-
Μπορεί να τρύπησε το λάστιχο στις λακούβες, να έχασε πίεση και μετά να διαλύθηκε από υπερθέρμανση καθώς έτρεχε.
Το πίσω λάστιχο είναι πιο επικίνδυνο από το μπροστινό. Αν αρχίσει να τραβάει προς το πλάι, με το μπροστινό διορθώνεις με το τιμόνι. Στο πίσω, διορθώνοντας με ανάποδο για να μη κάνει σβούρα δεν γλυτώνεις τη κίνηση προς το πλάι (στο άλλο ρεύμα κυκλοφορίας).
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
εβαλε λοιπον τα turanza αφου ο λαστιχας του του ειπε κατι σχετικο με διακοπη της παραγωγης του potenza με κινδυνο να μην υπαρχει αν χρειαστει καποιο για αντικατασταση απο χτυπημα κλπ.Φίλε alexastrag,
κατ'αρχήν όπως είπε και ένας άλλος φίλος πριν από εμένα, το βασικό είναι ότι ο αδερφός σου είναι καλά. Από την άλλη και το Potenza μπορεί να έσκαγε.
Πάντως ο λαστιχάς σωστά συμβούλεψε τον αδερφό σου διότι όντως τα 720 διακόπτονται - ή έχουν ήδη διακοπεί. Από την άλλη, φαντάσου να έβαζε τα 720 και του χρόνου να πάθαινε αυτό που έπαθε και να του έσκαγε ένα 720, χωρίς όμως να μπορεί να το βρει στην αγορά! Δεν θα έλεγε..'Βρε τον αλ--τη τον λαστιχά που με κορόϊδεψε και μου πούλησε λάστιχα που σταμάτησαν να κυκλοφορούν!'..
Έτσι, ας αλλάξει το λαστιχό του κι ας ανάψει και κανά κερί που είναι καλά!
Αυτά από εμένα!
-
DEN TITHETAI thema sygrisis.i idia i bridgestone anaferei oti ta potenza einai anoteri seira apo ta turanza.otan milame gia elastika tis idias etaireias to dilima den einai idiaitera duskolo
-
Πάντως ο λαστιχάς σωστά συμβούλεψε τον αδερφό σου διότι όντως τα 720 διακόπτονται - ή έχουν ήδη διακοπεί. Από την άλλη, φαντάσου να έβαζε τα 720 και του χρόνου να πάθαινε αυτό που έπαθε και να του έσκαγε ένα 720, χωρίς όμως να μπορεί να το βρει στην αγορά! Δεν θα έλεγε..'Βρε τον αλ--τη τον λαστιχά που με κορόϊδεψε και μου πούλησε λάστιχα που σταμάτησαν να κυκλοφορούν!'..
Αν διακοπει η παραγωγη των potenza υπαρχει καποια αντιστοιχη νεα σειρα που θα τα αντικαταστησει??
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Πάντως ο λαστιχάς σωστά συμβούλεψε τον αδερφό σου διότι όντως τα 720 διακόπτονται - ή έχουν ήδη διακοπεί. Από την άλλη, φαντάσου να έβαζε τα 720 και του χρόνου να πάθαινε αυτό που έπαθε και να του έσκαγε ένα 720, χωρίς όμως να μπορεί να το βρει στην αγορά! Δεν θα έλεγε..'Βρε τον αλ--τη τον λαστιχά που με κορόϊδεψε και μου πούλησε λάστιχα που σταμάτησαν να κυκλοφορούν!'..
Αν διακοπει η παραγωγη των potenza υπαρχει καποια αντιστοιχη νεα σειρα που θα τα αντικαταστησει??
Τό μεγάλο ερώτημα είναι άν τα νέα θα είναι τουλάχιστον ισάξια τών παλιών.
-
εχω βρει στο net οτι κυκλοφορουν κατι λαστιχα με κωδικο re750 και εχουν ακριβως ιδιο πελμα με τα νυν-σχεδον τεος- re 720!Λετε αυτα να ειναι η διαδοχη κατασταση??
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
εχω βρει στο net οτι κυκλοφορουν κατι λαστιχα με κωδικο re750 και εχουν ακριβως ιδιο πελμα με τα νυν-σχεδον τεος- re 720!Λετε αυτα να ειναι η διαδοχη κατασταση??αυτη πρεπει να ειναι η αμερικανικη εκδοση.......
-
Το potenza το φορούσα στο προηγούμενο merc σε διάσταση 205/60/15.
Πολύ καλό λάστιχο σε όλες τις συνθήκες.Για το turanza δεν ξέρω πολλά αλλα το λέει και το όνομά του ρε παιδιά.
Πάντως με το potenza ζεστό το ευχαριστιέσαι... -
Σήμερα έβαλα τα Turanza. Στο παλιό μου αμάξι είχα τα Potenza. Μόλις κάνω μερικά χιλιόμετρα θα σας πω τις εντυπώσεις μου.
Υ.Γ.: Τα Potenza ήθελα να βάλω, αλλά το γεγονός ότι μας αφήνουν με έκανε να βάλω τα Turanza.
-
Τα Potenza και τα Turanza δεν είναι ένα μόνο λάστιχο, του οποίου η παραγωγή είναι λογικό να διακόπτεται μετά από κάποιο καιρό, αλλά διαφορετικές οικογένειες ελαστικών, με πολλά μέλη.
Potenza δεν είναι μόνο τα 720, όπως και Turanza δεν είναι μόνο τα ΕR30. Επίσης υπάρχουν και τα Blizzak (χειμερινά)Γενικά τα Turanza προσανατολίζονται για ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες με μειωμένο θόρυβο (εξ' ου και η σχέση με το Touring), ενώ τα Potenza είναι πιο σπορ και στοχεύουν στις καλύτερες επιδόσεις σε στροφές, με μειονέκτημα τον αυξημένο θόρυβο (π.χ. και τα λάστιχα της F1 που δίνει η Bridgestone Potenza είναι )
-
Ναι, τα potenza ειναι μεγαλη σειρα. Εγω μιλαω για τα RE720. Σκεφτομαι να βαλω αυτα. Και αναρωτιεμαι μηπως εχει βγει καποια διαδοχη κατασταση, μην παω και βαλω κανα στοκ και μετα, αν χρειαστει, δεν μπορω να βρω κανα 'ανταλλακτικο!!
-
Δεν ξέρω ποιος είναι ο συγκεκριμένος διάδοχος των 720, ούτε ποια είναι η σχέση τους με τα 750. Επίσης υπάρχουν και τα RE-050 και τα S-03. Αυτά τοποθετούνται ένα σκαλί πιο πάνω απ' τα 720.
Πάντως αν βάλεις 720 και αργότερα 'χρειαστεί', θα μπορείς να βρεις ίδιο λάστιχο μόνο σε καμιά αποθήκη ή μεταχειρισμένο. Το μοντέλο αυτό αποσύρεται και είναι θέμα χρόνου να σταματήσει η παραγωγή του, αν δεν έχει σταματήσει ήδη (όπως έχει αναφερθεί και παραπάνω). -
Παιδιά
Αφού άνοιξα αυτή τη συζήτηση, σας ευχαριστώ όλους για όσα γράψατε.
Συνεκτιμώντας όσα είδα εδώ μέσα και τη γνώμη του λαστιχά μου, αγόρασα πριν από 3 μέρες τα TURANZA 205/60 r15 με δείκτη ταχύτητας H και MADE IN ITALY, κατασκευασμένα τον 9ο του 2005.
Τιμή: 380€ με δώρο βαλβίδες ελαφρού κράματος και φυσικά τη ζυγοστάθμιση.
Έχω κάνει 300 χιλιόμετρα σε βρεγμένο δρόμο και μπορώ να πω ότι η συμπεριφορά τους μέχρι στιγμής είναι καλή.
Αθόρυβα με καλό κράτημα και ζεσταίνονται αμέσως.
Το μόνο μου πρόβλημα είναι σε κλειστές γρήγορες στροφές στο ανέβασμα ορεινού δρόμου, που ενώ δεν γλιστράνε δεν έχω και την καλύτερη αίσθηση συνολικά στο αυτοκίνητο.
ΟΜΩΣ: Σήμερα παρατήρησα ότι η πίεση τους αντί να είναι 2,2 ήταν 1,8. Τα φούσκωσα και περιμένω από Δευτέρα να δω αν θα αλλάξει κάτι.
Τέλος ένα πολύ καλό site για τα ελαστικά είναι το http://www.glavopoulos.gr/arthra/tires/elastika_gr.htm
Θα τα ξαναπούμε. -
Μήπως λόγω πτώσης τής θερμοκρασίας ή διαφορετικού πιεσόμετρου;
Ολα τα λάστιχα φάνηκαν ξεφούσκωτα; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μήπως λόγω πτώσης τής θερμοκρασίας ή διαφορετικού πιεσόμετρου;
Ολα τα λάστιχα φάνηκαν ξεφούσκωτα;Το σκέφτηκα και αυτό και θα τα ξαναμετρήσω.
Όλα τα λάστιχα ήταν μεταξύ 1.8 - 1.9
Παρ'όλα αυτά όμως σήμερα, με ελαφρώς βροχερό καιρό, το αυτοκίνητο είχε άψογη συμπεριφορά (και στις κλειστές στροφές) -
για δειτε λιγο εδω
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Bridgestone&tireModel=Turanza+ER30και εδω
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Bridgestone&tireModel=Potenza+RE750
το 720 δεν το εχει -
το ενα χαρακτηριζετε grand tourism και το αλλο ultra high performance.
δεν νομιζω οτι ειναι συγκρισιμα. -
Υπ όψιν οτι το Turanza ER30 δεν έχει καμία σχέση με το ER300. Το ER300 είναι σαφώς καλύτερο.
-
Ο χρήστης trackler έγραψε:
για δειτε λιγο εδω
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Bridgestone&tireModel=Potenza+RE750
το 720 δεν το εχειΔέν μού άρεσε τό πέλμα του,από τό οποίο έχει καταργηθεί τό κεντρικό ενιαίο τμήμα καί αντικαταστάθηκε μέ κεντρικό αυλάκι.
Ισως να είναι λιγότερο ακριβές στό στρίψιμο έτσι.
Θα δείξει βέβαια,αλλά δέν είμαι καί πολύ αισιόδοξος. -
Αν δείτε το Ευρωπαϊκό site της Bridgestone υπάρχουν μόνο τα RE720 και όχι τα RE750. Μάλλον τα 750 είναι για την αγορά των ΗΠΑ, ενω τα 720 για Ευρώπη.
Υπάρχει βεβαια η πιθανότητα να έρθει & στην Ευρώπη αυτό το ελαστικό, δηλαδή να είναι ο αντικαταστάτης του 720.
Προς το παρόν όμως η εταιρία προτείνει το 720 για το αυτοκίνητό μου (Opel Astra 1.4 μοντέλο 2000), αυτό που φοράω τώρα & θα πάω να φορέσω & αύριο καινούριο. Άριστο λάστιχο με απίστευτο κράτημα αν είναι ζεστό.Ευχαριστώ.
TURANZA ER300 ή potenza RE720 ?