-
Αμα θες 11500 πας στην εκδοση Active.... η κοιτας για κατι αλλο (Swift ισως???)
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
α, και καννα forum?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αμα θες 11500 πας στην εκδοση Active.... η κοιτας για κατι αλλο (Swift ισως???)ειναι πιο φτηνο το γιαπωνεζακι?
το swift μου αρεσει, αλλα λεω να (ξανα)γινω ιταλος.Iσχυει αυτος ο εξοπλισμος??
PUNTO ACTIVE – Συνοπτικός Βασικός Εξοπλισμός
• Ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι DualdriveΤ Μ
• Κλιματισμός (Air Condition)
• ABS + EBD (Ηλεκτρονική Κατανομή Δύναμης Πέδησης)
• Εμπρός αερόσακοι (οδηγού/συνοδηγού) με σύστημα Smart δύο σταδίων
• Ηλεκτρικοί εξωτερικοί καθρέπτες
• Immobilizer - Fiat CODE (ηλεκτρονικό αντικλεπτικό σύστημα)
• Ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές
• Ηλεκτρικός μηχανισμός ανοίγματος πίσω πόρτας από το εσωτερικό
• Προβολείς ‘Follow me home’
• Πίσω υαλοκαθαριστήρας και θερμαινόμενο τζάμι
• Πίνακας οργάνων με ταχύμετρο που εμπεριέχει Trip computer,
στροφόμετρο, δείκτη στάθμης καυσίμου, ολικό και μερικό χιλιομετρητή,
ψηφιακό ρολόι, δείκτη θερμοκρασίας νερού
• Σύστημα 'My car' (εξατομίκευμενη λειτουργία οχήματος)
• Συρόμενα εμπρός καθίσματα με μνήμη ρύθμισης (τρίθυρο)
• Ρυθμιζόμενο ως προς το ύψος κάθισμα οδηγού
• Ρυθμιζόμενα καθ' ύψος προσκέφαλα εμπρός και πίσω
• Ενιαία αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα με 3 ζώνες ασφαλείας και 2 προσκέφαλα
• Προεγκατάσταση ηχοσυστήματος, 4 ηχεία + 2 tweeters
• Προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματοςPUNTO DYNAMIC - Συνοπτικός Βασικός Εξοπλισμός
(επιπλέον του Active)
• Ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος
• Ρυθμιζόμενη κολώνα τιμονιού σε 2 άξονες
• Διαιρούμενο πίσω κάθισμα σε αναλογία 40:60
• Αερόσακοι τύπου «κουρτίνας»
• Εμπρός πλευρικοί αερόσακοι
• Ραδιο - CD και χειριστήρια τιμονιού με 6 πλήκτρα
• Ηχοσύστημα Hi-Fi 40W, 4 ηχεία + 2 tweeterεγω θελω το πρωτο αλλα με διαιρουμενο πισω καθισμα και καθρεφτες στο χρωμα του αμαξωματος.
γινεται?
φανταζομαι πως οι εξτρα αεροσακοι κανουνε το μεγαλο κομματι της διαφορας στην τιμη, αλλα δεν τους θελω.
μπορω?η fiat εχει καμια σχεση με την tim?
-
Χμμμ, πανε βολτα σε μια Fiat και πιεσε κανα πωλητη αν μπορει να σου δωσει αυτα που ζητας. Λογικα θα γινετε...
Το Swiftακι ναι... ειναι λιγο ποιο φτηνο και ισως σου ταιριαζει καλυτερα εφοσον θες ενα φτηνο αμαξι πολης. Μικροτερο μεν, με λιγο χειροτερη απτη ποιοτητα but... ειναι μια πολυ καλη λυση, ειδικα εφοσν το θες για δευτερο αμαξι και για κινηση εντος πολης. Δες το και εκεινο και δες τι σε εξυπηρετει καλυτερα.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Χμμμ, πανε βολτα σε μια Fiat και πιεσε κανα πωλητη αν μπορει να σου δωσει αυτα που ζητας. Λογικα θα γινετε...Το Swiftακι ναι... ειναι λιγο ποιο φτηνο και ισως σου ταιριαζει καλυτερα εφοσον θες ενα φτηνο αμαξι πολης. Μικροτερο μεν, με λιγο χειροτερη απτη ποιοτητα but... ειναι μια πολυ καλη λυση, ειδικα εφοσν το θες για δευτερο αμαξι και για κινηση εντος πολης. Δες το και εκεινο και δες τι σε εξυπηρετει καλυτερα.
Ναι θα γίνεται.
H Γραμμή παραγωγής στα FIAT επιτρέπει όλους του πιθανούς συνδιασμούς εξοπλισμού, οπότε είναι δυνατό να παραγκήλεις το Αctive με έξτρα το διαιρούμενο κάθισμα με επιπλέον επιβάρυνση 80-100
-
μου αρεσει αυτο!
αμα ξαναγινω φιατακιας τη βαψατε παλιοιταλοι!!!
ολα τα κουσουρια στη φορα θα τα βγαζω!!! -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
μου αρεσει αυτο!αμα ξαναγινω φιατακιας τη βαψατε παλιοιταλοι!!!
ολα τα κουσουρια στη φορα θα τα βγαζω!!!κοιτα.... OMERTA, αλλιως bang bang...
-
omeletά θα ελεγα
οσο για τα bang-bang, ιδου η ροδος, ιδου και το πηδημα.. -
G.Punto S2000
Video
http://www.savefile.com/files/5265103
http://www.video1.allmotorlink.com/rall ... e_fiat.wmv -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
S2000Άσχετο αλλά ...λέτε να κάνει η Χόντα μήνυση στην FIA για τα πνευματικά δικαιώματα της άνωθι συντομογραφίας;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
S2000
Άσχετο αλλά ...λέτε να κάνει η Χόντα μήνυση στην FIA για τα πνευματικά δικαιώματα της άνωθι συντομογραφίας;
δεν είναι όμως ονομασία μοντέλου, είναι ονομασία αγωνιστικής κατηγορίας, όπως Ν4, Ν3, Α5, Α6, S1600 κλπ
-
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
http://www.fiat.grΔεν έχουν ακόμα ανεβάσει τον τιμοκατάλογο με τα extra....
-
corsair for you....
ναι φτασαμε αισιως στην τριτη γενια punto,ναι το grande punto ειναι ομορφο, ναι μοιαζει με την μαζερατι 3200 GT/4200GT (βλακες αμερικανοι),ναι εχει χαρακτηρα, ναι ειναι μεγαλυτερο , ναι ο τζουρτζετο εδωσε αφιλοκερδος το σχεδιασμο στη μαμα φιατ (τυχαιο??).
τεσπα , για να μην λεμε πολλες φαμφαρες μιας και ο υπογραφων δεν ενδιαφερετε και πολυ για τα εξωτερικα , ας μπουμε στην ουσια....
τα βασικα , θεση οδηγησης : οσο και αν φαινεται παραξενο εχω καιρο να νιωσω ετσι σε μικρο αυτοκινητο..... και τι εννοω με αυτο....η συνολικη διαμορφωση της θεσης οδηγησης (συμφωνα παντα με τα δικα μου μετρα και σταθμα) μου εφερε κατι απο αγωνιστικο , δηλαδη το τιμονι στο σωστο υψος και στη σωστη αποσταση απο τα χερια και τα ποδια αρκετα πιο χαμηλα και μακρια απο το ταμπλο......φυσικα για να εδενε το γλυκο , θελαμε ενα κλικ πιο χαμηλη θεση οδηγησης (ΟΧΙ οτι ειναι ψηλη ,καθε αλλο, απλα για τα δικα μου προσωπικα γουστα), καλυτερο καθισμα, λιγο πιο ανετο με καλυτερο υφασμα και λιγο πιο bucketοηδες.......
επιλογεας : μετριος, μακριες διαδρομες , χαλαρη αισθηση , και μετρια αφη..... οχι κατι το ουαου, τυπικος fiat.....
διακοσμος : ευχαριστος , σκληρα και μετρια ποιοτητας πλαστικα , φαινονται για καλη συναρμογη αλλα ο καιρος θα δειξει, μηδενικοι τριγμοι,οι διακοπτες των τζαμιων ειναι μακρια απο το χερι σου , οπως επισης και τα χειριστηρια τα φωτα/τζαμια τα οποια εχουν μια απλη και μαλλον φθηνη αισθηση (κριμα μιας και του μουλτιπλα ειναι εξαιρετικοι). πολυ καλη ορατοτητα παντου με μεγαλου ατου τους εξωτερικους καθρεφτες, εργονομια αρκετα καλη , πινακας οργανων ακρως ευαναγνωστος.......τελος εντυπωσιακο το κλεισιμο της πορτας.....
στο ζουμι : να ξεκινησω απο δυο μικρες παραφωνιες , η μια ειναι η μεγαλη διαδρομη του συμπλεκτη (ασχετα αν ειναι ομαλοτατος και ελαφρυς) και δευτερον το γκαζι αν και ειναι μεγαλο και ανετο το πενταλ του δεν μπορεις να το κουνησεις με στερεη την φτερνα σου......(ξερω οτι ακουγεται καπως αλλα δοκιμαστε το )
το πρωτο και συναμα εντυπωσιακο (για τετοιο αμαξι , οι ριζες φαινονται) ειναι η κοντη κρεμαγιερα και η γρηγορη γεωμετρια που κανει το αμαξι εξαιρετικα ευελικτο και συν της αλλης το λες κανε αυτο και το κανει χωρις να υπαρχει χρονοκαθυστερηση. μιας και αναφεραμε το τιμονι για να τελειωσουμε και με αυτο..... οπως ειπαμε ειναι γρηγορο , εχει καλη διαμετρο (ουτε μεγαλο αλλα ουτε και μικρο) , ειναι σαφες , ειναι σχετικα ελαφρυ (δεν ειναι ασχημο αλλα λες απο μεσα σου : λιιιιιγο πιο βαρυ να ητανε), αλλα στην τελικη μενεις με την πικρια αναρωτουμενος : γιατι να μην εχει αισθηση???? (ξερω , οι 4τροχοι γραψανε οτι εχει, εγω δεν την βρηκα παντως). σε γενικες γραμμες παντως ικανοποιητικο.....
τα φρενα απο την αλλη ειναι το μεγαλο ΑΤΟΥ τον ιταλων.....μπραβο στη μαμα φιατ που κραταει την πολυ καλη της παραδοση και καταφερνει παντα να κλεβει τις εντυπωσεις..... εξαιρετικα απο ολες τις αποψεις και ειδικα απο την αμεσοτητα (ΜΗΔΕΝΙΚΗ νεκρικη διαδρομη) , σωστη διαδρομη και φυσικα ΑΨΟΓΗ αισθηση.....για την αποτελεσματικοτητα απλα δεν το αναφερω , βρειτε το μονοι σας
οσο αναφορα για τον κινητηρα το μονο που μπορω ειναι απλα να πω : ανεπαρκης και μαλλον πολυ λιγος ...... η ουσια του οπως ειναι αναμενομενο βρισκεται στις χαμηλομεσεες και ψηλα μαλλον ψοφαει . το μονο συν του για μενα ειναι οτι ειναι πολυ ησυχος....(ακομη και με μεγαλη ταχυτητα , θορυβος απο τον κινητηρα απλα δεν υφισταται) , οποτε το συμπερασμα ειναι : ΑΝΑΜΕΙΝΑΤΕ για τον εξαιρετικο κινητηρα των 1,400 της σειρας fire που ερχεται μαρτιο με απριλιο.......
τι μας εμεινε??? α , ναι ο δρομος
στην ευθεια απλα μιλαμε για βελος (μην με σχολιασει κανεις στο thread του pai mei , τον σκισω ), σταθεροτατο κατω απο ολες τις συνθηκες, ησυχο εσωτερικο, σε γενικες γραμμες ανετο χωρις εξαρσεις απο τον πισω αξονα , το νιωθεις ελαφρυ και ρυθμισιμο αλλα με ενα μαλλον μετριο turn in..... το αμαξι δεν πιεστηκε και πολυ οποτε δεν μπορω να πω κατι το παραπανω.....(το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν υπαρχει συνολικο feedback απο το πλαισιο )
το διαταυτα τελικα ποιο ειναι ......
καμια φορα με πληρη ηρεμια καθομαι και σκεφτομαι..... ρε γαμωτο υπαρχουν τοσες αυτοκινητοβιομηχανιες , οι οποιες κανουν τα αδυνατα δυνατα προσπαθωντας να φτιαξουν ενα αμαξι το οποιο θα κλεψει το κατι παραπανω απο την πιτα των πωλησεων..... εκατσε η φιατ και εφτιαξε το πουντο το οποιο σε γενικες γραμμες ναι ειναι οντως ενα καλο αυτοκινητο και φυσικα χαρακτηριζεται τιμιο και value for money για αυτα που προσφερει..... ελα ομως που κατι του λειπει για να το κανει τελειο ???
απο την αλλη ομως αυτο που του λειπει για να παρει την εγκριση της τελειοτητας το εχει καποιο αλλο αμαξι που ομως και αυτο παλι του λειπει.....και καθεται ο καημενος ο(διαβασμενος) υποψηφιος αγοραστης να αναρωτιεται : τι να θυσιασω????? και σαν ποπολαρος θα σκεφτομουνα : ναι ρε γαμωτο μου αρεσε η θεση οδηγησης και την θελω , ναι εντυπωσιαστηκα απο τα φρενα , ναι ο 95αρης ειναι εξαιρετικος και τον γουσταρω αλλα απο την αλλη θελω το τιμονι , πλαισιο , αναρτηση του φιεστα , τα πλαστικα και τον επιλογεα του γιαρις , τα φινετσατα οργανα του υψιλον.......(αν θυμηθω κατι αλλο θα το προσθεσω)... -
Ποιά έκδοση δοκίμασες ?
3d/5d ?
1.2 / 1.4 ?Το πόσο βαρύ είναι το τιμόνι ρυθμίζετε με software (ειναι μία τιμή στην eeprom) και έχει διαφορετική default ρυθμιση για το 5d, το 3d και το Sporting
-
1.4 5D
δεν ξερω για software, εγω ξερω τι βρηκα μπροστα μου..... ας μου το ελεγαν να το αλλαζα.......
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Οι ποτηροθηκες που σε απασχολησαν πολυ απλα δεν χωρανε τα στανταρ αναψυκτικα σε αντιθεση με του Mk2 που ηταν φτιαγμενες γι αυτα!!! Το μεγεθος πλεον πρεπει να ειναι φτιαγμενο για κατι χαρτινα ποτηρια του καφε... σαν και αυτα που δινουν τα μηχανηματα. Αλλα και παλι φαινονται ρηχες για να μπορεσουν να στηριξουν ακομα και το νεο φορμα!!! Αυτα μονο οι Ιταλοι μπορουν να τα κανουν
Παντως αν κοιτας για grande σκεψου καλυτερα για τον 95αρι μιας και η επιβαρυνση δεν ειναι τραγικη.Μην ξεχνατε οτι οι Ιταλοι πινουν εσπρεσο και 'καπο' και τα ποτηρια τους ειναι μικροτερα απο τους μισολιτρους κουβαδες πουν πινουμε εδω
-
Αντε ρε Ποπολαρε... τοσο καιρο σε περιμεναμε
Απο οτι καταλαβα ειχες και εσυ 'κοφτη' μεσα εεε? Απο Εσκιαδη πηγες?
Τελος παντων, ορθες σε γενικες γραμμες οι παρατηρησεις σου, αν και σε καποια κομματια (τα πενταλ δηλαδη) ειλικρινα δεν τα προσεξα ισως επειδη δεν με προβληματισαν.Λοιπον, αφου μπηκες στο 5θυρο, μπες και στο 3θυρο... νομιζω πως εχει την θεση οδηγησης που θελεις... 1 με 2 κλικ ποιο χαμηλη απο το 5θυρο!!! Δεν ξερω αμα ειναι ιδεα μου, αλλα ετσι το καταλαβα.
Ο κινητηρας που οδηγησες ποσα χιλιομετρα ειχε? Προσεξες? Στο λεω γιατι ειναι αρκετα πνιγμενοι στην αρχη. Θελουν μερικες χιλιαδες για να ανοιξουν.
@tsardaklis: LOLOLOL hehehehehehhehe..... σε μας πρεπει να εισαγουνε ποτηροθηκες για ουισκι τοτε
-
Πολύ καλό το post σου Ποπολάρε!
Πάντως να ξέρεις οτί τα Fiat αδικούνται από τους βενζινοκινητήρες τους...ενώ στα diesel χαμηλού κυβισμού είναι παγκόσμιοι leader! -
thanks spidey_ts
corsair
δεν ηταν τοσο ο κοφτης οσο το οτι δεν υπηρχε χρονος και να πηγαιναμε μεχρι τριλοφο
-και στο 3θυρο μπηκα και πανω κατω στα ιδια ηταν , δεν προσεξα ιδιαιτερη διαφορα...
-στον κινητηρα επικρατει το εξης ρητο : χωριο που φαινεται , κολαουζο δεν θελει
Fiat Grande Punto 2005