-
.
Ποια είναι η άποψή σας;
Ποιοι είναι οι άμεσοι αντίπαλοι στις δυνατότητες εκτός δρομου;
Πως κρίνετε τις δυνατότητες εκτός δρόμου;
.
-
.
Ποια είναι η άποψή σας;
Ποιοι είναι οι άμεσοι αντίπαλοι στις δυνατότητες εκτός δρομου;
Πως κρίνετε τις δυνατότητες εκτός δρόμου;
.
-
.
Ποια είναι η άποψή σας;
Ποιοι είναι οι άμεσοι αντίπαλοι στις δυνατότητες εκτός δρομου;
Πως κρίνετε τις δυνατότητες εκτός δρόμου;
.
-
απο οσα εχω διαβασει μαλλον κακη........
-
.
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
απο οσα εχω διαβασει μαλλον κακη........Για πες...
.
-
Άν έχεις κουράγιο, διάβασε....... http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-1784.html
-
για τις εκτός δρόμου δυνατότητες δεν γνωρίζω,πάντως από μια σύντομη γνωριμία μαζί του σε άσφαλτο μου φάνηκε τελείως μάπα.
-
Απλώς απαράδεκτο και πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό. Έχω οδηγήσει εκτενώς και το 1.8 και το 2.5, αλλά πριν το facelift που έκανε πρόσφατα. Δεν ξέρω κατά πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα, αλλά αν δεν κάνω λάθος, μηχανικά δεν είχε σημαντικές αλλαγές.
Είναι αλλού για αλλού, ειδικά στην άσφαλτο. Εκτός δρόμου, είναι αρκετά συμπαθητικό, συγκρινόμενο με Rav4, CRV. Σε σχέση με το Xtrail, δε θυμάμαι ποιες διαφορές είχαν. Το σίγουρο είναι η απαράδεκτη ποιότητά του. Παλιότερα είχε δημοσιεύσει ένα άρθρο το βρετανικό CAR, στο οποίο ένας παλιός υπάλληλος της εταιρίας παρουσίαζε απόρρητα έγγραφα με περισσότερα από 100 σημεία βλαβών. Το πιο σημαντικό ήταν το σύστημα τετρακίνησης, το οποίο όμως ελάχιστες μανάδες-πήρα-το-SUV-για-να-πηγαίνω-τα-παιδιά-σχολείο καταλάβαιναν ότι έπαψε να λειτουργεί και το αυτοκίνητο γινόταν μοναχά μπροστοκίνητο.
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ξεχάσεις την ιδέα αγοράς ενός τέτοιου. -
Το χειρότερο και το ακριβότερο + χαλάει συνέχεια
-
.
Τόσο χάλια ε;
Δεν σκέφτομαι να το αγοράσω, για λογαριασμό κάποιου φίλου μου (που του αρέσει πάρα πολύ) άνοιξα το νήμα....
-
Miα φορά έκανα το λάθος και έριξα τα καθίσματα σε ένα για να φορτώσουμε ένα ογκώδες αντικείμενο. Για να τα ξανακλείσουμε μας πήρε μισή ώρα συν ένα κατσαβίδι, γιατί εκτός από τα ηλεκτρικά και τις φλάντζες, ακόμα και τα απλά πράγματα σε αυτό το αυτοκινητο χαλάνε.
-
Θεωρητικά έχει μόνιμη τετρακίνηση και τον εξαιρετικό κινητήρα K της Rover.
Πρακτικά η μόνιμη τετρακίνηση είναι 95:5 ίσα ίσα για να καίει παραπάνω (αν και λόγω συνεχούς εμπλοκής δεν περιμένεις να εμπλέξει), σαν 1,8 είναι underpowered, ο κινητήρας στα πρώτα μοντέλα ζεσταινόταν εύκολα (αλλάξανε τη θέση της αντλίας νερού και όλα ok), στο δρόμο θέλει θάλασσα (βάρκα γιαλό), τα περισσότερα πράματα μπορεί να χαλάσουν σχετικά εύκολα (αν και αυτό μάλλον ίσχυε κυρίως για τα πρώτα μοντέλα), είναι ακριβό σε αγορά και συντήρηση κλπ αλλά έχει τα καλύτερα περιθώρια άρθρωσης των αναρτήσεων από τα άλλα SUV. Επίσης είναι στο σωστό μέγεθος, λίγο μεγαλύτερο από το υπάρχον RAV4 και λίγο μικρότερα από τα Maverick κλπ. -
Η μόνιμη τετρακινισή του είναι η απλούστερη δυνατή, ανάλογη του HRV
-
Πες του φίλου σου ότι υπάρχουν άλλες **εξαιρετικές **επιλογές στην κατηγορία.
-
πριν από 2 χρόνια είχα για λίγο διάστημα ένα εταιρικό freelander κ οι εντυπώσεις μου δεν είναι καλές!
Ήταν το 1.8 οπότε ξεχνάμε τι επιδόσεις, αντίθετα θυμόμουν συνεχώς να σταματάω σε βενζινάδικο μιας κ για να κινήσει ο αδύναμος κινητήρας το βαρύ αμάξωμα ήθελε μερικές 'βιταμίνες' παραπάνω, καθώς κ πιο ελαφριά τσέπη για να έχει μικρότερο βάρος να κινήσει
Στον δρόμο ταξίδι πάνω από 120χλμ/ώρα δεν έλεγε λόγο του ότι ήταν πολύ 'πλαδαρό'.
Για off road σε ήπιες καταστάσεις που κινήθηκα δεν είχε πρόβλημα οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη!
Το κιβώτιο δεν μπορώ να πω ότι ήταν στα θετικά του αυτοκινήτου ούτε κ η δερμάτινη επένδυση των καθισμάτων (παρότι κόνολι) όπου με έκαναν να καίγομε το καλοκαίρι κ να παγώνω τον χειμώνα, αλλά θα μου πείτε γούστα είναι αυτά!
Επίσης ο εσωτερικός σχεδιασμός είναι ξεπερασμένος κ το στάνταρτ ραδιοκασετόφωνο αφαιρούσε κ άλλο από την εικόνα του αυτοκινήτου!ΤΟ μόνο καλό ήταν το πίσω ανοιγόμενο τζάμι, οπότε αν είχες ανοικτή την ηλιοροφή κ λίγο το πίσω τζάμι 'γλίτωνες' από την χρήση του A/C όταν δεν είχε δραματική ζέστη κ έτσι κέρδιζες λίγο σε επιδόσεις κ κατανάλωση!
Οπότε καλό θα ήταν να το αποφύγει, αν κ δεν γνωρίζω το ανανεωμένο αν έχει βελτιωθεί ...
-
.
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πες του φίλου σου ότι υπάρχουν άλλες **εξαιρετικές **επιλογές στην κατηγορία.Στο πρώτο μήνυμα έθεσα το ερώτημα των άμεσων ανταγωνιστών του (και από πλευράς ικανοτήτων on/off road αλλά και -φυσικά- τιμής). Ποιοι είναι λοιπόν;
Η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος θεωρείται καλή σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές;
.
-
Ανταγωνιστές είναι πολλοί και οι περισσότεροι είναι πολύ καλά αυτοκίνητα:
Honda CRV / HRV
Suzuki Grand Vitara
Toyota Rav4
Kia Sportage
Huyndai Tuscon / Santa Fe
Nissan X-trail
Mazda Tribute
Ford Maverick
Mitsibishi Outlander
Subaru ForesterΟποιοδήποτε απο αυτά ειναι καλύτερο απο Freelander
-
Συμφωνώ και επαυξάνω. Το θέμα είναι τι ακριβώς ζητά ο φίλος σου γιατί το κάθε μοντέλο προσφέρει διαφορετικά πλεονεκτήματα.
-
Τί έγινε ρε παιδιά; Κανένας λάτρης των Hippo (ιπποποταμάκια για τους μή σχετικούς) για να αρθρώσει αντίλογο; ή απελπίστηκαν όλοι και λούφαξαν;
Πρίν κανα δυό χρόνια άν είχε τολμήσει να εμφανιστεί ανάλογο πόστ με τέτοιες κρίσεις, θα είχε ξεσηκώσει θύελλα αναθεμάτων που μπροστά τους οι αφορισμοί των Ανθιμοχριστόδουλων μοιάζουν ευλογίες.
Εδώ το έβγαζαν ικανώτερο εκτός δρόμου, από SUV's εγνωσμένων δυνατοτήτων με κοντές σχέσεις (Βιτάρα, Πινίν κλπ) και σε όλα τα 'σχετικά' συγκριτικά είχαν στα υπέρ τις εκτός δρόμου επιδόσεις του λές και τα εμπόδια υποκλίνονται στο όνομα....... -
Έτσι γινόταν, αλήθεια; Πού ήμαστε πριν 2 χρόνια;
Ποια η άποψή σας για το Freelander;