-
Το θέμα προήλθε από διάσπαση του ALFA ROMEO . Να θυμίσω ότι το πρώτο 'επεισόδιο' του Ferrari VS Porsche κλειδώθηκε γιατί είχε ξεφύγει εντελώς. Προσωπικές προσβολές δεν πρόκειται να γίνουν ανεκτές. Κανονίστε.
[moderator]
-
Οι μοναδικοί χρόνοι που έχω για GT3 RS & 360CS είναι από το Ring και την πίστα του Top Gear.
Στην πίστα του Top Gear γράψανε τον ίδιο ακριβώς χρόνο ενώ στο Ring η Ferrari δεν ήταν καν κοντά στην Porsche (7.56 από δημοσιογράφο του sport auto η ferrari ενώ η Porsche έκανε 7.47 από δημοσιογράφο του ίδιου περιοδικού έναν μήνα μετά). Δεν νομίζω ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να στηθεί ειδικά για το Ring μιας και είναι μία πίστα σαν κανονικός δρόμος.. Δεν μιλάμε για 1-2 χιλιόμετρα αλλά για 20..
-
Βέβαια, υπάρχει και η άποψη ότι η Ferrari δεν θέλει να γράψει χρόνο στο Ring. Ποτέ δεν την ενδιέφεραν οι απόλυτοι χρόνοι.
Προσωπικά, κάτι τέτοιο δεν το πιστεύω από την στιγμή που έβγαλε την Challenge Stradale.. Ούτε φυσική εξέλιξη της 360 είναι ούτε καινούργιο μοντέλο. Απλά είναι η αγωνιστική έκδοση της 360. Αντίστοιχα τώρα βγάζει την FXX.. Ποιο το νόημα παραγωγής αυτών των μοντέλων αφού δεν την ενδιαφέρουν οι χρόνοι?
-
Έλα, μην το γαμάς το θέμα.. Ας προσπαθήσουμε όλοι (και εγώ) να μην μετατρέψουμε και αυτό το θέμα σε ένα Italia vs the world..
-
στο Ring η Ferrari δεν ήταν καν κοντά στην Porsche (7.56 από δημοσιογράφο του sport auto η ferrari ενώ η Porsche έκανε 7.47 από δημοσιογράφο του ίδιου περιοδικού έναν μήνα μετά).
Πολύ αξιόπιστη σύγκριση. Άλλος οδηγός, άλλες συνθήκες. Εκτός τόπου και χρόνου ένα πράγμα.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
στο Ring η Ferrari δεν ήταν καν κοντά στην Porsche (7.56 από δημοσιογράφο του sport auto η ferrari ενώ η Porsche έκανε 7.47 από δημοσιογράφο του ίδιου περιοδικού έναν μήνα μετά).
Πολύ αξιόπιστη σύγκριση. Άλλος οδηγός, άλλες συνθήκες. Εκτός τόπου και χρόνου ένα πράγμα.
9 δευτερόλεπτα είναι πολλά έχω την εντύπωση. Η πηγή εξάλλου αναφέρει όταν υπάρχουν νερά-πάγος στην πίστα..
Όσο για το αν είναι άλλος ο οδηγός θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου μιας και δεν νομίζω κάθε περιοδικό να έχει 2-3 χεράδες που ξέρουνε το ring τόσο καλά..
Τα παιδιά που είχαν πάει στο Ring και το έχουν ζήσει καλύτερα από μένα θα μπορέσουν να μας πούνε και αυτά την γνώμη τους για την διαφορά..
-
Η διαφορά 9 δευτερολέπτων σε μια τόσο μεγάλη (21 km) και απαιτητική πίστα όπως το Nordschleife δε λέει απολύτως τίποτα. Αν ανάγεις τα 9 δλ. του Ring σε μια συνηθισμένη πίστα π.χ. του 1,5 λεπτού θα δείς ότι από 9 γίνονται γύρω στο 1.5 δευτερόλεπτα. Βάλε ότι η πίστα είναι για χεράδες, βάλε και τον αστάθμητο παράγοντα του διαφορετικού οδηγού που εδώ παίζει πολύ πιο σημαντικό ρόλο σε σχέση π.χ. με μια εύκολη πίστα όπως η Μonza και θα δείς ότι δεν βγαίνει καθαρό συμπέρασμα. Λογικό ή είμαι κολλημένος;
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Λογικό ή είμαι κολλημένος;Απλώς είσαι ανενημέρωτος.
Δηλώνω άσχετος σε σύγκριση με εσένα σε θέματα κλασσικού αυτοκινήτου, αυτοκινητιστικής ιστορίας κλπ. Όμως, σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα (περί δοκιμών στο Nurburgring) είσαι εντελώς εκτός κλίματος.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Λογικό ή είμαι κολλημένος;
Απλώς είσαι ανενημέρωτος.
Δηλώνω άσχετος σε σύγκριση με εσένα σε θέματα κλασσικού αυτοκινήτου, αυτοκινητιστικής ιστορίας κλπ. Όμως, σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα (περί δοκιμών στο Nurburgring) είσαι εντελώς εκτός κλίματος.
Ανενημέρωτος ως προς τί;
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Ανενημέρωτος ως προς τί;ερωτηση-παγιδα!!
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Ανενημέρωτος ως προς τί;Ως προς τα παρακάτω:
Η διαφορά 9 δευτερολέπτων σε μια τόσο μεγάλη (21 km) και απαιτητική πίστα όπως το Nordschleife δε λέει απολύτως τίποτα.
Πρώτο foul. Το Nordschleife είναι η πιο ολοκληρωμένη και απαιτητική πίστα στον κόσμο. Είναι από τα λίγα (αν όχι το μόνο) αξιόπιστα κριτήρια της δυναμικότητας ενός αυτοκινήτου στο να βγάζει χρόνους. Το Nordschleife απαιτεί τέλεια ισορροπία ΚΑΙ στη δύναμη του κινητήρα ΚΑΙ στην ικανότητα του σασί ΚΑΙ στα φρένα ΚΑΙ στο στήσιμο. Ο χρόνος που κάνει ένα αυτοκίνητο εκεί, είναι αντιπροσωπευτικός του δυναμικού του περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη πίστα, γιατί εκεί υπάρχουν οι περισσότεροι συνδυασμοί διαφορετικών ειδών στροφών, έτσι ώστε αν κάποιο αυτοκίνητο ευννοείται στις μεν, να χάνει το πλεονέκτημα στις δε.
Αν ανάγεις τα 9 δλ. του Ring σε μια συνηθισμένη πίστα π.χ. του 1,5 λεπτού θα δείς ότι από 9 γίνονται γύρω στο 1.5 δευτερόλεπτα
Δεν είπε κανείς το αντίθετο. 1.5 δευτερόλεπτο σε μια κανονική πίστα όμως είναι καθαρή ήττα.
Βάλε ότι η πίστα είναι για χεράδες, βάλε και τον αστάθμητο παράγοντα του διαφορετικού οδηγού που εδώ παίζει πολύ πιο σημαντικό ρόλο σε σχέση π.χ. με μια εύκολη πίστα όπως η Μonza και θα δείς ότι δεν βγαίνει καθαρό συμπέρασμα
Οι χρόνοι που δημοσιεύονται στα ξένα περιοδικά από δοκιμαστικούς γύρους στο ring γίνονται από επαγγελματίες οδηγούς αγώνων. Οδηγούς που θα κάνουν τον ίδιο χρόνο με ένα αυτοκίνητο γύρο με το γύρο. Ένας οδηγός αγώνων σε σχέση με έναν άλλο ΔΕΝ έχουν αξιοσημείωτες διαφορές με το ίδιο αυτοκίνητο. Λίγο Best Motoring αν έχεις δει, αυτό γίνεται αμέσως αντιληπτό.
-
Παίδες όλη αυτή η συζήτηση ειναι ολίγον τι moot.
Και εξηγούμαι (Θεώρημα Silencer για την Συμπεριφορά Κολλημένων Οπαδών Άλφα Ρομέο)
- Αν κάποιο όχημα οποιασδήποτε προέλευσης (εξαιρουμένων των ιταλικών) ειναι πιο αργό απο Alfa, Ferrari κ.λ.π. δεν έχουν σημασία
-η πίστα
-ο οδηγός
-οι συνθήκες
Αυτόματα το ιταλικο θεωρείται ανώτερο.
- Αν κάποιο όχημα οποιασδήποτε προέλευσης (εξαιρουμένων των ιταλικών) ειναι πιο γρήγορο απο Alfa, Ferrari κ.λ.π. αυτόματα αποκτούν τρομακτική σημασία τα εξής:
-η πίστα (βολεύει το ιταλικό; αν όχι το 'αλλοδαπό' χάνει πόντους)
-ο οδηγός (έχει ιταλικό αίμα μέσα του; αν οχι ισχύει το παραπάνω)
-οι συνθήκες (κ.ο.κ...)Αυτό το θεώρημα εξετάζεται αυτή τη στιγμή απο διάφορα πανεπιστήμια ανα τον κόσμο και αναμένεται εκτενέστατη δημοσίευση στο Scientific American.
- Αν κάποιο όχημα οποιασδήποτε προέλευσης (εξαιρουμένων των ιταλικών) ειναι πιο αργό απο Alfa, Ferrari κ.λ.π. δεν έχουν σημασία
-
μα καλά, ακόμα να κλειδωθεί;
-
Theos o silencer51
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Αντικειμενικός θα το έλεγα...........Αφού ειμαι VIP μέλος στο club των εγκάθετων...
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Theos o silencer51
Αντικειμενικός θα το έλεγα...........
Eτσι, έτσι lol
off topic mode on
τι έκανες Bruce την Κυριακή στην παραλία????
οff topic mode off
-
Μια χαρα τα λεει ο silencer51. Αντε γιατι με αυτα που εχω διαβασει απο μερικους εδω μεσα θα ξεχασω κι αυτα που ξερω...
Να σου πω ρε συ AlfaRomeo ξερεις τιποτα απο αμαξια ή σου επεσε ενα βιβλιο στα χερια και το παιζεις ''Αλφιστι'' ντροπιαζοντας και τους ιδιους?
Σορρυ αν σε προσβαλω αλλα αμα βγαινεις και το παιζεις 'γνωστης' να υποθεσουμε οτι ξερεις και δυο-τρια πραγματα παραπανω απο τον μεσο αυτοκινητιστη. Δυστηχως ομως με αυτα που διαβαζω απο τα ποστ σου περισσοτερο για ασχετο σε περναω παρα για κολλημενο.Και κατι τελευταιο... Διπλωμα εχεις ή επαιξες Gran Turismo 4 και χαρηκες που εχει Alfa Romeo μεσα?
-
Παίδες, παρακαλώ ηρεμήστε και μην επιτίθεστε ο ένας στον άλλο. Ας μείνουμε στο θέμα.
[moderator]
-
ΙΜΗΟ πάντως, νομίζω: Porsche αν Ελλάδα, Ferrari (αν έχεις τα $$$) στην Ευρώπη.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
ΙΜΗΟ πάντως, νομίζω: Porsche αν Ελλάδα, Ferrari (αν έχεις τα $$$) στην Ευρώπη.Όχι απαραίτητα, Βασίλη. Εδώ μερικοί (ονόματα δε λέμε) έχουν Elise στην Ελλάδα. Ανήκουστο
Σοβαρά πάντως, η Ferrari ίσως λιγότερο εύχρηστη για καθημερινή χρήση, αλλά πόση σημασία παίζει αυτό για τους πραγματικούς υποψήφιους πελάτες;
[Διάσπαση] Ferrari VS Porsche επεισόδιο 2ο...