-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Αν δεν την σταματήσει αυτό θα την σταματήσει μια άυξηση των διοδίων
Εγώ πάντως αν την αυξήσουν και άλλο, παύω να τη χρησιμοποιώ. Δεν υπάρχει λόγος. Ηδη την χρησιμοποιώ μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις (έχω αργήσει στη δουλεια/ραντεβού).
-
άλλη μία πρόβλεψη των συγκοινωνιολόγων στέφθηκε με επιτυχια
και φυσικά είναι πρόβλημα ΤΗΣ ΑΟ το πήξιμο από ΔΠΥ προς Ελευσίνα με προαφανώς (άλλον ένα) λάθος σχεδιασμό. Το έπαθα πρόσφατα ώρα αιχμής κι απ' ότι φαίνεται είναι καθημερινό φαινόμενο.
-
Το έλεγε ο μακαρίτης ο θείος μου πως ήταν χαζομάρα να το φτιάξουν με 3 λωρίδες και πως σε 2-3 χρόνια θα φρακάρει...
Και αν και καθηγητής πανεπιστημίου, μαθηματικός ήταν, όχι συγκοινωνιολόγος...
Μπράβο τους!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το έλεγε ο μακαρίτης ο θείος μου πως ήταν χαζομάρα να το φτιάξουν με 3 λωρίδες και πως σε 2-3 χρόνια θα φρακάρει...Και αν και καθηγητής πανεπιστημίου, μαθηματικός ήταν, όχι συγκοινωνιολόγος...
Μπράβο τους!!
Δεν χρειάζεται να είναι κανείς συγκοινωνιολόγος για να καταλάβεις οτι 3 λωρίδες δεν φτάνουν. Απλή λογικη θέλει...
-
-
Όσες λωρίδες και να είχε θα φράκαρε. Όλες οι αρτηρίες χρησιμοποιούνται μέχρι τη μέγιστη χωρητικότητά τους. Γι' αυτό έχει μαλλιάσει η γλώσσα των συγκοινωνιολόγων ότι οι νέοι δρόμοι δεν είναι η λύση στο κυκλοφοριακό.
-
Για πείτε μου εσείς, πόσες λωρίδες θα βάζατε. Και τι θα πληρώνατε παραπάνω για απαλλωτρίωση στο Ηράκλειο και στο Χαλάνδρι;
-
Η λύση ξέρετε ποια είναι: θα αυξηθούν τα διόδια για να μειωθεί η κίνηση.
-
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
- Η λύση ξέρετε ποια είναι: θα αυξηθούν τα διόδια για να μειωθεί η κίνηση.
Δεν ξερω κατά πόσο θα δώσει λύση (εκτός αν μιλάμε για αυξηση μεγάλη). Ας μην ξεχνάμε ότι η χρήση της Αττικής οδού, αρχικά ηταν 1,5 ευρώ και σήμερα ειναι 2,5 και μιλάμε για μεγιστοποίηση της χρήσης της. Εκτός αν το πάνε στα 4 ευρώ, όπου μετά θα τη χρησιμοποιούν μόνο τα λεωφορεία και τα κρατικά οχήματα.
-
H 'λυση' να ακριβυνω μια υπηρεσια για να μην την χρησιμοποιει ο κοσμος ειναι αντιθετη με καθε λογικη και το μονο που κανει ειναι να μεταθετει λιγο χρονικα την επανεμφανιση του προβληματος
-
Metro υπόγειο και εναέριο παντού. Αυτή είναι η μοναδική λύση. Οι κάθε λογής Αττικές Οδοί είναι κίνητρο για χρήση ΙΧ, άρα μια τρύπα στο νερό.
-
Φανταζεστε τι θα γινοταν αν δεν υπηρχε η Α.Ο.?
-
Ο χρήστης medos έγραψε:
Φανταζεστε τι θα γινοταν αν δεν υπηρχε η Α.Ο.?Φανταζεσαι να μην ημασταν 5εκ κοσμος εδω και να ημασταν μονο 3? Ουτε ΑΟ θα χρειαζοταν ουτε τιποτα!
Φτιαξαμε σε μια πολη-χαος, χωρις σχεδιασμο, χωρις υποδομες, χωρις ΜΜΜ, μια ΑΟ περιμεναμε να λυσει το προβλημα?
-
Ο χρήστης medos έγραψε:
Φανταζεστε τι θα γινοταν αν δεν υπηρχε η Α.Ο.?Κανεις δεν ειπε οτι ειναι αχρηστηη Α.Ο. Εχει αποσυμφωρήσει τα προαστια, πλεον κατεβαινεις απο Παλληνη Κέντρο σε 45 λεπτά ενω πριν εκανες 1,5 ώρα minimum.
Απλά αυτό που όλοι είπαν ειναι ότι δεν έγινε σωστή σχεδίαση ώστε να είναι ένα βιώσιμο έργο...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Φανταζεστε τι θα γινοταν αν δεν υπηρχε η Α.Ο.?
Φανταζεσαι να μην ημασταν 5εκ κοσμος εδω και να ημασταν μονο 3? Ουτε ΑΟ θα χρειαζοταν ουτε τιποτα!
Φτιαξαμε σε μια πολη-χαος, χωρις σχεδιασμο, χωρις υποδομες, χωρις ΜΜΜ, μια ΑΟ περιμεναμε να λυσει το προβλημα?
Πάλι θα χρειαζόταν η ΑΟ!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Φανταζεστε τι θα γινοταν αν δεν υπηρχε η Α.Ο.?
Φανταζεσαι να μην ημασταν 5εκ κοσμος εδω και να ημασταν μονο 3? Ουτε ΑΟ θα χρειαζοταν ουτε τιποτα!
Φτιαξαμε σε μια πολη-χαος, χωρις σχεδιασμο, χωρις υποδομες, χωρις ΜΜΜ, μια ΑΟ περιμεναμε να λυσει το προβλημα?
Πάλι θα χρειαζόταν η ΑΟ!
Ισως και να χρειαζοταν, αλλα θα ειχες ηδη πολλες εναλλακτικες και ελαχιστη κινηση
Να δεις μετα αν θα τολμουσαν να βαλουν τετοιο διοδιο ή να σε χρεωνουν υποχρεωτικα με στανταρ ποσο -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
- Η λύση ξέρετε ποια είναι: θα αυξηθούν τα διόδια για να μειωθεί η κίνηση.
Δεν ξερω κατά πόσο θα δώσει λύση (εκτός αν μιλάμε για αυξηση μεγάλη). Ας μην ξεχνάμε ότι η χρήση της Αττικής οδού, αρχικά ηταν 1,5 ευρώ και σήμερα ειναι 2,5 και μιλάμε για μεγιστοποίηση της χρήσης της. Εκτός αν το πάνε στα 4 ευρώ, όπου μετά θα τη χρησιμοποιούν μόνο τα λεωφορεία και τα κρατικά οχήματα.
Η σύμβαση που υπογράφηκε θέτει όριο τα
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
- Η λύση ξέρετε ποια είναι: θα αυξηθούν τα διόδια για να μειωθεί η κίνηση.
Δεν ξερω κατά πόσο θα δώσει λύση (εκτός αν μιλάμε για αυξηση μεγάλη). Ας μην ξεχνάμε ότι η χρήση της Αττικής οδού, αρχικά ηταν 1,5 ευρώ και σήμερα ειναι 2,5 και μιλάμε για μεγιστοποίηση της χρήσης της. Εκτός αν το πάνε στα 4 ευρώ, όπου μετά θα τη χρησιμοποιούν μόνο τα λεωφορεία και τα κρατικά οχήματα.
Η σύμβαση που υπογράφηκε θέτει όριο τα
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Metro υπόγειο και εναέριο παντού. Αυτή είναι η μοναδική λύση. Οι κάθε λογής Αττικές Οδοί είναι κίνητρο για χρήση ΙΧ, άρα μια τρύπα στο νερό.Oρθόν. Όπως και στην οικονομία, και εδώ η προσφορά δημιοργεί τη δική της περαιτέρω ζήτηση.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
-
Όσες λωρίδες και να είχε θα φράκαρε. Όλες οι αρτηρίες χρησιμοποιούνται μέχρι τη μέγιστη χωρητικότητά τους. Γι' αυτό έχει μαλλιάσει η γλώσσα των συγκοινωνιολόγων ότι οι νέοι δρόμοι δεν είναι η λύση στο κυκλοφοριακό.
-
Για πείτε μου εσείς, πόσες λωρίδες θα βάζατε. Και τι θα πληρώνατε παραπάνω για απαλλωτρίωση στο Ηράκλειο και στο Χαλάνδρι;
-
Η λύση ξέρετε ποια είναι: θα αυξηθούν τα διόδια για να μειωθεί η κίνηση.
1+2 :με 6-7 λωρίδες πιστεύω δεν θα φράκαρε. Θα έδινα άλλο ένα δις ευρώ στις απαλοτριώσεις που αντιστοιχεί σε έσοδα 3 χρόνων για δρόμο 6 λωρίδων.
3: Συμφωνώ 100%!!! Η ΑΟ πρέπει να παραμείνει δρόμος ταχείας κυκλοφορίας πάση θυσία και τα έσοδα από τη χρήση της (αφού πληρωθούν οι εργολάβοι) να πηγαίνουν για επέκταση ΜΜΜ. Νομίζω ήδη πως ένα ποσό από τα διόδια χρηματοδοτεί την επέκταση του μετρό!
Το όριο ισορροπίας πιστεύω είναι τα 5 ευρώ...όσο για το πλαφόν στα διόδια το αφαιρούν όποτε θέλουν. -
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το όριο ισορροπίας πιστεύω είναι τα 5 ευρώ...όσο για το πλαφόν στα διόδια το αφαιρούν όποτε θέλουν.
Φαντάζομαι κάνεις πλάκα.. Θεωρείς δηλαδή, ότι με 5 ευρώ θα έχουμε τη μέγιστη εκείνη είσοδο οχημάτων χωρίς να φρακάρει η ΑΟ??
Εγώ πάλι πιστεύω ότι με 5 ευρώ, θα αρχίσουν ι να ξαναφρακάρουνη Μεσογείων η Κηφισίας και άλλες αρτηρίες.
Καποιος λιγο πιο σχετικός να μας πει πως υπολογίζετε το equilibrium point στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Επίσης θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να 'σπάσουν¨το όριο των 4 ευρώ που αναφέρθηκε παραπάνω.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Επίσης θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να 'σπάσουν¨το όριο των 4 ευρώ που αναφέρθηκε παραπάνω.Το όριο είναι στα 3. Δεν είναι καθόλου εύκολο να 'σπάσει', καθώς είναι από τους βασικούς όρους της σύμβασης κράτους-ΑΟ. Το πιο εύκολο είναι να επεκταθεί η χρονική διάρκεια της εκμετάλλευσης του αυτοκινητόδρομου απ' την 'Αττικές Διαδρομές' προτού αυτή περιέλθει στο κράτος (δε θέλω να το σκέφτομαι), αλλά τουλάχιστον μέχρι το 2011, σύμφωνα με τον Σουφλιά, το βάρος θα δίνεται στην επαρχία και όχι στην Αθήνα. Για εκείνη την εποχή προγραμματίζονται τα επόμενα μεγάλα δημόσια έργα.
Η λειτουργία της ΑΟ καθορίζεται από το Ν 2445/1996 και τροποποιήθηκε από τα ΠΔ 3/1998 και ΠΔ 75/1999.
-
To θέμα φωτισμού των τούνελ είναι απαράδεκτο.Τα φώτα για να κάνουν προφανώς οικονομία τα έχουν αναμένα σε αραιά απόσταση και δημιουργεί το αίσθημα του ''στρόβ λάϊτ'', δηλαδή πόσα πρέπει να πληρώνουμε γιά να είναι κανονικά φωτισμένα;.
Αττική Οδός