-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Οσο για το swift, νομιζω οτι φτιαχνεται στην Ουγγαρία (χωρίς αυτο να σημαινει κατι απαραίτητα)
Ναι και εγώ έτσι θυμάμαι!!! Η μεγάλη πλάκα θα ναι όταν φέρουν το Swift 1.6 125 ps (αντε να δούμε πότε- τον Μάιο είναι η τελευταία ημερ. που μου πανε) και τιμή κάπου 15k....Επίσης κάποιοι έμποροι φέρνουνε το 1.5 με 8 αερόσακους κλπ. με 14 κάτι
-
Η τιμή δεν πρέπει να προκαλεί μεγάλη εντύπωση. Όταν το προηγούμενο Yaris μοσχοπουλήθηκε στην Ελληνική αγορά ε.. τότε το καινούριο που έχει π.χ. 10 αερόσακους (λέω τώρα) ή ένα σωρό άλλες χαζομαρίτσες και γίνεται βαρύτερο κ.λπ κ.λπ. δεν θα αυξηθεί η τιμή του?
Ήδη το προηγούμενο ήταν ακριβό (για την κατηγορία του πάντα) το καινούριο δεν θα είναι ακριβότερο ?
Και το Clio είναι πανάκριβο επίσης.
Πάντως για όποιον επιθυμεί ένα αμάξι πόλης είναι όντως κοροϊδίστικα τόσο πολλά λεφτά. Το Daihatsu sirion που αναφέρθηκε το θεωρώ πιο τίμια πρόταση π.χ.
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Η τιμή δεν πρέπει να προκαλεί μεγάλη εντύπωση. Όταν το προηγούμενο Yaris μοσχοπουλήθηκε στην Ελληνική αγορά ε.. τότε το καινούριο που έχει π.χ. 10 αερόσακους (λέω τώρα) ή ένα σωρό άλλες χαζομαρίτσες και γίνεται βαρύτερο κ.λπ κ.λπ. δεν θα αυξηθεί η τιμή του?Ήδη το προηγούμενο ήταν ακριβό (για την κατηγορία του πάντα) το καινούριο δεν θα είναι ακριβότερο ?
Και το Clio είναι πανάκριβο επίσης.
Πάντως για όποιον επιθυμεί ένα αμάξι πόλης είναι όντως κοροϊδίστικα τόσο πολλά λεφτά. Το Daihatsu sirion που αναφέρθηκε το θεωρώ πιο τίμια πρόταση π.χ.
για οποιον επιθυμει αυτοκινητο πολης παιζουν επικινδυνα καλα οι ιαπωνες πια...με κορυφη το σουιφτ...
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Το μικρότερο λογικό μοντέλο με air condition (1.0 5D TERRA), κοστίζει με το κλειδί στο
χέρι: 13.500+300+300=14.100 ευρώ!!!!! Την 'αξιοπιστία' την πληρώνεις προκαταβολικά.Καλησπέρα.
Δες τα αντίστοιχα Opel Corsa 1.4, VW Polo 1.4, Renault Clio 1.4, όλα με υπερπλήρη εξοπλισμό και τιμή 14.500 Ευρώ, και θα καταλάβεις ότι η ΤΟΥΟΤΑ έχει καβαλήσει όχι μόνο το καλάμι αλλά τό'χει καταπιεί κιόλας!
Anyway..!
-
καλα τωρα συγκρινουμε τις βουρτσες.
μα ειναι δυνατον ενα 1400 με 97 αλογα να το κατηγορεις ως κακοστημενο ενω θα προτιμουσες ενα χιλιαρι?τι υποκρισια ειναι αυτη ρε γαμοτο δηλαδη αμα τα στησουμε ,οτι χανει το 1000αρι σε ευθειες θα το κερδιζει σε στροφες??? .
ελεος ρε παιδια αν το 1000αρι γιαρις ειναι καλυτερο απο 1400αρι -
'Ρε συ Μιχάλη, πάμε να πάρουμε 2 yaris 1300 με MMT;'
'Πόσο κάνουν;'
'34.000 ευρά.'
'Δεν παμε να πάρουμε ένα Sebring 2,4 καλύτερα;'Άμα σας πω ότι αυτός ο διάλογος είναι αληθινός (τόπος: κυλικείο πολυτεχνικής απθ) θα με πιστέψετε;
(Ρε φίλε εδώ το πρόβλημα είναι η τιμή, όχι ο διάλογος που κάνατε ενώ κοιτούσατε την ξανθιά αρχιτεκτόνισσα!)Μία λίστα με το τι μπορείς να πάρεις αν δεν πάρεις 1,3 ΜΜΤ γαριδάκι:
μία απλή 147 (λόγω ασφάλειας, απορίπτεται)
ένα daewoo lacetti 1.6
με 1000 ευρώ παραπάνω ένω PT cruiser 1.6
ένα C4 1.6
terios
YRV turbo
stilo 1.6
fiests 1.6 (-3000!!!!)
fiseta 2.0 (+2000)
Sirion (-5000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) (στην ιαπωνία πουλιέται ως toyota)
fusion (-1000 eouros)
ένα 1400 focus
Jazz
Kia carens
[b]μια lancia Υ (αναμφίβολα πιο όμορφο αμάξι, θα αρέσει και στην αρχιτεκτόνισσα.....)[/b]
Lexus LS 430 (πλάκα κάνω, αλλά η τογιότα έχει προοπτικές....)
Colt turbo (+1000)
micra 160SR
Corsa (-4000)
kai fisika ena swift πληρως εξοπλισμένο (με αυτόματο κιβώτιο) -2.500 εούροςκαι άλλα....
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
καλα τωρα συγκρινουμε τις βουρτσες.μα ειναι δυνατον ενα 1400 με 97 αλογα να το κατηγορεις ως κακοστημενο ενω θα προτιμουσες ενα χιλιαρι?τι υποκρισια ειναι αυτη ρε γαμοτο δηλαδη αμα τα στησουμε ,οτι χανει το 1000αρι σε ευθειες θα το κερδιζει σε στροφες??? .
ελεος ρε παιδια αν το 1000αρι γιαρις ειναι καλυτερο απο 1400αριΨαχνω να βρω ποιος υποστηριξε κατι τετοιο ...αλλα...δεν το βρισκω.
-
ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ........ ........ΙΙΠΠΠΠΠ
ΓΙΑΤΙ ΡΕ γΜΠΙΠ δεν μου έκανε τα γράμματα χοντρά;(Μη στείλετε απαντήσεις του τύπου read the f... manual, εξεταστική έχω τώρα.)
Καμιά βοήθεια;
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
καλα τωρα συγκρινουμε τις βουρτσες.μα ειναι δυνατον ενα 1400 με 97 αλογα να το κατηγορεις ως κακοστημενο ενω θα προτιμουσες ενα χιλιαρι?τι υποκρισια ειναι αυτη ρε γαμοτο δηλαδη αμα τα στησουμε ,οτι χανει το 1000αρι σε ευθειες θα το κερδιζει σε στροφες??? .
ελεος ρε παιδια αν το 1000αρι γιαρις ειναι καλυτερο απο 1400αριτι ρωτάς και συ τώρα... εδώ αρκετοί στο φόρουμ προτιμούν 115 άλογα έναντι 200 στην ίδια τιμή
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
καλα τωρα συγκρινουμε τις βουρτσες.
μα ειναι δυνατον ενα 1400 με 97 αλογα να το κατηγορεις ως κακοστημενο ενω θα προτιμουσες ενα χιλιαρι?τι υποκρισια ειναι αυτη ρε γαμοτο δηλαδη αμα τα στησουμε ,οτι χανει το 1000αρι σε ευθειες θα το κερδιζει σε στροφες??? .
ελεος ρε παιδια αν το 1000αρι γιαρις ειναι καλυτερο απο 1400αριΨαχνω να βρω ποιος υποστηριξε κατι τετοιο ...αλλα...δεν το βρισκω.
ο popolaros και ο enginekiller 'ειπαν' οτι το γιαρις ειναι καλυτερο οδηγικα απο το getz. μα ρε παιδια αφου αυτο δεν οδηγήται καν με τα 1000κε.ή αυτος που θα παρει το 1000 θα το παρει λογω ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΩΝ αχχααχαχαχαχαχαχααααα
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
καλα τωρα συγκρινουμε τις βουρτσες.
μα ειναι δυνατον ενα 1400 με 97 αλογα να το κατηγορεις ως κακοστημενο ενω θα προτιμουσες ενα χιλιαρι?τι υποκρισια ειναι αυτη ρε γαμοτο δηλαδη αμα τα στησουμε ,οτι χανει το 1000αρι σε ευθειες θα το κερδιζει σε στροφες??? .
ελεος ρε παιδια αν το 1000αρι γιαρις ειναι καλυτερο απο 1400αριΨαχνω να βρω ποιος υποστηριξε κατι τετοιο ...αλλα...δεν το βρισκω.
ο popolaros και ο enginekiller 'ειπαν' οτι το γιαρις ειναι καλυτερο οδηγικα απο το getz. μα ρε παιδια αφου αυτο δεν οδηγήται καν με τα 1000κε.ή αυτος που θα παρει το 1000 θα το παρει λογω ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΩΝ αχχααχαχαχαχαχαχααααα
ενταξει??? γελασες????
μεγαλο αλανι εισαι.... -
Ο χρήστης patro έγραψε:
ο popolaros και ο enginekiller 'ειπαν' οτι το γιαρις ειναι καλυτερο οδηγικα απο το getz. μα ρε παιδια αφου αυτο δεν οδηγήται καν με τα 1000κε.ή αυτος που θα παρει το 1000 θα το παρει λογω ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΩΝ αχχααχαχαχαχαχαχααααα
Μολις σταματησεις να γελας να μας εξηγησεις και τι εννοεις... Εγω ειπα οτι σε στησιμο θεωρω καλυτερο το yaris απο το κουβ... ε το getz... Δεν συγκρινα ουτε 1000αρια ουτε 1300αρια ουτε τιποτα αλλο... Πιθανον να εννοεις οτι στα 1000 κυβικα μη ζητας και πολλα δυναμικα χαρακτηριστικα οπως λες αλλα αλλα πραγματα(αξιοπιστια κτλ) εγω μιλησα παντως μονο για το στησιμο.
-
Συγνώμη αλλά τι στήσιμο μπορει να έχει ένα 1000αρακι και πόσο μάλλον το γιαράκι
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Συγνώμη αλλά τι στήσιμο μπορει να έχει ένα 1000αρακι και πόσο μάλλον το γιαράκιρε μην κολατε με τα κυβικα , το ιδιο στησιμο εχει και το 1,300.......
μην τρελενεστε γαμωτο..... -
ρε παιδιά γιατι τρελένεστε ετσι με το YARIS... H τιμή του ειναι θα ηταν καλύτερη αν στοιχιζε κανα 1000αρικο λιγοτερο αλλα και παλι ειναι αμαξαρα!!! Δεν ξερω πολλα 1000αρια που να αντέχουν 300.000ΚΜ απροβληματιστα. Παντως πολλυ καλυτερο το 1300 εχει και φοβερη στιβαροτητα σαν να οδηγας μεγαλυτερο αμαξι ειναι. Οσο αναφορα στη συγκριση με SWIFT επειδή τα έχω οδηγήσει και τα 2 ψυφίζω YARIS αν και το SWIFT είναι πολυ ομορφότερο. Οδηγώντας το SWIFT ενιωθα σαν να είχε το πολύ 70 αλογατα.. ξερω ξερω φταει το κιβωτιο..
-
Αυτό το 'σαν να οδηγείς μεγαλύτερο αμάξι' μ'έχει κουράσει λιγάκι!!
Το 70% των νέων αυτοκινήτων παρουσιάζεται να 'μοιάζει με μεγαλύτερο αμάξι'.
Και ειδικά στο Υaris έχω κάποιες επιφυλάξεις, κρίνοντας απ' το 1ης γενιάς. Η δε ποιότητα των πλαστικών (του νέου) δεν μου πολυάρεσε, ενώ έχω και την άσχημη εμπειρία από το δικό μου(το παλιό) που τρίζει τρελά
Κατά τ'άλλα είμαι σίγουρος ότι θα'ναι καλό αμάξι, αξιόπιστο, ασφαλές, πρακτικό κλπ. Αλλά σ'αυτά τα λεφτά... Jazz δαγκωτο! -
Πάντως,όπως διαμορφώνονται τιμολογιακώς τα πράγματα θα συμφωνήσω με το Sado...
Swift στα κλασσικά μικρά,και
Grande Punto στα 'μικρομέγαλα',μού φαίνονται ως μονόδρομοι,με πιθανή εξαίρεση το Colt για κάποιους ειδικούς λόγους...
-
Ο χρήστης deenoo έγραψε:
... και φοβερη στιβαροτητα σαν να οδηγας μεγαλυτερο αμαξι ειναι...μόνο που με τα ίδια λεφτα αγοραζεις το κορολα και δεν μενεις μόνο με την αίσθηση του μεγαλύτερου αυτοκινήτου...
-
enginekiller και popolare.
εδω μιλαμε για το 1000 γιαρις και η συγκριση εγινε με το 1400 γκετζ.ας δεχτουμε οτι το γιαρις ειναι πολυ καλοστημενο.θελω να πω οτι αυτο δεν ειναι επιχειρημα οταν μιλαμε για 1000κε(0-100.15,2).
εγω λοιπον απλα συνδεσα τα επιχειρηματα σας στο θεμα μας
{{{{{{{enginekiller:
Εγω ειπα οτι σε στησιμο θεωρω καλυτερο το yaris απο το κουβ... ε το getz... Δεν συγκρινα ουτε 1000αρια ουτε 1300αρια ουτε τιποτα αλλο... Πιθανον να εννοεις οτι στα 1000 κυβικα μη ζητας και πολλα δυναμικα χαρακτηριστικα οπως λες αλλα αλλα πραγματα(αξιοπιστια κτλ) εγω μιλησα παντως μονο για το στησιμο.}}}}}τωρα τι εννοεις κουβ δε θα κατσω να ασχοληθω,οι πωλησεις του και οι 4τροχοι σε διαψευδουν
{{{{{popolarος:
ρε μην κολατε με τα κυβικα , το ιδιο στησιμο εχει και το 1,300.......
μην τρελενεστε γαμωτο.....}}}}}}εδω μιλαμε για το 1000 -
To καλό με αυτό το ψώνισμα των μεγάλων εταιρειών είναι ότι τώρα οι Κορεάτες έχουν περιθώριο να ανεβάσουν λίγο τις τιμές τους παρέχοντας καλύτερη ποιότητα. Έτσι ο διάδοχος του KIA Rio δεν ξεκινάει από τις 9.000 αλλά από τις 10.500 (αν θυμάμαι καλά) και είναι πλέον από τα καλά σούπερ-μίνι της αγοράς, σε αντίθεση με πριν που ήταν φθηνιάρικο. Το επόμενο getz θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο.
Με δυο κουβέντες: ο 'αέρας' των 1000-2000 ευρώ που αφήνουν οι μεγάλοι, δίνει αέρα στους μικρότερους να φτιάξουν καλύτερα και πιο επιθυμητά αυτοκίνητα.
Yaris: Τελικά την αξιοπιστία την πληρώνεις προκαταβολικά!