-
Βασικά ο τίτλος τα λέει όλα.
Είναι και τα Huyndai στην κατηγορία 'δεν σπάει- δεν χαλάει'; Θα ήθελα να ακούσω εμπειρίες από κατόχους - πρώην και νυν - της εν λόγω μάρκας.
Επίσης δεν ξέρω αν αντιγράφει (εντάξει εμφανές είναι) αλλά σχεδιαστικά απ' εξω το τελευταιο Coupe λέει. Πείτε μου όμως και πόσοι δεν καταφεύγουν σε αντιγραφή. Όλα τα αμάξια είναι ανά ομάδες ίδια. Εδώ και το 307 αντιγράφει το 206 (εγώ το αποκαλώ 206 on steroids!!!). Εντάξει δεν είναι και απαραίτητα κακό.
Προσωπικά όταν πρωτοείδα το τελευταίο Coupe έπαθα πλάκα. Εξωτερική εμφάνιση τρομερή! Στο εσωτερικό με ψιλοξενέρωσε αλλά τέλος πάντων.
Περιμένω να ακούσω από κατόχους Huyndai αλλά και άλλους αν συμμερίζονται την κουβέντα που άκουσα για τα Huyndai:
'Καλά τα Huyndai αλλά πάρε και ένα αυτοκίνητο!'
Τα σχόλια δικά σας...
ΥΓ: Και για όποιον εκφράσει απορία, προ δεκαετίας όταν άνοιγα e-mail στο hotmail είχα και τρέλα με τον Παναθηναϊκό και έτσι βγήκε το greenblooded. Άσχετο...
-
Βασικά ο τίτλος τα λέει όλα.
Είναι και τα Huyndai στην κατηγορία 'δεν σπάει- δεν χαλάει'; Θα ήθελα να ακούσω εμπειρίες από κατόχους - πρώην και νυν - της εν λόγω μάρκας.
Επίσης δεν ξέρω αν αντιγράφει (εντάξει εμφανές είναι) αλλά σχεδιαστικά απ' εξω το τελευταιο Coupe λέει. Πείτε μου όμως και πόσοι δεν καταφεύγουν σε αντιγραφή. Όλα τα αμάξια είναι ανά ομάδες ίδια. Εδώ και το 307 αντιγράφει το 206 (εγώ το αποκαλώ 206 on steroids!!!). Εντάξει δεν είναι και απαραίτητα κακό.
Προσωπικά όταν πρωτοείδα το τελευταίο Coupe έπαθα πλάκα. Εξωτερική εμφάνιση τρομερή! Στο εσωτερικό με ψιλοξενέρωσε αλλά τέλος πάντων.
Περιμένω να ακούσω από κατόχους Huyndai αλλά και άλλους αν συμμερίζονται την κουβέντα που άκουσα για τα Huyndai:
'Καλά τα Huyndai αλλά πάρε και ένα αυτοκίνητο!'
Τα σχόλια δικά σας...
ΥΓ: Και για όποιον εκφράσει απορία, προ δεκαετίας όταν άνοιγα e-mail στο hotmail είχα και τρέλα με τον Παναθηναϊκό και έτσι βγήκε το greenblooded. Άσχετο...
-
Βασικά ο τίτλος τα λέει όλα.
Είναι και τα Huyndai στην κατηγορία 'δεν σπάει- δεν χαλάει'; Θα ήθελα να ακούσω εμπειρίες από κατόχους - πρώην και νυν - της εν λόγω μάρκας.
Επίσης δεν ξέρω αν αντιγράφει (εντάξει εμφανές είναι) αλλά σχεδιαστικά απ' εξω το τελευταιο Coupe λέει. Πείτε μου όμως και πόσοι δεν καταφεύγουν σε αντιγραφή. Όλα τα αμάξια είναι ανά ομάδες ίδια. Εδώ και το 307 αντιγράφει το 206 (εγώ το αποκαλώ 206 on steroids!!!). Εντάξει δεν είναι και απαραίτητα κακό.
Προσωπικά όταν πρωτοείδα το τελευταίο Coupe έπαθα πλάκα. Εξωτερική εμφάνιση τρομερή! Στο εσωτερικό με ψιλοξενέρωσε αλλά τέλος πάντων.
Περιμένω να ακούσω από κατόχους Huyndai αλλά και άλλους αν συμμερίζονται την κουβέντα που άκουσα για τα Huyndai:
'Καλά τα Huyndai αλλά πάρε και ένα αυτοκίνητο!'
Τα σχόλια δικά σας...
ΥΓ: Και για όποιον εκφράσει απορία, προ δεκαετίας όταν άνοιγα e-mail στο hotmail είχα και τρέλα με τον Παναθηναϊκό και έτσι βγήκε το greenblooded. Άσχετο...
-
δεν έχω ιδέα από χιουνται αλλά θα πω τη γνώμη μου...δημοκρατία έχουμε... το κουπέ μου αρέσει αλλά το βρίσκω λίγο αργό...και το τούρμπο που βγάζει τώρα η αντιπροσωπεία δεν είναι γρήγορο ιδιαίτερα..σα σχέδιο είναι ωραίο!τιμή τσιμπημένη κατά τη γνώμη μου...στην ετ-3 που το είχε παρουσιάσει ο Θεοφράστου έκανε μπαμ το μαλακό πλαστικό του ταμπλό ειδικά εκεί που είναι τα όργανα κουνίόταν πάνω κάτω άνετα!
-
Ένας γνωστός μου έχει Hyundai Sonata μοντέλο '92 (ή '91, δε θυμάμαι καλά) και μέχρι στιγμής δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα. Γενικά θεωρώ ότι η αξιοπιστία των οχημάτων της Hyundai βρίσκεται πλέον σε ευρωπαϊκά επίπεδα, όχι όμως σε ιαπωνικά. Το καλό είναι ότι τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει συνεχώς βελτιώνονται, αν κρίνουμε από το Santa Fe, to Coupe αλλά και το Getz. Όμως βρίσκεται αρκετά πίσω στον τομέα των κινητήρων. Διάβασα ότι θα εξελίξει νέους κινητήρες σε συνεργασία με την Daimler-Chrysler και τη Mitsubishi, οπότε πιστεύω ότι σύντομα θα γεφυρωθεί αυτό το χάσμα. Θεωρώ ότι σε 10-12 χρόνια η εικόνα που θα έχει ο κόσμος για τη Hyundai θα είναι τελείως διαφορετική από τη σημερινή.
-
'Ενας φίλος(οικογενειάρχης με 2 παιδιά)μετά απο Uno Turbo 1.4 πήρε το accent 1.5 '00 και το έχει ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ!! Το πιο σοβαρό πρόβλημα που παρουσίασε(όχι μόνο το δικό του αλλά όλα τα 1.5)ήτα το κιβώτιο ταχυτήτων. Οι περισσότερες σχέσεις αρνούνταν να μπούν και όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία βαριόντουσταν να ασχοληθούν σοβαρά μαζί του και το μόνο που του έκαναν ήταν να του αλλάζουν κάποια γρανάζια χωρίς να διορθώνεται τίποτα στην ουσία αφού όλο το κιβώτιο ήθελε ΠΕΤΑΜΑ και αντικατάσταση.Τελικά αφού είχε γυρίσει σχεδόν όλα τα εξουσιοδοτημένα της Αττικής κατέληξε σε κάποιο οπου πραγματικά είχε την όρεξη να ασχοληθεί μαζί του και του έλυσε κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό το πρόβλημα.
Αναρωτιέμαι τώρα και εγώ τι να τα κάνεις τα 5 χρόνια εγγύηση(καθαρα για λογους MARKETING) αν κάθε συνεργείο σου βγάζει την@$%&$% για να σου λύσει το όποιο πρόβλημα.
ΥΓ.αφού η αντιπροσωπεία της HYUNDAI γνώριζε το συγκεκριμένο πρόβλημα(σύμφωνα με τα λεγόμενα ΟΛΩΝ των μηχανικών στα συνεργεία)γιατί δεν κάνει μια ανάκληση όλων των 1.5? Και στην τελική πόσα 1.5 έχουν πουληθεί? Κατά τα άλλα Ολυμπιακούς αγώνες θέλουνε........με δικά τους αυτοκίνητα -
Το προηγούμενο Accent είχε τεράστιο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά.
Ουκ ολίγα παραδόθηκαν στις φλόγες σταματημενα, λόγω βραχυκυκλωμάτων... -
Εχω Hundai Elandra 1.6 μοντ. 01.Τιμιο αυτοκινητο για τα λεφτα του με φοβερη αξιοπιστια και καλο κρατημα.Συμπερασματα βγαλμενα απο δοκιμες στα ασφαλτινα ραλλυ.Μοναδικο αδυνατο σημειο το ευαισθητο χρωμα του.Στη μαχη με τα μυγακια της Εθνικης οδου το Hundai χανει κατα κρατος.
-
Κάτοχος HΥUNDAI COUPE αγορά 5/02 καινούργιο. Του έχω κάνει ήδη 21.000 χλμ., τα περισσότερα στην Εθνική. Βλάβες μηδέν. Μια φορά όλη κι όλη πήγε στο συνεργείο για το προγραμματισμένο σέρβις των 15000 χλμ το οποίο έγινε στον Αργυρόπουλο στον Βόλο με πολύ λογικό κόστος (64 ευρώ).
Εντυπώσεις: Έχει αξιοπρεπείς επιδόσεις χωρίς να βάζει φωτιά στον δρόμο, στρίβει απρόσμενα καλά, φρενάρει αξιοπρεπέστατα, είναι πολύ άνετο για 2 άτομα (άντε και κανένα μικρό παιδί ), ταξιδεύεις άνετα με ΜΩΤ 170 χλμ. Κατά είναι το ότι καίει πολύ (ιδιαίτερα όταν το δουλέυεις ψηλά) επειδή είναι βαρύ και το ότι μετά τις 3500 στρ/λ έχει πολλή φασαρία. Ίσως να οφείλεται και στα Pilot 205 που φοράει (δες και άλλο τοπικ εδώ γι' αυτά τα λάστιχα). Επίσης, ένα άλλο πολύ κακό του αυτοκινήτου είναι ότι έχει πολλές νεκρές γωνίες και γενικά δεν βλέπεις με κανένα τρόπο τα όρια του αυτοκινήτου, πράγμα που στην αρχή τουλάχιστον θα σε ζορίσει στην κυκλοφορία στην πόλη και ιδιαίτερα στο παρκάρισμα.
Συνολικά, τίμιο και αξιόπιστο αυτοκίνητο, αλλά για ταξείδια. Αν θες να το κυκλοφορείς και στην πόλη, καλύτερα πάρε κάτι πιο μικρό. Για ότι χρειαστείς, στείλε μαιλ. -
Το οικογενειακό μας είναι ένα Hyundai Lantra J2 1800,μοντ.95.
Πραγματικά μετά από αυτό κατάλαβα ότι τα Hyundai είναι παρεξηγημένα!
Παιδιά,αλήθεια λέω,ίσως και να είναι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο,αλλά είναι τώρα 7,5 χρονών και με νορμάλ χρήση ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΕΝΑ ΛΑΜΠΑΚΙ!Το μόνο πρόβλημα είναι ότι τρεμοπαίζει τώρα πια ο φωτισμός της οθόνης του (εργοστασιακού) ραδιοκασετοφώνου!Τίποτα άλλο.Πραγματικά η αξιοπιστία είναι παροιμιώδης!Τα υλικά στο εσωτερικό δεν είναι τα καλύτερα,αλλά η ποιότητα συναρμολόγησης είναι άψογη!Δεν ακούγεται ούτε ένας τριγμός μετά από τόσο καιρό,ενώ άλλα πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα τρίζουν τρελά!
Επίσης,ο κινητήρας είναι μεν θορυβώδης και στις ψηλές στροφές θα μπορούσε να είναι και πιο βελούδινος,αλλά ακόμα και σήμερα είναι από τους δυνατότερους 1800άρηδες στη κατηγορία του,ενώ δυνατό του σημείο είναι οι επιταχύνσεις από στάση,καθώς φοράει τα γυαλιά σε όλα σχεδόν τα σημερινά 1800άρια sedan με 0-100 σε 9,8!Το καλύτερο είναι ότι επειδή τα 1800 στην Ελλάδα είναι ελάχιστα γιατί εισήχθησαν όταν πρωτοήρθε το μοντέλο αυτό αλλά σταμάτησε η εισαγωγή λόγω χαμηλών πωλήσεων,το νομίζουν όλοι για 1600 και πέφτει αρκετό γέλιο στην εθνική,καθώς ένα 'ψεύτικο' Hyundai βάζει γυαλιά σε πολλούς!Τέλος πάντων,επειδή έχω αρχίσει να ακούγομαι σαν αντιπρόσωπος της Hyundai ( ),να σου πω και κάποια αρνητικά.
Στα σημερινά μοντέλα η ποιότητα των υλικών έχει ανέβει κατακόρυφα,οπότε μη σε απασχολεί τόσο αυτό.Η οδική συμπεριφορά όμως είναι από τις βασικές αδυναμίες του αυτοκινήτου.Πολύ καλά φρένα (4 δίσκοι,μπροστά αεριζόμενοι) αλλά οι αναρτήσεις θέλουν δουλειά.Χωρίς να απορροφούν όλες τις ανωμαλίες,καταφέρνουν και να είναι μαλακές και το αυτοκίνητο να γέρνει ανησυχητικά σε γρήγορη οδήγηση,και να μην είναι άνετες! Αυτό δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει σε σημερινά Hyundai,και μάλιστα στο Coupe που είναι και το πιο προσεγμένο.Επίσης εμφανίζει τάσεις πλεύσης στην εθνική,κάτι αρκετά εκνευριστικό.Γενικότερα πιστεύω πως με ένα σετ σκληρότερων ελατηρίων και αμορτισέρ,θα βελτιωνόταν σημαντικά.
Τέλος,το κιβώτιο στο οποίο αναφέρθηκαν και άλλοι είναι το δεύτερο αδύναμο σημείο.Δεν έχει παρουσιάσει ουσιαστικό πρόβλημα όπως ένα προαναφερθέν Accent,αλλά έχει τεράστια ασάφεια,χάλια κουμπώματα και μεγάλες διαδρομές στον επιλογέα.Με λίγα λόγια χάλια.Δεν ξέρω αν αυτό διορθώθηκε στα τωρινά μοντέλα πάντως.Αυτά και να ξέρεις,αν πάρεις Coupe,δε νομίζω να το μετανιώσεις! -
allos enas katoxos coupe 09/2002.exw kanei 6000xlm kai eimai apolyta eyxaristimenos.kratimata kai frena apsoga.katanalwsi me exei gonatisei...to pataw kai ligaki...epidoseis fysiologikes.oson afora ta nekra simeia pou anefere enas filos parapanw exei dikio alla ta synythizeis grigora.
mesa stin poli den einai gia polla-polla dioti einai arketa kourastiko logw ogkou.gia taksidia einai mia xara.http://www.auto-internet.gr/tests/A_H/t ... pe_1_6.htm
episis ta abs einai arketa eyaisthita.se vregmeno odostrwma mpainoun synexeia.malista kanoun kai polly thoryvo ,mazi me entono kopanima sto pedal.prin apo to coupe den eixa abs se proigoumeno amaksi kai isws na mou fenete ypervoliko. as mas poun kai oi alloi katoxoi.
-
Ισχύει και για το προαναφερθέν Lantra αυτό για το ABS.Λύση για πιο ομαλή λειτουργία δν υπάρχει,υπάρχει όμως λύση για να μην μπαίνει το ABS!Καλύτερα λάστιχα!Στο συγκεκριμένο φορέσαμε πάλι Hankook,αλλά το κορυφαίο μοντέλο Z2000S με ασύμμετρο πέλμα.Η διαφορά στο φρένο-κράτημα ήταν εκπληκτική!Άλλαξε τα μανάτα λάστιχα με κάποια πιο καλά και ακριβά και θα λυθεί αυτό το ζήτημα
-
Εχει δικιο ο makinen.Kαι στο δικο μου μολις πατησα φρενο σε βρεγμενο τρομαξα.Το προβλημα σταματαει να υπαρχει με καλυτερα λαστιχα.
-
τα λάστιχα που φοράει απο τη μανα του το αμαξι μου ειναι τα KUHMO(Δεν ξέρω αν γράφετε ετσι).τι γνωρίζετε για αυτά τα λαστιχα?φανταζομαι οτι για να τα δίνει η αντιπροσωπεια μαλλον μάπα θα είναι.
-
Δεν είναι κακό, δεν είναι κακό... Μοιάζει αρκετά στα Michelin... Πόση αντοχή έχουν δεν ξέρω.
-
EΓΩ ΠΑΝΤΩΣ,ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ,ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΚΟΥΠΕ,ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ ΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΦΑΛΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΜΙΛΑΩ) ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ.
ΑΝ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ,ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ. -
ΕΠΙΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΩΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ HYUNDAI ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΓΚΕΛΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ,ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΑΝ ΝΑ ΧΑΛΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ,ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ. -
EIMAI ΝΕΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ COUPE 1.6 S145!ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΟΔΟΜΕΤΡΟ ΟΥΤΕ ΧΙΛΙΑ!!!!ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ).ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ COUPE ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ EXTRA (TURBO,LEATHER,CLIMA,17AΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ,ΗΛΙΟΡΟΦΗ...
Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.ΟΜΟΡΦΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ,ΛΙΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΠΟΡΤΙΦ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΜΕ ΤΑ RECARO,ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ ΤΙΜΟΝΙ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ,ΚΡΑΤΗΜΑ ΑΝΑΛΟΓΟ ΤΗΣ ΣΠΟΡ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (SACHS SPORT(ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΑΝΕΣΗ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ)),ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ ΣΤΗ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ,ΦΤΗΝΟ RADIO-CD...ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ!!
ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΕΧΕΤΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΟΥΚ ΟΛΙΓΕΣ!!!!!!
-
ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ HYUNDAI?
ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ.Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
(ΚΑΤΟΧΟΣ ATOS '99,ACCENT '98 KAI ΤΩΡΑ COUPE '03)ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΓΝΩΜΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΩΝ.
ΣΕ ΑΥΤΟ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΩ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ HYUNDAI-KIA,DAEWOO ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ PEUGEOT,RENAULT.
ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΤΑ HYUNDAI ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΑ . Η ΑΠΟΨΗ ΠΟΛΛΩΝ (ΑΚΟΜΑ?)ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΑ ΑΡΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΥΣ!!!Η ΚΟΡΕΑ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΚΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΗΜΑ HYUNDAI ΔΗΛΩΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΙΓΛΗ ΕΝΟΣ ΕΝΔΟΞΟΥ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ!!!
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙ ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΙΔΕΑΤΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ.(ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ)
ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ PONY/EXCEL ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ACCENT?
ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SCOUPE ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ COUPE?
TO LANTRA TOΥ '91 ΜΕ ΤΟ ELANTRA '02?
ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ SUV ΘΑ ΠΡΟΕΚΥΠΤΕ TO SANTA FE?ΑΠΟ ΠΟΥ ΟΡΜΩΜΕΝΗ Η HYUNDAI ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΑΝ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 5Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 4 XΡONIA?
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ... -
Κανένα σύμπλεγμα από μέρους μου φίλε μου και καλοτάξιδο το κουπέ σου (το οποίο σημειωτέον εμφανισιακά μου αρέσει πολύ), άλλωστε δες εδώ πώς οι περισσότεροι εκθειάζουν τη Σκόντα. Και γιατί όχι άλλωστε... Όταν κάτι είναι καλό, ποιος ο λόγος να το κρύβουμε και το αντίθετο βέβαια (δες και την απάντησή μου αλλού για το Merc A, μπλιαχ!!!)
Huyndai: Αξιοπιστία και χρήση. Και καμιά γνώμη για το Coupe