-
Φίλε μου εγώ έχω διαφορετικά κριτήρια αγοράς...
Δεν έχω ως πρώτη προτεραιότητα την μεταπωλητική αξία,αλλά αγοράζω πρώτα αυτό που μου αρέσει οδηγικά και μετά έρχονται όλα τα άλλα...Κοιτάω σαφώς και το value for money γιατί δεν θέλω να αισθάνομαι οτι πιάστηκα και κορόιδο πληρώνοντας π.χ 8 εκατομύρια για μια Α-Class 1,6...
Αν με άγχωνε η μεταπώληση πριν καν αγοράσω το αυτοκίνητο θα είχα πάρει κι εγώ BMW 316 ή C-Class κι ας έδινα 3 εκατομμύρια ακόμη αλλά όμως χωρίς ουσιαστικό αντίκρυσμα παραπάνω στην αίσθηση οδήγησης.
Πάντως τo Octavia,έστω κι αν είναι το RS δεν νομίζω να έχει καλή μεταπωλητική αξία...
Οσο για το Passat μόλις βγεί το καινούριο μοντέλο,η αξία του θα πέσει κάθετα,όπως π.χ. το προηγούμενο απο το σημερινό μοντέλο που δεν διανοείται να το αγοράσει κανείς πιά!
Αν θές τη γνώμη μου κράτα το RAV4!!!!!! -
Γνώμη μου είναι πως, όποιο κι αν πάρεις, Laguna ή Passat, δε θα απογοητευθείς. Στο Passat έχεις όμως να φοβάσαι τους αντιπροσώπους, οι οποίοι τελευταία έχουν χαλάσει πάρα πολύ.
Και η μεταπωλητική αξία και των δυο είναι πολύ καλή, καθώς και οι δυο εταιρείες βγάζουν καλά αυτοκίνητα, έχουν καλό όνομα και χαίρουν σεβασμού από το αγοραστικό κοινό.
-
Μου αρέσει που όλοι λετε για αξίες μεταπώλησης. Έχετε πάει καμιά βόλτα σε μάντρες με μεταχειρισμένα να δείτε τι έχει μαζευτεί. Καταλαβαίνετε τι γίνεται στην αγορά και ότι σιγά σιγά ξεφουσκώνει και αυτή η φούσκα?
-
....... den ksero an exei grafei se allo post, alla ithela na sas pliroforiso pos i Audi sti Suidia diathetei to A4 1.8 T me 140 Kw (190ps).
Isos to doume kai stin Ellada??? -
ο cpp εχει δίκιο σχετικά με τις αξίες μεταπώλησης...θα πρέπει να ναι κάτι φοβερό για να κρατήσει την αξία σε λογικά επίπεδα!!
-
Γράφτηκε ότι το επόμενο Πασάτ θα καθυστερήσει και θα βγεί στο τέλος του 2004.
-
Αγαπητοί φίλοι,
μήπως προσέξατε ότι βγήκε και το Opel Vectra 2.0T GTS ?? Μιλάμε για 175 άλογα με υπερτροφοδότη από 2.000cc. Επιταχύνσεις λοιπόν πολύ καλές, χώροι άνευ κριτικής, εξοπλισμός - απ'ότι λένε - υπερπλήρης, και το μόνο που μένει να μάθουμε είναι η τιμή !!!
Και βεβαίως-βεβαίως μιλάμε για εντελώς καινούργιο μοντέλο
Γνωρίζει μήπως κανείς την τιμή και τον εξοπλισμό, έστω και περίπου ??
Ποια είναι η γνώμη σας πάνω σ'αυτό ?? Λέτε ν' αξίζει ??
Φιλικά,
-
Ο χρήστης treasure έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι,μήπως προσέξατε ότι βγήκε και το Opel Vectra 2.0T GTS ?? Μιλάμε για 175 άλογα με υπερτροφοδότη από 2.000cc. Επιταχύνσεις λοιπόν πολύ καλές, χώροι άνευ κριτικής, εξοπλισμός - απ'ότι λένε - υπερπλήρης, και το μόνο που μένει να μάθουμε είναι η τιμή !!!
Και βεβαίως-βεβαίως μιλάμε για εντελώς καινούργιο μοντέλο
Γνωρίζει μήπως κανείς την τιμή και τον εξοπλισμό, έστω και περίπου ??
Ποια είναι η γνώμη σας πάνω σ'αυτό ?? Λέτε ν' αξίζει ??
Φιλικά,
Prospwika isws na to protimousa se sxesi me to Passat afou einai kainourio modello. Rwta poso kanei na syntiriseis ena Opel, afou ta VW einai poly akriba.
Poiotikos einai e3airetiko aytokinito kai megalo se mege8os. Twra den 3erw pws paei sto dromo, min to pareis an den to odigiseis. Mporei na bgei poly ypostrofiko.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι,
μήπως προσέξατε ότι βγήκε και το Opel Vectra 2.0T GTS ?? Μιλάμε για 175 άλογα με υπερτροφοδότη από 2.000cc. Επιταχύνσεις λοιπόν πολύ καλές, χώροι άνευ κριτικής, εξοπλισμός - απ'ότι λένε - υπερπλήρης, και το μόνο που μένει να μάθουμε είναι η τιμή !!!
Και βεβαίως-βεβαίως μιλάμε για εντελώς καινούργιο μοντέλο
Γνωρίζει μήπως κανείς την τιμή και τον εξοπλισμό, έστω και περίπου ??
Ποια είναι η γνώμη σας πάνω σ'αυτό ?? Λέτε ν' αξίζει ??
Φιλικά,
Prospwika isws na to protimousa se sxesi me to Passat afou einai kainourio modello. Rwta poso kanei na syntiriseis ena Opel, afou ta VW einai poly akriba.
Poiotikos einai e3airetiko aytokinito kai megalo se mege8os. Twra den 3erw pws paei sto dromo, min to pareis an den to odigiseis. Mporei na bgei poly ypostrofiko.
Αγαπητέ φίλε Άγη,
έχεις δίκιο στο γεγονός ότι αν δεν το δοκιμάσεις πρώτα, δεν αξίζει να το αγοράσεις.
Πήγα λοιπόν και το είδα εχθές (το 1.6) και όντως είναι πολύ ποιοτικό. Έχει πολύ καλούς χώρους και καλή θέση οδήγησης. Αυτό όμως που παρατήρησα είναι ότι η θέση οδήγησης του Passat 1.8t είναι σαφώς καλύτερη από αυτή του Vectra. Αυτό μου έκανε τρομερή εντύπωση μιας και το Passat κυκλοφορεί αρκετά χρόνια στην αγορά. Αυτό σημαίνει ότι τελικά είναι πολύ μελετημένο αυτοκίνητο. Αυτή βέβαια η διαπίστωση δεν σημαίνει ότι το Vectra δεν είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
Φιλικά,
-
Πιστεύω οτι το topic πρέπει να τελικά να κλειδωθεί μιας και κανείς πιά δεν μιλάει για το κυρίως θέμα,αντιθέτως τα πάντα καταλήγουν στο ότι το Passat είναι ένα 'πολύ μελετημένο αυτοκίνητο'.
Τύφλα να'χει η γενική αντιπροσωπία και το τμήμα διαφήμισης... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Πιστεύω οτι το topic πρέπει να τελικά να κλειδωθεί μιας και κανείς πιά δεν μιλάει για το κυρίως θέμα,αντιθέτως τα πάντα καταλήγουν στο ότι το Passat είναι ένα 'πολύ μελετημένο αυτοκίνητο'.
Τύφλα να'χει η γενική αντιπροσωπία και το τμήμα διαφήμισης...Φίλε GTZ,
πραγματικά εκτιμώ το καλό χιούμορ και πιστεύω ότι εσύ έχεις αρκετό.
Παρόλο που δεν εργάζομαι για το Τμήμα Διαφήμισης της VW, δεν μπορώ να μην πω καλά λόγια - αλλά και αρνητικά σχόλια - για ένα - ή παραπάνω - αυτοκίνητο το οποίο πιστεύω ότι έχει αρκετά καλά στοιχεία.Δεν θεωρώ λοιπόν ότι πρέπει να μιλάμε για το άλφα ή για το βήτα μόνο. Ο καθένας είναι ελεύθερος να λέει αυτά που πιστεύει, έτσι όπως τα πιστεύει αρκεί να μην θίγει το κοινό αίσθημα.
Χαίρομαι γιατί σαν δημιουργός του thread - πάντα με την δική σας βοήθεια - έχουν πάντα εκτεθεί αξιόλογες και κόσμια διαμορφωμένες απόψεις.
Χαάρομαι ακόμα όμως περισσότερο όταν άνθρωποι με υψηλό χιούμορ γράφουν την άποψή τους - έστω και κομμάτι αρνητική - με ωραίο κι έξυπνο τρόπο.So, people start your engines. There's a heck of turmoil coming around!
Φιλικά,
-
Πρέπει να επισημάνω οτι η αντιπροσωπία VW χάνει ένα ικανότατο στέλεχος στο τμήμα προώθησης των προιόντων VW,απο τη στιγμή που 'δεν εργάζεσαι στο τμήμα διαφήμισης της VW'.Η αλήθεια είναι οτι δεν μπορεί να μείνει κρυφή η υποστήριξή σου στα αυτοκίνητα VW (συγκεκριμένα στο Passat),παρόλο που υπάρχουν απο σένα και κάποιες (δυσανάλογα μικρές) θετικές αναφορές σε άλλα πολύ πιό σύγχρονα αυτοκίνητα (Vectra,Laguna).
Εγώ πάντως επιμένω οτι είμαστε εκτός θέματος,διότι εσύ ο ίδιος έβαλες ως θέμα το RAV4 Vs Passat (και άλλα...) και έχουμε καταντήσει να μιλάμε για το Passat Vs τα αντίστοιχα μεσαία-μαγάλα των εκτός VAG εταιρειών...
Πάντως και τα δικά σου λεγόμενα έχουν κάποια δόση...
Πάντα φιλικά:
-
Μόλις ανακάλυψα το θέμα και πραγματικά με ενοχλεί που δεν είχα την ευκαιρία να πω δυό λόγια νωρίτερα...
Φίλε treasure , προχώρα άφοβα για το Passat αν δεν σε προβληματίζει ότι ουσιαστικά το τρέχον μοντέλο κυκλοφορεί από το 1997.
Δεν πιστεύω ότι μπορείς να έχεις καλύτερο value for money (και στις αξίες συμπεριλαμβάνω ακόμα και το status) από το Passat.
Το αυτοκίνητο είναι ήδη ταχύτατο για τον όγκο του και αν θες πολύ εύκολα γίνεται σφαίρα, στρίβει πολύ καλά έως άριστα (και ας στενοχωριούνται όσοι 'ειδικοί' δήλωναν 'αμερόληπτα' ότι δεν στρίβει χωρίς να το έχουν οδηγήσει πραγματικά γρήγορα...), έχει φοβερούς χώρους, άριστη ποιότητα κατασκευής, πληρέστατο εξοπλισμό, πολύ καλά συνεργεία για να το υποστηρίξουν, λογικές τιμές ανταλλακτικών, και σχεδόν απαράδεκτη από πλευράς marketing/customer relations αντιπροσωπεία.
Είναι πολύ άνετο σε οδήγηση μέσα στην πόλη (όχι για σφήνες), είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ δρομέας μεγάλων αποστάσεων (η καλύτερη έκφραση του GT), η ανάρτηση του (το δικό μου έχει την σπορ 'μαμά' ανάρτηση 1ΒΕ) είναι πολύ καλή για γρήγορη οδήγηση (ναι και ο πίσω άξονας!), και αν ξέρεις ή μάθεις να το πηγαίνεις θα διαπιστώσεις ότι μπορείς να κινηθείς ΠΟΛΥ γρήγορα.
Πριν αρχίσω να ακούω αφορισμούς και ατεκμηρίωτες δηλώσεις πρέπει να πω ότι έχω το αυτοκίνητο λίγο πάνω από 3 χρόνια, έχω κάνει μόνο 32.000 χιλιόμετρα με αυτό λόγω χρήσης και άλλου αυτοκινήτου, δεν με έχει πουλήσει ποτέ, η αγαπημένη μου σύντομη διαδρομή είναι Νέα Μάκρη-Πλατεία Πεντέλης, έχει 210 ίππους, ο χρόνος μου στα Μέγαρα είναι 1:18,7 και όσοι φίλοι με alfa 156,147,146 έχουν συνοδηγήσει εκεί μαζί μου ακόμα παραμιλάνε για τα κρατήματα της 'μαούνας'...
-
Προφανώς εδώ γίνεται αναφορά σε κάποιο Passat 'πειραγμένο',αφού φοράει αναρτήσεις τελείως διαφορετικές απο τις εργοστασιακές (γιατί άραγε???),ζάντες 18' (ακατάλληλες για καθημερινή χρήση στους ελληνικούς δρόμους) και πουσαρισμένο μοτέρ 1,8Τ 210 ίππων!Πρόκειται λοιπόν για μια ακριβή aftermarket μετατροπή!
Είναι αλήθεια οτι για να σταθεί αξιοπρεπώς ένα αυτοκίνητο στο δρόμο (της χρονολογίας του Passat με πλαίσιο σχεδιασμένο εδώ και 10 χρόνια) χρειάζεται όλα αυτά τα βοηθήματα που ανάφερε ο φίλος μας 'passat1,8T'.
Ελάχιστα αυτοκίνητα δεν έχουν γεράσει στον τρόπο που στρίβουν και αυτά δεν είναι άλλα απο την ΖΧ και την ΑR33 και σύντομα θα προστεθεί σε αυτά το Mondeo και ίσως και η Laguna...
Aλήθεια τα έχετε οδηγήσει για να καταλάβετε περι τίνος πρόκειται???
Αν ναί,νομίζω θα συμφωνήσετε τελικά οτι το Passat δεν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία... -
Παρότι συνιστώ ανεπιφύλακτα την αγορά ενός Passat turbo ως ενός εξαιρετικού 'allround' αυτοκινήτου, θέλω να σχολιάσω το post του passat1.8t.
Δεν είναι το καλύτερο value for money. Με το που θα βάλεις το παραμικρό εξτρά η τιμή του ξεπερνάει τα 10.000.000, που το καθιστά γενικά ένα ακριβό αυτοκίνητο. Το Mondeo για παράδειγμα χωρίς να υπολείπεται τόσο πολύ κοστίζει σχεδόν 30% λιγότερο.
Στο δικό μου αυτοκίνητο μέχρι στιγμής έχουν αλλαχθεί : το sunroof λόγω τριξιμάτων, οι πολλαπλασιαστές, και έχουν διαγνωστεί τριξίματα τα οποία δεν θεραπεύουνται. Επίσης η κατανάλωση σύμφωνα με το trip computer, κατά μέσο όρο δεν πέφτει κάτω από 11,5 lt/100km.
Είναι όντως γρήγορο, εξαιρετικά άνετο στην οδήγηση, εντός ή εκτός πόλης, αλλά το στοιχείο του είναι ο αυτοκινητόδρομος.
Εμένα προσωπικά δεν με εμπνέει σε γρήγορη οδήγηση σε κλειστά κομμάτια (σαν το Ν. Μάκρη-Πεντέλη) διότι μου υπενθυμίζει διαρκώς τον όγκο και το βάρος του.
Συγκρίνοντας το -κατ ανάγκη- με το άλλο μου αυτοκίνητο, ένα MX5, το Passat χάνει κατά κράτος όσον αφορά το στήσιμο στις στροφές, αλλά υπερτερεί δραματικά στην άνεση μετακίνησης από το σημείο Α στο Β.
Πριν το Passat είχα ένα Renault Scenic, το οποίο συγκριτικά στην ποιότητα κύλισης ήταν ντενεκές.
Όσο για το 1:18,7, είναι ομολογουμένως εξαιρετικός χρόνος, αν σκεφτείς ότι τα Leon του εννιαίου στρίβουν με περίπου 1:16.
Δες και το http://www.clubb5.com/
Και για όποιον έχει οικογένεια, δεν το συζητώ Variant.
Πάνος
-
Φίλε Γιώργο (GTZ) ,
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σου ότι το Passat μου είναι 'μια ακριβή aftermarket μετατροπή'.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...
Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου για μια εξαετία ήταν ένα Alfa Romeo 33S 16V Quadrifoglio Verde (1.7 140ίπποι) το οποίο για την εποχή του είχε τιμόνι, κρατήματα και κινητήρα για σεμινάριο.
Το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας εκτός του Passat αυτή τη στιγμή, είναι ένα Citroen Xsara Coupe VTR (λέγε με διάδοχο του ΖΧ που αναφέρεις).
Όπως βλέπεις υπάρχει οδηγική γνώση και εμπειρία και της ιταλικής και της γαλλικής σχολής και δεν νομίζω ότι διακατέχομαι από οποιουδήποτε τύπου σύμπλεγμα ανωτερότητας των γερμανικών αυτοκινήτων.Το Passat αγοράστηκε με την εργοστασιακή σπορ ανάρτηση με κωδικό 1ΒΕ και δεν την τοποθέτησα εγώ σαν έξτρα επιλογή. Ομολογώ ότι μεχρι 3-4 μήνες πριν αγοράσω το δικό μου, το διέθεταν στην αγορά με την απλή ανάρτηση που φοράει και το 1.6 η οποία είναι ΠΟΛΥ μαλακή, κατάλληλη για target group συνταξιούχων, αλλά εντελώς ακατάλληλη να υποστηρίξει τον χαρακτήρα που μπορεί να παρουσιάσει το αυτοκίνητο αν εκμεταλευτείς τις δυνατότητες του κινητήρα και του πλαισίου του. Πάντως νομίζω ότι πλέον όλα τα Passat 1.8Τ έρχονται με την 1ΒΕ η οποία είναι άριστη σε δυναμική συμπεριφορά χωρίς να θυσιάζει την έννοια της άνεσης.
Ο 'πουσαρισμένος' όπως λες κινητήρας πήγε 210 ίππους μόνο με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου ο οποίος έχει κόστος από 700-1.500 ευρώ αναλόγως του βελτιωτή που θα επιλέξεις. Βέβαια το αυτοκίνητο 'μαμά' το παρουσίαζαν για 150 ίππους ενώ ήταν 172...
Σχετικά με τα ζαντολάστιχα, όταν αγοράστηκε είχε 16' αλουμινίου με λάστιχα 205/55/16 που ήταν ήδη μια πολύ καλή επιλογή αλλά όταν έβαλα τα 18' με 225/40/18 κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε σε πρόσφυση, ΠΟΛΥ καλύτερο πέρασμα της ιπποδύναμης στον δρόμο και σε ακρίβεια και πληροφορία τιμονιού προς τον οδηγό. Δεν θα χαρακτήριζα την επιλογή των 18' ακατάλληλη για τους ελληνικούς δρόμους αλλά σαφώς χρειάζεται προσοχή στην επιλογή του που και πως θα πατήσεις.θα συμφωνήσω μαζί σου για το Mondeo, που είναι το απόλυτο value for money στα 1.800 κυβικά, αλλά πίστεψε με το σημαντικά ακριβότερο Passat 1.8T αξίζει κάθε παραπάνω δραχμή που δίνεις. Αν μάλιστα ζούσαμε σε άλλη χώρα όπου τα κυβικά δεν θα ήταν κριτήριο είσπραξης χρημάτων από το κράτος θα είχα αγοράσει χωρίς δισταγμό ένα Mondeo ST220, το οποίο σημείωσε ότι φοράει standard εξοπλισμό ζαντολάστιχα 18' με 225/40/18. Δυστυχώς τα 3.000 κυβικά του με αναγκάζουν να το ξεχάσω προς το παρόν.
Φίλε Πάνο (prozakis) ,
εγώ sunroof δεν έχω (ζηλεύω αν δεν το κατάλαβες ), το πρόβλημα με τα coil packs είναι παγκόσμια επιδημία όπως ξέρεις για αυτοκίνητα 2001-2002 αλλά ευθύνεται ο προμηθευτής (Beru) και ήδη η VAG ανακάλεσε 850.000 οχήματα για δωρεάν προληπτική αντικατάσταση.
Πίστεψε με αν βάλεις 18' ζαντολάστιχα και μια μπάρα θόλων, θα έχεις μεγάλο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό σου όταν θα φτάνεις στην Πεντέλη από την Ν.Μάκρη.
Τα Leon του ενιαίου παίζουν από 1:20 οι αργοί μέχρι 1:16 οι γρήγοροι. Το Passat μου μπορεί να φτάσει μέχρι το πολύ 1:17 ως 1:16,7 αν καταφέρω να νικήσω τον φόβο μου στο τέλος της ευθείας. Τα Μέγαρα είναι μικρή, κλειστή και τεχνική πίστα όπου βασιλεύουν τα Saxόραλλα (έχω δει να κάνουν 1:14 ουκ ολίγα). Φυσικά έχω και φίλο με Μ3 που γυρίζει κάτω από 1:09 ο οποίος είναι χρόνος που έρχεται με αίμα.
Τέλος θα συμφωνήσω ότι το Variant είναι τρομερή επιλογή και αυξάνει κατακόρυφα την χρηστικότητα του αυτοκινήτου. -
Αγαπητοί φίλοι,
μετά από αρκετή σκέψη, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι οι απόψεις πολλών συνforumητών καθώς και οι οδηγικού τύπου ανησυχίες, δεν μπορούν να περιορίζονται σε ένα περιορισμένης ευρύτητας τίτλο, όπως αυτός που είχε το thread πριν μόλις μερικά λεπτά.
Όχι βέβαια ότι ο προηγούμενος τίτλος δεν κάλυψε αρκετές πτυχές από τον νέο τίτλο, όμως δεν θα μπορούσαμε εσαεί να συζητάμε μόνο για RAV4 και VW Passat. Έτσι, θώρησα καλό να διευρύνουμε τον χώρο συζήτησης, από τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα σε ολόκληρες τις κατηγορίες τους, δηλαδή στα Sedans και στα SUVs.
Νομίζω λοιπόν πως είναι αρκετά ενδιαφέρον - πολύ πιο πολύ απ' ότι πριν - να εναποθέσουμε τις απόψεις μας για το νέο θέμα.
'Ξανα'-Ξεκινώντας λοιπόν, θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι είμαι σε φάση αναζήτησης - ή καλύτερα αλλαγής - αυτοκινήτου. Έχω ένα RAV4 (2001) και σκέφτομαι να το αλλάξω με - μάλλον - οικογενειακό. Έχω συλλέψει πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις επάνω στο θέμα από εσάς, όμως θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε εαν υπάρχουν νέες απόψεις, αλλά και τοποθετήσεις επάνω στην σκοπιμότητα (θετικά/αρνητικά) αλλαγής ενός SUV με ένα Sedan.
Ποια είναι τα συν, ποια τα πλην, τι κερδίζεις, τι χάνεις, και ποια είναι αμφότερα τα νέα μοντέλα που θα μπορούσαν να συγκριθούν σε αυτό το επίπεδο ?
Τι λέτε ?
Φιλικά,
-
Φίλε treasure, αυτό ακριβώς το δίλημμα αντιμετώπιζα και εγώ.
Το πεντάπορτο Golf 1,8Τ το οποίο εκτελεί χρέη γρήγορου οικογενειακού δεν με συγκινεί πλέον. Καταρχήν μετά από τέσσερα χρόνια και 65,000 χλμ. το έχω βαρεθεί. Είναι σκληρό μέσα στην πόλη και οι λακκούβες εντός και εκτός Αθηνών δεν είναι η καλύτερη του (έπρεπε να σε είχα στην διαδρομή Καρπενήσι Προυσσός γεμάτη με πέτρες στο δρόμο να λες γιατί δεν έχω SUV? Τι να τα κάνω τα 150 άλογα και την σπορ ανάρτηση? Εκδρομή πάω). Στα ferry στο Ριο με πολύ προσοχή πάντα γιατί είσαι χαμηλός και θα βρει η ποδιά στην μπουκαπόρτα. Καλεσμένος σε βάφτιση στην Ναύπακτο σε κάποιο κοντινό μοναστήρι έκανα δεκαπέντε χλμ. σε χωματόδρομο με φυτευτές πέτρες με ολοκαίνουργια Goodyear F1, τι να κάνω να μην πάω επειδή έχω σπορ αυτοκίνητο? Στα χιονοδρομικά standard αλυσίδες, ενώ έτσι όπως εξελίσσονται οι καιρικές συνθήκες ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται, άραγε θα μείνει κανένας δρόμος αλώβητος?
Η γρήγορη οδήγηση πλέον δεν με συγκινεί. Καταρχήν κινδυνεύεις. Δεύτερον οι έλεγχοι της τροχαίας ολοένα και πιο αυστηροί (για παράδειγμα στην Αθηνών - Πατρών που ταξιδεύω συχνά η αστυνομία είναι παντού όπότε αναπόφευκτα πας με τα όρια, το ίδιο και προχθές το βράδυ στην Αττική Οδό όπου πηγαίνοντας με τα όρια λόγω της ύπαρξης ρανταρ με προσπερνούσαν κάτι σαράβαλα. Τελικά ισχύον τα όρια ή όχι?). Επίσης άμα τρέχεις καταναλώνεις και περισσότερο καύσιμο.
Η ευχαρίστηση που έχω τελικά στο γρήγορο οικογενειακό είναι το αναπαυτικότατο Recaro και η ωραία αίσθηση όταν καμιά φορά προσπερνώ με αλλαγή από τρίτη σε τετάρτη πέντε έξι νταλίκες μαζί στην Αθηνών Πατρών που πάνε κομβόι (βέβαια το ξέρω ότι είναι λάθος αλλά μου αρέσει και εννοείται ότι μετά φρενάρω και πάω χαλαρά).
Κατόπιν λοιπόν συζήτησης με τους γονείς, οι οποίοι δεν οδηγούν και πολλές φορές τους μεταφέρω εγώ, είμαι έτοιμος να παραγγείλω το νέο Land Cruiser 90 V6 4,000cc, το οποίο περιμένω να το δω στην έκθεση πριν το κλείσω για να βεβαιωθώ ότι αρέσει σε όλους και είναι άνετο. (Δεύτερη επιλογή αν πάει κάτι στραβά με το Land Cruiser (ελπίζω όχι βέβαια, άσε που έχει και 6 χρόνια εγγύηση που τελικά μετράει πολύ) το XC90 της Volvo το οποίο άρεσε σε όλους αν και αμφιβάλω πολύ για την τετρακίνηση του και την χρηστικότητα του).
Εφόσον έχω και μικρό πολυμορφικό για την πόλη εννοείται ότι το SUV είναι πολύ καλή λύση. Σιγά σιγά γίνονται και ακόμα πιο ασφαλή οπότε η αύξηση των πωλήσεων θα συνεχιστεί. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Κατόπιν λοιπόν συζήτησης με τους γονείς, οι οποίοι δεν οδηγούν και πολλές φορές τους μεταφέρω εγώ, είμαι έτοιμος να παραγγείλω το νέο Land Cruiser 90 V6 4,000cc, το οποίο περιμένω να το δω στην έκθεση πριν το κλείσω για να βεβαιωθώ ότι αρέσει σε όλους και είναι άνετο. (Δεύτερη επιλογή αν πάει κάτι στραβά με το Land Cruiser (ελπίζω όχι βέβαια, άσε που έχει και 6 χρόνια εγγύηση που τελικά μετράει πολύ) το XC90 της Volvo το οποίο άρεσε σε όλους αν και αμφιβάλω πολύ για την τετρακίνηση του και την χρηστικότητα του).
Εφόσον έχω και μικρό πολυμορφικό για την πόλη εννοείται ότι το SUV είναι πολύ καλή λύση. Σιγά σιγά γίνονται και ακόμα πιο ασφαλή οπότε η αύξηση των πωλήσεων θα συνεχιστεί.Φίλε cpp,
σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου και πιστεύω ότι σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό έχεις δίκιο.
Από εκεί και πέρα εγώ απλά θα σου πω ότι επειδή τον τελευταίο καιρό έχει γίνει μεγάλη κουβέντα στον οικογενειακό μου κύκλο για αγορά του XC90, και αφού έχω ανατρέξει σε όλα τα τεστ για το εν λόγω αυτοκίνητο, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ενώ σίγουρα δεν είναι ένα κλασικό τζιπ, δεν είναι ούτε ένα δυνατό (από πλευράς τετρακίνησης) SUV. Είναι - απ' ότι έχω καταλάβει - ένα πολύ light τετρακίνητο πολυμορφικό-στέισον.
Ίσως τελικά, η λύση του Land Cruiser να είναι σαφώς πιο καλή για αυτό που ψάχνεις. Εξάλλου, πιο θα λασπώσεις ευκολότερα ? Το Land Cruiser ή το XC90 ??
Φιλικά,
-
Έχεις δίκιο. Το LC το θεωρώ καλύτερο, με καλύτερη εγγύηση, θεωρητικά οικονομικό κινητήρα VVTi, πολλές δυνατότητες εκτός δρόμου (θα πάω σίγουρα στο Πάντα Βρέχει) και στα 70,000 euro τα έχει όλα την στιγμή που στην Volvo όλα πρέπει να τα βάλεις έξτρα. το μόνο που περιμένων είναι να δω που τελικά θα διαμορφωθεί το τεκμήριο με την cif τιμή γιατί αν το φορολογήσουν με τα κυβικά του, το ξεχνάω.
SEDANs vs SUVs : Ποιο αξίζει καλύτερα για οικογενειακό ?