Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 32
    • Best 0
    • Groups 0

    psilos

    @psilos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    32
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    psilos Unfollow Follow

    Latest posts made by psilos

    • RE: Γεννητρια υδρογονου (hho )

      Ο χρήστης The Ace έγραψε:

      ....Δεν είμαι σε θέση να σου πω τις διαφορές. Δεν έχω τις γνώσεις, ούτε και γνωρίζω τα διάφορα συστήματα.

      Παρέθεσα αυτά τα βιντεάκια, απλά ως ένα στοιχείο πως με την υδρογονοκίνηση, αλλά και γενικότερα με τη χρήση του νερού ως καύσιμου...

      Καλά κάνεις, αλλά άλλο η υδρογονοκίνηση, άλλο η χρήση νερού ως καύσιμο, και άλλο οι γεννήτριες HHO. Μην τα μπερδεύουμε και μην τα συγχέουμε. Tα πρώτα δουλεύουν κανονικότατα, υπάρχουν και αυτοκίνητα υδρογόνου σε παραγωγή, υπάρχουν επίσης αυτοκίνητα με fuel cells για χρήση νερού (θεωρητικά-πειραματικά). Προφανώς όμως δεν μιλάμε για συσκευές που κοστίζουν 300€....

      Όπως επίσης υπάρχουν και γεννήτριες HHO. Η μικρότερη όμως κανονική γεννήτρια HHO που μπορεί να κάνει αυτό που ισχυρίζονται οι επιτήδειοι πιάνει ένα δωμάτιο, και χρειάζεται μερικά λίτρα νερού την ώρα για να παράξει κάποιο μετρήσιμο αποτέλεσμα. Σε αυτά τα σημεία έχουμε πρόβλημα οι περισσότεροι εδώ μέσα...

      Άρα λοιπόν,
      Αυτά που περιέχονται στα βιντεάκια και τα έχει παίξει και η κρατική γαλλική τηλεόραση, τόσο όσον αφορά τη συεκευή που χρησιμοποιεί ο συγκεκριμένος Δήμος στη Γαλλία σε κάποια οχήματά του, αλλά και τα όσα λέει ο μηχανικός στο δέυτερο βίντεο, είναι μούφα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      psilos
    • RE: Γεννητρια υδρογονου (hho )

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Για όποιον καταλαβαίνει γαλλικά:

      http://www.youtube.com/watch?v=qr61m9O8 ... ather=True

      http://www.voitureh2o.com/
      Ποια η διαφορά απο άλλα sites που έχουν μπει στην αρχή του θεματος ;Πχ http://www.hydrofuel.gr/
      Το ότι δίνει οδηγίες αντί για κιτάκι;

      • http://www.scamadviser.com/check-website/voitureh2o.com

      Δεν είμαι σε θέση να σου πω τις διαφορές. Δεν έχω τις γνώσεις, ούτε και γνωρίζω τα διάφορα συστήματα.

      Παρέθεσα αυτά τα βιντεάκια, απλά ως ένα στοιχείο πως με την υδρογονοκίνηση, αλλά και γενικότερα με τη χρήση του νερού ως καύσιμου, ασχολούνται πλέον και σε επίπεδο Δημοτικών αρχών στη Γαλλία και, αν είδες και στο πρώτο βίντεο, υπάρχουν και άτομα που είναι μηχανικοί, δηλαδή γνώστες του αντικειμένου, οι οποίοι καταθέτουν πως το ότι δεν έχει υπάρξει εξέλιξη σχετιά με την εν λόγω τεχνολογία, οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στα συμφέρονται που θίγονται.

      Προσωπικά, δεν έχω εγκαταστήσει κανένα από αυτά τα συστήματα, ούτε και αντιπροσωπεύω κάποιο από αυτά.
      Είμαι απλά στο ψάξιμο γιατί με ενδιαφέρει γενικότερα η τεχνολογία.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      psilos
    • RE: Γεννητρια υδρογονου (hho )

      Για όποιον καταλαβαίνει γαλλικά:

      Youtube Video

      http://www.youtube.com/watch?v=qr61m9O8 ... ather=True

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      psilos
    • RE: Γεννητρια υδρογονου (hho )

      Δεν αναφέρομαι στους τσαρλατάνους που, δυστυχώς, είναι πάρα πολλοί.

      Υπήρχαν/υπάρχουν όμως και ορισμένοι που ισχυρίζονταν/νται αυτό ακριβώς που περιγράφεται στο άρθρο για το πώς η παρουσία του υδρογόνου βελτιώνει την καύση του μίγματος (δεν αντικαθιστά το καύσιμο) και έτσι επιτυγχάνεται μείωση στην κατανάλωση.

      Από όσα σχόλια διάβασα εδώ μέσα, ήδη με το ξεκίνημα της συζήτησης, άρχισαν και οι ειρωνείες/πλάκα χωρίς να εξετάσουν καμία προοπτική, όπως π.χ. και τη συγκεκριμένη, την οποία έρχεται να επιβεβαιώσει το άρθρο που παρέθεσες (να γιατί μίλησα πως αναγκάζεσαι μερικές φορές να γλείφεις εκεί που πριν είχες φτύσει).

      Το θέμα της παραγωγής υδρογόνου είναι όντως μέγα πρόβλημα αλλά, αφού η PSA φαίνεται να έχει βρει τον τρόπο, γιατί να μην τον έχουν βρει και άλλοι;
      Πιστεύεις πως μόνο η PSA είναι ικανή να κάνει κάτι τέτοιο;

      Βέβαια δεν μιλά στο άρθρο για παραγωγή on demand υδρογόνου, αλλά δεν αναφέρει και για αποθηκευμένο υδρογόνο. Δεδομένου ότι η αποθήκευση υδρογόνου είναι κα επικίνδυνη και δαπανηρή διαδικασία, υποθέτω πως η παραγωγή του θα γίνεται με συσκευές on demand.

      Πριν καιρό είχα διαβάσει κάπου στο Νετ πως σε μια μικρή γαλλική πόλη άρχισαν να εγκαθιστούν στα οχήματα του Δήμου, συσκευές παραγωγής υδρογόνου, όχι τόσο για λόγους οικονομίας στο καύσιμο, αλλά για περιβαλλοντικούς λόγους. Θα ψάξω να βρω το άρθρο και θα το παραθέσω και εδώ μέσα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      psilos
    • RE: Γεννητρια υδρογονου (hho )

      Του ζουμί του άρθρου είναι αυτό εδώ:

      Owing to the presence of the hydrogen:

      • The combustion of the fuel in the cylinders is faster, even when recirculated, burnt gases are present
      • Pinking, or abnormal combustion under high loads, is significantly reduced

      What are the benefits for users?
      • A high-efficiency petrol engine offering
      •10% savings in all uses

      • CO2 savings of ~10% over homologation cycles
      • CO2 savings of ~10% under all customer driving conditions

      Τι έχουν να πουν όσοι το αρνούνται μετά μανίας και δεν δέχονται, έστω και αυτής της τάξης την ποσοστιαία βελτίωση;
      Ίσως να κάνω και λάθος, αλλά δεν δέχονται ούτε αυτό:

      Owing to the presence of the hydrogen:
      The combustion of the fuel in the cylinders is faster, ........

      Κατάλαβες τώρα πώς το έθεσα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      psilos
    • RE: Γεννητρια υδρογονου (hho )

      Τι λέει στην ουσία το άρθρο που παραθέτεις;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      psilos
    • RE: Γεννητρια υδρογονου (hho )

      Κοίτα να δεις drdino,
      η πληροφορία που μας έδωσες είναι σίγουρα φέικ γιατί δεν πληροί ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δυο απαραίτητες προϋποθέσεις!

      Καταρχήν, το γκρουπ PSA Peugeot Citroën, πριν προβεί στην εν λόγω ανακοίνωση, δεν ρώτησε όλους τους 'επιστήμονες' που συμμετέχουν στον παρόν θέμα, όσοι ειρωνεύονται και χλευάζουν την πιθανότητα, όντως, το υδρογόνο να προσφέρει, τουλάχιστον 10 % μείωση στην κατανάλωση.

      Έπειτα, και το χειρότερο από όλα, δεν ρώτησε ούτε την Ελληνική Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, αλλά ούτε και μπήκαν στον κόπο να πάνε να διαβάσουν τι γράφει ο τύπος στο εγκυρότατο e-bay!!

      Αχ ρε πούτη μου! Είναι ζόρικο πράμμα να αναγκάζεσαι να γλείφεις εκεί που πριν έχεις φτύσει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      psilos
    • RE: Ανανεωμένο Daihatsu Terios

      Το έχει κανείς αυτό το Τέριος βρε παιδιά να μας πει εντυπώσεις;
      Πώς πάει σε εκτός δρόμου διαδρομές;
      Έχω ακούσει ότι έχει μεγάλη κατανάλωση για τα κυβικά του.
      Κατά τη γνώμη σας θα μπορούσε να έλξει καμιά 600-700αριά κιλά(συρρόμενη καρότσα) χωρίς πρόβλημα;

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      P
      psilos
    • RE: BMW X3 facelift

      Φίλε Πάνο, αν μπορείς πες μου που διάβασες για το νέο κινητήρα 2.0 ντίζελ της σειράς 1, με ενδιαφέρει!!!
      Πιστεύω πως το γεγονός του κινητήρα Ευρο 3, αποτελεί ανασταλτικό παράγοντας για αρκετούς που θα ήθελαν να το αγοράσουν αλλά τους προβληματίζει η οδηγία 3.
      Από αρχές 2006 θα ισχύει η οδηγία 4 και ιδιαίτερα στη Γερμανία, θα είναι πολλοί αυτοί που θα προσέχουν πολύ αν το αυτοκίνητο που πρόκειται να αγοράσουν θα πληροί την οδηγία 3 ή 4.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      P
      psilos
    • RE: 3.0 JTD M-JET

      Ξεχάσατε τον κινητήρα της ΒΜW 3.0 λιτρα με τα 272 άλογα και τη ροπή 560 στισ 2000 σαλ?
      Είναι αυτός που μπαίνει στη σειρά 5 (535 D) και αναμένεται να μπει και στη νέα Χ5.
      Και η Μερσεντές μιλάει τώρα για τρομερές υποδυνάμεις από κινητήρες ντίζελ.

      Έχω την εντύπωση πως οι εταιρίες μπήκαν στο κυνήγι της απόλυτης υποδύναμης ελπίζοντας πως έτσι θα ανακάμψουν οι πωλήσεις τους.

      Όντως όμως για τα δεδομένα της Ελλάδας αυτοί οι κινητήρες φαντάζουν πολύ μακρινοί!!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      psilos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr