-
911, τουλάχιστον εικοσαετίας, θα έλεγα...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
911, τουλάχιστον εικοσαετίας, θα έλεγα...Νεκρόφιλε...!!
Να σε βάλουμε να κάνεις παρέα με τον Krusenstern (άλλος νεκρόφιλος).
-
Eρώτηξις... Όσοι λένε για τα ατέλειωτα παντιλίκια με 911 έχουν δοκιμάσει ποτέ ή έχουν δει ποτέ 911 να στρίβει με το πλάι (ηθελημένα) και να βγαίνει από τη στροφή νορμάλ;
Εγώ μόνο μια φορά έχω δει - και μάλιστα όχι μπροστά μου - εκείνη την κίτρινη Gemballa που έτρεχε στο Ring προ αμνημονεύτων χρόνων κι είχε κάνει και ρεκόρ τότε νομίζω. Οπότε δε μιλάμε και για νορμάλ οδηγό... -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
911, τουλάχιστον εικοσαετίας, θα έλεγα...
Νεκρόφιλε...!!
Να σε βάλουμε να κάνεις παρέα με τον Krusenstern (άλλος νεκρόφιλος).
Και βέβαια, στο μυαλό μου μέσα ο φίλος!
Μια 911 εικοσαετίας και για μένα, για ιστορικούς λόγους + μικρό βάρος + μικρύ ισχύ, αλλιώς Cayman.Δε νομίζω ότι κάποιος σαν εμένα θα μπορούσε να πάει αξιοπρεπώς μια 911, λογικά με την Cayman θα είναι πιο εύκολο.
*EDIT: μιας και φτάσαμε στο 2005 χωρίς να το πάρουμε χαμπάρι, και μιας και '20ετίας' σημαίνει 1985, κάντε το 911 30ετίας για μένα! *
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
911, τουλάχιστον εικοσαετίας, θα έλεγα...
Νεκρόφιλε...!!
Να σε βάλουμε να κάνεις παρέα με τον Krusenstern (άλλος νεκρόφιλος).
Και βέβαια, στο μυαλό μου μέσα ο φίλος!
Μια 911 εικοσαετίας και για μένα, για ιστορικούς λόγους + μικρό βάρος + μικρύ ισχύ, αλλιώς Cayman.Δε νομίζω ότι κάποιος σαν εμένα θα μπορούσε να πάει αξιοπρεπώς μια 911, λογικά με την Cayman θα είναι πιο εύκολο.
Ωραία, εσύ νομίζεις πως θα πας αξιοπρεπώς μια 911 20ετίας και δεν θα πας αξιοπρεπώς σύγχρονη 911;;;; Νομίζεις πως η δύναμη είναι το πρόβλημα;
-
Είπα: 911 20ετίας (30ετίας δηλαδή ) για ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ κυρίως λόγους! ΚΑΜΙΑ 911 δεν θα μπορέσω να την πάω εύκολα, γι'αυτό και αν μιλάμε για το παρόν ---> Cayman!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Eρώτηξις... Όσοι λένε για τα ατέλειωτα παντιλίκια με 911 έχουν δοκιμάσει ποτέ ή έχουν δει ποτέ 911 να στρίβει με το πλάι (ηθελημένα) και να βγαίνει από τη στροφή νορμάλ;
Εγώ μόνο μια φορά έχω δει - και μάλιστα όχι μπροστά μου - εκείνη την κίτρινη Gemballa που έτρεχε στο Ring προ αμνημονεύτων χρόνων κι είχε κάνει και ρεκόρ τότε νομίζω. Οπότε δε μιλάμε και για νορμάλ οδηγό...Ναί, σε βίντεο απο Best Motoring. Οδηγός ο Keiichi Tsuchiya.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Eρώτηξις... Όσοι λένε για τα ατέλειωτα παντιλίκια με 911 έχουν δοκιμάσει ποτέ ή έχουν δει ποτέ 911 να στρίβει με το πλάι (ηθελημένα) και να βγαίνει από τη στροφή νορμάλ;
Εγώ μόνο μια φορά έχω δει - και μάλιστα όχι μπροστά μου - εκείνη την κίτρινη Gemballa που έτρεχε στο Ring προ αμνημονεύτων χρόνων κι είχε κάνει και ρεκόρ τότε νομίζω. Οπότε δε μιλάμε και για νορμάλ οδηγό...Ναί, σε βίντεο απο Best Motoring. Οδηγός ο Keiichi Tsuchiya.
Αυτό ακριβώς εννοώ. Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ναί, σε βίντεο απο Best Motoring. Οδηγός ο Keiichi Tsuchiya.Είπε όχι νορμάλ οδηγό, οπότε ο Tsuchiya βγαίνει εκτός συζήτησης
-
Όχι γιατί ο κόσμος νομίζει πως πίσω κίνηση και άλογα = 'ατέλειωτα παντιλίκια'
Για ρωτήστε τον theo111r και τον lotusnick για τα ατέλειωτα παντιλίκια της Lotus να σας πουν πόση ώρα κρατάνε. Για ρωτήστε όποιον έχει 911 αν έχει καταφέρει ποτέ να βγάλει σοβαρό ντριφτ με το αμάξι (δε μιλάω για σβουρίδια).
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Όχι γιατί ο κόσμος νομίζει πως πίσω κίνηση και άλογα = 'ατέλειωτα παντιλίκια'Για ρωτήστε τον theo111r και τον lotusnick για τα ατέλειωτα παντιλίκια της Lotus να σας πουν πόση ώρα κρατάνε. Για ρωτήστε όποιον έχει 911 αν έχει καταφέρει ποτέ να βγάλει σοβαρό ντριφτ με το αμάξι (δε μιλάω για σβουρίδια).
Swstos.
Ta amaxia auta exoun toso grip se kali asfalto pou to drift einai poly dyskolo. Prepei na prospathiseis na ksekoliseis tin oura me poly left foot braking kai thes fysika ropi kai aloga(pou oi Lotus den polyexoun)
Twra se asfalto Elladas to drift erxete alla se poly xamila xiliometra.
Bebaia o elegxos einai pio dyskolos apo ena FR amaxi me megalo metaksonio...san M3
Exo parei to perifimo roundabout tou Carefour (salonika) me forouma 3 synexomenous gyrous teleiou drift.
Stin Agglia to drift den tha kratouse oute to 1/4 tou roundabout se stegni asflato kai tha eprepe na ginei me ta dipla xiliometra. -
Ευχαριστώ Νίκο που τα είπες κι εσύ, γιατί εγώ δεν έχω Lotus oύτε Porsche και για πολλούς εδώ μέσα δεν δικαιούμαι να σχολιάζω. Επίσης μια Porsche θεωρώ πως ούτε ένα γύρο δε θα έβγαζε στην πλατεία που λες στη Θεσσαλονίκη, επειδή οι μάζες της είναι πολύ χειρότερα κατανεμειμένες από του δικού σου (το οποίο ως κεντρομήχανο, ήδη δεν είναι ιδανικό drift-car).
Aυτό που έχει καταφέρει μετά από τόσα χρόνια η Porsche είναι να προσδώσει απίστευτα πολύ μηχανικό grip στο αυτοκίνητο ούτως ώστε να 'δείχνει' και να μπαίνει στις στροφές πολύ καλύτερα από παλιά, ενώ όπως πάντα στηρίζεται στο απόλυτο πλεονέκτημα που της δίνει η πισωμήχανη διάταξη για επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών με τον κώλο κολλημένο στην άσφαλτο. -
Για αυτό στο παραπάνω ερώτημα, η δικιά μου απάντηση είναι Μ3 .
-
Μεταξύ 911 απλής και Cayman ασυζητητί τη δεύτερη!
Εκτός και αν αρχίσουμε να συζητούμε για κάτι κούκλες 30ετίας,οπότε αλλάζει το πράγμα..
-
Cayman αλλά μόνο Clubsport, δηλ. + μπλοκέ, μείον εξοπλισμός και βάρος. Από το 2006 λέγεται.
Μια τέτοια Cayman, με βάρος γύρω στα 1200-1250 κιλά, εκπροσωπεί για μένα το τέλειο κεντρομήχανο. Έχεις κι τον αξιοσέβαστο επίπεδο 6κύλινδρο, συγκερασμό των καλύτερων στοιχείων των κινητήρων των 911 και Boxster.
Η Cayman -φημολογείται, έχει κανείς χρόνους υπόψη του;- είναι πιο γρήγορη από την Carrera.
Αρχιτεκτονικά δε, απλώς ιδεατή.Αφήστε τον γραφικό Clarkson να λέει ότι θέλει...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Αφήστε τον γραφικό Clarkson να λέει ότι θέλει...
Τι είπε πάλι;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Αφήστε τον γραφικό Clarkson να λέει ότι θέλει...
Τι είπε πάλι;
Ότι είναι χειρότερη και αργότερη από την 911 και καλύτερη από την Boxster.
Ότι ουσιαστικά πρόκειται για μια Boxster Coupe.Υπεραπλούστευη και ισοπέδωση.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Cayman αλλά μόνο Clubsport, δηλ. + μπλοκέ, μείον εξοπλισμός και βάρος. Από το 2006 λέγεται.Μια τέτοια Cayman, με βάρος γύρω στα 1200-1250 κιλά, εκπροσωπεί για μένα το τέλειο κεντρομήχανο. Έχεις κι τον αξιοσέβαστο επίπεδο 6κύλινδρο, συγκερασμό των καλύτερων στοιχείων των κινητήρων των 911 και Boxster.
Η Cayman -φημολογείται, έχει κανείς χρόνους υπόψη του;- είναι πιο γρήγορη από την Carrera.
Αρχιτεκτονικά δε, απλώς ιδεατή.Αφήστε τον γραφικό Clarkson να λέει ότι θέλει...
+1
Αλλά εγώ τον Clarkson 'τον τιμώ'...
Είναι και τα πίσω γόνατα... -
ωρες ωρες αυτο τον ανθρωπο δεν τον καταλαβενω....
οπως φυσικα δεν καταλαβα γιατι τα εχωσε τοσο ασχημα στην cayman.....
η πορσε εχει αποδεδειγμενα κατασκευασει απιστευτα αυτοκινητα και δεν μπορω να καταλαβω γιατι το τελευταιο της μοντελο να αποτελει εξαιρεση????αφου και οι ιδιοι δηλωσαν : δεν πιστευουμε οτι βγαλαμε ενα τοσο καλο αυτοκινητο.......
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Ευχαριστώ Νίκο που τα είπες κι εσύ, γιατί εγώ δεν έχω Lotus oύτε Porsche και για πολλούς εδώ μέσα δεν δικαιούμαι να σχολιάζω. Επίσης μια Porsche θεωρώ πως ούτε ένα γύρο δε θα έβγαζε στην πλατεία που λες στη Θεσσαλονίκη, επειδή οι μάζες της είναι πολύ χειρότερα κατανεμειμένες από του δικού σου (το οποίο ως κεντρομήχανο, ήδη δεν είναι ιδανικό drift-car).
Aυτό που έχει καταφέρει μετά από τόσα χρόνια η Porsche είναι να προσδώσει απίστευτα πολύ μηχανικό grip στο αυτοκίνητο ούτως ώστε να 'δείχνει' και να μπαίνει στις στροφές πολύ καλύτερα από παλιά, ενώ όπως πάντα στηρίζεται στο απόλυτο πλεονέκτημα που της δίνει η πισωμήχανη διάταξη για επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών με τον κώλο κολλημένο στην άσφαλτο.Apsogos
Porsche Carrera ή Cayman?