-
Δε γνωρίζω πού έγινε η τούμπα του Ignis χτες και αν μια σωστότερη σχεδίαση της πίστας θα μπορούσε να αποσωβήσει το σπάσιμο του κάρτερ του Leon, επίσης χτεσινό γεγονός...
Από τις φορές όμως που έχω επισκεφτεί την πίστα, έχω να παρατηρήσω κάποια σημεία που περιέργως, φαίνεται να μην έχουν αντιληφθεί ούτε οι άνθρωποι της πίστας ούτε των 4Τροχών . Φαίνεται ότι είναι πιο εύκολο και φθηνό να υπογράφεις ένα χαρτάκι ότι δεν πρόκειται να ζητήσεις την παραμικρή αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, παρά να δώσουν 500-1000 ευρώ (το μέγιστο) για να σουλουπώσουν λίγο τα χάλια της πίστας.- Κ9, η παρατεταμένη μπροστά από τα πιτς. Αν το αυτοκίνητο βγάλει πολλά μούτρα, το κερμπ παραμονεύει να σου διαλύσει το κάρτερ. Γενικώς, πολλά κερμπς τελειώνουν άτσαλα δημιουργώντας ένα σκαλοπατάκι τόσο μεγάλο, που ακόμα και μη χαμηλωμένα αυτοκίνητα μπορούν να πάθουν μεγάλη ζημιά. Το ίδιο συμβαίνει και στην Κ4, στη στροφή μετά τη μεγάλη ευθεία (Κ7; )...
- Εκεί που τελειώνει η Κ1 υπάρχει ξέμπαρκο ένα όρθιο σίδερο σαν αυτά που χρησιμοποιούνται για να στηρίζονται τα συρματοπλέγματα. Είναι δυνατόν να μην φιλοτιμείται κανείς να το ξηλώσει τόσους μήνες (το είχα πρωτοδεί τον Απρίλιο, ποιος ξέρει από πότε είναι εκεί; )...
- Στο τέλος της μεγάλης ευθείας, αν μείνεις από φρένα, την τούμπα την έχεις στο τσεπάκι. Μερικά μέτρα χαλίκι και επειδή κάμποσο τους περίσσευε, απλώς άφησαν εκεί τους χαλικόλοφους. Ό,τι πρέπει για μια μεγαλοπρεπέστατη τούμπα...
- Οι πασίγνωστες φυστικιές, στις οποίες έχουν τουμπάρει ουκ ολίγα αυτοκίνητα. Τι να λέμε τώρα...
- Να βάλεις αέρα μέσα στην πίστα; Πού νομίζεις ότι είσαι; Στο Nurburgring; Αν δεν έχεις μαζί σου το μηχανηματάκι για να δεις την πίεση, μένεις με την απορία.
- Τελευταία προστέθηκαν και κάποιες τέντες, γιατί μέχρι το καλοκαίρι, απλώς τσουρουφλιζόσουν.
Δε θα αναφερθώ στο αν η πίστα δίνει την εντύπωση ξέφραγου αμπελιού, περιτριγυριζόμενη από αγριόχορτα. Με ενδιαφέρει τι γίνεται εντός αγωνιστικού χώρου, αν και όποιος έχει επισκεφτεί πίστα στο εξωτερικό, δεν πρόκειται να συναντήσει τέτοια χάλια. Προτιμώ όμως αυτά τα χάλια και την (πραγματικά πολύ χαμηλή) τιμή των 40 ευρώ παρά παρτέρια και πρασινάδες και διπλάσια/τριπλάσια τιμή.
Ελπίζω να αναφερθούν κι άλλες δυσλειτουργίες της πίστας και κάποιος υπεύθυνος να τις λάβει υπόψη του, μπας και διορθωθεί τίποτα. Αλλιώς, θα επιβεβαιωθεί ο κανόνας των μονοπωλιακών καταστάσεων ...
ΥΓ. Όσο για τη μέτρια ποιότητα του οδοστρώματος, κανένα πρόβλημα από μένα. Αφήστε το να γίνει τελείως σαπούνι, να μη χαλάμε και τα λάστιχά μας. Όποιος έχει πάει στις Σέρρες και έχει τελειώσει 4 λάστιχα μετά από 15-20 γύρους, με καταλαβαίνει .
-
Δε γνωρίζω πού έγινε η τούμπα του Ignis χτες και αν μια σωστότερη σχεδίαση της πίστας θα μπορούσε να αποσωβήσει το σπάσιμο του κάρτερ του Leon, επίσης χτεσινό γεγονός...
Από τις φορές όμως που έχω επισκεφτεί την πίστα, έχω να παρατηρήσω κάποια σημεία που περιέργως, φαίνεται να μην έχουν αντιληφθεί ούτε οι άνθρωποι της πίστας ούτε των 4Τροχών . Φαίνεται ότι είναι πιο εύκολο και φθηνό να υπογράφεις ένα χαρτάκι ότι δεν πρόκειται να ζητήσεις την παραμικρή αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, παρά να δώσουν 500-1000 ευρώ (το μέγιστο) για να σουλουπώσουν λίγο τα χάλια της πίστας.- Κ9, η παρατεταμένη μπροστά από τα πιτς. Αν το αυτοκίνητο βγάλει πολλά μούτρα, το κερμπ παραμονεύει να σου διαλύσει το κάρτερ. Γενικώς, πολλά κερμπς τελειώνουν άτσαλα δημιουργώντας ένα σκαλοπατάκι τόσο μεγάλο, που ακόμα και μη χαμηλωμένα αυτοκίνητα μπορούν να πάθουν μεγάλη ζημιά. Το ίδιο συμβαίνει και στην Κ4, στη στροφή μετά τη μεγάλη ευθεία (Κ7; )...
- Εκεί που τελειώνει η Κ1 υπάρχει ξέμπαρκο ένα όρθιο σίδερο σαν αυτά που χρησιμοποιούνται για να στηρίζονται τα συρματοπλέγματα. Είναι δυνατόν να μην φιλοτιμείται κανείς να το ξηλώσει τόσους μήνες (το είχα πρωτοδεί τον Απρίλιο, ποιος ξέρει από πότε είναι εκεί; )...
- Στο τέλος της μεγάλης ευθείας, αν μείνεις από φρένα, την τούμπα την έχεις στο τσεπάκι. Μερικά μέτρα χαλίκι και επειδή κάμποσο τους περίσσευε, απλώς άφησαν εκεί τους χαλικόλοφους. Ό,τι πρέπει για μια μεγαλοπρεπέστατη τούμπα...
- Οι πασίγνωστες φυστικιές, στις οποίες έχουν τουμπάρει ουκ ολίγα αυτοκίνητα. Τι να λέμε τώρα...
- Να βάλεις αέρα μέσα στην πίστα; Πού νομίζεις ότι είσαι; Στο Nurburgring; Αν δεν έχεις μαζί σου το μηχανηματάκι για να δεις την πίεση, μένεις με την απορία.
- Τελευταία προστέθηκαν και κάποιες τέντες, γιατί μέχρι το καλοκαίρι, απλώς τσουρουφλιζόσουν.
Δε θα αναφερθώ στο αν η πίστα δίνει την εντύπωση ξέφραγου αμπελιού, περιτριγυριζόμενη από αγριόχορτα. Με ενδιαφέρει τι γίνεται εντός αγωνιστικού χώρου, αν και όποιος έχει επισκεφτεί πίστα στο εξωτερικό, δεν πρόκειται να συναντήσει τέτοια χάλια. Προτιμώ όμως αυτά τα χάλια και την (πραγματικά πολύ χαμηλή) τιμή των 40 ευρώ παρά παρτέρια και πρασινάδες και διπλάσια/τριπλάσια τιμή.
Ελπίζω να αναφερθούν κι άλλες δυσλειτουργίες της πίστας και κάποιος υπεύθυνος να τις λάβει υπόψη του, μπας και διορθωθεί τίποτα. Αλλιώς, θα επιβεβαιωθεί ο κανόνας των μονοπωλιακών καταστάσεων ...
ΥΓ. Όσο για τη μέτρια ποιότητα του οδοστρώματος, κανένα πρόβλημα από μένα. Αφήστε το να γίνει τελείως σαπούνι, να μη χαλάμε και τα λάστιχά μας. Όποιος έχει πάει στις Σέρρες και έχει τελειώσει 4 λάστιχα μετά από 15-20 γύρους, με καταλαβαίνει .
-
Δε γνωρίζω πού έγινε η τούμπα του Ignis χτες και αν μια σωστότερη σχεδίαση της πίστας θα μπορούσε να αποσωβήσει το σπάσιμο του κάρτερ του Leon, επίσης χτεσινό γεγονός...
Από τις φορές όμως που έχω επισκεφτεί την πίστα, έχω να παρατηρήσω κάποια σημεία που περιέργως, φαίνεται να μην έχουν αντιληφθεί ούτε οι άνθρωποι της πίστας ούτε των 4Τροχών . Φαίνεται ότι είναι πιο εύκολο και φθηνό να υπογράφεις ένα χαρτάκι ότι δεν πρόκειται να ζητήσεις την παραμικρή αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, παρά να δώσουν 500-1000 ευρώ (το μέγιστο) για να σουλουπώσουν λίγο τα χάλια της πίστας.- Κ9, η παρατεταμένη μπροστά από τα πιτς. Αν το αυτοκίνητο βγάλει πολλά μούτρα, το κερμπ παραμονεύει να σου διαλύσει το κάρτερ. Γενικώς, πολλά κερμπς τελειώνουν άτσαλα δημιουργώντας ένα σκαλοπατάκι τόσο μεγάλο, που ακόμα και μη χαμηλωμένα αυτοκίνητα μπορούν να πάθουν μεγάλη ζημιά. Το ίδιο συμβαίνει και στην Κ4, στη στροφή μετά τη μεγάλη ευθεία (Κ7; )...
- Εκεί που τελειώνει η Κ1 υπάρχει ξέμπαρκο ένα όρθιο σίδερο σαν αυτά που χρησιμοποιούνται για να στηρίζονται τα συρματοπλέγματα. Είναι δυνατόν να μην φιλοτιμείται κανείς να το ξηλώσει τόσους μήνες (το είχα πρωτοδεί τον Απρίλιο, ποιος ξέρει από πότε είναι εκεί; )...
- Στο τέλος της μεγάλης ευθείας, αν μείνεις από φρένα, την τούμπα την έχεις στο τσεπάκι. Μερικά μέτρα χαλίκι και επειδή κάμποσο τους περίσσευε, απλώς άφησαν εκεί τους χαλικόλοφους. Ό,τι πρέπει για μια μεγαλοπρεπέστατη τούμπα...
- Οι πασίγνωστες φυστικιές, στις οποίες έχουν τουμπάρει ουκ ολίγα αυτοκίνητα. Τι να λέμε τώρα...
- Να βάλεις αέρα μέσα στην πίστα; Πού νομίζεις ότι είσαι; Στο Nurburgring; Αν δεν έχεις μαζί σου το μηχανηματάκι για να δεις την πίεση, μένεις με την απορία.
- Τελευταία προστέθηκαν και κάποιες τέντες, γιατί μέχρι το καλοκαίρι, απλώς τσουρουφλιζόσουν.
Δε θα αναφερθώ στο αν η πίστα δίνει την εντύπωση ξέφραγου αμπελιού, περιτριγυριζόμενη από αγριόχορτα. Με ενδιαφέρει τι γίνεται εντός αγωνιστικού χώρου, αν και όποιος έχει επισκεφτεί πίστα στο εξωτερικό, δεν πρόκειται να συναντήσει τέτοια χάλια. Προτιμώ όμως αυτά τα χάλια και την (πραγματικά πολύ χαμηλή) τιμή των 40 ευρώ παρά παρτέρια και πρασινάδες και διπλάσια/τριπλάσια τιμή.
Ελπίζω να αναφερθούν κι άλλες δυσλειτουργίες της πίστας και κάποιος υπεύθυνος να τις λάβει υπόψη του, μπας και διορθωθεί τίποτα. Αλλιώς, θα επιβεβαιωθεί ο κανόνας των μονοπωλιακών καταστάσεων ...
ΥΓ. Όσο για τη μέτρια ποιότητα του οδοστρώματος, κανένα πρόβλημα από μένα. Αφήστε το να γίνει τελείως σαπούνι, να μη χαλάμε και τα λάστιχά μας. Όποιος έχει πάει στις Σέρρες και έχει τελειώσει 4 λάστιχα μετά από 15-20 γύρους, με καταλαβαίνει .
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
3) Στο τέλος της μεγάλης ευθείας, αν μείνεις από φρένα, την τούμπα την έχεις στο τσεπάκι. Μερικά μέτρα χαλίκι και επειδή κάμποσο τους περίσσευε, απλώς άφησαν εκεί τους χαλικόλοφους. Ό,τι πρέπει για μια μεγαλοπρεπέστατη τούμπα...Εκεί θα έπρεπε να υπάρχει δρόμος διαφυγής, ασφαλτοστρωμένος κιόλας. Όπως στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση στις Σέρρες. Δυστυχώς το οικόπεδο τελειώνει λίγα μέτρα μετά το κερμπ.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αλλιώς, θα επιβεβαιωθεί ο κανόνας των μονοπωλιακών καταστάσεων ... -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Απαιτούμενες εργασίες στην πίστα των ΜεγάρωνΤώρα σώθηκες Δημήτρη...
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Αλλιώς, θα επιβεβαιωθεί ο κανόνας των μονοπωλιακών καταστάσεων ...
Είναι η μόνη πίστα για μας τους Νότιους. Στις Σέρρες πας μια φορά να δεις περί τίνος πρόκειται, δεν είναι εύκολο να τραβιέσαι εκεί κάθε τρεις και λίγο. Προφανώς αποτελεί μονοπώλιο.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Απαιτούμενες εργασίες στην πίστα των Μεγάρων
Τώρα σώθηκες Δημήτρη...
Από τη μεριά μου είναι το μόνο που μπορώ να κάνω. Γιατί το άλλο που πραγματικά πρέπει να κάνω (να μην ξαναπατήσω τις ρόδες μου εκεί μέσα), απλώς δεν μπορεί να γίνει. Είναι εθισμός...
-
Όπως είπε κάποιος...βάζεις το τουτού στο τρένο το βράδυ, κοιμάσαι και το πρωί είσαι στην πίστα .
ΥΓ It all comes down to money? Να υποθέσω ότι με τα έσοδα τους, οριακά 'βγαίνουν' οπότε δεν περισσεύουν $$$ για άλλα?
-
Σιγουρα καποια πραγματα πρεπει να γινουν οπωσδηποτε,οπως επισης και καποιες παροχες που ειναι αυτονοητες να υπαρχουν σε πιστα και δεν κοστιζουν πολυ....
Αλλα αυτο με τα κερμπ το διαπιστωσα κ εγω στους γυρους που καναμε με τον Θεμη
-
Καλά, μιλάμε για τρελά έσοδα; Σκέψου ότι τα τελευταία Σαββατοκύριακα πηγαίνουν στην πίστα κοντά (ή και πάνω) από 100 αυτοκίνητα, επί 40 ευρώ...
Για να μην πούμε για το Safetrack, που το χρεώνουν 450 ευρώ για να κάνεις λίγο αράχνη...
Ή κάτι άλλες αρπαχτές, του στυλ δώστε 450 ευρώ για να οδηγήσετε 15 γύρους με STi και να σας δώσουν συμβουλές οι οδηγοί αγώνων μας... -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Καλά, μιλάμε για τρελά έσοδα; Σκέψου ότι τα τελευταία Σαββατοκύριακα πηγαίνουν στην πίστα κοντά (ή και πάνω) από 100 αυτοκίνητα, επί 40 ευρώ...
Για να μην πούμε για το Safetrack, που το χρεώνουν 450 ευρώ για να κάνεις λίγο αράχνη...
Ή κάτι άλλες αρπαχτές, του στυλ δώστε 450 ευρώ για να οδηγήσετε 15 γύρους με STi και να σας δώσουν συμβουλές οι οδηγοί αγώνων μας...Χμμμ, κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου: όλα τα ΠΣΚ έχουν τόσα αυτοκίνητα?
Ο χώρος είναι ιδιόκτητος, ή πληρώνουν κάτι?
Πόσο προσωπικό έχουν (που στις μέρες μας, ακόμα και ένας κοστίζει πολύ!)Τεσπά, νομίζω οτι οι περισσότεροι μιλάνε για **μικρο-διορθώσεις **που δεν θα κόστιζαν πολύ.
Επίσης, ενδιαφέρον έχει και η **σύγκριση **με την 'πίστα' Attart, που **δεν πληρώνεις **φράγκο ( ).
-
Καλά, αν τους συγκρίνουμε με τους Άτταρτ, τότε θα φάνε πάρα πολύ κράξιμο (όχι οι Αττάρτ).
Με τη σειρά:
Όχι μόνο έχουν αυτοκίνητα τα ΠΣΚ (ναι, κάπου τόσα, άντε μερικές φορές λίγο λιγότερα αλλά όχι όπως παλιά που ήταν 20-25 αυτοκίνητα όλο το διήμερο), αλλά κάποιοι πάνε και τις καθημερινές.
Ο χώρος είναι ιδιοκτησία του τύπου που έφτιαξε την πίστα, η οποία όμως πλέον έχει 2 αφεντικά (ναι, το άλλο είναι οι Τεχνικές Εκδόσεις).
Προσωπικό έχουν βασικά τον Πανουργιά, σαν άνθρωπο πίστας. Από εκεί και πέρα, άλλοι ασχολούνται με τα οργανωτικά του Safetrack.
Μα αυτό ακριβώς, ο λόγος γίνεται για μικροδιορθώσεις, που κοστίζουν 2 εργάτες επί 5 μέρες maximum. Άντε και μερικά κιλά τσιμέντο και 2 φτυάρια . Και δεν μπορώ να σκεφτώ ότι μερικοί υψηλά ιστάμενοι δε γνωρίζουν τις κακοτοπιές, γιατί είναι πάρα πολύ συχνά στην πίστα. Αλλά είπαμε, αφού υπογράφεις όταν μπαίνεις το γνωστό χαρτί... Μήπως την άλλη φορά να δηλώσω ψευδή στοιχεία, ώστε αν γίνει τίποτα, να προχωρήσουμε σε μήνυση; -
Στο προτελευταίο TrackDay τον Μάιο, στο τέλος της μεγάλης ευθείας έχασα λίγο τα φρένα, άρχισα να βγαίνω με μούτρα προς την εξωτερική της δεξιάς, αλλά ελεγχόμενα. Πάτησα λίγο στο χώμα και την ώρα που επανερχόμουν στην πίστα ανάμεσα στα χόρτα......άρχιζε το κερμπ , σαν σκαλάκι.
Αποτέλεσμα, ακρόμπαρο, μουαγιέ, κεντρικός πύρος, ζάντα, 250€!!Δεν θα μπορούσε να αρχίζει πιο ομαλά?
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μήπως την άλλη φορά να δηλώσω ψευδή στοιχεία, ώστε αν γίνει τίποτα, να προχωρήσουμε σε μήνυση;ελπίζω να αστειέυεσε, αν το κανεις αυτό φυσικά και είσαι παράνομος και δεν μπορείς να διεκδικήσεις τίποτα...
Να ρωτήσω κάτι; Εγω δέχομαι ότι μπορεί να είναι μονοπώλιο. Γιατι δε σταματάτε λοιπόν να μπαίνετε εκεί για κανα μήνα και μετά να δουμε αν θα αναγκαστούν να τη φτιάξουν..
Δεν εχω μπει ποτε στην πίστα, αλλά έτσι όπως την παρουσιάζετε μοιάζει να έχει μερικά πολύ επικίνδυνα σημεία. Αφού λοιπόν είναι έτσι γιατί το ρισκάρετε και μπαίνετε;; Και μην ακούσω αηδίες περί εθισμού δεν είμαστε 15χρονα!
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Και μην ακούσω αηδίες περί εθισμού δεν είμαστε 15χρονα!Μα τι λες τώρα, δε μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό. Το θέλω δωρεάν από το κράτος κιόλας.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι; Εγω δέχομαι ότι μπορεί να είναι μονοπώλιο. Γιατι δε σταματάτε λοιπόν να μπαίνετε εκεί για κανα μήνα και μετά να δουμε αν θα αναγκαστούν να τη φτιάξουν..
Δεν διαφωνω μονο που για να εχει αντικτυπο το 'εμπαργκο' πρεπει να ειναι καθολικο. Κ τα μελη του 4ΤΦ μαλλον δεν αποτελουν την πλειοψηφια των πελατων της πιστας..
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι; Εγω δέχομαι ότι μπορεί να είναι μονοπώλιο. Γιατι δε σταματάτε λοιπόν να μπαίνετε εκεί για κανα μήνα και μετά να δουμε αν θα αναγκαστούν να τη φτιάξουν..
Δεν διαφωνω μονο που για να εχει αντικτυπο το 'εμπαργκο' πρεπει να ειναι καθολικο. Κ τα μελη του 4ΤΦ μαλλον δεν αποτελουν την πλειοψηφια των πελατων της πιστας..
Ναι, αλλά φαντάζομαι δεν θα είναι και οι μόνοι που θα έχουν εντοπίσει αυτα τα παρατράγουδα της πίστας.
-
- Οι πασίγνωστες φυστικιές, στις οποίες έχουν τουμπάρει ουκ ολίγα αυτοκίνητα. Τι να λέμε τώρα...
που είναι αυτές οι φυστικιές ?
δεν έχω παρατηρήσει κάτι .
Γύρο από την πίστα υπάρχουν αρκετά κτήματα - αλλά δεν αποτελούν ιδιοκτησία της πίστας ώστε να μπορεί να κάνει κάτι .
\ -
Ο χρήστης staby1 έγραψε:
4) Οι πασίγνωστες φυστικιές, στις οποίες έχουν τουμπάρει ουκ ολίγα αυτοκίνητα. Τι να λέμε τώρα...που είναι αυτές οι φυστικιές ?
δεν έχω παρατηρήσει κάτι .
Γύρο από την πίστα υπάρχουν αρκετά κτήματα - αλλά δεν αποτελούν ιδιοκτησία της πίστας ώστε να μπορεί να κάνει κάτι .
\'Φυστικιές' = Κ5.
Το πρόβλημά τους είναι το εξωτερικό κερμπ που καταλήγει σε ...λάκκο.
Απαιτούμενες εργασίες στην πίστα των Μεγάρων