Ο χρήστης ethnikaras έγραψε:
Οσον αφορα τον gfon που γραφει για πολλους που ισχυριζονταν οτι θα αποτυχει η Αττικη Οδος, το οτι πλεον φτανει κοντα στα ορια που απαιτουνται για την ανετη λειτουργια δεν δειχνει αποτυχια της Αττικης Οδου, αλλα αποτυχια ολων των αλλων παραπλευρων δρομων και των συγκοινωνιακων αλλαγων, με αποτελεσμα ολο και περισσοτεροι ανθρωποι να θεωρουν αποδοτικοτερο (με τα δικα του ο καθενας κριτηρια) να δωσουν 2,5 ευρω στην ΑΟ απο το να κυκλοφορουν σε εκεινους τους δρομους.
Μα δεν λεω κατι διαφορετικο...... η ΑΟ ειναι πληρος επιτυχημενη ως επενδυση και εχει δωσει σημαντικοτατες ανασες στην Αθηνα..... στον αρχικο σχεδιασμο προβλεπονταν πολλες παραπλευρες αρτηριες ωστε να μην φθασουμε να μιλαμε σημερα για μπλοκαριμα της ΑΟ... ΠΧ η προεκταση της λεωφορο Κυμης που ακομα βρισκεται στα χαρτια.
Το μπαλακι του προβληματος το εχει στα χερια τοο το ΥΠΕΧΩΔΕ που ως συνηθως αδιαφορει..... ακομη και την προταση της ΑΟ για επεκταση χωρις αυξηση διοδιου αλλα παραταση της ηδη υπαρχουσας συμβασης και επεκταση του δρομου με ιδιωτικα κεφαλαια τη θεωρεισε αναξια λογο....χωρις το ιδιο να εχει καποια εναλλακτικη λυση στο προβλημα, αλλα ουτε καν να εκπηληρωνει τις υποχρεωσεις του απο τον αρχικο σχεδιασμο που εγινε αρχες του 1990.
Αρα αποτυχημενη δεν ειναι η ΑΟ, αλλα η υλοποιηση των κρατικων προγραμματων δημοσιων επενδυσεων.