Άσχετο επίσης...
ξέρετε ποιος είναι ο ορισμός του ενός milisecond???
Το χρονικό διάστημα που μεσολάβεί από τη στιγμή που θα ανάψει το φανάρι μέχρι τη στιγμή που θα κορνάρει ο ταξιτζής από πίσω σου!!!!
Επειδή μιλήσαμε για κόρνες!!
Άσχετο επίσης...
ξέρετε ποιος είναι ο ορισμός του ενός milisecond???
Το χρονικό διάστημα που μεσολάβεί από τη στιγμή που θα ανάψει το φανάρι μέχρι τη στιγμή που θα κορνάρει ο ταξιτζής από πίσω σου!!!!
Επειδή μιλήσαμε για κόρνες!!
Πολύ ενθαρυντικά τα λόγια όλων σας και σίγουρα όλοι την έχουμε κάνει κάποια στιγμη...αυτο που δεν μπορώ να συγχωρήσω όμως στον εαυτό μου δεν είναι ότι έκανα μία λάθος εκτίμηση και ...ενταξει την πάτησα...είναι ότι δεν έκανα καμία εκτίμηση..είχα lock-αρει το στόχο και κυνηγούσα...για να καταλάβετε θα σας πω μόνο ότι δεν πιστεύω ότι θα την έπαιρνα την στροφή είτε έφευγε ο άλλος έιτε όχι... υπόψιν ότι σε εκείνο ακριβώς το σημείο αλλάζει η άσφαλτος και από καινούρια και με καλό κράτημα γίνεται η παλιά κλασική της Κατεχάκη που βρεγμένη γλιστράει σαν..... ! Άλλο ένα συμπέρασμα που έβγαλα από την όλη υπόθεση είναι ότι οι Mercedes οι «αυγουλοματες» 2.7 Turbodiesel (ταξιτζής ο κύριος) είναι πιο γρήγορες από τα Rallye!!
Καλησπέρα φίλοι του αθλήματος...καταρχάς συγχαρητήρια στους 4Τ, αυτό το site νομίζω ότι είναι ο παράδεισος των μυημένων...
Πρώτη μου στο forum και αυτό γιατί μετά από μία εμπειρία που είχα αισθάνθηκα την ανάγκη να εξιλεωθώ για τη μια που έκανα, κράζοντάς με δημοσίως.
Θα ήθελα πρώτα από όλα να σας πω ότι είμαι 10 χρόνια οδηγός και έχω κάνει χοντράδες με τα αυτοκίνητα που ευτυχώς τα τελευταία χρόνια έχω κόψει. Μέχρι τώρα δεν είχα τρακάρισμα χειρότερο από χαζομάρα στην κίνηση.
Ανεβαίνοντας λοιπόν την Κατεχάκη (από Μεσογείων) αργά το βράδυ τσακωμένος με τη συνοδηγό..προχωράω ήρεμα στο δρόμο... με πιάνει φανάρι και στο ξεκίνημα κονταροχτυπιόμαστε με τον διπλανό ο οποίος είναι ελαφρώς πιο γρήγορος. Στα καλά καθούμενα ενώ ακόμα δεν με έχει περάσει αλλάζει λωρίδα κατά πάνω μου, τον αφήνω με περνάει και αποφασίζω να τον κυνηγσω με άσχημες διαθέσεις. Ας πούμε ότι μέχρι εδώ όλα καλά. Συνεχίζω να ανεβαίνω την Κατεχάκη «τάπα» (σημείωση: υπό βροχή) και αμέσως μετά την πρώτη έξοδο για καισαριανή στην κατηφορική δεξιά και πάνω σχεδόν στη γέφυρα ο άλλος ειναι στα 30 μέτρα μπροστά μου και τι βλέπω; Του «φεύγει» πρώτη ενστικτώδεις αντίδρασή μου να αφήσω ελαφρώς το γκάζι (ΛΑΘΟΣ) τον ακολουθώ και εγώ στο τετακε και καταλήγω αγκαλιά με κάτι τσιμεντένιους τάκους που έχουν εκεί και με 1.500.000Δρχ ζημιά, (ΕΥΤΥΧΩΣ: κανείς δεν χτύπησε)
Θέλω λοιπόν δημόσια να παραδεχτώ ότι σε ένα δρόμο που ξέρω καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο δρόμο, που ξέρω ότι με τη βροχή γίνεται χειρότερος από οποιονδήποτε άλλο, δεν υπολόγισα τίποτα, άσφαλτο, χιλιόμετρα, παρακάλια της συνοδηγού και το χειρότερο από όλα τις ζωές και των δύο μας στο αυτοκίνητο, μόνο και μόνο γιατί έβαλα τον εγωισμό μου πανω από όλα αυτα και την πάτησα σαν μ*ας. Ελπίζω να μου γίνει ένα καλό μάθημα!!
Καλησπέρα φίλοι του αθλήματος...καταρχάς συγχαρητήρια στους 4Τ, αυτό το site νομίζω ότι είναι ο παράδεισος των μυημένων...
Πρώτη μου στο forum και αυτό γιατί μετά από μία εμπειρία που είχα αισθάνθηκα την ανάγκη να εξιλεωθώ για τη μια που έκανα, κράζοντάς με δημοσίως.
Θα ήθελα πρώτα από όλα να σας πω ότι είμαι 10 χρόνια οδηγός και έχω κάνει χοντράδες με τα αυτοκίνητα που ευτυχώς τα τελευταία χρόνια έχω κόψει. Μέχρι τώρα δεν είχα τρακάρισμα χειρότερο από χαζομάρα στην κίνηση.
Ανεβαίνοντας λοιπόν την Κατεχάκη (από Μεσογείων) αργά το βράδυ τσακωμένος με τη συνοδηγό..προχωράω ήρεμα στο δρόμο... με πιάνει φανάρι και στο ξεκίνημα κονταροχτυπιόμαστε με τον διπλανό ο οποίος είναι ελαφρώς πιο γρήγορος. Στα καλά καθούμενα ενώ ακόμα δεν με έχει περάσει αλλάζει λωρίδα κατά πάνω μου, τον αφήνω με περνάει και αποφασίζω να τον κυνηγσω με άσχημες διαθέσεις. Ας πούμε ότι μέχρι εδώ όλα καλά. Συνεχίζω να ανεβαίνω την Κατεχάκη «τάπα» (σημείωση: υπό βροχή) και αμέσως μετά την πρώτη έξοδο για καισαριανή στην κατηφορική δεξιά και πάνω σχεδόν στη γέφυρα ο άλλος ειναι στα 30 μέτρα μπροστά μου και τι βλέπω; Του «φεύγει» πρώτη ενστικτώδεις αντίδρασή μου να αφήσω ελαφρώς το γκάζι (ΛΑΘΟΣ) τον ακολουθώ και εγώ στο τετακε και καταλήγω αγκαλιά με κάτι τσιμεντένιους τάκους που έχουν εκεί και με 1.500.000Δρχ ζημιά, (ΕΥΤΥΧΩΣ: κανείς δεν χτύπησε)
Θέλω λοιπόν δημόσια να παραδεχτώ ότι σε ένα δρόμο που ξέρω καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο δρόμο, που ξέρω ότι με τη βροχή γίνεται χειρότερος από οποιονδήποτε άλλο, δεν υπολόγισα τίποτα, άσφαλτο, χιλιόμετρα, παρακάλια της συνοδηγού και το χειρότερο από όλα τις ζωές και των δύο μας στο αυτοκίνητο, μόνο και μόνο γιατί έβαλα τον εγωισμό μου πανω από όλα αυτα και την πάτησα σαν μ*ας. Ελπίζω να μου γίνει ένα καλό μάθημα!!