-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Εχεις συμβουλευτεί κάποιον ειδικό για το θέμα;Είναι μόνο θέμα απορρόφησης των κραδασμών ή και στήριξης της σπονδυλικής στήλης;Ναι μου το έχουν πει να αποφεύγω τους κραδασμούς. Αλλά και το τεστ που έκανα με την οδήγηση στη Γερμανία που για 3000 χλμ δε με ενόχλησε η μέση μάλλον αποδεικνύει ότι το πρόβλημα οφείλεται εκεί. Βέβαια δε περιμένω να λυθεί εντελώς αλλά τουλάχιστον να μπορώ να κάνω μια διαδρομή της τάξης Χαλκίδα - Αθήνα χωρίς να υποφέρω όπως γίνεται τώρα.
-
Nα προσεξεις πολυ τις ρυθμισεις στο καθισμα σου.. Μετα απο εντονη ενόχληση στη μεση, διαπιστωσα πως επρεπε να κάνω το καθισμα λίγο πιο ορθό _/----> _ι
Μόλις λοιπον σηκωσα λιγο την πλάτη (όχι τόσο ωστε να αισθανομαι αβολα) ο πόνος στη μεση σχεδον εξαφανίστηκε..
Αν μιλάμε για καποιο πιο σοβαρο προβλημα καλο θα ήταν να συμβουλευτεις γιατρό.
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Εχεις συμβουλευτεί κάποιον ειδικό για το θέμα;Είναι μόνο θέμα απορρόφησης των κραδασμών ή και στήριξης της σπονδυλικής στήλης;
Ναι μου το έχουν πει να αποφεύγω τους κραδασμούς. Αλλά και το τεστ που έκανα με την οδήγηση στη Γερμανία που για 3000 χλμ δε με ενόχλησε η μέση μάλλον αποδεικνύει ότι το πρόβλημα οφείλεται εκεί. Βέβαια δε περιμένω να λυθεί εντελώς αλλά τουλάχιστον να μπορώ να κάνω μια διαδρομή της τάξης Χαλκίδα - Αθήνα χωρίς να υποφέρω όπως γίνεται τώρα.
Λίγο άσχετο με το αυτοκίνητο: έχεις σιγουρευτεί σε τι ακριβώς οφείλεται το πρόβλημα στη μέση σου? Είναι δισκοκήλη? Είναι κάποια παλιά θλάση που σε ταλαιπωρεί? Φοράς κάποια ειδική ζώνη όταν ταξιδεύεις με το αυτοκίνητο? Ίσως σε βοηθούσε αρκετά κάτι τέτοιο.
Γυρνώντας πάλι στο αυτοκίνητο, να πω ότι αν πας για καινούριο, μάλλον το C5 είναι μονόδρομος ή έστω Skoda Superb, το οποίο δεν έχει βέβαια υδροπνευματική ανάρτηση, αλλά είναι αρκετά μαλακό και έχει μεγάλο μεταξόνιο (= λιγότερες ανωμαλίες περνούν στο εσωτερικό του). Σε μεταχειρισμένο, νομίζω με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις μια παλιότερη Mercedes σειράς Ε, που είναι εξαιρετικά άνετες.
-
Φυσικά το C5 εννοούσα!
Το φαντάστηκα ότι εξειδικεύεις τόσο στην άνεση από πρόβλημα μέσης. Έχω και εγώ δισκοπάθεια και ξέρω. Θα ήταν καλό να ψάξεις για πρόσθετα μαξιλαράκια ειδικά για στήριξη της μέσης σε συνδυασμό με χρήση ζώνης φυσικά. Μια βελτίωση στο κάθισμα θα σου δώσει μεγάλη διαφορά. Επίσης μην ξαπλώνεις πολύ το κάθισμα γιατί μπορεί να φαίνεται αρχικά ποιο βολικό αλλά σύντομα κουράζει και καταπονεί περισσότερο. -
Μια και μιλάμε για άνεση, βάλε Bridgestone S03
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Μια και μιλάμε για άνεση, βάλε Bridgestone S03Αμέσως εσύ !!!
-
Πολλά αυτοκίνητα έχουν καθίσματα με ρυθμιζόμενη στήριξη μέσης. Και δεν λέω για τα ακριβά, έχει και το Punto του πατέρα μου. Η κλίση της πλάτης ρυθμίζεται χωριστά στο κάτω και στο πάνω μέρος έτσι ώστε να στηρίζεται σωστά.
Μπορείς να δοκιμάσεις κάτι τέτοιο;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Πολλά αυτοκίνητα έχουν καθίσματα με ρυθμιζόμενη στήριξη μέσης. Και δεν λέω για τα ακριβά, έχει και το Punto του πατέρα μου. Η κλίση της πλάτης ρυθμίζεται χωριστά στο κάτω και στο πάνω μέρος έτσι ώστε να στηρίζεται σωστά.Μπορείς να δοκιμάσεις κάτι τέτοιο;
Τετοιο πραγμα εχει το primera!
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
...Θα ήταν καλό να ψάξεις για πρόσθετα μαξιλαράκια ειδικά για στήριξη της μέσης σε συνδυασμό με χρήση ζώνης φυσικά. Μια βελτίωση στο κάθισμα θα σου δώσει μεγάλη διαφορά. Επίσης μην ξαπλώνεις πολύ το κάθισμα γιατί μπορεί να φαίνεται αρχικά ποιο βολικό αλλά σύντομα κουράζει και καταπονεί περισσότερο.Σωστά όλα αυτα.
Ακόμα, αν δε σε ενοχλεί ιδιαίτερα, διάλεξε αυτόματο κιβώτιο. Σημαντικό μέρος της κούρασης προέρχεται απο το πάτα-ξεπάτα του συμπλέκτη, ειδικότερα μέσα στην πόλη νομίζω. -
και 100 σελίδες να φτάσει το topic, στο C5 θα καταλήξεις.
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Μου κάνει όμως εντύπωση που επιμένεις τόσο πολύ στο συγκεκριμένο τομέα. Θα έλεγε κανείς ότι ψάχνεις να βρεις ένα καλό υπηρεσιακό αυτοκίνητο για υψηλόβαθμο στέλεχος επιχείρησης ή κρατικού μηχανισμού.
Απλά έχω κάποιο πρόβλημα με τη μέση το οποίο με ενοχλεί ιδιαίτερα όταν περνάω με το αυτοκίνητο πάνω από ανώμαλο δρόμο. Για να σου δώσω να καταλάβεις φίλε μου το σκέφτομαι να κάνω τη διαδρομή Αθήνα - Χαλκίδα καθώς είναι βέβαιο ότι όταν γυρίσω θα πονάω στη μέση. Αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που δίνω τόσο βάρος εκεί, και προσπαθώ να βρώ ένα αυτοκίνητο με το οποίο να μπορώ να κινούμαι χωρίς να πονάω. Βέβαια αυτά ισχύουν στην Ελλάδα γιατί στην Γερμανία το καλοκαίρι έκανα 3000 χλμ σε 1 εβδομάδα και κανένα πρόβλημα. Αλλα δυστυχώς δε ζω εκεί αλλά εδώ και έτσι είμαι υποχρεωμένος να επιλέξω αμάξι που να ανακουφίζει το πρόβλημα μου.
Τότε παίρνεις τη C5 και ξεχνάς τι σημαίνουν λέξεις όπως 'ορθοπαιδικός' και 'φυσιοθεραπευτής'. Κι ο πατέρας μου είχε πρόβλημα στη μέση όταν είχαμε ένα Seat Ibiza 1.2 (System Porsche). Πήρε την BX και ξέχασε τι πάει να πει πόνος στη μέση. Μετά την αντικατέστησε με την Xantia και τώρα δεν αλλάζει μάρκα ούτε με σφαίρες.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Παιδια μιλαγα με το μηχανικο του ξαντια για ενδεχομενη αγορα c5.Μου ειπε οτι ναι μεν ανετο και ολα τα καλα, αλλα εχει βγάλει α π ε ι ρ α ηλεκτρονικά προβλήματα...Ισχύει;;
Οοοοοοοοοοοοοσα και να ΕΙΧΕ βγάλει αποκλείεται να μην τα έχουν λύσει πλέον.
-
Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις προτάσεις σας. Να διευκρινίσω ότι και ορθοπεδικό μαξιλαράκι έχω βάλει και το κάθισμα το έχω ρυθμίσει σε όρθια θέση. Πάντως και τα καθίσματα του 206 που χρησιμοποιώ δεν είναι και οτι καλύτερο τουλάχιστον από πλευράς πλευρικής στήριξης, όπως και το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου που ναι μεν είναι μαλακό αλλά δεν αποροφά καλά τις εγκάρσιες ανωμαλίες και έχει και πολύ bodyroll. Λογικά σημαντικό στοιχείο για αυτό που ζητάω είναι και τα ανατομικά καθίσματα τα οποία θα πρέπει να έχουν και καλή πλευρική στήριξη ώστε στις στροφές να συγκρατειται το σώμα και κατ' επέκταση και η σπονδυλική στήλη. Στον τομέα αυτο από ότι είδα το C5 δεν τα πάει καλά αφού τα καθίσματα του ήταν σαν πολυθρόνες, σχεδόν επίπεδα. Αν κάποιος διαθέτει C5 ας μου πει τη γνώμη του σε αυτό το θέμα.
-
Test drive την έκανες????
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Χμ... άλλη σκέψη: Skoda Superb???
, φτανει να μη σε πειραζουνε οι
Το Skoda Superb θεωρείται άνετο? Και μιλάω για ποιότητα κύλισης και απορόφηση ανωμαλιών και όχι για μεγάλους χώρους που δε με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα. Πάντως ομολογώ ότι δεν το είχα καθόλου στα υπόψιν. Αν το προτείνετε πραγματικά όμως θα το κοιτάξω.
οχι απλα ανετο...
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΟ!!!!!
επισης ειναι εξαιρετικα αξιοπιστο και αν θες, μπορεις να ψαξεις εδω μεσα τις ευρωπαϊκες στατιστικες να δεις οτι βγαινει κορυφαιο ευρωπαϊκο.. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Test drive την έκανες????Όχι γιατί εδώ Χαλκίδα δεν έχουν αυτοκίνητο για test drive Και μετά περιμένουν να πουλήσουν. Τί να πώ.
οχι απλα ανετο...
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΟ!!!!!
επισης ειναι εξαιρετικα αξιοπιστο και αν θες, μπορεις να ψαξεις εδω μεσα τις ευρωπαϊκες στατιστικες να δεις οτι βγαινει κορυφαιο ευρωπαϊκο..Για τιο Skoda Superb φοβάμαι ότι δεν θα υπάρχει για test drive καθως είναι σχετικά σπάνιο. Αλήθεια από μεταπώληση πως πάει?
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Για τιο Skoda Superb φοβάμαι ότι δεν θα υπάρχει για test drive καθως είναι σχετικά σπάνιο. Αλήθεια από μεταπώληση πως πάει?An den exei boithisei to promotion tou Petran, tha baleis simatakia VW Passat kai tha poulithei amesws
-
promotion δεν ειναι η καταθεση εμπειριων ενος ευχαριστημενου ιδιοκτητη.
αν κανω εγω promotion στο superb, εσυ τι κανεις στην elise?
φιλε χαλκιδαιε αν και κανενας skodakias δεν ασχολειται με μεταπωληση (επειδη ειναι ευχαριστημενος)
να ξερεις πως τα Skoda εχουνε αναβαθμιστει πολυ σε ολες τις αγορες και οταν εσυ μετα απο καποια χρονια θα κοιταξεις να πουλησεις,
θα ειναι (ισως) τα πραγματα ακομα καλυτερα.
παντως το σιγουρο ειναι οτι ακομα και σημερα θα χασεις πολυ λιγοτερα λεφτα σε απολυτα νουμερα απο οτι αν πουλαγες ενα audi.. -
Petran
Den to eipa gia kako.
Kala kaneis kai les kala logia gia ena autokinito pou se exei afisei euxaristimeno. -
u2 mate
α, και το να λες το superb passat ειναι λιγο ..understatement ..
-->Ανεση - Άνεση - Άνεση<--