-
Ο χρήστης aboukir έγραψε:
Συμφορουμίτες βοήθεια, ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου μέχρι 25.000, με καλές επιδόσεις, και βλέπω την seat και τα FR της μονόδρομο, το GOLF GT πότε έρχεται? εναλλακτικές προτάσεις????Φίλε aboukir,
η δική μου άποψη λέει να μην αγοράσεις τροπέτο, αδήλωτο, κ.λ.π. όχημα, όσο καλό, φθηνό ή αξιόπιστο φαίνεται ή είναι!
Προτίμησε 'κλασσικές' γρήγορες επιλογές, όπως:
- Seat Ibiza FR
- Renault Clio
κ.ο.κ.
Από την άλλη μεριά, αν βρίσκεσαι στα 25.000 Ευρώ με άνεση, τότε ανέβα άλλα 4.000 (αν αυτό είναι εφικτό) και πήγαινε για Opel Astra OPC, κ.λ.π.
-
Ο χρήστης aboukir έγραψε:
Συμφορουμίτες βοήθεια, ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου μέχρι 25.000, με καλές επιδόσεις, και βλέπω την seat και τα FR της μονόδρομο, το GOLF GT πότε έρχεται? εναλλακτικές προτάσεις????Πάρε ένα instant classic:
Smart roadster Brabus... και έχεις και το σχετικό exclusivity. -
Eνα συγκριτικό που μπορεί να σε βοηθήσει...
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Punto 1.4 vs Clio 1.2 16v
77hp/6000 75hp/5500
115nm/3000 105nm/4250
(3p/5p) 1100/1115kgr 1080/1090kgr
max 165km/h 167km/h
175/65 R15 165/65 R15(βασικη εκδοση)1.3multijet 75hp vs Clio 1.5DCI 68hp
75hp/4000 68hp/4000
190nm/1750 160nm/1700
(3p/5p) 1165/1180kgr 1155kgr/1165kgr
165km/h 162km/h
185/65 R15 185/60 R151.3multijet 90hp vs Clio 1.5DCI 86hp
90hp/4000 86hp/3750
200nm/1750 giri 200nm/1900
(3p/5p) 1205/1220kgr 1165/1175kgr
175km/h 174km/h
185/65 R15 185/60 R151.9multijet(Sport) vs Clio 1.5DCI 106hp
120hp(130hp)/4000 106hp/4000
280nm/2000 240nm/2000
(3p/5p) 1280/1295kgr 1200/1210kgr
190km/h(195km/h) 190km/h
185/65 R15(195/55 R16) 185/60 R15Και μερικά για τους κινητήρε του punto Που ζήτησες:
Μαχη στην κορυφη της κατηγοριας.....κανενα απο τα 2 αυτοκινητα δεν θα λανσαριστουν με πληρη γκαμα.Το 2006 η Fiat θα παρουσιασει τις 2 turbo εκδοσεις.Η renault θα παρουσιασει το 2006 1.28v και 2.0 16v.Το 2007 θα παρουσιαστουν οι σπορ εκδοσεις.
Punto 1.2 8v Clio 1.2 8v
Punto 1.4 8v Clio 1.2 16v
Punto 1.4 16v Clio 1.4 16v/Clio 1.6 8v
Punto 1.4 16v Turbo 130hp/Clio 1.6 16v
Punto Sport 1.4 16v Turbo 150hp/Clio 2.0 16v
Punto Abarth/Abarth TC 1.6 16v Turbo/Clio Sport 2.0
Punto 1.3multijet 16v 75hp/Clio 1.5DCI 68hp
Punto 1.3multijet 16v 90hp/Clio 1.5DCI 86hp
Punto 1.9multijet 8v(2007 1.6multijet 16v) 120hp/1.5DCI 106hp
Punto Sport 1.9multijet(2007 1.6)/--------------------
Punto Abarth 1.9multijet16v/----------------------Punto
1.2 65hp 175/65 R15 option 185/65 R15
1.4 77hp 175/65 R15 option 185/65 R15
1.3multijet 16v 75hp 175/65 R15 option 185/65 R15
1.3multijet 16v 90hp 185/65 R15 option 195/55 R16 or 205/45 R17
1.9multijet 8v 120hp 185/65 R15 option 195/55 R16 or 205/45 R17
1.9multijet 8v Sport 130hp 205/45 R17 -
4.000 ευρώ είναι πολύ παραπάνω από το ανώτατο όριο που δίνει...
Μήπως κάτι πιο εφικτό είναι το Seat Leon TFSI (κατ'ευφημισμόν, τα 3 τελευταία γράμματα, αλλά τέλος πάντων) με 185 ίππους, πολύ καλό στήσιμο και αρχική τιμή 25.300?Από εκεί και πέρα, η C4 είναι η πιο τίμια πρόταση. Τα Ibiza και Clio καλά μεν, μικρά δε (δεν ξέρω αν σε αφορά αυτός ο προβληματισμός, πάντως εγώ τα απορρίπτω για αυτό το λόγο).
-
Στα ~25000Ε έχουμε:
Leon TFSi (185hp) - 25300E
A147 2.0L (150hp) - 23900E
Citroen C4 2.0L VTS (180hp) - 23900E
Ford Focus 2.0L Sport (145hp) - 21400E
Mazda 3 2.0L (150hp) - 22500E
Skoda Octavia RS ABT (210hp) - 24700Eεγώ προτείνω εάν θες ατμόσφαιρα το C4 και εάν θες τουρμπίνα το Octavia RS.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Συμφορουμίτες βοήθεια, ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου μέχρι 25.000, με καλές επιδόσεις, και βλέπω την seat και τα FR της μονόδρομο, το GOLF GT πότε έρχεται? εναλλακτικές προτάσεις????
Πάρε ένα instant classic:
Smart roadster Brabus... και έχεις και το σχετικό exclusivity.Ελπίζω να κάνεις πλάκα.
-
Skoda RS χαλαρά...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ελπίζω να κάνεις πλάκα.
Γιατί;
-
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Τη δίλιτρη Citroen C4 με 180 ατμοσφαιρικά άλογα την εχεις σκεφτεί?Επίσης και το 2λιτρο Clio που αναφέρθηκε παραπάνω είναι πολύ καλή επιλογή..
Για το C4 αν και έχει όλα τα προσώντα δεν μου αρέσει η σχεδίαση οπότε...
@treasure to OPC είναι πολύ για μένα (άλογα), αλλά σκευτόμουν αν είναι να ξεφύγω προς τα πάνω το RX8challenge το θέμα είναι όμως να μην ξεφύγω , δεν το αντέχει η τσέπη μου
-
Το κακό είναι πως ακόμη και το GTC 2.0T (200 ίπποι) κοστίζει παραπάνω, περίπου 27.000 το Sport και 28.500 το Cosmo (το έψαξα πρόσφατα).
Αληθεύει ότι το Focus ST θα διατεθεί σε τιμή κάτω των 29.000?
-
Ναι....28500 λενε....
Πολυ καλο value for money....
-
Ο χρήστης aboukir έγραψε:
@treasure to OPC είναι πολύ για μένα (άλογα), αλλά σκευτόμουν αν είναι να ξεφύγω προς τα πάνω το RX8challenge το θέμα είναι όμως να μην ξεφύγω , δεν το αντέχει η τσέπη μουΦίλε aboukir,
αφού δεν το αντέχει η τσέπη σου ξέχνα το και προχώρα με αυτά που αντέχεις και που θα ευχαριστηθείς χωρίς άγχος.
Απλά εγώ μια ακόμα άποψη θα μοιραστώ μαζί σου που πιθανώς να σε ξενερώσει. όπως και πολλούς άλλους συμforumίτες εδώ (και ίσως και με το δίκιο τους)!
Χωρίς να γνωρίζω την οικογενειακή σου κατάσταση - ή αυτή που θά΄ρθει -, θα σου πρότεινα ό,τι πάρεις, κι ας έχεις και δεύτερο όχημα, να έχει 4 πόρτες. Σκέψου το και θα καταλάβεις γιατί το λέω! Σου μιλάω εκ πείρας!
Αν από την άλλη είσαι τρελλό νιάτο (20-22 ετών) χωρίς άλλες υποχρεώσεις, τότε κινήσου και σε καθαρά δίπορτες επιλογές.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Nαι, αλλά αν τρακάρεις; Αν αρχίζουν και ψάχνουν οι ασφαλιστικές αριθμούς πλαισίου και κινητήρα; Επίσης όταν φτάσει η ώρα του ΚΤΕΟ, τι; Προσωπικά μιλάω πάντα, δεν θα επέλεγα το δρόμο του αδήλωτου.
Φέτος το καλοκαίρι στο Νurburgring είδαμε μια Μ3 CSL που τράκαρε σε κάποιο σημείο της πίστας με μια Lotus Elise. Και τα δύο αμάξια είχαν αρκετή ζημιά, ευτυχώς οι επιβαίνοντες ήταν μια χαρά. Ο ιδιοκτήτης της Elise είχε βάλει πίσω κινητήρα Honda από S2000, αδήλωτο. Δεν μπορώ να φανταστώ τι ζόρι πέρασε (περνάει;) αυτός ο τύπος.στην πίστα όποιος τρακάρει πληρώνει τις ζημιές μόνο στο δικό του αυτοκίνητο.
πχ αν τρακαρω μία Μ3 εγώ θα πληρώσω τις ζημιές στο δικό μου από τη τσέπη μου,ανεξάρτητα αν έχω αδήλωτο μοτέρ, και ο άλλος στο δικό του.
-
Ο χρήστης treasure έγραψε:
@treasure to OPC είναι πολύ για μένα (άλογα), αλλά σκευτόμουν αν είναι να ξεφύγω προς τα πάνω το RX8challenge το θέμα είναι όμως να μην ξεφύγω , δεν το αντέχει η τσέπη μου
Φίλε aboukir,
αφού δεν το αντέχει η τσέπη σου ξέχνα το και προχώρα με αυτά που αντέχεις και που θα ευχαριστηθείς χωρίς άγχος.
Απλά εγώ μια ακόμα άποψη θα μοιραστώ μαζί σου που πιθανώς να σε ξενερώσει. όπως και πολλούς άλλους συμforumίτες εδώ (και ίσως και με το δίκιο τους)!
Χωρίς να γνωρίζω την οικογενειακή σου κατάσταση - ή αυτή που θά΄ρθει -, θα σου πρότεινα ό,τι πάρεις, κι ας έχεις και δεύτερο όχημα, να έχει 4 πόρτες. Σκέψου το και θα καταλάβεις γιατί το λέω! Σου μιλάω εκ πείρας!
Αν από την άλλη είσαι τρελλό νιάτο (20-22 ετών) χωρίς άλλες υποχρεώσεις, τότε κινήσου και σε καθαρά δίπορτες επιλογές.
Πολύ σώστα φίλε treasure αλλά στα 25 δε με ενδιαφέρουν οι πόρτες (εκτος και τύχει τίποτα έκτακτο )
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Nαι, αλλά αν τρακάρεις; Αν αρχίζουν και ψάχνουν οι ασφαλιστικές αριθμούς πλαισίου και κινητήρα; Επίσης όταν φτάσει η ώρα του ΚΤΕΟ, τι; Προσωπικά μιλάω πάντα, δεν θα επέλεγα το δρόμο του αδήλωτου.
Φέτος το καλοκαίρι στο Νurburgring είδαμε μια Μ3 CSL που τράκαρε σε κάποιο σημείο της πίστας με μια Lotus Elise. Και τα δύο αμάξια είχαν αρκετή ζημιά, ευτυχώς οι επιβαίνοντες ήταν μια χαρά. Ο ιδιοκτήτης της Elise είχε βάλει πίσω κινητήρα Honda από S2000, αδήλωτο. Δεν μπορώ να φανταστώ τι ζόρι πέρασε (περνάει;) αυτός ο τύπος.στην πίστα όποιος τρακάρει πληρώνει τις ζημιές μόνο στο δικό του αυτοκίνητο.
πχ αν τρακαρω μία Μ3 εγώ θα πληρώσω τις ζημιές στο δικό μου από τη τσέπη μου,ανεξάρτητα αν έχω αδήλωτο μοτέρ, και ο άλλος στο δικό του.
Ο Μανος δεν ελεγε για την πιστα,αλλα για τον δρομο.....
Εκει τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα αν σε πιασουν με αδηλωτο κινητηρα... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Ελπίζω να κάνεις πλάκα.
Γιατί;
Η εντύπωσή μου είναι οτι ποτέ δεν θα γίνει classic αυτό το αυτοκίνητο. Εκτός αυτού είναι πανάκριβο και πολύ 'λίγο' για την τιμή του.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ελπίζω να κάνεις πλάκα.
Γιατί;
Η εντύπωσή μου είναι οτι ποτέ δεν θα γίνει classic αυτό το αυτοκίνητο. Εκτός αυτού είναι πανάκριβο και πολύ 'λίγο' για την τιμή του.
I agree
-
Cooper S?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Cooper S?Πάει παραπάνω...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Η εντύπωσή μου είναι οτι ποτέ δεν θα γίνει classic αυτό το αυτοκίνητο. Εκτός αυτού είναι πανάκριβο και πολύ 'λίγο' για την τιμή του.
Στο ότι είναι ακριβό συμφωνώ και εγώ, η αλήθεια να λέγεται.
Από την άλλη είναι ίσως το πιο πιθανό future classic από τα σύγχρονα ροντστεράκια λόγω του ιδιόμορφου χαρακτήρα του! (το μόνο ευρωπαϊκό K-car!). Ειδικά αφού σταμάτησε και η παραγωγή του είναι πλέον υποψήφιο. Αν δεν πιστεύεις εμένα, το σχετικό αφιέρωμα σαν FC έγινε το σεπτέμβρη του 2004 στο εγγλέζικο Thoroughbred & classic cars. Και σκέψου οτι τότε δεν ήξεραν οτι θα διακοπεί η παραγωγή του (3 χρόνια είναι δεν είναι).
Καινούργιο Γρήγορο μέχρι 25Κ??