-
Η φοβερή αφρικανική πηγή σου λέει για κατανάλωση 10.3 και για 0-100 10.3!
Μήπως μπέρδεψαν τα copy-paste απο τα αγγλικά περιοδικά, και κολλήσαν παντού το 10.3 της κατανάλωσης? -
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
Παρόλα αυτά, με μετατροπές 1ου σταδίου, το αυτοκίνητο ανεβαίνει στα 190+ άλογα, και η ροπή μετά τις 4.000 σαλ. ανεβαίνει κατά 40-60%.
Όποιος το αμφισβητεί αυτό μπορεί να κοιτάξει στο Site της pumaspeed που υπόσχεται 200 ατμοσφαιρικά χωρίς να αγγίξουν το καπάκι - εκκεντροφόρους.
Συνεπώς, το ST αποτελεί ιδανική επιλογή και για κάποιον που εκτός από στροφές, ενδιαφέρεται και για ευθείες, αρκεί να διαθέτει τα 3.500 ευρώ που κοστίζει η μετατροπή.+40-50 άλογα με βελτίωση 1ου σταδίου χωρίς να πειραχθούν εκκεντροφόροι-καπάκι;!
Και μετά αμφισβητούσαμε τα 30 κιλά ροπής του Am!
-
Εννοεί με αλλαγή εκκεντροφόρων, καπάκι και επαναπρογραμματισμό. Για τον fiesta το 'δεύτερο' στάδιο όλων μας είναι το 'πρώτο', καθώς το σύνηθες 'πρώτο' δεν το μετράει καν ως βελτίωση (το θεωρεί ως κάτι τόσο δεδομένο όσο το να βάλεις αφρό στα λάστιχά σου μετά το πλύσιμο ).
-
AXAXAXA μπράβο πολύ αστείο!!!
Εννοώ πρώτο όπως το εννοούν όλοι, δηλαδή απείραχτο καπάκι- εκκεντροφόροι.
Με εκκεντροφόρια παει από 190 --> 205. -
Κάτσε ρε Γιώργο, σιγά μην πας σε ατμοσφαιρικό μόνο με εισαγωγή-πρόγραμμα-εξάτμιση 40 άλογα πάνω.
Γιατί έτσι όπως μας το λες, μου ακούγεται λίγο...
-
κι όμως!
-
Για δώσε αποδείξεις...
-
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
AXAXAXA μπράβο πολύ αστείο!!!
Εννοώ πρώτο όπως το εννοούν όλοι, δηλαδή απείραχτο καπάκι- εκκεντροφόροι.
Με εκκεντροφόρια παει από 190 --> 205.Από 150 πάει 190 με ΦΠΕ;!
Πολλοί θα σκίσουν τα πτυχία τους εδώ μέσα!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Από 150 πάει 190 με ΦΠΕ;!
Πολλοί θα σκίσουν τα πτυχία τους εδώ μέσα!
Και εγώ το έχω ακούσει ότι με πρώτο στάδιο παίρνει πολλά το fiesta. Όχι από τον fiestapower φυσικά.
Αν βάλεις και ένα χταποδάκι (δεν είναι πρώτο στάδιο αυτό!!) θα πας σίγουρα στα 170... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Από 150 πάει 190 με ΦΠΕ;!
Πολλοί θα σκίσουν τα πτυχία τους εδώ μέσα!
Και εγώ το έχω ακούσει ότι με πρώτο στάδιο παίρνει πολλά το fiesta. Όχι από τον fiestapower φυσικά.
Αν βάλεις και ένα χταποδάκι (δεν είναι πρώτο στάδιο αυτό!!) θα πας σίγουρα στα 170...Όντως, υπάρχουν κινητήρες που παίρνουν πολλά με ΦΠΕ, κλασσικό παράδειγμα ο 1.6 του Rallye που με μία σκούπα έπαιρνε 12-15 άλογα (εξακριβωμένο). Αλλά άλλο 12% αύξηση και άλλο 30%.
Δες το αλλιώς: Με ΦΠΕ ο δίλιτρος της Φορντ σχεδόν κοιτάει στα μάτια τον δίλιτρο της Χόντα (Type-R), που έχει VTEC και είναι κατά γενική ομολογία ήδη αρκετά 'ακραίος'; Δεν έχω δίκιο να είμαι δύσπιστος;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Δες το αλλιώς: Με ΦΠΕ ο δίλιτρος της Φορντ σχεδόν κοιτάει στα μάτια τον δίλιτρο της Χόντα (Type-R), που έχει VTEC και είναι κατά γενική ομολογία ήδη αρκετά 'ακραίος'; Δεν έχω δίκιο να είμαι δύσπιστος;
Με 'εκκεντροφόρια' θα πάει στα 200, μη σου φαίνεται περίεργο. Το θέμα ειναι ότι χωρίς μεταβλητό χρονισμό, θα είναι νεκρό χαμηλά.
Το ΤypeR δεν 'μαγκιά' που έχει 200 άλογα. Η 'μαγκιά' είναι ότι έχει δύναμη και χαμηλά.
Εδώ ο 1400 του VAG ατμοσφαιρικά φτάνει τα 125 άλογα, αλλά χαμηλά, αν έχεις ανοικτο και το A/C, μπορεί και να σβήσει... : -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Με 'εκκεντροφόρια' θα πάει στα 200, μη σου φαίνεται περίεργο.Καθόλου περίεργο, ειδικά αν ανεβάσεις τον κόφτη στις ...9000σαλ.
Το θέμα ειναι ότι χωρίς μεταβλητό χρονισμό, θα είναι νεκρό χαμηλά.
Διατηρώ μια επιφύλαξη, αν μαζί με τους εκκεντροφόρους αλλαχθούν τα υδραυλικά ωστήρια με μηχανικά. Τα μηχανικά ωστήρια επιτρέπουν πολύ μεγαλύτερη ελευθερία στις παραμέτρους των εκκεντροφόρων και σε ρυθμίσεις.
Αλλά ειπώθηκε πως ο 2.0 της Φορντ φτάνει από 150 σε 190 άλογα χωρίς να περιαχτούν εκκεντροφόροι-καπάκι.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αλλά ειπώθηκε πως ο 2.0 της Φορντ φτάνει από 150 σε 190 άλογα χωρίς να περιαχτούν εκκεντροφόροι-καπάκι.Όχι όχι!!! Δεν παίζει αυτό. Μάλλον από λάθος θα γράφτηκε...
....
Με εκκεντροφόρια παει από 190 --> 205.Πάει στα 170 χωρίς αυτά, το οποίο είναι σημαντικό!!!
-
Φουλ σύστημα εξάτμισης από Milltek-υπόσχεται περίπου 20 άλογα...
Ανασχεδιασμένη πολλαπλή εισαγωγής από Cosworth (αναμένεται), σε συνδυασμό με πρόγραμμα υπόσχεται άλλα 20 άλογα...
Υπάρχουν όλα στο http://www.pumaspeed.co.uk
Προσωπική άποψη, είναι ότι είναι δύσκολο να βγάλει τόσα, αλλά τα +30 περίπου τα έχει...2λιτρο είναι...
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Από 150 πάει 190 με ΦΠΕ;!
Πολλοί θα σκίσουν τα πτυχία τους εδώ μέσα!
Και εγώ το έχω ακούσει ότι με πρώτο στάδιο παίρνει πολλά το fiesta. Όχι από τον fiestapower φυσικά.
Αν βάλεις και ένα χταποδάκι (δεν είναι πρώτο στάδιο αυτό!!) θα πας σίγουρα στα 170...Όντως, υπάρχουν κινητήρες που παίρνουν πολλά με ΦΠΕ, κλασσικό παράδειγμα ο 1.6 του Rallye που με μία σκούπα έπαιρνε 12-15 άλογα (εξακριβωμένο). Αλλά άλλο 12% αύξηση και άλλο 30%.
Δες το αλλιώς: Με ΦΠΕ ο δίλιτρος της Φορντ σχεδόν κοιτάει στα μάτια τον δίλιτρο της Χόντα (Type-R), που έχει VTEC και είναι κατά γενική ομολογία ήδη αρκετά 'ακραίος'; Δεν έχω δίκιο να είμαι δύσπιστος;
O 2L του TypeR δεν είναι ακραίος.
Ο 2λιτρος του S2000 είναι ακραίος.Για να μην το πολυλογούμε, ακούστε τα νούμερα όπως έχουν, και όσοι δυσπιστούν πρόβλημα τους.
Milltek full exhaust inc. 4-2-1 manifold 150 --> 167 ps
Milltek + K&N 57i cone filter ---> 171 psΑυτά είναι αποδεδειγμένα.
Τα παραπάνω + Βluefin --> 185 ps
Tα παραπάνω + Coswotrh Inlet manifold --> 195 ps
Aυτά είναι υποσχόμενα απο την Pumaspeed αλλά κανείς δεν τα έχει δοκιμάσει, καθώς δεν είναι ακομα διαθέσιμα.
Tα 200 άλογα είναι απολύτως εφικτά από 1ο στάδιο, αρκεί να γίνουν σωστές μετατροπές.
Βέβαια, ο καθένας έμπειρος - tuner - που έχει φάει τα μούτρα του με βλακείες μετατροπές βγαίνει και λέει ότι τα άλογα δεν είναι στραγάλια κλπ,
αλλά δεν μπορεί να καταλάβει, ότι ο λόγος που το fiesta έχει μόνο 150 άλογα είναι επιειδή η ford ΘΕΛΕΙ να έχει μόνο 150 άλογα, και όχι επειδή δεν μπορεί να βγάλει 180 ή 200.
Αυτό συμβαίνει κυρίως για λόγους ρύπων, αλλά και λόγω προτιμησης της εταιρίας να διαθέτει κινητήρες με τα άλογα που το πλαίσιο- ανάρτηση μπορεί άνετα να διαχειριστεί (και όχι παραπάνω βλ. SEAT) -
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
Βέβαια, ο καθένας έμπειρος - tuner - που έχει φάει τα μούτρα του με βλακείες μετατροπές βγαίνει και λέει ότι τα άλογα δεν είναι στραγάλια κλπ,
αλλά δεν μπορεί να καταλάβει, ότι ο λόγος που το fiesta έχει μόνο 150 άλογα είναι επιειδή η ford ΘΕΛΕΙ να έχει μόνο 150 άλογα, και όχι επειδή δεν μπορεί να βγάλει 180 ή 200.
Αυτό συμβαίνει κυρίως για λόγους ρύπων, αλλά και λόγω προτιμησης της εταιρίας να διαθέτει κινητήρες με τα άλογα που το πλαίσιο- ανάρτηση μπορεί άνετα να διαχειριστεί (και όχι παραπάνω βλ. SEAT)Η Ford (και η Mazda) άμα ήθελε θα μπρορούσε να το είχε βγάλει και με 180 άλογα, αλλά επιμένει να μην ενσωματώνει νέες τεχνολογίες στα μοτέρ της, όπως πολύ πετυχημένα έχουν κάνει πολλές άλλες εταιρείες σε αντίστοιχα μοντέλα, που και εκπομπές ρύπων πληρούν, και το πλαίσιο μπορεί να διαχειριστεί την ιπποδύναμη...
Peugeot 206 RC, Renalt Clio Sport, Mini Cooper S, Seat Ibiza Cupra.
PS: Θα συμφωνήσω με τον meco, πολλαπλές εξαγωγής και εισαγωγής δεν εμπίπτουν στο λεγόμενο 'πρώτο' στάδιο βελτιώσης (Φίλτρο-Πρόγραμμα-Εξάτμιση)...
-
Ok τότε θα μπορούμε να πούμε ότι το αμάξι 'πάει' στα 190 άλογα με 1,5 στάδιο, αν το δεωρείτε δόκιμο.
-
Χωρίς να θελω να παρεξηγηθώ, έχω την εντύπωση οτι 'σκοτώνεστε' μεταξύ σας εδω και αρκετες σελιδες και δεν γράφετε τιποτα συγκεκριμένο για το αυτοκινητο..
-
Αυτό το λες μάλλον επειδή δεν έχεις περιδιαβεί αρκετά σε αυτό το forum. Πρόκειται για μια από τις πιο πολιτισμένες και ωφέλιμες συζητήσεις που μπορείς να βρεις εδώ μέσα. Αλλού να δεις τι γίνεται...
-
Λοιπον, εγω απ'οσα καταλαβα απο τους ..ειδικους.. της παρεας, τελικα το Φιεστα πρεπει να ειναι η καλυτερη βαση για μετατροπες!!! Απλα, απο τη μια το εχει 'αδικησει' η Φορντ που ενω ανετα μπορει (με μερικες ανευ ουσιαστικου κοστους αλλαγες σε εισαγωγη-εξαγωγη-προγραμμα), δεν του δινει λιγα αλογα παραπανω επειδη υποτιθεται οτι 'καπνιζουν υπερβολικα' (βλ. ρυποι!) και 'δε μπορει να διαχειριστει το πλαισιο' (!), απο την αλλη το αδικουν οι στανταρντ μετρησεις 0-100 κλπ επειδη δε μπορει να πιασει 100 με δευτερα, κλπ, κλπ.... Α, ξεχασα. Στα Μεγαρα καταφερνει να κανει τον ιδιο χρονο με το απιστευτα γρηγορο 1600αρι C2 VTS με τα 125 ατιθασα ατμοσφαιρικα και τα τρομερα φρενα... Και να σκεφτειτε πως πιστευα οτι το μονο που πραγματικα αξιζε σ'αυτο το αμαξι ηταν η οδηγικη του αισθηση και ο παιχνιδιαρικος χαρακτηρας του (για τις ριγες ουτε κουβεντα, τις ειδα σημερα και σε 106 Rallye!)...
Δεν εχω τιποτα εναντιων του, μια χαρουλα ειναι για τα λεφτα του, αλλα 20-30 αλογα παραπανω θα μπορουσαν να του τα δωσουν αφου ειπαν 'οχι' σε μια εκδοση RS, κι ας κοστιζε και συν ενα χιλιαρικο (που δε θα κοστιζε τοσο στον κατασκευαστη να το βγαλει δυνατοτερο). Αν ειναι να το παρεις και ν'αρχισεις να χτυπιεσαι να βρεις αλογα, παρε καλυτερα καποιο απ'αυτα που προτεινε ο mizardas πιο πανω.
Ford Fiesta ST 2.0