-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Στην Ελλαδα βεβαια κανενας δεν ασχολειται....
-
Opc ΔΑΓΚΩΤΟ, εχει κανείς αντίρρηση για τους τεχνικούς της LOTUS που το έφτιαξαν?
-
εχει κανείς αντίρρηση για τους τεχνικούς της LOTUS που το έφτιαξαν?
προσωπικα, δεν τους γνωριζω!
-
Ο χρήστης pentraks έγραψε:
Opc ΔΑΓΚΩΤΟ, εχει κανείς αντίρρηση για τους τεχνικούς της LOTUS που το έφτιαξαν?ΑΝΤΕ ΕΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΛΑΚΙ ΜΟΥ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ.........
-
Ο χρήστης pentraks έγραψε:
Opc ΔΑΓΚΩΤΟ, εχει κανείς αντίρρηση για τους τεχνικούς της LOTUS που το έφτιαξαν?Κοίτα να δεις, χωρίς να παίρνω ντε και καλά θέση υπέρ του Megane, αυτά περί τεχνικών της Lotus κτλ τα ακούω λίγο βερεσέ, υπό την έννοια πως το RS στο Megane και τα Clio σημαίνει Renault Sport, που με τη σειρά του σημαίνει πως πρόκειται για το αγωνιστικό τμήμα της εταιρίας, που με τη σειρά του σημαίνει πως πρόκειται για το αγωνιστικό τμήμα που κατέκτησε τον τίτλο της F1 για το 2005.
Λένε όμως αυτά τίποτε για οποιονδήποτε πέραν των φανατικών ρενάκηδων; Όχι βέβαια... λες και έχει καμία σχέση η R25 με το Megane και η Elise με το OPC... είναι κατά τη γνώμη μου εντελώς διακριτές περιπτώσεις.
Θυμάμαι μάλιστα περιπτώσεις κορεάτικων μοντέλων (hyundai coupe και daewoo tacuma), όπου το σετάρισμα των αναρτήσεων το έκανε η... porsche! Αν σας λέει κάτι αυτό...
Φιλικά.
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Opc ΔΑΓΚΩΤΟ, εχει κανείς αντίρρηση για τους τεχνικούς της LOTUS που το έφτιαξαν?
Κοίτα να δεις, χωρίς να παίρνω ντε και καλά θέση υπέρ του Megane, αυτά περί τεχνικών της Lotus κτλ τα ακούω λίγο βερεσέ, υπό την έννοια πως το RS στο Megane και τα Clio σημαίνει Renault Sport, που με τη σειρά του σημαίνει πως πρόκειται για το αγωνιστικό τμήμα της εταιρίας, που με τη σειρά του σημαίνει πως πρόκειται για το αγωνιστικό τμήμα που κατέκτησε τον τίτλο της F1 για το 2005.
Λένε όμως αυτά τίποτε για οποιονδήποτε πέραν των φανατικών ρενάκηδων; Όχι βέβαια... λες και έχει καμία σχέση η R25 με το Megane και η Elise με το OPC... είναι κατά τη γνώμη μου εντελώς διακριτές περιπτώσεις.
Θυμάμαι μάλιστα περιπτώσεις κορεάτικων μοντέλων (hyundai coupe και daewoo tacuma), όπου το σετάρισμα των αναρτήσεων το έκανε η... porsche! Αν σας λέει κάτι αυτό...
Φιλικά.
Ετσι ακριβώς.
Ολοι μπορούν άλλωστε να χρησιμοποιήσουν κάποια 'ονόματα' με μεγάλο ειδικό βάρος γιά να προωθήσουν τα προιόντα τους.
Ετσι γέμισε η αγορά μέ 'σπόρ' εκδόσεις αυτοκινήτων,πού έχουν 90 άλογα καί 1500 κιλά βάρος. -
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Θυμάμαι μάλιστα περιπτώσεις κορεάτικων μοντέλων (hyundai coupe και daewoo tacuma), όπου το σετάρισμα των αναρτήσεων το έκανε η... porsche! Αν σας λέει κάτι αυτό...
Φιλικά.
[οφ τοπικ]
Νομίζω πώς και στο Σαντα Φε έχουν βάλει το χεράκι τους οι της Πορσε
[/οφ τοπικ] -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Θυμάμαι μάλιστα περιπτώσεις κορεάτικων μοντέλων (hyundai coupe και daewoo tacuma), όπου το σετάρισμα των αναρτήσεων το έκανε η... porsche! Αν σας λέει κάτι αυτό...
Φιλικά.
[οφ τοπικ]
Νομίζω πώς και στο Σαντα Φε έχουν βάλει το χεράκι τους οι της Πορσε
[/οφ τοπικ]Kατόπιν εντολής Random.
-
Ψήφισα Megane RS για το εκπληκτικό του μοτέρ,τα φρένα άγκυρες και το φοβερό του στήσιμο,που δεν αγνοεί την άνεση μιας και ήδη το έχω οδηγήσει...
Οδηγώ επίσης και τη Laguna turbo η οποία φοράει το ίδιο μοτέρ με λίγο μικρότερη 'twin scroll' τουρμπίνα...
Το συγκεκριμένο μοτέρ με τον κωδικό F4RT χαρακτηρίζεται απο την αστείρευτη ροπή απο τις 2000 σαλ μέχρι τον κόφτη σχεδόν.
Πρόκειται για μοτέρ state of the art και μόνο όσοι το έχουν οδηγήσει ξέρουν τι λέω.
Οσο για το OPC,πιστεύω οτι θα είναι ενα αυτοκίνητο που θα στέκεται επάξια δίπλα στο RS με καλύτερη απτή ποιότητα κατασκευής,ωστόσο πιθανολογώ οτι δεν θά'χει αυτό το κάτι που έχει το Megane στη σπορτίφ συμπεριφορά...
Αν μιλήσουμε μάλιστα για την έκδοση Trophy του Μegane,τα πράγματα γίνονται ακόμη πιό δύσκολα για το OPC,γιατί όσοι την έχουν οδηγήσει μιλούν με ακόμα καλύτερα λόγια.
Στο θέμα tuning τα πράγματα είναι λίγο δυσοίωνα για το Megane,μιας και κανείς δεν πουλάει πακέτο κάποιο κιτ ουσιαστικής αναβάθμισης της απόδοσης του κινητήρα,αφού ο Sagem 3000 είναι λίγο δύστροπος για τους προγραμματιστές.
Φανταστείτε π.χ. οτι εδω και πάρα πολύ καιρό ψάχνουμε για πρόγραμμα για τη Laguna 2.0T που φοράει τον Sagem 2000 και κανείς δεν το παρέχει,όπως π.χ. γίνεται με τα μοντέλα του group VAG.
Τουλάχιστον τα OPEL μέχρι στιγμής,δεν είχαν τέτοιου είδους προβλήματα Tuning...
Οπως και νάχει το πράγμα όμως,δεν νομίζω οτι οι αγοραστές και των δύο θα μείνουν δυσαρεστημένοι... -
http://www.venon.net/GTIvsMRSvsOPC.wmv
Βιντεάκι.
-
OPC
Τι δεν τους ξέρετε τους κυρίους?
Τα ακούτε βερεσέ?Δειτε εδώ και μετα να βρείτε και τα υπόλοιπα sport ποιοι τα φτιάχνουν
http://www.opel-performance.com/news/ne ... e&flash=no
Μη λέμε και ότι θέλουμε
-
Ο χρήστης pentraks έγραψε:
OPC
Τι δεν τους ξέρετε τους κυρίους?
Τα ακούτε βερεσέ?Δειτε εδώ και μετα να βρείτε και τα υπόλοιπα sport ποιοι τα φτιάχνουν
http://www.opel-performance.com/news/ne ... e&flash=no
Μη λέμε και ότι θέλουμε
ΟΚ, μάθαμε τα ονόματά τους...
Λοιπόν;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
http://www.venon.net/GTIvsMRSvsOPC.wmvΒιντεάκι.
Σχόλια του Κλάρκσον:
-
Το Άστρα, είναι δυνατότερο, ταχύτερο στην ευθεία, και 1000 λίρες φθηνότερο!!!
-
Δυστυχώς στο πορτμπαγκάζ του δεν χωράει μια ΟΛΟΚΛΗΡΗ συρταριέρα όπως στα άλλα δύο...
-
Ζήτησαν από τους εμπρός τροχούς να στρίβουν ΚΑΙ να κουβαλάνε 240 καθαρόαιμα. ΔΕΝ τα κατάφεραν
-
Είναι 2 ολόκληρα δευτερόλεπτα και κάτι ταχύτερο στο γύρο από το Γκολφ, και 1 δευτερόλεπτο αργότερο από το Μεγκάν.
-
Το Megane είναι το πιο 'κοφτερό' (sharp) από όλα, το Γκολφ το πιο καλοφτιαγμένο.
-
Το άστρα στρίβει σαν καροτσάκι του σούπερμάρκετ, φορτωμένο με ψώνια (θέλοντας να τονίσει την αυξημένη υποστροφή)
Η προτίμηση του Κλάρκσον τελικά, ήταν το Γκολφ.
-
-
Αναρωτιέμαι άν στό 'συγκριτικό' υπήρχε τό CTR τί αποτελέσματα θα έβγαιναν.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
http://www.venon.net/GTIvsMRSvsOPC.wmv
Βιντεάκι.
Σχόλια του Κλάρκσον:......
Όχι που δεν θα πόσταρες το slapstick του Κλάξον.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όχι που δεν θα πόσταρες το slapstick του Κλάξον.Καλά, εδώ έχει θάψει άλλα κι άλλα, το άστρα θα του γλίτωνε?
Μου κάνει εντύπωση πάντως που εξακολουθεί να θεωρεί το Γκολφ καλύτερο. Δείχνει να τον απασχολεί περισσότερο η 'συνολικότητα' του αυτοκινήτου, παρά η απόλυτη οδική συμπεριφορά και ταχύτητα (λέγε με Megane Trophy.). Πραγματικά, θα ήθελα κι εγώ να δω τι θα έκανε και το Τάπερ απέναντι στα 3.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
ΟΚ, μάθαμε τα ονόματά τους...
Λοιπόν;
Καλα κρασά ...
-
Ο χρήστης pentraks έγραψε:
ΟΚ, μάθαμε τα ονόματά τους...
Λοιπόν;
Καλα κρασά ...
-
Χιιικ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σχόλια του Κλάρκσον:
καλά, τέτοιο θάψιμο ούτε εγώ
'it's a Vauxhall' κοινώς είναι Opel
Torque Steer!!!!
καλά, του άλλου πως του φύγε το GTI;
OPEL ASTRA OPC Vs RENAULT MEGANE SPORT