσει ένα άλλο σχετικό μου post, θα σου πρότεινα την εξής πολιτισμένη αντιμετώπιση:
Πλησιάζεις τον ταρίφα από αριστερά, ανοίγεις το τζάμι του συνοδηγού και τον ρωτάς: 'Πότε είναι η επόμενη απεργία σας;'. Φροντίζεις όμως να έχεις και χώρο μπροστά ώστε να την κάνεις γρήγορα αφού πάρεις μια φωτογραφία της εκφρασης που θα έχει πάρει ο ταρίφας.
-
Ο χρήστης freeme76 έγραψε:
Άσχετο επίσης...ξέρετε ποιος είναι ο ορισμός του ενός milisecond???
Το χρονικό διάστημα που μεσολάβεί από τη στιγμή που θα ανάψει το φανάρι μέχρι τη στιγμή που θα κορνάρει ο ταξιτζής από πίσω σου!!!!
Επειδή μιλήσαμε για κόρνες!!
Νέες ακριβέστερες μετρήσεις αναφέρουν πως αυτός είναι ο ορισμός του nanosecond.
Και εγώ πάντως όπως ο BASSstarlet αν μου κορνάρουν πριν σβήσει καλά καλά το κόκκινο, θα ξεκινήσω με... πορτοκαλί!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Και εγώ πάντως όπως ο BASSstarlet αν μου κορνάρουν πριν σβήσει καλά καλά το κόκκινο, θα ξεκινήσω με... πορτοκαλί!!
Καλό Και τι θα κάνεις όταν ερθει αυτός που σε κόρναρε πριν καλά καλά ανάψει το πράσσινο να σου ζητήσει τα ρέστα;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Και εγώ πάντως όπως ο BASSstarlet αν μου κορνάρουν πριν σβήσει καλά καλά το κόκκινο, θα ξεκινήσω με... πορτοκαλί!!Ωραίο! Αλλά δουλεύει μόνο όταν αυτός που κορνάρει είναι ο ακριβώς από πίσω σου ή το πολύ-πολύ ο πίσω από αυτόν. Πολλές φορές όμως κορνάρει κάποιος 5-6 αυτοκίνητα πίσω, ο οποίος ελπίζει να περάσει σε αυτό το φανάρι και όχι στο επόμενο, οπότε με αυτή τη μέθοδο τιμωρείς και τον από πίσω που κανονικά θα πέρναγε αλλά τώρα δεν περνάει. Επίσης δεν είναι σαφής ο 'εκπαιδευτικός' χαρακτήρας της μεθόδου, δηλ. 'ρε που... καθυστερώ επίτηδες επειδή κόρναρες' που χωρίς αυτόν δεν έχει νόημα...
-
Ο χρήστης kirimis έγραψε:
...κρατησα το νουμερο και μεσα στην εβδομαδα τον ξαναπετυχα στον δρομο και αφου σταματησαμε στα φαναρια...
καλά... ξαναπέτυχες τον ίδιο ταριφμαν μέσα στην ίδια εβδομάδα?! Δε μου λες και 6 νουμεράκια?
-
Αλήθεια, γιατί κορνάρουν όσοι είναι 5-6 αυτοκίνητα πιο πίσω όταν το φανάρι ανάψει πράσσινο; Μήπως πάνε πιο γρήγορα οι μπροστινοί; Ή μήπως θα ήθελαν να είχαν φτερά για να πετάνε;
Πάντως έχω παρατηρήσει ότι όσοι το κάνουν αυτό είναι συνήθως άνθρωποι μεσήλικες (άνδρες, γυναίκες).
Οδηγική συμπεριφορά