Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Yaris: Τελικά την αξιοπιστία την πληρώνεις προκαταβολικά!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Yaris: Τελικά την αξιοπιστία την πληρώνεις προκαταβολικά!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 3 / 7
    Περί αυτοκίνησης
    47
    139
    174
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      paparoupas last edited by

      Ο χρήστης Asimov έγραψε:

      Οσο για το swift, νομιζω οτι φτιαχνεται στην Ουγγαρία (χωρίς αυτο να σημαινει κατι απαραίτητα)

      Ναι και εγώ έτσι θυμάμαι!!! Η μεγάλη πλάκα θα ναι όταν φέρουν το Swift 1.6 125 ps (αντε να δούμε πότε- τον Μάιο είναι η τελευταία ημερ. που μου πανε) και τιμή κάπου 15k....Επίσης κάποιοι έμποροι φέρνουνε το 1.5 με 8 αερόσακους κλπ. με 14 κάτι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        everville last edited by

        Η τιμή δεν πρέπει να προκαλεί μεγάλη εντύπωση. Όταν το προηγούμενο Yaris μοσχοπουλήθηκε στην Ελληνική αγορά ε.. τότε το καινούριο που έχει π.χ. 10 αερόσακους (λέω τώρα) ή ένα σωρό άλλες χαζομαρίτσες και γίνεται βαρύτερο κ.λπ κ.λπ. δεν θα αυξηθεί η τιμή του?

        Ήδη το προηγούμενο ήταν ακριβό (για την κατηγορία του πάντα) το καινούριο δεν θα είναι ακριβότερο ?

        Και το Clio είναι πανάκριβο επίσης.

        Πάντως για όποιον επιθυμεί ένα αμάξι πόλης είναι όντως κοροϊδίστικα τόσο πολλά λεφτά. Το Daihatsu sirion που αναφέρθηκε το θεωρώ πιο τίμια πρόταση π.χ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adis4gr last edited by

          Ο χρήστης Everville έγραψε:
          Η τιμή δεν πρέπει να προκαλεί μεγάλη εντύπωση. Όταν το προηγούμενο Yaris μοσχοπουλήθηκε στην Ελληνική αγορά ε.. τότε το καινούριο που έχει π.χ. 10 αερόσακους (λέω τώρα) ή ένα σωρό άλλες χαζομαρίτσες και γίνεται βαρύτερο κ.λπ κ.λπ. δεν θα αυξηθεί η τιμή του?

          Ήδη το προηγούμενο ήταν ακριβό (για την κατηγορία του πάντα) το καινούριο δεν θα είναι ακριβότερο ?

          Και το Clio είναι πανάκριβο επίσης.

          Πάντως για όποιον επιθυμεί ένα αμάξι πόλης είναι όντως κοροϊδίστικα τόσο πολλά λεφτά. Το Daihatsu sirion που αναφέρθηκε το θεωρώ πιο τίμια πρόταση π.χ.

          για οποιον επιθυμει αυτοκινητο πολης παιζουν επικινδυνα καλα οι ιαπωνες πια...με κορυφη το σουιφτ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            treasure last edited by

            Ο χρήστης zardoz έγραψε:
            Το μικρότερο λογικό μοντέλο με air condition (1.0 5D TERRA), κοστίζει με το κλειδί στο
            χέρι: 13.500+300+300=14.100 ευρώ!!!!! Την 'αξιοπιστία' την πληρώνεις προκαταβολικά.

            Καλησπέρα.

            Δες τα αντίστοιχα Opel Corsa 1.4, VW Polo 1.4, Renault Clio 1.4, όλα με υπερπλήρη εξοπλισμό και τιμή 14.500 Ευρώ, και θα καταλάβεις ότι η ΤΟΥΟΤΑ έχει καβαλήσει όχι μόνο το καλάμι αλλά τό'χει καταπιεί κιόλας!

            Anyway..!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              patro last edited by

              καλα τωρα συγκρινουμε τις βουρτσες.

              μα ειναι δυνατον ενα 1400 με 97 αλογα να το κατηγορεις ως κακοστημενο ενω θα προτιμουσες ενα χιλιαρι?τι υποκρισια ειναι αυτη ρε γαμοτο δηλαδη αμα τα στησουμε ,οτι χανει το 1000αρι σε ευθειες θα το κερδιζει σε στροφες??? .
              ελεος ρε παιδια αν το 1000αρι γιαρις ειναι καλυτερο απο 1400αρι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                argyrismm last edited by

                'Ρε συ Μιχάλη, πάμε να πάρουμε 2 yaris 1300 με MMT;'
                'Πόσο κάνουν;'
                '34.000 ευρά.'
                'Δεν παμε να πάρουμε ένα Sebring 2,4 καλύτερα;'

                Άμα σας πω ότι αυτός ο διάλογος είναι αληθινός (τόπος: κυλικείο πολυτεχνικής απθ) θα με πιστέψετε;
                (Ρε φίλε εδώ το πρόβλημα είναι η τιμή, όχι ο διάλογος που κάνατε ενώ κοιτούσατε την ξανθιά αρχιτεκτόνισσα!)

                Μία λίστα με το τι μπορείς να πάρεις αν δεν πάρεις 1,3 ΜΜΤ γαριδάκι:
                μία απλή 147 (λόγω ασφάλειας, απορίπτεται)
                ένα daewoo lacetti 1.6
                με 1000 ευρώ παραπάνω ένω PT cruiser 1.6
                ένα C4 1.6
                terios
                YRV turbo
                stilo 1.6
                fiests 1.6 (-3000!!!!)
                fiseta 2.0 (+2000)
                Sirion (-5000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) (στην ιαπωνία πουλιέται ως toyota)
                fusion (-1000 eouros)
                ένα 1400 focus
                Jazz
                Kia carens
                [b]μια lancia Υ (αναμφίβολα πιο όμορφο αμάξι, θα αρέσει και στην αρχιτεκτόνισσα.....)[/b]
                Lexus LS 430 (πλάκα κάνω, αλλά η τογιότα έχει προοπτικές....)
                Colt turbo (+1000)
                micra 160SR
                Corsa (-4000)
                kai fisika ena swift πληρως εξοπλισμένο (με αυτόματο κιβώτιο) -2.500 εούρος

                και άλλα....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gfon last edited by

                  Ο χρήστης patro έγραψε:
                  καλα τωρα συγκρινουμε τις βουρτσες.

                  μα ειναι δυνατον ενα 1400 με 97 αλογα να το κατηγορεις ως κακοστημενο ενω θα προτιμουσες ενα χιλιαρι?τι υποκρισια ειναι αυτη ρε γαμοτο δηλαδη αμα τα στησουμε ,οτι χανει το 1000αρι σε ευθειες θα το κερδιζει σε στροφες??? .
                  ελεος ρε παιδια αν το 1000αρι γιαρις ειναι καλυτερο απο 1400αρι

                  Ψαχνω να βρω ποιος υποστηριξε κατι τετοιο ...αλλα...δεν το βρισκω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    argyrismm last edited by

                    ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ........ ........ΙΙΠΠΠΠΠ
                    ΓΙΑΤΙ ΡΕ γΜΠΙΠ δεν μου έκανε τα γράμματα χοντρά;

                    (Μη στείλετε απαντήσεις του τύπου read the f... manual, εξεταστική έχω τώρα.)

                    Καμιά βοήθεια;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης patro έγραψε:
                      καλα τωρα συγκρινουμε τις βουρτσες.

                      μα ειναι δυνατον ενα 1400 με 97 αλογα να το κατηγορεις ως κακοστημενο ενω θα προτιμουσες ενα χιλιαρι?τι υποκρισια ειναι αυτη ρε γαμοτο δηλαδη αμα τα στησουμε ,οτι χανει το 1000αρι σε ευθειες θα το κερδιζει σε στροφες??? .
                      ελεος ρε παιδια αν το 1000αρι γιαρις ειναι καλυτερο απο 1400αρι

                      τι ρωτάς και συ τώρα... εδώ αρκετοί στο φόρουμ προτιμούν 115 άλογα έναντι 200 στην ίδια τιμή

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        patro last edited by

                        Ο χρήστης GFON έγραψε:

                        καλα τωρα συγκρινουμε τις βουρτσες.

                        μα ειναι δυνατον ενα 1400 με 97 αλογα να το κατηγορεις ως κακοστημενο ενω θα προτιμουσες ενα χιλιαρι?τι υποκρισια ειναι αυτη ρε γαμοτο δηλαδη αμα τα στησουμε ,οτι χανει το 1000αρι σε ευθειες θα το κερδιζει σε στροφες??? .
                        ελεος ρε παιδια αν το 1000αρι γιαρις ειναι καλυτερο απο 1400αρι

                        Ψαχνω να βρω ποιος υποστηριξε κατι τετοιο ...αλλα...δεν το βρισκω.

                        ο popolaros και ο enginekiller 'ειπαν' οτι το γιαρις ειναι καλυτερο οδηγικα απο το getz. μα ρε παιδια αφου αυτο δεν οδηγήται καν με τα 1000κε.ή αυτος που θα παρει το 1000 θα το παρει λογω ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΩΝ αχχααχαχαχαχαχαχααααα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          Ο χρήστης patro έγραψε:

                          καλα τωρα συγκρινουμε τις βουρτσες.

                          μα ειναι δυνατον ενα 1400 με 97 αλογα να το κατηγορεις ως κακοστημενο ενω θα προτιμουσες ενα χιλιαρι?τι υποκρισια ειναι αυτη ρε γαμοτο δηλαδη αμα τα στησουμε ,οτι χανει το 1000αρι σε ευθειες θα το κερδιζει σε στροφες??? .
                          ελεος ρε παιδια αν το 1000αρι γιαρις ειναι καλυτερο απο 1400αρι

                          Ψαχνω να βρω ποιος υποστηριξε κατι τετοιο ...αλλα...δεν το βρισκω.

                          ο popolaros και ο enginekiller 'ειπαν' οτι το γιαρις ειναι καλυτερο οδηγικα απο το getz. μα ρε παιδια αφου αυτο δεν οδηγήται καν με τα 1000κε.ή αυτος που θα παρει το 1000 θα το παρει λογω ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΩΝ αχχααχαχαχαχαχαχααααα

                          ενταξει??? γελασες????
                          μεγαλο αλανι εισαι....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            enginekiller last edited by

                            Ο χρήστης patro έγραψε:

                            ο popolaros και ο enginekiller 'ειπαν' οτι το γιαρις ειναι καλυτερο οδηγικα απο το getz. μα ρε παιδια αφου αυτο δεν οδηγήται καν με τα 1000κε.ή αυτος που θα παρει το 1000 θα το παρει λογω ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΩΝ αχχααχαχαχαχαχαχααααα

                            Μολις σταματησεις να γελας να μας εξηγησεις και τι εννοεις... Εγω ειπα οτι σε στησιμο θεωρω καλυτερο το yaris απο το κουβ... ε το getz... Δεν συγκρινα ουτε 1000αρια ουτε 1300αρια ουτε τιποτα αλλο... Πιθανον να εννοεις οτι στα 1000 κυβικα μη ζητας και πολλα δυναμικα χαρακτηριστικα οπως λες αλλα αλλα πραγματα(αξιοπιστια κτλ) εγω μιλησα παντως μονο για το στησιμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sado last edited by

                              Συγνώμη αλλά τι στήσιμο μπορει να έχει ένα 1000αρακι και πόσο μάλλον το γιαράκι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                popol-ros last edited by

                                Ο χρήστης sado έγραψε:
                                Συγνώμη αλλά τι στήσιμο μπορει να έχει ένα 1000αρακι και πόσο μάλλον το γιαράκι

                                ρε μην κολατε με τα κυβικα , το ιδιο στησιμο εχει και το 1,300.......
                                μην τρελενεστε γαμωτο.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  deenoo last edited by

                                  ρε παιδιά γιατι τρελένεστε ετσι με το YARIS... H τιμή του ειναι θα ηταν καλύτερη αν στοιχιζε κανα 1000αρικο λιγοτερο αλλα και παλι ειναι αμαξαρα!!! Δεν ξερω πολλα 1000αρια που να αντέχουν 300.000ΚΜ απροβληματιστα. Παντως πολλυ καλυτερο το 1300 εχει και φοβερη στιβαροτητα σαν να οδηγας μεγαλυτερο αμαξι ειναι. Οσο αναφορα στη συγκριση με SWIFT επειδή τα έχω οδηγήσει και τα 2 ψυφίζω YARIS αν και το SWIFT είναι πολυ ομορφότερο. Οδηγώντας το SWIFT ενιωθα σαν να είχε το πολύ 70 αλογατα.. ξερω ξερω φταει το κιβωτιο..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Αυτό το 'σαν να οδηγείς μεγαλύτερο αμάξι' μ'έχει κουράσει λιγάκι!!
                                    Το 70% των νέων αυτοκινήτων παρουσιάζεται να 'μοιάζει με μεγαλύτερο αμάξι'.
                                    Και ειδικά στο Υaris έχω κάποιες επιφυλάξεις, κρίνοντας απ' το 1ης γενιάς. Η δε ποιότητα των πλαστικών (του νέου) δεν μου πολυάρεσε, ενώ έχω και την άσχημη εμπειρία από το δικό μου(το παλιό) που τρίζει τρελά
                                    Κατά τ'άλλα είμαι σίγουρος ότι θα'ναι καλό αμάξι, αξιόπιστο, ασφαλές, πρακτικό κλπ. Αλλά σ'αυτά τα λεφτά... Jazz δαγκωτο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tsilis last edited by

                                      Πάντως,όπως διαμορφώνονται τιμολογιακώς τα πράγματα θα συμφωνήσω με το Sado...

                                      Swift στα κλασσικά μικρά,και

                                      Grande Punto στα 'μικρομέγαλα',μού φαίνονται ως μονόδρομοι,με πιθανή εξαίρεση το Colt για κάποιους ειδικούς λόγους...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sado last edited by

                                        Ο χρήστης deenoo έγραψε:
                                        ... και φοβερη στιβαροτητα σαν να οδηγας μεγαλυτερο αμαξι ειναι...

                                        μόνο που με τα ίδια λεφτα αγοραζεις το κορολα και δεν μενεις μόνο με την αίσθηση του μεγαλύτερου αυτοκινήτου...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          patro last edited by

                                          enginekiller και popolare.

                                          εδω μιλαμε για το 1000 γιαρις και η συγκριση εγινε με το 1400 γκετζ.ας δεχτουμε οτι το γιαρις ειναι πολυ καλοστημενο.θελω να πω οτι αυτο δεν ειναι επιχειρημα οταν μιλαμε για 1000κε(0-100.15,2).

                                          εγω λοιπον απλα συνδεσα τα επιχειρηματα σας στο θεμα μας

                                          {{{{{{{enginekiller:
                                          Εγω ειπα οτι σε στησιμο θεωρω καλυτερο το yaris απο το κουβ... ε το getz... Δεν συγκρινα ουτε 1000αρια ουτε 1300αρια ουτε τιποτα αλλο... Πιθανον να εννοεις οτι στα 1000 κυβικα μη ζητας και πολλα δυναμικα χαρακτηριστικα οπως λες αλλα αλλα πραγματα(αξιοπιστια κτλ) εγω μιλησα παντως μονο για το στησιμο.}}}}}

                                          τωρα τι εννοεις κουβ δε θα κατσω να ασχοληθω,οι πωλησεις του και οι 4τροχοι σε διαψευδουν

                                          {{{{{popolarος:
                                          ρε μην κολατε με τα κυβικα , το ιδιο στησιμο εχει και το 1,300.......
                                          μην τρελενεστε γαμωτο.....}}}}}}εδω μιλαμε για το 1000

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            To καλό με αυτό το ψώνισμα των μεγάλων εταιρειών είναι ότι τώρα οι Κορεάτες έχουν περιθώριο να ανεβάσουν λίγο τις τιμές τους παρέχοντας καλύτερη ποιότητα. Έτσι ο διάδοχος του KIA Rio δεν ξεκινάει από τις 9.000 αλλά από τις 10.500 (αν θυμάμαι καλά) και είναι πλέον από τα καλά σούπερ-μίνι της αγοράς, σε αντίθεση με πριν που ήταν φθηνιάρικο. Το επόμενο getz θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο.
                                            Με δυο κουβέντες: ο 'αέρας' των 1000-2000 ευρώ που αφήνουν οι μεγάλοι, δίνει αέρα στους μικρότερους να φτιάξουν καλύτερα και πιο επιθυμητά αυτοκίνητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 3 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr