Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    greenblooded

    @greenblooded

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    greenblooded Unfollow Follow

    Latest posts made by greenblooded

    • Hyundai Coupe Turbo: Υπέρ, κατά και εναλλακτικές προτάσεις

      Αν και φαντάζομαι ότι μπορεί να έχουν γίνει αντίστοιχες κουβέντες στο παρελθόν, ανοίγω αυτό το θέμα μιας και ενδιαφέρομαι άμεσα για την αγορά αυτού ή κάποιου άλλου παρόμοιου.

      Βασικά όντας 30 ετών θέλω να δώσω την Κορόλα μου (απότην οποία βέβαια είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, απλά την βαρέθηκα) και να πάρω κάτι σε πιο σπορ (σε 3-4 χρονάκια θα έχω οικογένεια και θα έχει περάσει το τρένο). Εβαλα άνω όριο τα 20.000€ και οδηγό την σπορ ή έστω κομψή εμφάνιση και κατεύθυνση. Αλλά δεν θέλω πολλές παραχωρήσεις σε αξιοπιστία (έχω κακομάθει από τον Γιαπωνέζο

      Αν και νόμιζα ότι τελείωσαν, έμαθα σήμερα ότι υπάρχουν ακόμα κομμάτια Hyundai Coupe 1600 Turbo (S145, με 145 ονομαστικά και 132 αν θυμάμαι καλά αλογάκια στο δυναμόμετρο). Επειδή σχεδιαστικά το συγκεκριμένο μου αρέσει πολύ, φυσικά το σκέφτομαι πολύ. Τιμή μετρητοίς, με δέρμα στο σαλόνι, 5 χρόνια εγγύηση, 19920€ (λίγο κάτω από το ψυχολογικό όριο). Βέβαια είναι Hyundai και όχι Toyota ή κάποιο άλλο με καλύτερο όνομα.

      Επειδή μιλάμε για 20.000€ και για σπορ - κουπέ αυτοκίνητο (κατηγορία στην οποία δεν έχω και ιδιαίτερες γνώσεις), ζητώ βοήθεια και γνώμες.

      Κατ αρχήν όσοι κάτοχοι Coupe ή γενικά Hyundai, σπεύσατε να μου πείτε οδηγικές εντυπώσεις από Coupe και γενικά ίσως από δυνατά Hyundai που πιθανόν έχετε (προφανώς σεβαστή η γνώμη για το Atos πχ αλλά δεν περιμένω και μεγάλη σχέση με το Coupe). Αξίζει τα (ουκ ολίγα) λεφτά του; Ιδιαίτερα μάλιστα στην Turbo εκδοση;

      Από κει και πέρα θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω και εναλλακτικές προτάσεις για την κατηγορία αυτή μου με ενδιαφέρει. Οσοι έχετε προτάσεις τις περιμένω με παραπάνω από μεγάλο ενδιαφέρον. Τονίζω το όριο τιμής στα 20.000€ γιατί και εγώ ξέρω την ομορφιά της Celica ή μίας Μπέμπας ας πούμε αλλά οι τιμές τους είναι απαγορευτικές...

      Αρκετά είπα νομίζω. Ο λόγος σε εσάς...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      greenblooded
    • Huyndai: Αξιοπιστία και χρήση. Και καμιά γνώμη για το Coupe

      Βασικά ο τίτλος τα λέει όλα.

      Είναι και τα Huyndai στην κατηγορία 'δεν σπάει- δεν χαλάει'; Θα ήθελα να ακούσω εμπειρίες από κατόχους - πρώην και νυν - της εν λόγω μάρκας.

      Επίσης δεν ξέρω αν αντιγράφει (εντάξει εμφανές είναι) αλλά σχεδιαστικά απ' εξω το τελευταιο Coupe λέει. Πείτε μου όμως και πόσοι δεν καταφεύγουν σε αντιγραφή. Όλα τα αμάξια είναι ανά ομάδες ίδια. Εδώ και το 307 αντιγράφει το 206 (εγώ το αποκαλώ 206 on steroids!!!). Εντάξει δεν είναι και απαραίτητα κακό.

      Προσωπικά όταν πρωτοείδα το τελευταίο Coupe έπαθα πλάκα. Εξωτερική εμφάνιση τρομερή! Στο εσωτερικό με ψιλοξενέρωσε αλλά τέλος πάντων.

      Περιμένω να ακούσω από κατόχους Huyndai αλλά και άλλους αν συμμερίζονται την κουβέντα που άκουσα για τα Huyndai:

      'Καλά τα Huyndai αλλά πάρε και ένα αυτοκίνητο!'

      Τα σχόλια δικά σας...

      ΥΓ: Και για όποιον εκφράσει απορία, προ δεκαετίας όταν άνοιγα e-mail στο hotmail είχα και τρέλα με τον Παναθηναϊκό και έτσι βγήκε το greenblooded. Άσχετο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      greenblooded
    • RE: Huyndai: Αξιοπιστία και χρήση. Και καμιά γνώμη για το Coupe

      Βασικά ο τίτλος τα λέει όλα.

      Είναι και τα Huyndai στην κατηγορία 'δεν σπάει- δεν χαλάει'; Θα ήθελα να ακούσω εμπειρίες από κατόχους - πρώην και νυν - της εν λόγω μάρκας.

      Επίσης δεν ξέρω αν αντιγράφει (εντάξει εμφανές είναι) αλλά σχεδιαστικά απ' εξω το τελευταιο Coupe λέει. Πείτε μου όμως και πόσοι δεν καταφεύγουν σε αντιγραφή. Όλα τα αμάξια είναι ανά ομάδες ίδια. Εδώ και το 307 αντιγράφει το 206 (εγώ το αποκαλώ 206 on steroids!!!). Εντάξει δεν είναι και απαραίτητα κακό.

      Προσωπικά όταν πρωτοείδα το τελευταίο Coupe έπαθα πλάκα. Εξωτερική εμφάνιση τρομερή! Στο εσωτερικό με ψιλοξενέρωσε αλλά τέλος πάντων.

      Περιμένω να ακούσω από κατόχους Huyndai αλλά και άλλους αν συμμερίζονται την κουβέντα που άκουσα για τα Huyndai:

      'Καλά τα Huyndai αλλά πάρε και ένα αυτοκίνητο!'

      Τα σχόλια δικά σας...

      ΥΓ: Και για όποιον εκφράσει απορία, προ δεκαετίας όταν άνοιγα e-mail στο hotmail είχα και τρέλα με τον Παναθηναϊκό και έτσι βγήκε το greenblooded. Άσχετο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      greenblooded
    • RE: Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό Αυτονίνητο? Ιδού η Απορία....

      Για τον φίλο που ξενερώνει βλέποντας επικράτηση των ΤΟΥΟΤΑ έχω απλά να θυμίσω ότι υπάρχουν πολλών ειδών οδηγοί. Και κάποιοι απλά θέλουν ένα αυτοκίνητο που 'δε σπάει, δε χαλάει' όπως διάβασα κάπου. Δεν είναι κακό αυτό.

      Όντας όμως κάτοχος ΤΟΥΟΤΑ το ότι ψάχνομαι ίσως θα'πρεπε να λεει και κάτι. Και επειδή δεν παίζουμε με γρίφους εδώ, εξηγώ: Καλή η αξιοπιστία του αλλά: 1) Είναι σχεδιαστικά ΒΑΡΕΤΟ, ΑΠΡΟΣΩΠΟ. Όχι άσχημο, απλά ελαφρώς ψυχρό. Αν το βάλεις δίπλα δίπλα με ένα 307 βλέπεις κατ'ευθείαν τι εννοώ... Εσωτερικά μάλιστα το 307 ομολογώ ότι με εντυπωσίασε. Καμία σχέση με την Corolla μου, ένα επίπεδο παραπάνω σε αίσθηση πολυτέλειας. 1) Ίσως οι οδηγικές μου ανάγκες να εξελίχθηκαν με τα χρόνια, αλλά τα 86 αλογάκια της Corolla, τα οποία μάλιστα βγαίνουν και σε ψηλές στροφές, επιδέχονται βελτίωση.

      Πολύ χρήσιμα τα σχόλια για το 'ταπεραμέντο' των γαλλικών. Είναι σημαντικό ότι τα τυχόν προβλήματα που εμφανίζουν είναι ήσοννος σημασίας (όχι σοβαρές μηχανικές βλάβες κλπ απ' ότι κατάλαβα) και άρα μένει στον καθένα να κρίνει αν τα δέχεται ή όχι.

      Για τον εξοπλισμό έχω ξαναγράψει. Η ΤΟΥΟΤΑ γενικά είναι πολύ φτωχότερη από τα γαλλικά...

      Όσο για την LION HELLAS μία απλή ερώτηση: Είναι αποκλειστική αντιπρόσωπος της Peugeot στην Ελλάδα; Δηλαδή αν πχ επιλέξω το 307 στο μέλλον θα έχω να κάνω οπωσδήποτε μαζί τους; (και με όλα τα παρεπόμενα που σχολιάζουν άλλοι κάτοχοι Peugeot;)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      greenblooded
    • RE: Ελάτε να δούμε αξιοπιστία και βλάβες στις διάφορες μάρκες...

      Προς Mark

      Φίλε μου το δικό μου μοντέλο είναι 1332 κ.εκ. για την ακρίβεια (αν θυμάμαι καλά) και βγάζει 86 αλογάκια Στα 98 διάβασα και γω ότι είναι τα νεότερα μοντέλα - όχι το δικό μου πάντως. Μην ξεχνάς ότι έχω το στρογγυλοφάναρο μοντέλο εξαετίας περίπου (χωρίς VVTi κινητήρα). Άλλωστε δεν υπήρχε περίπτωση να δυσφημήσω το αμαξάκι μου (απ΄το οποίο είμαι αρκετά ευχαριστημένος άλλωστε).

      Για όλους τους υπόλοιπους φίλους: Ναστε καλά παιδιά γιατί μία τέτοια ποικιλία πληροφοριών τέτοιου είδους είναι άκρως απαραίτητη για όσους από εμάς ψάχνουν για αγορά αυτοκινήτου.

      Πχ δεν θα φανταζόμουν ποτέ ότι ένα Xsara εμφανίζει τέτοια αξιοπιστία. Αλήθεια βρε παιδιά - ομολογώ ολίγον άσχετος επί του θέματος: Αυτά τα περι γαλλικής σχολής τι ακριβώς εννοούν όσοι τα λένε; Τι το ιδιαίτερο εμφανίζουν τα γαλλικά αυτοκίνητα σε σχέση με τα υπόλοιπα και που ίσως μειονεκτούν;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      greenblooded
    • Ελάτε να δούμε αξιοπιστία και βλάβες στις διάφορες μάρκες...

      Γεια σας παιδιά

      Είμαι κάτοχος μίας Toyota Corolla (μοντέλο 97) και σκέφτομαι σύντομα να αλλάξω αυτοκίνητο.

      Περί επιδόσεων τα έχουμε λίγο πολύ πει όλοι σε άλλα topics. Άλλο ένα θέμα όμως που μας απασχολεί πολλούς είναι το κατά πόσο τα αυτοκίνητα που έχουμε ή θέλουμε είναι αξιόπιστα ή... ζημιάρικα. Δηλαδή αν θα μας απασχολούν μόνο στα προγραμματισμένα service ή τακτικότερα και αιφνιδιαστικά... Και βέβαια μπαίνει ταυτόχρονα και το θέμα της αντιπροσωπείας και της εξυπηρέτησης που, αν και θίγεται και αλλού, καλό θα ήταν να λέμε και μία κουβέντα και εδώ.

      Προσέξτε ότι έχει μεγάλη σημασία ο καθένας μας που θα καταθέσει την άποψή του αν μπορεί να είναι κατά το δυνατόν αντικειμενικός και να συμπεριλαμβάνει (αν έχει) γνώμες και άλλων της ίδιας μάρκας ή έστω και άλλων.

      Ξεκινώ με το δικό μου.

      TOYOTA COROLLA. Πέρα των προγραμματισμένων service δεν έχει απασχολήσει ποτέ την οικογένειά μου (το οδηγούμε κατά καιρούς 4 διαφορετικά άτομα - με τελείως διαφορετικές οδηγικές συνήθειες). Μετά από 5.5 χρόνια χρήσης ΒΛΑΒΕΣ 0. Πάει καλά ακόμα (δεν βλέπω πτώση ή αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά). Βέβαια η αγορά μίας νέας Corolla προσκρούει σε ένα βασικό εμπόδιο: ΚΟΣΤΟΣ. Είναι αντικειμενικά πολύ ακριβή σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, και βέβαια υπάρχει πολύς κόσμος που τα 2-3000 ευρώ της διαφοράς τα μετράει πολύ...
      Η εγγύηση είναι εξαετής και τώρα πια ξέρω γιατί
      Το αυτοκίνητο το πήρα από τον Φλαμιάτο (Ζωγράφου). Άψογοι σε εξυπηρέτηση, χωρίς χρονικές καθυστερήσεις. Ραντεβουδάκι, 1-2 ωρίτσες και καθάρισες, πολιτισμένα και με πολύ καλή εξυπηρέτηση. Το αρνητικό; Νομίζω ότι γενικά οι χρεώσεις τους είναι αυξημένες. Όταν δηλαδή το προγραμματισμένο service των 60.000χλμ κοστίζει γύρω στις 100.000δρχ δεν είναι λίγο ακριβό; Έστω και αν πρόκειται απλά για κάποια αναλώσιμα που αλλάζονται τακτικά... Μήπως να τσέκαραν λίγο τι και πόσο χρεώνουν;
      Σε άλλες αντιπροσωπείες δεν ξέρω τι γίνεται αλλά η συγκεκριμένη έχει αφήσει πολύ κόσμο εδώ στο Ζωγράφου ευχαριστημένο (γι' αυτό και εξακολουθεί να πουλάει σαν τρελή).

      Και αν μου πει κανείς γιατί ψάχνω τι θα πάρω και δεν ξαναπαίρνω TOYOTA; Πρώτον από επιδόσεις στα 1400κ.εκ.-86hp, μέτρια πράγματα, εντάξει ικανοποιητικό γκαζάκι αλλά μέχρι εκεί, τίποτα ιδιαίτερο. Από εξοπλισμό επίσης ψιλοτσιγκούνικα πράγματα (καμία σχέση πχ με στάνταρ εξοπλισμούς άλλων - είδα τον στάνταρ εξοπλισμό των Peugeot 307 και Renault Clio και έπαθα πλάκα). Και βέβαια πολύ ακριβή η Toyota.
      Το θέμα είναι πχ τι προσφέρουν αντίστοιχα εταιρείες όπως η Peugeot με το 307, η Renault με το Clio, η Ford με το Focus κλπ (σας ανέφερα μερικά από αυτά που σκέφτομαι να αποκτήσω )

      Sorry για την έκταση. Δικός σας ο χώρος για απαντήσεις. Κύριοι, κάτοχοι ειδικά των προαναφερθέντων (προσωπική προτίμηση - φυσικά και όλοι οι υπόλοιποι φίλοι απολύτως ευπρόσδεκτοι, γιατί ακόμα δεν έχω επιλέξει) καταθέστε απόψεις...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      greenblooded
    • RE: Ελάτε να δούμε αξιοπιστία και βλάβες στις διάφορες μάρκες...

      Γεια σας παιδιά

      Είμαι κάτοχος μίας Toyota Corolla (μοντέλο 97) και σκέφτομαι σύντομα να αλλάξω αυτοκίνητο.

      Περί επιδόσεων τα έχουμε λίγο πολύ πει όλοι σε άλλα topics. Άλλο ένα θέμα όμως που μας απασχολεί πολλούς είναι το κατά πόσο τα αυτοκίνητα που έχουμε ή θέλουμε είναι αξιόπιστα ή... ζημιάρικα. Δηλαδή αν θα μας απασχολούν μόνο στα προγραμματισμένα service ή τακτικότερα και αιφνιδιαστικά... Και βέβαια μπαίνει ταυτόχρονα και το θέμα της αντιπροσωπείας και της εξυπηρέτησης που, αν και θίγεται και αλλού, καλό θα ήταν να λέμε και μία κουβέντα και εδώ.

      Προσέξτε ότι έχει μεγάλη σημασία ο καθένας μας που θα καταθέσει την άποψή του αν μπορεί να είναι κατά το δυνατόν αντικειμενικός και να συμπεριλαμβάνει (αν έχει) γνώμες και άλλων της ίδιας μάρκας ή έστω και άλλων.

      Ξεκινώ με το δικό μου.

      TOYOTA COROLLA. Πέρα των προγραμματισμένων service δεν έχει απασχολήσει ποτέ την οικογένειά μου (το οδηγούμε κατά καιρούς 4 διαφορετικά άτομα - με τελείως διαφορετικές οδηγικές συνήθειες). Μετά από 5.5 χρόνια χρήσης ΒΛΑΒΕΣ 0. Πάει καλά ακόμα (δεν βλέπω πτώση ή αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά). Βέβαια η αγορά μίας νέας Corolla προσκρούει σε ένα βασικό εμπόδιο: ΚΟΣΤΟΣ. Είναι αντικειμενικά πολύ ακριβή σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, και βέβαια υπάρχει πολύς κόσμος που τα 2-3000 ευρώ της διαφοράς τα μετράει πολύ...
      Η εγγύηση είναι εξαετής και τώρα πια ξέρω γιατί
      Το αυτοκίνητο το πήρα από τον Φλαμιάτο (Ζωγράφου). Άψογοι σε εξυπηρέτηση, χωρίς χρονικές καθυστερήσεις. Ραντεβουδάκι, 1-2 ωρίτσες και καθάρισες, πολιτισμένα και με πολύ καλή εξυπηρέτηση. Το αρνητικό; Νομίζω ότι γενικά οι χρεώσεις τους είναι αυξημένες. Όταν δηλαδή το προγραμματισμένο service των 60.000χλμ κοστίζει γύρω στις 100.000δρχ δεν είναι λίγο ακριβό; Έστω και αν πρόκειται απλά για κάποια αναλώσιμα που αλλάζονται τακτικά... Μήπως να τσέκαραν λίγο τι και πόσο χρεώνουν;
      Σε άλλες αντιπροσωπείες δεν ξέρω τι γίνεται αλλά η συγκεκριμένη έχει αφήσει πολύ κόσμο εδώ στο Ζωγράφου ευχαριστημένο (γι' αυτό και εξακολουθεί να πουλάει σαν τρελή).

      Και αν μου πει κανείς γιατί ψάχνω τι θα πάρω και δεν ξαναπαίρνω TOYOTA; Πρώτον από επιδόσεις στα 1400κ.εκ.-86hp, μέτρια πράγματα, εντάξει ικανοποιητικό γκαζάκι αλλά μέχρι εκεί, τίποτα ιδιαίτερο. Από εξοπλισμό επίσης ψιλοτσιγκούνικα πράγματα (καμία σχέση πχ με στάνταρ εξοπλισμούς άλλων - είδα τον στάνταρ εξοπλισμό των Peugeot 307 και Renault Clio και έπαθα πλάκα). Και βέβαια πολύ ακριβή η Toyota.
      Το θέμα είναι πχ τι προσφέρουν αντίστοιχα εταιρείες όπως η Peugeot με το 307, η Renault με το Clio, η Ford με το Focus κλπ (σας ανέφερα μερικά από αυτά που σκέφτομαι να αποκτήσω )

      Sorry για την έκταση. Δικός σας ο χώρος για απαντήσεις. Κύριοι, κάτοχοι ειδικά των προαναφερθέντων (προσωπική προτίμηση - φυσικά και όλοι οι υπόλοιποι φίλοι απολύτως ευπρόσδεκτοι, γιατί ακόμα δεν έχω επιλέξει) καταθέστε απόψεις...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      greenblooded
    • RE: Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό Αυτονίνητο? Ιδού η Απορία....

      Εγώ παιδιά αυτή τη στιγμή έχω και οδηγώ ένα Corolla 1.4 στρογγυλοφάναρο. 5.5 χρόνια χρήσης (από 4 διαφορετικούς οδηγούς!)χωρίς πρόβλημα. Άρα από αξιοπιστία το ψηφίζω.

      Το θέμα είναι το εξής: Το βαρέθηκα και θέλω να το αλλάξω.

      Γλυκοκοιτάζω το 307, όμως είμαι από τους οδηγούς που θέλουν πάνω από όλα το αυτοκίνητο να είναι απροβλημάτιστο, αλλά ζητάω και το γκαζάκι μου, και ταυτόχρονα όταν δεν έχω κ..λες και την οικονομία μου. Ο κινητήρας της Corolla στο γκάζι είναι απλά ανεκτός. Με το 307 τι γίνεται; Κάνας ιδιοκτήτης να μας πει;

      Και με τα 307 (ή έστω τα peugeot γενικά) από αξιοπιστία τί γίνεται; Θα τρέχω συχνότερα από ότι πρέπει (δηλ για τα προγραμματισμένα service του) στην αντιπροσωπεία;

      Ελπίζω να ακούσω αρκετές απόψεις από 307άκηδες αλλά κατά το δυνατόν αντικειμενικές.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      greenblooded
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr