Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto 2005
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 120
    • 121
    • 31 / 121
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    2403
    32703
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsair last edited by

      Αμα θες 11500 πας στην εκδοση Active.... η κοιτας για κατι αλλο (Swift ισως???)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sakiss last edited by

        Ο χρήστης PetRaN έγραψε:

        α, και καννα forum?

        http://www.clubpunto.gr

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petran last edited by

          Ο χρήστης corsair έγραψε:
          Αμα θες 11500 πας στην εκδοση Active.... η κοιτας για κατι αλλο (Swift ισως???)

          ειναι πιο φτηνο το γιαπωνεζακι?
          το swift μου αρεσει, αλλα λεω να (ξανα)γινω ιταλος.

          Iσχυει αυτος ο εξοπλισμος??

          PUNTO ACTIVE – Συνοπτικός Βασικός Εξοπλισμός
          • Ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι DualdriveΤ Μ
          • Κλιματισμός (Air Condition)
          • ABS + EBD (Ηλεκτρονική Κατανομή Δύναμης Πέδησης)
          • Εμπρός αερόσακοι (οδηγού/συνοδηγού) με σύστημα Smart δύο σταδίων
          • Ηλεκτρικοί εξωτερικοί καθρέπτες
          • Immobilizer - Fiat CODE (ηλεκτρονικό αντικλεπτικό σύστημα)
          • Ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές
          • Ηλεκτρικός μηχανισμός ανοίγματος πίσω πόρτας από το εσωτερικό
          • Προβολείς ‘Follow me home’
          • Πίσω υαλοκαθαριστήρας και θερμαινόμενο τζάμι
          • Πίνακας οργάνων με ταχύμετρο που εμπεριέχει Trip computer,
          στροφόμετρο, δείκτη στάθμης καυσίμου, ολικό και μερικό χιλιομετρητή,
          ψηφιακό ρολόι, δείκτη θερμοκρασίας νερού
          • Σύστημα 'My car' (εξατομίκευμενη λειτουργία οχήματος)
          • Συρόμενα εμπρός καθίσματα με μνήμη ρύθμισης (τρίθυρο)
          • Ρυθμιζόμενο ως προς το ύψος κάθισμα οδηγού
          • Ρυθμιζόμενα καθ' ύψος προσκέφαλα εμπρός και πίσω
          • Ενιαία αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα με 3 ζώνες ασφαλείας και 2 προσκέφαλα
          • Προεγκατάσταση ηχοσυστήματος, 4 ηχεία + 2 tweeters
          • Προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος

          PUNTO DYNAMIC - Συνοπτικός Βασικός Εξοπλισμός
          (επιπλέον του Active)
          • Ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος
          • Ρυθμιζόμενη κολώνα τιμονιού σε 2 άξονες
          • Διαιρούμενο πίσω κάθισμα σε αναλογία 40:60
          • Αερόσακοι τύπου «κουρτίνας»
          • Εμπρός πλευρικοί αερόσακοι
          • Ραδιο - CD και χειριστήρια τιμονιού με 6 πλήκτρα
          • Ηχοσύστημα Hi-Fi 40W, 4 ηχεία + 2 tweeter

          εγω θελω το πρωτο αλλα με διαιρουμενο πισω καθισμα και καθρεφτες στο χρωμα του αμαξωματος.
          γινεται?
          φανταζομαι πως οι εξτρα αεροσακοι κανουνε το μεγαλο κομματι της διαφορας στην τιμη, αλλα δεν τους θελω.
          μπορω?

          η fiat εχει καμια σχεση με την tim?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            Χμμμ, πανε βολτα σε μια Fiat και πιεσε κανα πωλητη αν μπορει να σου δωσει αυτα που ζητας. Λογικα θα γινετε...

            Το Swiftακι ναι... ειναι λιγο ποιο φτηνο και ισως σου ταιριαζει καλυτερα εφοσον θες ενα φτηνο αμαξι πολης. Μικροτερο μεν, με λιγο χειροτερη απτη ποιοτητα but... ειναι μια πολυ καλη λυση, ειδικα εφοσν το θες για δευτερο αμαξι και για κινηση εντος πολης. Δες το και εκεινο και δες τι σε εξυπηρετει καλυτερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montecarlo last edited by

              Ο χρήστης corsair έγραψε:
              Χμμμ, πανε βολτα σε μια Fiat και πιεσε κανα πωλητη αν μπορει να σου δωσει αυτα που ζητας. Λογικα θα γινετε...

              Το Swiftακι ναι... ειναι λιγο ποιο φτηνο και ισως σου ταιριαζει καλυτερα εφοσον θες ενα φτηνο αμαξι πολης. Μικροτερο μεν, με λιγο χειροτερη απτη ποιοτητα but... ειναι μια πολυ καλη λυση, ειδικα εφοσν το θες για δευτερο αμαξι και για κινηση εντος πολης. Δες το και εκεινο και δες τι σε εξυπηρετει καλυτερα.

              Ναι θα γίνεται.

              H Γραμμή παραγωγής στα FIAT επιτρέπει όλους του πιθανούς συνδιασμούς εξοπλισμού, οπότε είναι δυνατό να παραγκήλεις το Αctive με έξτρα το διαιρούμενο κάθισμα με επιπλέον επιβάρυνση 80-100

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                petran last edited by

                μου αρεσει αυτο!

                αμα ξαναγινω φιατακιας τη βαψατε παλιοιταλοι!!!
                ολα τα κουσουρια στη φορα θα τα βγαζω!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsair last edited by

                  Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                  μου αρεσει αυτο!

                  αμα ξαναγινω φιατακιας τη βαψατε παλιοιταλοι!!!
                  ολα τα κουσουρια στη φορα θα τα βγαζω!!!

                  κοιτα.... OMERTA, αλλιως bang bang...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petran last edited by

                    omeletά θα ελεγα
                    οσο για τα bang-bang, ιδου η ροδος, ιδου και το πηδημα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sakiss last edited by

                      G.Punto S2000



                      Video
                      http://www.savefile.com/files/5265103
                      http://www.video1.allmotorlink.com/rall ... e_fiat.wmv

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                        S2000

                        Άσχετο αλλά ...λέτε να κάνει η Χόντα μήνυση στην FIA για τα πνευματικά δικαιώματα της άνωθι συντομογραφίας;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cmarin last edited by

                          Ο χρήστης kyan έγραψε:

                          S2000

                          Άσχετο αλλά ...λέτε να κάνει η Χόντα μήνυση στην FIA για τα πνευματικά δικαιώματα της άνωθι συντομογραφίας;

                          δεν είναι όμως ονομασία μοντέλου, είναι ονομασία αγωνιστικής κατηγορίας, όπως Ν4, Ν3, Α5, Α6, S1600 κλπ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sakiss last edited by

                            http://www.fiat.gr

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              montecarlo last edited by

                              Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                              http://www.fiat.gr

                              Δεν έχουν ακόμα ανεβάσει τον τιμοκατάλογο με τα extra....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                popol-ros last edited by

                                corsair for you....

                                ναι φτασαμε αισιως στην τριτη γενια punto,ναι το grande punto ειναι ομορφο, ναι μοιαζει με την μαζερατι 3200 GT/4200GT (βλακες αμερικανοι),ναι εχει χαρακτηρα, ναι ειναι μεγαλυτερο , ναι ο τζουρτζετο εδωσε αφιλοκερδος το σχεδιασμο στη μαμα φιατ (τυχαιο??).
                                τεσπα , για να μην λεμε πολλες φαμφαρες μιας και ο υπογραφων δεν ενδιαφερετε και πολυ για τα εξωτερικα , ας μπουμε στην ουσια....
                                τα βασικα , θεση οδηγησης : οσο και αν φαινεται παραξενο εχω καιρο να νιωσω ετσι σε μικρο αυτοκινητο..... και τι εννοω με αυτο....η συνολικη διαμορφωση της θεσης οδηγησης (συμφωνα παντα με τα δικα μου μετρα και σταθμα) μου εφερε κατι απο αγωνιστικο , δηλαδη το τιμονι στο σωστο υψος και στη σωστη αποσταση απο τα χερια και τα ποδια αρκετα πιο χαμηλα και μακρια απο το ταμπλο......φυσικα για να εδενε το γλυκο , θελαμε ενα κλικ πιο χαμηλη θεση οδηγησης (ΟΧΙ οτι ειναι ψηλη ,καθε αλλο, απλα για τα δικα μου προσωπικα γουστα), καλυτερο καθισμα, λιγο πιο ανετο με καλυτερο υφασμα και λιγο πιο bucketοηδες.......
                                επιλογεας : μετριος, μακριες διαδρομες , χαλαρη αισθηση , και μετρια αφη..... οχι κατι το ουαου, τυπικος fiat.....
                                διακοσμος : ευχαριστος , σκληρα και μετρια ποιοτητας πλαστικα , φαινονται για καλη συναρμογη αλλα ο καιρος θα δειξει, μηδενικοι τριγμοι,οι διακοπτες των τζαμιων ειναι μακρια απο το χερι σου , οπως επισης και τα χειριστηρια τα φωτα/τζαμια τα οποια εχουν μια απλη και μαλλον φθηνη αισθηση (κριμα μιας και του μουλτιπλα ειναι εξαιρετικοι). πολυ καλη ορατοτητα παντου με μεγαλου ατου τους εξωτερικους καθρεφτες, εργονομια αρκετα καλη , πινακας οργανων ακρως ευαναγνωστος.......τελος εντυπωσιακο το κλεισιμο της πορτας.....
                                στο ζουμι : να ξεκινησω απο δυο μικρες παραφωνιες , η μια ειναι η μεγαλη διαδρομη του συμπλεκτη (ασχετα αν ειναι ομαλοτατος και ελαφρυς) και δευτερον το γκαζι αν και ειναι μεγαλο και ανετο το πενταλ του δεν μπορεις να το κουνησεις με στερεη την φτερνα σου......(ξερω οτι ακουγεται καπως αλλα δοκιμαστε το )
                                το πρωτο και συναμα εντυπωσιακο (για τετοιο αμαξι , οι ριζες φαινονται) ειναι η κοντη κρεμαγιερα και η γρηγορη γεωμετρια που κανει το αμαξι εξαιρετικα ευελικτο και συν της αλλης το λες κανε αυτο και το κανει χωρις να υπαρχει χρονοκαθυστερηση. μιας και αναφεραμε το τιμονι για να τελειωσουμε και με αυτο..... οπως ειπαμε ειναι γρηγορο , εχει καλη διαμετρο (ουτε μεγαλο αλλα ουτε και μικρο) , ειναι σαφες , ειναι σχετικα ελαφρυ (δεν ειναι ασχημο αλλα λες απο μεσα σου : λιιιιιγο πιο βαρυ να ητανε), αλλα στην τελικη μενεις με την πικρια αναρωτουμενος : γιατι να μην εχει αισθηση???? (ξερω , οι 4τροχοι γραψανε οτι εχει, εγω δεν την βρηκα παντως). σε γενικες γραμμες παντως ικανοποιητικο.....
                                τα φρενα απο την αλλη ειναι το μεγαλο ΑΤΟΥ τον ιταλων.....μπραβο στη μαμα φιατ που κραταει την πολυ καλη της παραδοση και καταφερνει παντα να κλεβει τις εντυπωσεις..... εξαιρετικα απο ολες τις αποψεις και ειδικα απο την αμεσοτητα (ΜΗΔΕΝΙΚΗ νεκρικη διαδρομη) , σωστη διαδρομη και φυσικα ΑΨΟΓΗ αισθηση.....για την αποτελεσματικοτητα απλα δεν το αναφερω , βρειτε το μονοι σας
                                οσο αναφορα για τον κινητηρα το μονο που μπορω ειναι απλα να πω : ανεπαρκης και μαλλον πολυ λιγος ...... η ουσια του οπως ειναι αναμενομενο βρισκεται στις χαμηλομεσεες και ψηλα μαλλον ψοφαει . το μονο συν του για μενα ειναι οτι ειναι πολυ ησυχος....(ακομη και με μεγαλη ταχυτητα , θορυβος απο τον κινητηρα απλα δεν υφισταται) , οποτε το συμπερασμα ειναι : ΑΝΑΜΕΙΝΑΤΕ για τον εξαιρετικο κινητηρα των 1,400 της σειρας fire που ερχεται μαρτιο με απριλιο.......
                                τι μας εμεινε??? α , ναι ο δρομος
                                στην ευθεια απλα μιλαμε για βελος (μην με σχολιασει κανεις στο thread του pai mei , τον σκισω ), σταθεροτατο κατω απο ολες τις συνθηκες, ησυχο εσωτερικο, σε γενικες γραμμες ανετο χωρις εξαρσεις απο τον πισω αξονα , το νιωθεις ελαφρυ και ρυθμισιμο αλλα με ενα μαλλον μετριο turn in..... το αμαξι δεν πιεστηκε και πολυ οποτε δεν μπορω να πω κατι το παραπανω.....(το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν υπαρχει συνολικο feedback απο το πλαισιο )
                                το διαταυτα τελικα ποιο ειναι ......
                                καμια φορα με πληρη ηρεμια καθομαι και σκεφτομαι..... ρε γαμωτο υπαρχουν τοσες αυτοκινητοβιομηχανιες , οι οποιες κανουν τα αδυνατα δυνατα προσπαθωντας να φτιαξουν ενα αμαξι το οποιο θα κλεψει το κατι παραπανω απο την πιτα των πωλησεων..... εκατσε η φιατ και εφτιαξε το πουντο το οποιο σε γενικες γραμμες ναι ειναι οντως ενα καλο αυτοκινητο και φυσικα χαρακτηριζεται τιμιο και value for money για αυτα που προσφερει..... ελα ομως που κατι του λειπει για να το κανει τελειο ???
                                απο την αλλη ομως αυτο που του λειπει για να παρει την εγκριση της τελειοτητας το εχει καποιο αλλο αμαξι που ομως και αυτο παλι του λειπει.....και καθεται ο καημενος ο(διαβασμενος) υποψηφιος αγοραστης να αναρωτιεται : τι να θυσιασω????? και σαν ποπολαρος θα σκεφτομουνα : ναι ρε γαμωτο μου αρεσε η θεση οδηγησης και την θελω , ναι εντυπωσιαστηκα απο τα φρενα , ναι ο 95αρης ειναι εξαιρετικος και τον γουσταρω αλλα απο την αλλη θελω το τιμονι , πλαισιο , αναρτηση του φιεστα , τα πλαστικα και τον επιλογεα του γιαρις , τα φινετσατα οργανα του υψιλον.......(αν θυμηθω κατι αλλο θα το προσθεσω)...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  montecarlo last edited by

                                  Ποιά έκδοση δοκίμασες ?

                                  3d/5d ?
                                  1.2 / 1.4 ?

                                  Το πόσο βαρύ είναι το τιμόνι ρυθμίζετε με software (ειναι μία τιμή στην eeprom) και έχει διαφορετική default ρυθμιση για το 5d, το 3d και το Sporting

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    1.4 5D

                                    δεν ξερω για software, εγω ξερω τι βρηκα μπροστα μου..... ας μου το ελεγαν να το αλλαζα.......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tsardas last edited by

                                      Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                      Οι ποτηροθηκες που σε απασχολησαν πολυ απλα δεν χωρανε τα στανταρ αναψυκτικα σε αντιθεση με του Mk2 που ηταν φτιαγμενες γι αυτα!!! Το μεγεθος πλεον πρεπει να ειναι φτιαγμενο για κατι χαρτινα ποτηρια του καφε... σαν και αυτα που δινουν τα μηχανηματα. Αλλα και παλι φαινονται ρηχες για να μπορεσουν να στηριξουν ακομα και το νεο φορμα!!! Αυτα μονο οι Ιταλοι μπορουν να τα κανουν
                                      Παντως αν κοιτας για grande σκεψου καλυτερα για τον 95αρι μιας και η επιβαρυνση δεν ειναι τραγικη.

                                      Μην ξεχνατε οτι οι Ιταλοι πινουν εσπρεσο και 'καπο' και τα ποτηρια τους ειναι μικροτερα απο τους μισολιτρους κουβαδες πουν πινουμε εδω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        Αντε ρε Ποπολαρε... τοσο καιρο σε περιμεναμε

                                        Απο οτι καταλαβα ειχες και εσυ 'κοφτη' μεσα εεε? Απο Εσκιαδη πηγες?
                                        Τελος παντων, ορθες σε γενικες γραμμες οι παρατηρησεις σου, αν και σε καποια κομματια (τα πενταλ δηλαδη) ειλικρινα δεν τα προσεξα ισως επειδη δεν με προβληματισαν.

                                        Λοιπον, αφου μπηκες στο 5θυρο, μπες και στο 3θυρο... νομιζω πως εχει την θεση οδηγησης που θελεις... 1 με 2 κλικ ποιο χαμηλη απο το 5θυρο!!! Δεν ξερω αμα ειναι ιδεα μου, αλλα ετσι το καταλαβα.

                                        Ο κινητηρας που οδηγησες ποσα χιλιομετρα ειχε? Προσεξες? Στο λεω γιατι ειναι αρκετα πνιγμενοι στην αρχη. Θελουν μερικες χιλιαδες για να ανοιξουν.

                                        @tsardaklis: LOLOLOL hehehehehehhehe..... σε μας πρεπει να εισαγουνε ποτηροθηκες για ουισκι τοτε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spidey_ts last edited by

                                          Πολύ καλό το post σου Ποπολάρε!
                                          Πάντως να ξέρεις οτί τα Fiat αδικούνται από τους βενζινοκινητήρες τους...ενώ στα diesel χαμηλού κυβισμού είναι παγκόσμιοι leader!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            thanks spidey_ts

                                            corsair
                                            δεν ηταν τοσο ο κοφτης οσο το οτι δεν υπηρχε χρονος και να πηγαιναμε μεχρι τριλοφο
                                            -και στο 3θυρο μπηκα και πανω κατω στα ιδια ηταν , δεν προσεξα ιδιαιτερη διαφορα...
                                            -στον κινητηρα επικρατει το εξης ρητο : χωριο που φαινεται , κολαουζο δεν θελει

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 31 / 121
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr