Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche 911
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche 911
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 15
    • 16
    • 4 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    313
    5463
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cavallino last edited by

      Ο χρήστης Babbis έγραψε:
      Έχω κάποιες απορίες.

      Α. Το Carrera-targa είναι εκδόσεις της 911 που αφορούν:
      1.Αμάξωμα??
      2.Εξοπλισμό??
      3. Μηχανικές λεπτομέρειες??
      4. Κινητήρα??

      Β. Το S στο τέλος(carrera s, boxter s) αναφέρεται σε βελτίωση κινητήρα??

      Γ. Οι GT1-2-3 εκδοσεις είναι οι homologation εκδόσεις των αγωνιστικών της?? Είναι 4κίνητες ή δικίνητες??

      Δ. Γιατί η GT1 ήταν καλύτερη από την GT2 και αυτή καλύτερη από την GT3??

      Κανονικά θα έπρεπε όσο περνάει ο καιρός να βγαίνουν καλύτερες εκδόσεις και όχι χειρότερες.

      Ε. Ποιος π λόγος ταυτόχρονης ύπαρξης των 911 turbo και GT3??

      ΣΤ. Όλες οι εκδόσεις 911 έχουν πίσω κάθισμα??

      Ετχαριστώ εκ των προτέρων

      A. Targa είναι μια ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ coupe και cabrio. Aυτό δηλαδή: το οποίο διαφοροποιείται από το cabrio: http://www.aa43.ch/1-43 modelle/porsche_911_cabrio_rot.jpg

      B. To S είναι το αρχικό της λέξης 'Sport' και αναφέρεται σε γενικότερη βελτίωση όχι μόνο κινητήρα αλλά και ανάρτησης πχ.

      Γ. Είναι δικίνητες.

      Δ. Η GT1 είναι έκδοση δρόμου του πρωτότυπου του LeMans. Η GT2 έχει δύο turbo. H GT3 είναι ελαφριά έκδοση της 911 με τον 6κύλινδρο boxer χωρίς turbo, η οποία είναι πολύ καλή για χρήση σε πίστα. Όσο πιο μικρό το νούμερο μετά το GT, τόσο μεγαλύτερη και η κατηγορία.

      Ε. Η Τurbo έχει turbo και η GT3 δεν έχει. Η Turbo είναι αρκετά βαριά και δυνατή, η GT3 αναπληρώνει την έλειψη δύναμης με το μικρό της βάρος.

      ΣΤ. Δεν έχω ιδέα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        opterios last edited by

        Διάλογος Jeremy Clarkson και Richard Hammond

        • JC: 'The chances of walking into a Porsche dealer these days and getting out with the actual car you want are very slim'
        • RH: 'It's like going to the coffee shop. Do you want an espresso, or a skinny? Stop asking questions!! I JUST WANT A COFFEE'
        • JC (με απελπισμένο ύφος): 'I JUST WANT A CAR WITH ITS ENGINE IN THE BACK'
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babbis last edited by

          Ο χρήστης cavallino έγραψε:

          Έχω κάποιες απορίες.

          Α. Το Carrera-targa είναι εκδόσεις της 911 που αφορούν:
          1.Αμάξωμα??
          2.Εξοπλισμό??
          3. Μηχανικές λεπτομέρειες??
          4. Κινητήρα??

          Β. Το S στο τέλος(carrera s, boxter s) αναφέρεται σε βελτίωση κινητήρα??

          Γ. Οι GT1-2-3 εκδοσεις είναι οι homologation εκδόσεις των αγωνιστικών της?? Είναι 4κίνητες ή δικίνητες??

          Δ. Γιατί η GT1 ήταν καλύτερη από την GT2 και αυτή καλύτερη από την GT3??

          Κανονικά θα έπρεπε όσο περνάει ο καιρός να βγαίνουν καλύτερες εκδόσεις και όχι χειρότερες.

          Ε. Ποιος π λόγος ταυτόχρονης ύπαρξης των 911 turbo και GT3??

          ΣΤ. Όλες οι εκδόσεις 911 έχουν πίσω κάθισμα??

          Ετχαριστώ εκ των προτέρων

          A. Targa είναι μια ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ coupe και cabrio. Aυτό δηλαδή: το οποίο διαφοροποιείται από το cabrio: http://www.aa43.ch/1-43 modelle/porsche_911_cabrio_rot.jpg

          B. To S είναι το αρχικό της λέξης 'Sport' και αναφέρεται σε γενικότερη βελτίωση όχι μόνο κινητήρα αλλά και ανάρτησης πχ.

          Γ. Είναι δικίνητες.

          Δ. Η GT1 είναι έκδοση δρόμου του πρωτότυπου του LeMans. Η GT2 έχει δύο turbo. H GT3 είναι ελαφριά έκδοση της 911 με τον 6κύλινδρο boxer χωρίς turbo, η οποία είναι πολύ καλή για χρήση σε πίστα. Όσο πιο μικρό το νούμερο μετά το GT, τόσο μεγαλύτερη και η κατηγορία.

          Ε. Η Τurbo έχει turbo και η GT3 δεν έχει. Η Turbo είναι αρκετά βαριά και δυνατή, η GT3 αναπληρώνει την έλειψη δύναμης με το μικρό της βάρος.

          ΣΤ. Δεν έχω ιδέα.

          Eυχαριστώ πολύ cavallino για την γρήγορη και εμπεριστατωμένη απάντηση

          Μόνο το Α ερώτημα όσον αφορά την carrera έχει μείνει αναπάντητο και με την ευκαιρία το κάνω και rephrase:

          Yπάρχει 911 σκέτη και 911 carrera? Kαι αν ναι ποιές οι διαφορές??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Αφού σας αρέσουν οι Porsche, παίξτε το Need For Speed: Porsche Unleashed. Οδηγείς όλα τα μοντέλα της εταιρείας από τότε που ιδρύθηκε μέχρι και πριν 2 χρόνια.
            Διασκεδαστικότατο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης manosk έγραψε:
              Αφού σας αρέσουν οι Porsche, παίξτε το Need For Speed: Porsche Unleashed. Οδηγείς όλα τα μοντέλα της εταιρείας από τότε που ιδρύθηκε μέχρι και πριν 2 χρόνια.
              Διασκεδαστικότατο.

              το έχω παίξει. Διασκεδαστικότατο, αλλά καμία επαφή με οδήγηση, είναι εντελώς arcade.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Ήταν πάντως το προτελευταίο της σειράς όπου τα τρακαρίσματα είχαν επίπτωση στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ενώ τα μοντέλα άλλαζαν εμφάνιση αναλόγως της στούκας. Arcade μεν, αλλά πορωτικό. Καμία σχέση με το καγκουρο-NFS Underground.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης opterios έγραψε:

                  • JC (με απελπισμένο ύφος): 'I JUST WANT A CAR WITH ITS ENGINE IN THE BACK'

                  Sorry, the Beetle is out of production.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    migf1 last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                    Αφού σας αρέσουν οι Porsche, παίξτε το Need For Speed: Porsche Unleashed. Οδηγείς όλα τα μοντέλα της εταιρείας από τότε που ιδρύθηκε μέχρι και πριν 2 χρόνια.
                    Διασκεδαστικότατο.

                    το έχω παίξει. Διασκεδαστικότατο, αλλά καμία επαφή με οδήγηση, είναι εντελώς arcade.

                    Και όμως, ήταν το πιο... sim'ed Need For Speed. Να υποθέσω Σπύρο πως δεν το έπαιξες με τιμονιέρα, ε?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                      Αφού σας αρέσουν οι Porsche, παίξτε το Need For Speed: Porsche Unleashed. Οδηγείς όλα τα μοντέλα της εταιρείας από τότε που ιδρύθηκε μέχρι και πριν 2 χρόνια.
                      Διασκεδαστικότατο.

                      το έχω παίξει. Διασκεδαστικότατο, αλλά καμία επαφή με οδήγηση, είναι εντελώς arcade.

                      Και όμως, ήταν το πιο... sim'ed Need For Speed. Να υποθέσω Σπύρο πως δεν το έπαιξες με τιμονιέρα, ε?

                      με τιμονιέρα το έπαιξα Χάρη, κι ας είμαι... παιδί των πλήκτρων

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Η 911 είναι πλέον ένα από τα καλύτερα αμάξια παραγωγής και από τα πιο φιλικά supercars..

                        Είναι προφανές ότι οι Γερμανοί μετά από τόσα χρόνια έρευνας κατάφεραν να εξαλείψουν όλα τα μειονεκτήματα ένός πισωμήχανου και πισωκίνητου αυτοκινήτου (απότομα ξεκολλήματα της ουράς, δύσκολος χειρισμός στο όριο κτλ κτλ).

                        Σίγουρα όμως, δεν αποσκοπούσαν μόνο στην εξάλλειψη των μειονεκτημάτων αλλά και στην μεγιστοποίηση των πλεονεκτημάτων.. Μετά από σημερινή συζήτηση που είχα με τον Pai Mei δεν μπορέσαμε να βρούμε κάποιο πλεονέκτημα ενός πισωμήχανου αυτοκινήτου πέραν της καλύτερης εκίνησης..

                        Μήπως μπορείτε να μας διαφωτίσετε?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Το πλεονέκτημα είναι ένα και είναι σαφεστατο, μεγαλύτεροι χώροι.

                          Η 911 έχει πίσω καθήσματα που η Cayman δεν έχει, οπότε αν μετά απο τόσα χρόνια οι μηχανικοί της εταιρίας μείωσαν την αρνητική επίδραση της κακής κατανομής βάρους (μείωσαν , όχι εξάλειψαν) το μόνο που μένει πλέον είναι να γυρίσουν τον κινητήρα 180 μοίρες σαν τη Cayman/Boxster.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Προσφέρει και καλύτερο φρενάρισμα.
                            Γιατί νομίζετε η Πόρσε έγινε γνωστή για τα φρένα της?

                            Γενικά η μηχανή πίσω είναι ό,τι καλύτερο για την ευθεία-φρενάρισμα ή επιτάχυνση- αλλά δύστροπο σαν στήσιμο στις στροφές (υποστροφή και γενικά ασάφεια στο τιμονι με την υπερστροφή να εκδηλώνεται σχετικά δύσκολα αλλά αν εκδηλωθεί να διορθώνεται ακόμα πιο δύσκολα...).

                            Η επίδοση του αυτοκινήτου στην ευθεία (όπου γενικά όλοι πιστεύουν ότι μετράει το αυτοκίνητο) και η δυσκολία χειρισμού στις στροφές (όπου θεωρείται πως κυρίως μετράει ο οδηγός) είναι το αίτο του μύθου της 911 αλλά και της Πόρσε γενικότερα!

                            Edit: >ο μόνο που μένει πλέον είναι να γυρίσουν τον κινητήρα 180 μοίρες σαν τη Cayman/Boxster.

                            Γιατί να το κάνουν αυτό?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Γιατί προσφέρει καλύτερο φρενάρισμα?

                              Σε σχέση με ενα αυτοκίνητο με το κινητήρα στο κέντρο (Cayman πχ) δε βλέπω το πλεονέκτημα της 911 στο φρενάρισμα.

                              Με τις 180 μοίρες εννοώ πως το καλύτερο που έχουν να κάνουν είνα να τοποθετήσουν το κινητήρα εμπρός απο τον πίσω άξονα και όχι πίσω.

                              Ενα άλλο πλεονέκτημα που μου διέφυγε είναι η ευκολία με την οπόια μπορεί να προσαρμοστεί σύστημα τετρακίνησης, όχι φυσικά πως είναι αδύνατον να μπεί και με τον κινητήρα στο κέντρο αντί για πίσω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • O
                                opterios last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Γιατί προσφέρει καλύτερο φρενάρισμα?

                                Επειδή κατά την επιβράδυνση, η κατανομή του φορτίου μπρος πίσω βρίσκεται γύρω στο 50-50, που σημαίνει ότι κατά το φρενάρισμα μπορεί να εκμεταλλευτεί ισόποσα και τους πίσω τροχούς, σε αντίθεση με τα άλλα layouts.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Μπορείς να έχεις την ίδια κατανομή βάρους κατα το φρενάρισμα ακόμα και αν η μηχανή είναι μπροστά απο τον πίσω άξονα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    opterios last edited by

                                    Ένα συγκεκριμένο παράδειγμα; 😉

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Boxster

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        opterios last edited by

                                        Τα μάτια μου έκαναν πουλάκια. Νόμιζα ότι είχες πει 'πίσω από τον μπροστά άξονα', γι' αυτό απόρησα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 0
                                          007 last edited by

                                          Μη ξεχνάνε μερικοί ότι έχει και η Πόρσε ιστορία αγωνιστική

                                          Ke gia na kanume ke mia mikri anadromi sas grafo ta 12 autokinita-orosima stin agonistiki istoria tis porsche.

                                          Porsche 356 SL coupe

                                          Porsche 550 Spyder (to proto kathara agonistiko autokinito tis Porsche kerdizodas tin klasi tou ke pernodas tin proti thesi genikis sto Targa Florio tou 1956 me ton Uberto Magnioli - me eena tetio autokinito o komis berge fon Tripsch simiose to 1958 stin anabasi Parnithas [tote giro tou europaikou protathlimatos] ena rekor xrono pou emine akataripto gia dekaeties.

                                          Porsche 804 F1

                                          Porsche 904 Carrera GTS ( me mia tetia o Oygen Beringer irthe deuteros sto xionismeno rally Monte Carlo tou 1965!) -Respect-

                                          Porsche 908

                                          Porsche 911S Rally (niki 1-2 sto Monte Carlo to 1970 me tis 911S 2.3 tou valdegard/Helmer ke Larous/Zelen pernodas sti sinexeia ke to europaiko protatlima)

                                          Porsche 917 (to autokinito pu pire tin proti niki gia tin Porsche sto 24h Le Mans to 1970)

                                          Porsche 917 Can-Am spyder (to 1973 i 917/30 5.4L tou Mark Donahiou me tous 1100 ipous [to pio dinato agonistiko olon ton epoxon pou eixe ke 100% bloke diaforiko!] sarose kiriolektika to amerikaniko protatlima Can-Am)

                                          Porsche 935 Coupe

                                          Porsche 936 Spyder (apo to 1976 dieksagotan parallila me to Pagosmio Protathlima kataskeuaston ke to pagosmio protathlima sport autokiniton sto opio i Porsche ekselikse to dithesio prototipo 936 me aerodinamiki ''tipou F1''. Me 7 nikes se 7 agones o titlos tou '76 kataktithike panigirika apenadi sta prototipa Renault Alpine opos ke i niki stou Le Man tou '77)

                                          Porsche 956 C (ektos apo tin texnologia 4hs genias pou diethete itan to i proti agonistiki Porsche pou me monokok plesio ke aerodinamiki ground effect. H 956 ekane kateuthian ''apo to kouti'' to 1-2-3 sto Le Mans tou '82 ke pire ton pagosmio titlo to '83, '84 kai '85. H ekseliksi tis, i 962, sinexise tis epitixies, eno apo auti proilthe ke i Dauer Porsche 962 LM ''dromou'' pou pire to Le Mans to 1994).

                                          Porsche 959 Paris-Dakar (me auto to autokinito egine to 1-2 sto Paris-Dakar tou 1986, meta apo 21 meres ke 13000 xiliometra stosu amolofous ke ta ''spastiria'' tis Saxaras).

                                          Episis ektos apo ta parapano 12 afisa ekso kapia diolou asimada agonistika opos: to roadster 718RS 1.5 kai 1.6 (1959-1960) pou pire to Targa Florio, tis 12 ores tou Seibring ke to europaiko protatlima anabaseon, to dilitro prototipo 907/6 pou ekane to 1-2-3 stis 24h tis Daytona to 1968, tin Joest TWR-Porsche pou nikise sto Le Mans tou 1996, ti March_Porsche 89C tou CART pou kerdise sto Mind-Ohio to 1989 ne ton Teo Fabi ke bebea tis McLaren TAG-Porsche tis F1, pou me tou Lauda ke Prost piran 3 pagosmious titlous to 1984-85-86
                                          A, den prepei na ksexasoume tin 911 GT1 pou sarose sta FIA GT ke sto Le Mans tou 1998, ke telos tis 911 GT2 ke GT3 pou eksakolouthoun na kiriarxoun ana ton kosmo stis adistoixes klasis.

                                          Epanalipsi loipon gia na min ksexastoume:
                                          14 Pagosmioi titloi kataskeuaston ke omadon
                                          8 pagosmia protathlimata adoxis
                                          3 titloi IMSA supercars
                                          20 europaika protathlimata anabaseon
                                          3 pagosmioi titloi odigon F1 (McLaren-TAG)
                                          26 nikes se Grand Prix F1
                                          16 nikes stis 24 ores tou Le Man
                                          15 nikes stis 24 ores tou Daytona
                                          17 nikes stis 12 ores tou Seibring
                                          11 nikes sto Targa Florio
                                          4 nikes sto Rally tou Monte Carlo
                                          2 nikes sto Paris Dakar

                                          Bgika ligo off topic alla aksize. Sto thema mas oson afora tin 911 klp eime 100% simfonos sto na exei to moter ''terma piso'' pou leme opos exo idi ksanapei. Me to plai ke oso paei. Einai kati to opio einai xaraktiristiko tis 911 ke den blepo to logo na alaksei. Iparxoun ala modela apo ti gama pou boroun na piramatisoun.
                                          Oson afora tin sxediastiki approach tis Porche, i gnomi mou einai pos odos tha eprepe na piramatisoun ligo parapano (oxi pos den to kanane me tin Carrera GT) an kai emena prosopika den me polixalaei to sinexes facelift. Mono i Porche exei petixei sxediastika na krataei auto to image ton autokiniton tis edo ke posa xronia.

                                          Όσο για την νέα Boxster δε με ενοχλεί τόσο, όσο η Cayman, που πρέπει να διαβάσω σχολαστικά τι πρεσβεύει..

                                          H nea boxster mia xara einai ke pio omorfi apo tin prokatoxo tis. H Cayman presbeuei akribos na einai ena autokinito (sobara tora) metaksi tis Boxster ke tis 911. Sta specs klp einai akribos anamesa sta 2 modela. Me ala logia an pareis Cayman ise kaliteros apo ton katoxo tis Boxster ala akoma exeis koblex apenadi ston katoxo tis 911....oti plironeis perneis... [/quote]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • O
                                            opterios last edited by

                                            Δεν κάνεις και μία παράθεση να ξέρουμε σε τι αναφέρεσαι; 😉

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 4 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr