Ο χρήστης coyote έγραψε:
σώπα....
Εμάς το 1,3 είναι ίδιο φορολογικά με το 1,2. Αρα εχει μία λογική
Και γιατί ο Σαρακάκης δεν αφήνει σε εμένα την επιλογή ποια έκδοση θα πάρω;
Αν φέρει το 1.5, έχω βάλει αύριο αγγελία να το πουλήσω το 1.3!
Ο χρήστης coyote έγραψε:
σώπα....
Εμάς το 1,3 είναι ίδιο φορολογικά με το 1,2. Αρα εχει μία λογική
Και γιατί ο Σαρακάκης δεν αφήνει σε εμένα την επιλογή ποια έκδοση θα πάρω;
Αν φέρει το 1.5, έχω βάλει αύριο αγγελία να το πουλήσω το 1.3!
Ο χρήστης anemar έγραψε:
Κατι ακομη.Γιατι δεν ερχεται στην Ελλαδα με τον κινητηρα 1.5 ?
Αχ, με αυτό τον καημό θα φύγω από αυτή τη ζωή...
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Γιατι να το πουλησει ο ανθρωπος το αμαξι?Να δουλευει μια ζωη για να αλλαζει αυτοκινητα?Η πιστευεις οτι σημερα υπαρχουν αυτοκινητα χωρις εργοστασιακα ελλατωμματα?Το κακο αμαξι δεν χαρακτηριζετε απ την Χ ατελεια9που αφορα μια παρτιδα αυτοκινητων) η οποια επισκευαζετε και στην συνεχεια αντικαθιστατε το προβλημα απ στη γραμμη παραγωγης.Κακο μαξι ειναι αυτο που σε συνολο πχ 200 000km εχει πιει το αιμα του ιδιοκτητη ειδικα απ τα 80 000-100000km και μετα.Το προβλημα εγκειτε στην αντιμετωπιση των τεχνικων και στην αποκρυψη του προβληματος κι οχι στο αμαξι
Μη νομίζεις ότι η RENAULT έχει τη χειρότερη αντιπροσωπεία. Απλά σκέψου τι θα γινόταν αν ο Σαρακάκης δεν έφερνε HONDA αλλά RENAULT!!
Ξέρω καλά την πολιτική της MAVA και είμαι σίγουρος ότι παρόλο που δε μπορεί να καλύψει πλήρως το ποσό της βλάβης λόγω λήξης εγγύησης, είμαι σίγουρος ότι θα του καλύψει ένα 60-70%. Σιγά μην το έκανε αυτό Σαρακάκης!
Το γιατί ενδεχομένως αποκρύπτει η αντιπροσωπεία κάποιες βλάβες που έχουν αναγνωριστεί από τη RENAULT, αυτό έχει 2 παρονομαστές: ΚΕΡΔΟΣ και ΜΙΚΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ (ήμαρτον, 2 μόνο χρόνια όταν η Ford και η Fiat δίνει 5, Opel και Toyota δίνουν 6 και ο Σαρακάκης 7; Σα να λέμε, που πας ρε Καραμήτρο;)!
Όταν λέω στο παλικάρι να το πουλήσει, ξέρω τι λέω. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το πιο 'καμμένο' στην ιστορία της RENAULT! Τα 1.4 και 1.6 που έχουν παρουσιάσει τα περισσότερα προβλήματα παράγονται στο ίδιο εργοστάσιο. Για ρώτα και κανέναν ιδιοκτήτη με δίλιτρο MEGANE να δεις τι θα σου πει για προβλήματα: ΟΥΔΕΝ! Και δε μιλάω για μοτέρ και ηλεκτρονικά που σίγουρα διαφοροποιούνται. Μιλάω για πλαίσιο που είναι ίδιο. Πώς γίνεται τα δίλιτρα να μην κάνουν ΚΙΧ και τα άλλα να βγάζουν τα απίστευτα; (Πώς γίνεται π.χ. στα CC, στα 1.6 να μπάζουν νερά και στα δίλιτρα να μην μπαίνει σταγόνα;) Βασικά είναι δύο οι λόγοι: ο ένας είναι ότι από τη γραμμή ποιοτικού ελέγχου περνάνε αυτοκίνητα που την περασμένη δεκαετία απλά δε θα περνούσαν. Ο άλλος είναι τα φτηνής ποιότητας ανταλλακτικά και εξαρτήματα, ειδικά σε ότι έχει να κάνει με τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά.
Τέλος πάντων, μακάρι του ανθρώπου να μην του βγάλει τίποτε άλλο και καλύτερα να σταματήσω εδώ.
Επειδή είναι 100% σίγουρο ότι το δίκιο σου δε θα το βρεις πλήρωσε τη συμμετοχή στη βλάβη και πούλα το! Και αν είσαι ρενάκιας μείνε μακριά από μεγκάν πρώτης γενιάς από 1.4 ως 1.6 λίτρα.
Ο χρήστης transporter έγραψε:
Εγω ειμαι 1.95 και σε εκεινο το σημειο ο ουρανος εχει κατεβει στο υψος των ματιων μου !!!
Τώρα συνειδητοποίησα το μέγεθος του ατυχήματος!
Κεράκι; Ξέχνα το κεράκι και άναψε μια λαμπάδα στον Αγ. Αντώνιο ίσα με το μπόι σου!!
ατμόσφαιρα ή τούρμπο ?
Αν μιλάγαμε για οποιαδήποτε άλλη εταιρία θα έλεγα ότι δεν υπάρχει περίπτωση αλλά τους μηχανικούς της BMW τους σέβομαι εξίσου με τους μηχανικούς της HONDA. Οπότε, ίσως και να μιλάμε για ατμόσφαιρα, ίσως...
εγώ ξέρω ότι η πλειοψηφία των μεταφράσεων είναι λίγο έως πολύ απαράδεκτη..
Αυτό συμβαίνει είτε διότι η πολυεθνική έχει ενσωματωμένη μηχανική μετάφραση και απλά κάνουν έναν έλεγχο στο τέλος ή γιατί δε θέλουν να πληρώσουν έναν καλό (= ακριβό) μεταφραστή ώστε να βγει καλή δουλειά.
Στην αυτοκινητοβιομηχανία γίνεται συνήθως το δεύτερο.
Σε πολλά ηλεκτρικά προιόντα συναντάται συχνά πυκνά το πρώτο.
Και πιο αξιόπιστο από τις υπόλοιπες μάρκες του group VAG!
Ρε τους κλέφτες, τη ζάντα του Type R πήγαν να αντιγράψουν.
Νομίζουν ότι έτσι θα πηγαίνει πιο γρήγορα;