-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αλήθεια, σε όσους βρίσκουν την 159 καταπληκτική αισθητικά, ερώτηση: τη θεωρείτε ομορφότερη από την 156 ?
Πείτε με τώρα κακόγουστο και κακεντρεχή
Βρίσκω την 159 πανέμορφη.
Αλλά, ομορφότερη από την 156, σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση. Η 156 ήταν και είναι (ΙΜΗΟ) ένα εκ των αρμονικότερων σεντάν ever. Ακόμα και η sportwagon (που προσωπικά την προτιμώ), έμοιαζε σαν να είναι από ένα κομμάτι μέταλλο. Μέχρι και τα χερούλια στις πόρτες, σαν γλυπτό ήταν. Μεγάλη σχεδιαστική επιτυχία αυτό το αυτοκίνητο, και ΠΟΛΥ δύσκολα θα επαναληφθεί
Οι Ιταλοί, πιθανόν να υπερέβαλλαν λίγο στην 159 Νάσο, ακριβώς γι' αυτό τον λόγο: προσπάθησαν (λάθος) να φθάσουν την άφθαστη σχεδιαστικά προκάτοχο.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον κλειδοκράτωρα ( ) σε όλα.
Να προσθέσω πως προσωπικά θεωρώ την προ φέισλιφτ πιο όμορφη από την μετά φέισλιφτ. Και μάλιστα με μαύρους καθρέφτες (όπως ήταν πριν το εσωτερικό φέισλιφτ).
Μάλιστα μου άρεσε τόσο, που τελικά την αγόρασα (156, Σπορτβάγκον, προ φέισλιφτ, μαύροι καθρέφτες).
Τώρα που λογικά θα γυρίσω πίσω το καλοκαίρι τι κάνω...
Να το εισάγω (και 2.4 λίτρα και ντήζελ και από χώρα εκτός ΕΕ...) είναι η επιθυμητή λύση.
Να την πουλήσω η 'εύκολη', αλλά επί της ουσίας η πλέον δύσκολη... : -
Το προηγούμενο Σ/Κ. οδήγησα την 159 .. 2.2
Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλοστημένο.. με αυτό εννοώ οτι είναι υπερβολικά σταθερό.. στην ευθεία και όχι μόνο .
Το τιμόνι του σου δείχνει άψογη αίσθηση αλλά χάνει λίγο σε σχέση με την 156.. οι χώροι είναι πολλή καλοί και μην ακούτε ότι υστερεί και βλ...ίες.. είναι υπέρ αρκετοί για 5 άτομα.Οι αίσθηση των υλικών του εσωτερικού είναι με μια λέξη οτι θα ήθελε ο κάθε αλφιστας αλλά και άλλοι γερμανικής και ιαπωνικής καταγωγής.
Ο κινητήρας είναι όνειρο. ροπή από χαμηλά με 4η και 30 χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο επιτάχυνε χωρίς κανένα πρόβλημα. Τρομερός για ταξίδια με 6η και 150 είναι σαν ρελαντί.Η κονσόλα είναι απλή με ρετρό χαρακτηριστικά δίνοντας ταυτόχρονε και έναν αέρα πολυτέλειας. Τα όργανα θυμίζουν σουηδικό χρονογράφο. και ο φωτισμός είναι κάτι που μόνο οι Ιταλοί μπορούσαν να κάνουν ... η αίσθηση των χειριστηρίων θυμίζει γερμανικό αυτοκίνητο.
Γενικά το αυτοκίνητο με εντυπωσίασε μόνο η τιμή μου με χαλάει και αυτό γιατί δεν θέλω να δώσω τόσα λεφτά αλλιώς και αυτήν την θεωρώ αρκετά ανταγωνιστική.
Αν ήθελα να γράψω ένα μειονέκτημα θα έλεγα ότι το μέσω της τελειότητας της έχει χάσει την σπόρ αίσθηση που μερικοί ίσως περιμένουν από μία άλφα 185 αλόγων . Αλλα οι κεροί έχουν αλλάξει...
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Για να δούμε την 159 ανάμεσα σε άλλα αυτοκίνητα στο δρόμο. Εκεί θα φανεί αν ξεχωρίζει αισθητικά ή όχιΠολύ σωστό. Στο δρόμο που την είδα ανάμεσα στα υπόλοιπα 'κοινά' αυτοκίνητα η ογκώδης μαύρη 159 ξεχώριζε σαν τη μύγα μέσα στο γάλα.
Και ΟΚ, όλοι συμφωνούμε στο πόσο εντυπωσιακή και πόσα χρόνια μπροστά ήταν η 156 για την εποχή της. Και σήμερα φυσικά παραμένει παραπάνω από κομψή. Ωστόσο οι εποχές άλλαξαν, οι διαστάσεις μεγάλωσαν και η 156 που είδα χτες να στρίβει μπροστά μου, μου φάνηκε πολύ στενή λες και ήταν μια κατηγορία κάτω. Με κοστούμι GTA και έναν 3.2 κάτω από το καπώ της 156 το ξανασυζητάμε.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
...η 156 που είδα χτες να στρίβει μπροστά μου, μου φάνηκε πολύ στενή λες και ήταν μια κατηγορία κάτω. ...Εγώ πιστεύω ότι κακώς καταργείται η 156. Είναι διαφορετική κατηγορία από την 159 τόσο σε τιμή όσο και σε εμφάνιση (κάτι σαν Α4 και Α6) και νομίζω ότι θα συνέχιζε να πουλάει μιας και υπάρχουν πολλοί που το budget τους δεν αρκεί για μια 159.
-
και εγω θα συμφωνησω με τους παραπανω
η 156 δεν μπορει να ειναι το ιδιο ομορφη τραβηγμενη 17 εκατοστα.
γενικα οι αλφα προσπαθουν να γινουν γερμανικα αλλα πραγματικα μονο με αυτο τον τροπο μπορουν να επιβιωσουν
τωρα για τη μπρερα να πω οτι ειχα(με) παθει πλακα με το πρωτοτυπο αλλα οπως λεει και ο τζουτζαρο στους 4τ εγιναν παρεμβασεις για να βγει στην παραγωγη.
ΑΛΛΑ θα μπορουσαν να κρατησουν τη θεικη μασκα και τα πισω φωτα.
τα αλλαξαν λιγο και χαλασε η συνταγηεντελει κλασικο παραδειγμα 'παραμορφωσης' αμαξωματος 156 σε 159 και προτοτυπο σε μπρερα με αποτελεσμα να χανουν σε φινετσα
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
η 156 δεν μπορει να ειναι το ιδιο ομορφη τραβηγμενη 17 εκατοστα.Το ίδιο σίγουρα όχι. Άλλοι λέμε περισσότερο όμορφη, άλλοι λιγότερο.
τωρα για τη μπρερα να πω οτι ειχα(με) παθει πλακα με το πρωτοτυπο αλλα οπως λεει και ο τζουτζαρο στους 4τ εγιναν παρεμβασεις για να βγει στην παραγωγη.
ΑΛΛΑ θα μπορουσαν να κρατησουν τη θεικη μασκα και τα πισω φωτα.
τα αλλαξαν λιγο και χαλασε η συνταγηΟ Τζουτζάρο νομίζω αναφέρει και στους 4Τ το λόγο που αλλάχτηκε η μάσκα και που δεν είχε προβλεφθεί στο πρωτότυπο. Ελλειπής ροή αέρα για ψήξη του κινητήρα. Όσο για το αν αποτέλεσμα απογοητεύει, καθένας μπορεί να έχει την άποψη του.
-
Εμένα η 159 αλλα και η Brera μου φαίνονται σαν 2 διαφορετικά αυτοκίνητα κολημένα.
Το εμπρός μέρος είναι αταίριαστο με το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
Η (προ face lift) 156 ήταν πολύ πιο όμορφη και σύγχρονη .
-
αναφορα απο φλωρεντια!
παιδια δεν ειδα ουτε μια 159 στον δρομο και μου εκανε φοβερη εντυπωση...εχει αρχισει η διαθεση της η ακομα οχι και περιμενα ματαια να δω καμια να κυκλοφορει?
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Ο Τζουτζάρο νομίζω αναφέρει και στους 4Τ το λόγο που αλλάχτηκε η μάσκα και που δεν είχε προβλεφθεί στο πρωτότυπο. Ελλειπής ροή αέρα για ψήξη του κινητήρα. Όσο για το αν αποτέλεσμα απογοητεύει, καθένας μπορεί να έχει την άποψη του.
φιλε αλφιστα μου φαινεται σαν φτηνη δικαιολογια για να κρατησουν την ιδια μασκα.να μην μπορει η αλφα ρομεο να ψυξει τον κινητηρα? οχι δεν το πιστευω.τωρα βλεπω και τη φωτογραφια και ειναι μεγαλο ψεμα.ας ελεγαν δεν εχουμε λεφτα για αλλη μασκα, ας ελεγαν θελουμε να τα κανουμε ολα ιδια σαν τα αουντι.
αλλα οτι ο κινητηρας ψυχεται επαρκως απο τις 2 τρυπες διπλα στα φωτα και δεν υπηρχε αλλος τροπος.παραμυθια για μικρα παιδια.
βεβαια μπορει και σε αυτους να αρεσει πιο πολυ ετσι παρα στο πρωτοτυπο,γουστα ειναι αυτα.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
φιλε αλφιστα μου φαινεται σαν φτηνη δικαιολογια για να κρατησουν την ιδια μασκα.να μην μπορει η αλφα ρομεο να ψυξει τον κινητηρα? οχι δεν το πιστευω.τωρα βλεπω και τη φωτογραφια και ειναι μεγαλο ψεμα.ας ελεγαν δεν εχουμε λεφτα για αλλη μασκα, ας ελεγαν θελουμε να τα κανουμε ολα ιδια σαν τα αουντι.αλλα οτι ο κινητηρας ψυχεται επαρκως απο τις 2 τρυπες διπλα στα φωτα και δεν υπηρχε αλλος τροπος.παραμυθια για μικρα παιδια.
Τι πάει να πει δεν έχουμε λεφτά για άλλη μάσκα; Μήπως η brera έχει τον ίδιο προφυλακτήρα με την 159; Πρόσεξε το θυρεό της brera και δες ότι διαφέρει σχεδιαστικά από της 159 ενώ είναι και αισθητά μικρότερος με αποτέλεσμα ο sado να γκρινιάζει.
Όσο για τη ροή του αέρα, πολύ εύκολα προσπερνάς το ρόλο της, βγάζοντας μάλιστα παραμυθά τον Τζουτζάρο ο οποίος στο παρελθόν (αλλά και στη συγκεκριμένη περίπτωση) έχει αποδείξει ότι δεν μασάει τα λόγια του. -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
...
¼óï ãéá ôç ñïÞ ôïõ áÝñá, ðïëý åýêïëá ðñïóðåñíÜò ôï ñüëï ôçò, âãÜæïíôáò ìÜëéóôá ðáñáìõèÜ ôïí ÔæïõôæÜñï ï ïðïßïò óôï ðáñåëèüí (áëëÜ êáé óôç óõãêåêñéìÝíç ðåñßðôùóç) Ý÷åé áðïäåßîåé üôé äåí ìáóÜåé ôá ëüãéá ôïõ.Óßãïõñá!
Åäþ óôïõò 4Ô ôá Ý÷ùóå óôïí Pininfarina... -
Ãéá îáíáêïéôÜîôå áõôü...
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
ÔåëéêÜ èá ìïõ ëýóåé êáíåß êáé ôçí áðïñßá?
Áí ôï ðÜôùìá ôçò 159 åßíáé ôüïïïóï êáëü -ç Alfa ëÝåé ïôß åßíáé ôï êáëýôåñï,äåí Ý÷ù äåé êáíÝíá íá ôï äéáøåýäåé,ôá ðåñéïäéêÜ ãñÜöïõí äéèýñáìâïõò êáé ôá éäéùôéêÜ ìáò test drives óõíáðéêïõñïýí- ãéáôß ç GM ôï ÷Üñéóå óôçí Alfa?
Êáé ôï êõñéüôåñï ãéáôß **äåí ôï ÷ñçóéìïðïéåß **êáé ç ßäéá ç GM???
Ôá ßäéá éó÷ýïõí êáé ãéá ôçí ðåñßðôùóç ôùí áìåñéêÜíéêùí êéíçôÞñùí 'ìáò'???Óõí-éôáëüöéëïé ãéáôß êùöåýåôå?
Ãéáôß êÜíåôå ôéò ðÜðéåò?
Äåí óáò åß÷á ãéá ôÝôïéïõò... -
Ίσως επειδή αποφάσισαν κι οι άλλοι να κόψουν τη και ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
ºóùò åðåéäÞ áðïöÜóéóáí êé ïé Üëëïé íá êüøïõí ôç êáé ÍÁ ÊÁÍÏÕÍ ÔÇ ÄÉÁÖÏÑÁ ÅÐÉÔÅËÏÕÓ;Äåí ìïõ öôÜíåé!
-
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
Για ξανακοιτάξτε αυτό...Τελικά θα μου λύσει κανεί και την απορία?
Αν το πάτωμα της 159 είναι τόοοοσο καλό -η Alfa λέει οτί είναι το καλύτερο,δεν έχω δει κανένα να το διαψεύδει,τα περιοδικά γράφουν διθύραμβους και τα ιδιωτικά μας test drives συναπικουρούν- γιατί η GM το χάρισε στην Alfa?
Και το κυριότερο γιατί **δεν το χρησιμοποιεί **και η ίδια η GM???
Τα ίδια ισχύουν και για την περίπτωση των αμερικάνικων κινητήρων 'μας'???Συν-ιταλόφιλοι γιατί κωφεύετε?
Γιατί κάνετε τις πάπιες?
Δεν σας είχα για τέτοιους...Είπαμε να γίνουμε κι εμείς 'αντικειμενικοί'... Να τα λέμε όπως θέλουν οι άλλοι να τα ακούσουν ώστε να μην δημιοργούμε προβλήματα στο forum (άλλωστε κανένα αντικειμενικό και σοβαρό forum δε θα δεχόταν ιταλόφιλους σε αυτό)
-
Ζαντες
http://img501.imageshack.us/img501/5060 ... 1595mj.jpg -
http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... l_id=10327
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Ζαντες
http://img501.imageshack.us/img501/5060 ... 1595mj.jpgΗ μεσαία είναι πολύ όμορφη!
-
The 156 changed the fortunes of Alfa Romeo in the UK but the 159 could prove an even bigger success story. Stylish, refined and chic, this gorgeous saloon makes the BMW and Audi alternatives look plain dull.
http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?lnk=201&make=Alfa+Romeo&mk=&model=1059&x=19&y=2
-
ο παπαγιανόπουλος στο καινουργιο DRIVE που κυκλοφορεί το έγραψε :
το μοντέο ειναι πιο σπορτιφ απο την 159.......
(φανταζομαι ποσα e mail θα δεχτει το περιοδικο απο οργισμενους αλφιστι ΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑχαΑΧΧΑαχΑΧΧΑαχαχΧΑΧΑχαΧΑΑΧΑΧΑΧ)
Alfa Romeo 159 & 159TBi