-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τα σκουρα φιμε απαγορευονται.Επισης ειναι αρκετο δυσκολο να αρχισεις να βγαζεις κανονες για καθε αυτοκινητο ξεχωριστα.
Δεν θελουμε τζιπ στο κεντρο.Οχι γιατι ζηλευουμε.Γιατι μπουχτίσαμε.
Οχι για το μετρο ειναι πληρως δικαιο.Κανενα δεν ειναι.Αλλα γλυτωνουμε απο την καθε κυρατσα που διπλοπαρκαρει ημιφορτηγο 6.500 κυβικων για να αγορασει παπουτσια.άρα επειδή είναι δύσκολο, τα απαγορεύουμε όλα και τέλος, οκ
6.500κ.εκ. ούτε το Hummer δεν είναι και η κυράτσα ότι και να πάρει τα ίδια προβλήματα θα δημιουργήσει. Δεν είναι θέμα αυτοκινήτων τελικά, αλλά οδηγών. Η κυράτσα αν δεν μπορεί να κατέβει στο κέντρο με το 4x4 των '6.500'κ.εκ., θα βρει κάτι άλλο, προς B-Class, που πιάνει πολύ χώρο και έχει αρκετό ύψος για να μην βλέπεις μπροστά.
Για κοίτα στο ΣΕΑΑ τις πωλήσεις ακριβών 4x4 και ακριβών τετράπορτων μήκους άνω των 4,7 μέτρων και θα δεις ποιοι είναι οι περισσότεροι.
Κι η πλάκα είναι ότι δεν θα αγόραζα SUV, άσχετα αν έχω τη δυνατότητα. Το μέτρο είναι απλώς ηλίθιο
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ετσι, να πεφτουν οι μάσκες, ΟΞΩ ΟΙ ΚΥΡΑΤΣΕΣ!!!!(συνεχίζω)
ΟΞΩ ΤΑ ΜΠΑΖΑ!
προτείνω να απαγορευτεί η κυκλοφορία σε Polo και Clio, όλο κάτι μπαζάκια τα οδηγάνε, τα αφήνουν με τα αλαρμ μπροστά σε περίπτερα κλπ και κλείνει η κυκλοφορία.
(κλπ)
long live the republic
ξέχασες τα trendy MINI Cooper S που τα οδηγούν συνήθως κοριτσάκια. Είναι και οικονομικά τα άτιμα, ελάχιστη κατανάλωση έχουν
-
Ασε που είναι και premium!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ετσι, να πεφτουν οι μάσκες, ΟΞΩ ΟΙ ΚΥΡΑΤΣΕΣ!!!!
(συνεχίζω)
ΟΞΩ ΤΑ ΜΠΑΖΑ!
προτείνω να απαγορευτεί η κυκλοφορία σε Polo και Clio, όλο κάτι μπαζάκια τα οδηγάνε, τα αφήνουν με τα αλαρμ μπροστά σε περίπτερα κλπ και κλείνει η κυκλοφορία.
(κλπ)
long live the republic
ξέχασες τα trendy MINI Cooper S που τα οδηγούν συνήθως κοριτσάκια. Είναι και οικονομικά τα άτιμα, ελάχιστη κατανάλωση έχουν
Οικονομικο το 'S';;; Kατι λαθος θα πρεπει να κανω τοσο καιρο!!
-
ΧΟΥΜΟΡ
ελπίζω να μη πήρες στα σοβαρα και την πρόταση νόμου που κατέθεσα για απαγόρευση κυκλοφορίας στα μπαζάκια
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΧΟΥΜΟΡελπίζω να μη πήρες στα σοβαρα και την πρόταση νόμου που κατέθεσα για απαγόρευση κυκλοφορίας στα μπαζάκια
Κι εγω 'ΧΟΥΜΟΡ' κανω... Αν πας 1000-3000 σ.α.λ. (σιγα που χρειαζεται να τουρμπισει μεσα στην κινηση το συγκεκριμενο!) δεν ειναι τοοοσο χαλια! Αλλα, βλεπεις, δε μπορουσα να του την πω για το 'τρεντυ' και το 'κοριτσακια' του lkar!...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τα σκουρα φιμε απαγορευονται.Επισης ειναι αρκετο δυσκολο να αρχισεις να βγαζεις κανονες για καθε αυτοκινητο ξεχωριστα.Δεν θελουμε τζιπ στο κεντρο.Οχι γιατι ζηλευουμε.Γιατι μπουχτίσαμε.
Οχι για το μετρο ειναι πληρως δικαιο.Κανενα δεν ειναι.Αλλα γλυτωνουμε απο την καθε κυρατσα που διπλοπαρκαρει ημιφορτηγο 6.500 κυβικων για να αγορασει παπουτσια.Θα μπορούσες να εξηγήσεις με ποια λογική απαγορεύεις το SUV για να τιμωρήσεις τη συμπεριφορά της 'κυράτσας' του (το τι θεωρείς εσύ 'κυράτσα' είναι άλλο θέμα).
Υπάρχει κάτι που σε κάνει να πιστεύεις ότι αν απαγορεύσεις το SUV, η 'κυράτσα' δε θα πάρει κάτι άλλο, (π.χ. Mercedes E-Klasse, Audi A6, BMW 5 κλπ), το οποίο επίσης θα διπλοπαρκάρει για να αγοράσει παπούτσια;
Και εν τέλει, κανείς δε λέει να βγάλεις κανόνες για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά. Ούτε καν για κάθε κατηγορία αυτοκινήτων ξεχωριστά (όπως είναι τα SUV). Πολλοί από εμάς που αντιδρούμε δε θα είχαμε αντιρρήσεις αν το μέτρο έλεγε π.χ :
'όσα αυτοκίνητα έχουν μήκος πάνω από 4.8 m ή/και πλάτος πάνω από 1.8 m ή/και ύψος πάνω από 1.7 m ή και καταναλώνουν πάνω από 10 l/100km ή/και δεν πληρούν προδιαγραφές EURO 3 και άνω δεν μπαίνουν στο κέντρο κλπ'
αλλά αντί αυτού το άρθρο λέει να απαγορεύσουμε τα SUV, τα οποία δεν είναι ούτε τα πιο μεγάλα, ούτε τα πιο ψηλά, ούτε τα πιο ρυπογόνα, ούτε τα πιο ενεργοβόρα, ούτε καν ο χειρότερος συνδυασμός όλων των παραπάνω παραμέτρων.
Και η πρόταση αυτή εμπνέεται από προτάσεις που έχουν γίνει σε άλλες χώρες, που όμως έχουν τελείως διαφορετική σύνθεση στόλου από τον ελληνικό (που αποτελείται κατά 40% περίπου από μη καταλυτικά οχήματα), και εν τέλει πατάει στον κλασσικό ελληνικό φθόνο για 'την κυράτσα' τη γειτόνισσα που είχε λεφτά και πήρε SUV, ενώ εμείς δεν έχουμε.
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Οικονομικο το 'S';;; Kατι λαθος θα πρεπει να κανω τοσο καιρο!!
ΝΑΙ! κατεβαίνεις στο κέντρο για ψώνια! ΟΥΥΥΥΥΥ 666!!! φυσικά και κάνεις λάθος, γιατί να πάρεις το S και να καταναλώνεις/μολύνεις περισσότερο ειδικά στην πόλη ε;;; ΈΞΩ ΚΑΙ ΣΥ
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Πολλοί από εμάς που αντιδρούμε δε θα είχαμε αντιρρήσεις αν το μέτρο έλεγε π.χ :'όσα αυτοκίνητα έχουν μήκος πάνω από 4.8 m ή/και πλάτος πάνω από 1.8 m ή/και ύψος πάνω από 1.7 m ή και καταναλώνουν πάνω από 10 l/100km ή/και δεν πληρούν προδιαγραφές EURO 3 και άνω δεν μπαίνουν στο κέντρο κλπ'
αλλά αντί αυτού το άρθρο λέει να απαγορεύσουμε τα SUV, τα οποία δεν είναι ούτε τα πιο μεγάλα, ούτε τα πιο ψηλά, ούτε τα πιο ρυπογόνα, ούτε τα πιο ενεργοβόρα, ούτε καν ο χειρότερος συνδυασμός όλων των παραπάνω παραμέτρων.
Και η πρόταση αυτή εμπνέεται από προτάσεις που έχουν γίνει σε άλλες χώρες, που όμως έχουν τελείως διαφορετική σύνθεση στόλου από τον ελληνικό (που αποτελείται κατά 40% περίπου από μη καταλυτικά οχήματα), και εν τέλει πατάει στον κλασσικό ελληνικό φθόνο για 'την κυράτσα' τη γειτόνισσα που είχε λεφτά και πήρε SUV, ενώ εμείς δεν έχουμε.
Ακριβως ετσι...
ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΜΑ!!! -
Michelle εσυ κατεβαίνεις στο κέντρο με όχημα και στολή σαν αυτό του άβαταρ?
μποααχαχα
(το κάψαμε το τόπικ αλλα μύριζε μπαρούτι απο την αρχή)
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Michelle εσυ κατεβαίνεις στο κέντρο με όχημα και στολή σαν αυτό του άβαταρ?Ε, μα γι'αυτό γίνεται της μουρλής από μποτιλιάρισμα στο κέντρο!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Οικονομικο το 'S';;; Kατι λαθος θα πρεπει να κανω τοσο καιρο!!
ΝΑΙ! κατεβαίνεις στο κέντρο για ψώνια! ΟΥΥΥΥΥΥ 666!!! φυσικά και κάνεις λάθος, γιατί να πάρεις το S και να καταναλώνεις/μολύνεις περισσότερο ειδικά στην πόλη ε;;; ΈΞΩ ΚΑΙ ΣΥ
Μπα, στο κεντρο δεν κατεβαινω ουτε 1 φορα το μηνα. Οι λογοι πολλοι (αν και οff-toppic):
- Μου τη δινει η κινηση και η ηχορυπανση
- Μου τη σπαει να ψαχνω να παρκαρω (και να τα δινω σε 'επιχειρησεις' παρκινγκ)
- Με εκνευριζουν τα 50 σταματα-ξεκινα για να κανω μια αποσταση 1 χλμ. που με τα ποδια θα εκανα σε 10 λεπτα.
- Νοιωθω ηλιθια οταν χανω το χρονο μου κατα αυτον τον τροπο
- Σκουριαζω! (τα ποδαρακια γι αυτο μας τα εδωσε η φυση, οχι για γκαζι-φρενο-συμπλεκτη!)
κ.α.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Michelle εσυ κατεβαίνεις στο κέντρο με όχημα και στολή σαν αυτό του άβαταρ?
Ε, μα γι'αυτό γίνεται της μουρλής από μποτιλιάρισμα στο κέντρο!
Το οχημα του αβαταρ δεν το εχω ακομα...
(αν το ειχα ευχαριστως θα δοκιμαζα ποσοι τροχονομοι θα με σταματησουν κι απο ποσους θα τη γλιτωσω τελικα με λιγη 'διπλωματια'! ) -
Αυτο που θα ήταν πιό δίκαιο θα να επιτρέπεται η κίνηση σε
- Μικρα-Μεσσαία αυτοκίνητα πόλης μέχρι 1800κ.ε και 1 επιβαίνοντα
- Μεσσαία-Μεγαλα επιβατικά απο 1800κ.ε και πάνω με 2 επιβαίνοντες
- SUVs μεγαλύτερων των 2.000κε με 3 επιβαίνοντες
Ετσι θα εξυπηρετούνται οί οδηγοί που πάνε στην δουλειά τους με το μικρό-μεσσαίο επιβατικό και θα κρατάνε έξω τις 'κυράτσες' που πάνε να πάρουνε 1 ζευγάρι παπούτσια και χαλάνε 10 λίτρα βενζίνης.
Αλλα να πεις Ελλάδα δεν είμαστε....κάποιοι θα τρέξουν στα Sex Shops να πάρουν καμια 1-2 'φουσκωτές' για να μπορούν να μπαίνουν ανενόχλητοι
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγώ πιστεύω οτι είναι πιο πολύ θέμα...'εκτοπίσματος' στο δρώμο και παρκαρίσματος παρά καυσαερίων. Πολλοί γνωρίζουμε οτι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω νομικών τρικ καταφέρνουν να βγαζουν SUV τα οποια μολύνουν περισσότερο απο ένα αυτοκίνητο ίδιας τεχνολογία. Για τα μη καταλυτικα και αυτο με λιγμένουν καταλύτες αυτό είναι άλλη ιστορία.
Το επισημασμένο κομμάτι του ποστ σου δεν ισχύει για την Ευρώπη, πιστευω πως το μέτρο αυτό είναι απόλυτα φασιστικό, τιμωρεί όσους δεν έχουν την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ του νομοθέτη, είναι κατάφορα άδικο και λυπάμαι αν στο φόρουμ εδώ κάποιοι υποστηρίζουν τέτοια ηλίθια και κοινωνικά άδικα μέτρα.
Αν ο κατασκευαστής του SUV το προσφέρει αποκλειστικά σαν επιβατικό (Μ) έχεις δίκιο αλλά εάν το προσφέρει και σαν ελαφρύ επαγγελματικό (LCV) τότε με τους τωρινούς και τους μελλοντικούς ευρωπαϊκούς κανονισμούς το όχημα θα έχει χαλαρότερους περιορισμούς στους εκπεμπόμενους ρύπους ανάλογα με το βάρος του (όσο βαρύτερο τόσο περισσότερο επιτρέπεται να ρυπαίνει).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν ο κατασκευαστής του SUV το προσφέρει αποκλειστικά σαν επιβατικό (Μ) έχεις δίκιο αλλά εάν το προσφέρει και σαν ελαφρύ επαγγελματικό (LCV) τότε με τους τωρινούς και τους μελλοντικούς ευρωπαϊκούς κανονισμούς το όχημα θα έχει χαλαρότερους περιορισμούς στους εκπεμπόμενους ρύπους ανάλογα με το βάρος του (όσο βαρύτερο τόσο περισσότερο επιτρέπεται να ρυπαίνει). -
Είχε η Τσαπανίδου στην εκπομπή της σήμερα έναν νεόπλουτο μεσήλικα κάγκουρα που πήγε και πήρε SUV 'γιατί το ερωτεύτηκε' (δεν της απάντησε αν το πάει στα βουνά και εκτός δρόμου, άρα καταλαβαίνετε ότι είναι ένας ακόμη μαλάκας που το πήρε για να κάνει φιγούρα) και αντιδρά στην ιδέα αυτού του μέτρου, λέγοντας ότι... πρέπει το κράτος να τους αποζημιώσει αν τα απαγορεύσει από το κέντρο.
Σοβαρά ρε φίλε; Δηλαδή πήρες το κωλοχρέπι για να πουλάς μούρη και τσαμπουκά με τον όγκο του, ταλαιπωρείς πεζούς, δικυκλιστές και άλλους οδηγούς και θες να σε αποζημιώσει το κράτος επειδή δεν θα μπορείς πια να περιφέρεις το ηλίθιο ΕΓΩ σου;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Είχε η Τσαπανίδου στην εκπομπή της σήμερα έναν νεόπλουτο μεσήλικα κάγκουρα που πήγε και πήρε SUV 'γιατί το ερωτεύτηκε' (δεν της απάντησε αν το πάει στα βουνά και εκτός δρόμου, άρα καταλαβαίνετε ότι είναι ένας ακόμη μαλάκας που το πήρε για να κάνει φιγούρα) και αντιδρά στην ιδέα αυτού του μέτρου, λέγοντας ότι... πρέπει το κράτος να τους αποζημιώσει αν τα απαγορεύσει από το κέντρο.Σοβαρά ρε φίλε; Δηλαδή πήρες το κωλοχρέπι για να πουλάς μούρη και τσαμπουκά με τον όγκο του, ταλαιπωρείς πεζούς, δικυκλιστές και άλλους οδηγούς και θες να σε αποζημιώσει το κράτος επειδή δεν θα μπορείς πια να περιφέρεις το ηλίθιο ΕΓΩ σου;
Δεν είναι μόνο ο συγκεκριμένος κάγκουρας αλλα ο κάθε ......κάγκουρας που νομίζει οτι απο την στιγμή που πληρώνει τέλη κυκλοφορίας το κράτος έχει υποχρέωση να τον αφήνει να παρκάρει όπως και όπου γουστάρει.
Το θέμα είναι οτι η κατάσταση με τα SUVs στην Ελλάδα έχει φτάσει στο απροχώρητο. Με την κατάργηση των τεκμηρίων πριν 1-2 χρόνια ο κάθε κομπλεξικός με τα αποθυμένα 15+ χρόνων απο τον αυτοκινητιστικό 'μεσαίωνα' που επικρατούσε στην Ελλάδα θέλει να πάρει και αυτός SUV για να δείξει την 'ταξική' του υπεροχή. Φέτος το καλοκαίρι που είχα πάει Ρόδο γυρίζοντας απο διακοπές είδα πάνω απο 6 Jeep Liberty..μέσα στην πόλη με τους οδηγούς τους να έχουν ανοιγμένο το παράθυρο επιδεικτικά με το χέρι κρεμασμένο απέξω.
Το άλλο που έχω παρατηρήσει είναι οτι τα τελευταία 11 χρόνια που έχω Αμερική τα πιο επικύνδινα οδηγήματα(Επικύνδινα προσπεράσματα, χωσίματα κτλ) τα έχω δει απο οδηγούς με SUVs και όχι απο Mustang η Corvettes. Συγκεκριμένα πριν απο 5-6 χρόνια είχε γίνει το εξής. Οδηγούσα στο NJ TurnPike στην μεσσαία λωρίδα και με προσπέρασε μια γυναίκα που οδηγούσε Ford Expolorer απο τα αριστερά με λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα...αλλα μιλώντας στο κινητό.Καμια 25αρια μετρα πιο μπροστά άλλαξε στην λωρίδα μου(χωρίς Flash) και υποθέτο μιλούσε στο κινητό ακόμα αλλα ξεσπάστηκε με μια στραβοτιμονιά(χωρίς λόγο) γιατι ένας άλλος οδηγός έμπαινε στην μεσαία λωρίδα απο την δεξιά με αποτέλεσμα το αμάξι της να σηκωθεί στις 2 ρόδες με μετά να ντελαπάρει...παιζωντας 2-3 τούμπες. Για το πως δεν με πήραν τα κομμάτια του προφυλακτήρα απο τα οποία ένα πέρασε απο πάνω μου...δεν το κατάλαβα. Το επόμενο που θυμάμαι είναι οτι 2-3 αυτοκίνητα σταματήσαμε και πήγαμε να βοηθήσουμε και ευτηχός η γυναίκα δεν είχε τραυματιστεί σοβαρά...και απο τον σοκ..κρατούσε το κίνητο ακόμα. Το θέμα δεν έληξε εκει...γιατι το 2001(εποχή Firestone Scandal) με είχαν καλέσει στο δικαστήριο για μάρτυρα επειδή η 'κυράτσα' αποφάσισε να μυνήσει την Ford $10.000.000 διότι λέει τα λάστιχα της ήταν Ελαττοματικά. Σκέφτηκά τότε και εγώ απο μέσα μου......άμα εμένα με πέρνανε τα κομμάτια του προφυλακτίρα...η περνούσε κανένα απο το τζάμι τι θα έκανα....εμένα ποιος θα με αποζημίωνε; Απο τότε τα SUVs τα βλέπω με 'άλλο' μάτι.
Αν θυμάστε πριν απο κανα 2 μήνες δεν έγινε ένα ατύχημα Ελλάδα οπου ο οδηγός ενος Jeep ξέφηγε απο το δρόμο και χτύπησε 2 αυτοκίνητα και ένα λεωφορείο;
-
-
Ισα μωρη κομπλεξική κυράτσα
Aνάβει «κόκκινο» για τα τζιπ και στην Αθήνα