-
http://www.autoblog.com/entry/1234000017064053/
Θέτω το θέμα αυτόν στην Αυτοκίνηση και όχι στα Νέα μοντέλα, γιατί έχει πολύπλευρο ενδιαφέρον και πολλές προεκτάσεις, άρα δίνει και πολλά ερεθίσματα για συζήτηση (και γενικώς ερεθίζει!).
Πρόκειται για το πρωτότυπο της Nissan GT-R Proto.
Σύμφωνα με πηγές εκ των έσω το αυτοκίνητο είναι κατά 90% έτοιμο για παραγωγή, η οποία ξεκινά το 2007.
Ο Κάρλος Γκον είχε θέσει αρχικά ως στόχο εκτιμώμενης ιπποδύναμης τους 400ps, αλλά μετά τις τελευταίες εξελίξεις (γκχ γκχ 507 καθαρόαιμα εκ Βαυαρίας, 420 εξ Ινγκολσταν κλπ κλπ), ο στόχος ανέβηκε στις τουλάχιστον 5 εκατοντάδες.
500 άλογα λοιπόν για το νέο Skyline, που για πρώτη φορά, ως φαίνεται, θα εγκαταλείψει τον 6 κύλινδρο σε σειρά για έναν V6.
Aυτόν του 350Ζ κατά πάσα πιθανότατα, συν φυσικά δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης.
Το σημαντικό νέο αφορά την εισαγωγή, επίσης για πρώτη φορά, και στις ευρωπαικές αγορές. Πιθανολογούμενη τιμή τα 100Κ +- ευρώ.Δείτε τις φωτογραφίες στο λινκ που έβαλα, πάνω-πάνω.
Προσωπικά, έμεινα άναυδος από αυτόν τον υπέρτατα επεξεργασμένο συνδυασμό ομορφιάς-αγριάδας-αρμονίας-φαντασίας, εξαιρετικά σπάνιο.
Αν υπάρχουν εθνικότητες στο σχεδιασμό (που αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχουν σήμερα τουλάχιστον), δικαιωματικά το νέο Skyline είναι πιο ιταλικό από κάθε ιταλικό.Αν, διατηρηθεί και η αστραπιαία δυναμική συμπεριφορά του r-34, η all-weather ικανότητα και οι φαρμακερές επιδόσεις (που θα διατηρηθούν όλα αυτά, και θα φτάσουν και ακόμα ψηλότερα), τότε μιλάμε για ένα αυτοκίνητο, πιο ικανό και πιο επιθυμητό ακόμα κι από 997 turbo. Στην τιμή της Carrera.
Η ιαπωνική επίθεση, που αναμένεται σφοδρή, και αναμένεται να εκδηλωθεί σε δύο χρόνια, περιλαμβάνει και το νέο Mitsubishi Evo X (10, όχι εξ).
Ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα, αποκτά κι ένα από τα ωραιότερα saloon αμαξώματα.
Aυτό το σχέδιο μάλλον θα είναι πιο κοντά στο παραγωγής.Σε αυτό το λινκ θα δείτε το πρωτότυπο Χ.
http://auto.qq.com/a/20051018/000076.htmΑν εξαιρέσουμε Porsche,Ferrari,Lamborgini, κατεξοχήν κατασκευαστές supercars, βεβαιωμένης υπεροχής, (συν ΒMW), οι άλλοι μάλλον θα δυσκολευτούν.
Bέβαια πρόσφατα η Audi αποφάσισε να προχωρήσει με δικό της -επιτέλους-supercar με τον V10 BIturbo 600 ps, αν και η Alfa βγάλει τελικά την 8C,τα πράγματα σοβαρεύουν πολύ σε επίπεδο ανταγωνισμού στις κατηγορίες supercar και supersport.[/list] -
http://www.autoblog.com/entry/1234000017064053/
Θέτω το θέμα αυτόν στην Αυτοκίνηση και όχι στα Νέα μοντέλα, γιατί έχει πολύπλευρο ενδιαφέρον και πολλές προεκτάσεις, άρα δίνει και πολλά ερεθίσματα για συζήτηση (και γενικώς ερεθίζει!).
Πρόκειται για το πρωτότυπο της Nissan GT-R Proto.
Σύμφωνα με πηγές εκ των έσω το αυτοκίνητο είναι κατά 90% έτοιμο για παραγωγή, η οποία ξεκινά το 2007.
Ο Κάρλος Γκον είχε θέσει αρχικά ως στόχο εκτιμώμενης ιπποδύναμης τους 400ps, αλλά μετά τις τελευταίες εξελίξεις (γκχ γκχ 507 καθαρόαιμα εκ Βαυαρίας, 420 εξ Ινγκολσταν κλπ κλπ), ο στόχος ανέβηκε στις τουλάχιστον 5 εκατοντάδες.
500 άλογα λοιπόν για το νέο Skyline, που για πρώτη φορά, ως φαίνεται, θα εγκαταλείψει τον 6 κύλινδρο σε σειρά για έναν V6.
Aυτόν του 350Ζ κατά πάσα πιθανότατα, συν φυσικά δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης.
Το σημαντικό νέο αφορά την εισαγωγή, επίσης για πρώτη φορά, και στις ευρωπαικές αγορές. Πιθανολογούμενη τιμή τα 100Κ +- ευρώ.Δείτε τις φωτογραφίες στο λινκ που έβαλα, πάνω-πάνω.
Προσωπικά, έμεινα άναυδος από αυτόν τον υπέρτατα επεξεργασμένο συνδυασμό ομορφιάς-αγριάδας-αρμονίας-φαντασίας, εξαιρετικά σπάνιο.
Αν υπάρχουν εθνικότητες στο σχεδιασμό (που αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχουν σήμερα τουλάχιστον), δικαιωματικά το νέο Skyline είναι πιο ιταλικό από κάθε ιταλικό.Αν, διατηρηθεί και η αστραπιαία δυναμική συμπεριφορά του r-34, η all-weather ικανότητα και οι φαρμακερές επιδόσεις (που θα διατηρηθούν όλα αυτά, και θα φτάσουν και ακόμα ψηλότερα), τότε μιλάμε για ένα αυτοκίνητο, πιο ικανό και πιο επιθυμητό ακόμα κι από 997 turbo. Στην τιμή της Carrera.
Η ιαπωνική επίθεση, που αναμένεται σφοδρή, και αναμένεται να εκδηλωθεί σε δύο χρόνια, περιλαμβάνει και το νέο Mitsubishi Evo X (10, όχι εξ).
Ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα, αποκτά κι ένα από τα ωραιότερα saloon αμαξώματα.
Aυτό το σχέδιο μάλλον θα είναι πιο κοντά στο παραγωγής.Σε αυτό το λινκ θα δείτε το πρωτότυπο Χ.
http://auto.qq.com/a/20051018/000076.htmΑν εξαιρέσουμε Porsche,Ferrari,Lamborgini, κατεξοχήν κατασκευαστές supercars, βεβαιωμένης υπεροχής, (συν ΒMW), οι άλλοι μάλλον θα δυσκολευτούν.
Bέβαια πρόσφατα η Audi αποφάσισε να προχωρήσει με δικό της -επιτέλους-supercar με τον V10 BIturbo 600 ps, αν και η Alfa βγάλει τελικά την 8C,τα πράγματα σοβαρεύουν πολύ σε επίπεδο ανταγωνισμού στις κατηγορίες supercar και supersport.[/list] -
http://www.autoblog.com/entry/1234000017064053/
Θέτω το θέμα αυτόν στην Αυτοκίνηση και όχι στα Νέα μοντέλα, γιατί έχει πολύπλευρο ενδιαφέρον και πολλές προεκτάσεις, άρα δίνει και πολλά ερεθίσματα για συζήτηση (και γενικώς ερεθίζει!).
Πρόκειται για το πρωτότυπο της Nissan GT-R Proto.
Σύμφωνα με πηγές εκ των έσω το αυτοκίνητο είναι κατά 90% έτοιμο για παραγωγή, η οποία ξεκινά το 2007.
Ο Κάρλος Γκον είχε θέσει αρχικά ως στόχο εκτιμώμενης ιπποδύναμης τους 400ps, αλλά μετά τις τελευταίες εξελίξεις (γκχ γκχ 507 καθαρόαιμα εκ Βαυαρίας, 420 εξ Ινγκολσταν κλπ κλπ), ο στόχος ανέβηκε στις τουλάχιστον 5 εκατοντάδες.
500 άλογα λοιπόν για το νέο Skyline, που για πρώτη φορά, ως φαίνεται, θα εγκαταλείψει τον 6 κύλινδρο σε σειρά για έναν V6.
Aυτόν του 350Ζ κατά πάσα πιθανότατα, συν φυσικά δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης.
Το σημαντικό νέο αφορά την εισαγωγή, επίσης για πρώτη φορά, και στις ευρωπαικές αγορές. Πιθανολογούμενη τιμή τα 100Κ +- ευρώ.Δείτε τις φωτογραφίες στο λινκ που έβαλα, πάνω-πάνω.
Προσωπικά, έμεινα άναυδος από αυτόν τον υπέρτατα επεξεργασμένο συνδυασμό ομορφιάς-αγριάδας-αρμονίας-φαντασίας, εξαιρετικά σπάνιο.
Αν υπάρχουν εθνικότητες στο σχεδιασμό (που αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχουν σήμερα τουλάχιστον), δικαιωματικά το νέο Skyline είναι πιο ιταλικό από κάθε ιταλικό.Αν, διατηρηθεί και η αστραπιαία δυναμική συμπεριφορά του r-34, η all-weather ικανότητα και οι φαρμακερές επιδόσεις (που θα διατηρηθούν όλα αυτά, και θα φτάσουν και ακόμα ψηλότερα), τότε μιλάμε για ένα αυτοκίνητο, πιο ικανό και πιο επιθυμητό ακόμα κι από 997 turbo. Στην τιμή της Carrera.
Η ιαπωνική επίθεση, που αναμένεται σφοδρή, και αναμένεται να εκδηλωθεί σε δύο χρόνια, περιλαμβάνει και το νέο Mitsubishi Evo X (10, όχι εξ).
Ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα, αποκτά κι ένα από τα ωραιότερα saloon αμαξώματα.
Aυτό το σχέδιο μάλλον θα είναι πιο κοντά στο παραγωγής.Σε αυτό το λινκ θα δείτε το πρωτότυπο Χ.
http://auto.qq.com/a/20051018/000076.htmΑν εξαιρέσουμε Porsche,Ferrari,Lamborgini, κατεξοχήν κατασκευαστές supercars, βεβαιωμένης υπεροχής, (συν ΒMW), οι άλλοι μάλλον θα δυσκολευτούν.
Bέβαια πρόσφατα η Audi αποφάσισε να προχωρήσει με δικό της -επιτέλους-supercar με τον V10 BIturbo 600 ps, αν και η Alfa βγάλει τελικά την 8C,τα πράγματα σοβαρεύουν πολύ σε επίπεδο ανταγωνισμού στις κατηγορίες supercar και supersport.[/list] -
Πανεμορφο...Αντε να δουμε τι ψαρια θα πιανει αυτη η πολη ομορφη και αγρια Ντατσουνα!
-
αντε να δουμε , αντε να δουμε......
ας ελπισουμε η νισσαν να φτιαξει κατι της προκοπης μπας και την συνχωρησουμε για τα γηινα αυτοκινητα της.........τελικα αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι γινεται ενας ανελεητος πολεμος αναμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανιες ανεξαρτητος κατηγοριας αυτοκινητων, ποσο μαλλον αυτης των hypercars.........
-
Πραγματικά πανέμορφο. Σε συνδυασμό με το EVO X, προβλέπω μια νέα σχεδιαστική εποχή στα ιαπωνικά σπορ αυτοκίνητα!!
-
Mια σημείωση μονάχα, R35 γενιά είναι η υπάρχουσα (το αντίστοιχο του αμερικάνικου Ιnfiniti G35 στην Ιαπωνία). GT-R35 δεν υπάρχει και δε υπάρξει μιας και το GTR δε θα βασίζεται στα R35. Αυτά γνωρίζω εως τώρα, δε γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι.
-
Η γνώμη μου, μετά που διάβασα το ποστ του Pai Mei, μπορεί να συνοψισθεί στο εξής:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(με το νευρικό 'τικ' στα μάτια του εμότικον, στο ΒΑΣΙΚΟ εξοπλισμό! ) -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Πραγματικά πανέμορφο. Σε συνδυασμό με το EVO X, προβλέπω μια νέα σχεδιαστική εποχή στα ιαπωνικά σπορ αυτοκίνητα!!Θα πρόσθετα και τον διάδοχο του NSX.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Mια σημείωση μονάχα, R35 γενιά είναι η υπάρχουσα (το αντίστοιχο του αμερικάνικου Ιnfiniti G35 στην Ιαπωνία). GT-R35 δεν υπάρχει και δε υπάρξει μιας και το GTR δε θα βασίζεται στα R35. Αυτά γνωρίζω εως τώρα, δε γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι.Ίσως έχεις δίκιο Παύλο.
Το 'ονόμασα' GT-R-35, -δική μου πρωτοβουλία!-, ως συνέχεια των GT-R-32-33-34.Το πρωτότυπο ονομάστηκε Nissan GT-R Proto.
Χωρίς Skyline. -
O Ghosn είχε πει ότι το νέο θα ονομάζεται GT-R σκέτο, για να μην συνδέεται ούτε με τα απλά skyline ούτε με τα προηγούμενα R, μια που όπως δήλωσε, θα είναι κάτι διαφορετικό.
Popol@re, ξεχνάς τα 240Ζ, 300ΖΧ, 200SX, 350Z και τα υπόλοιπα Skyline. Και αυτά γήινα ήταν, απλά μπορούσαν να πάνε λίγο πιο γρήγορα...
-
Αυτό που βλέπω είναι ότι σιγά-σιγά οι Ιάπωνες παύουν να είναι 'κύριοι' και άρχισαν να γράφουν την συμφωνία-κυρίων-και-καλά-έχω-280-άλογα στα παλιότερα των υποδημάτων τους. Καλό αυτό, κατά πρώτον επειδή πέφτουν οι μάσκες και σταματά αυτή η υποκρισία που είχε αρχίσει να μου τη δίνει και κατά δεύτερον επειδή τώρα με τα χέρια λυμένα οι Ιάπωνες θα μπουν πιο σοβαρά στο παιχνίδι των supercars... Χαράς ευαγγέλια λοιπόν...
-
Γιααααα να δουμε
-
Ακόμα τρίβω τα μάτια μου...
-
Και για να ζηλέψετε λιγουλάκι, αυτό το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει.
... στο GT4...
-
Φοβερό!
Οι Ιάπωνες είναι μακράν εμπρός...
-
Ï óþæùí åáõôü óùèÞôù êáé óþæåé êáé ôïõò Üëëïõò
ÐÜíôùò áðü Ýíá áñèñï åëëçíéêïý ðåñéïäéêïý ãéá ôï åí ëüãù ,áí Ýóôù êáé ïé ìéóÝò áðï ôéò ôå÷íïëïãéêÝò ëýóåéò ðïõ ôï ôñéãõñßæïõí âñïýíå äéÝîïäï óôçí ðáñáãùãÞ ôüôå èá åßíáé Ýíáò åðáíáðñïóäéïñéóìüò óôï ôé åßíáé áõôïêßíçôï
-
Τώρα θα είμαι εκτός θέματος αν αναφερθώ στον ανελέητο πόλεμο ιπποδύναμης, τη στιγμή που οι συνθήκες όπου μπορείς να την εκμεταλλευτείς γίνονται συνεχώς δυσμενέστερες; Με τον ίδιο ρυθμό που αυξάνονται τα άλογα, αυξάνονται και οι κάμερες...
Στο θέμα μας όμως, αν οι Ιάπωνες καταφέρουν να διατηρήσουν όλα τους τα χαρακτηριστικά εμπλουτισμένα με κομψή σχεδίαση και αξιοπρεπή εσωτερικά, τότε θα είναι αχτύπητος συνδυασμός . Μπράβο σε Nissan και Mitsubishi. -
μπανζαι!!!!
-
Μπράβο στους Ιάπωνες! Βελτιώνονται αισθητά και στον τομέα που υστερούσαν μέχρι τώρα, το design. Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη και το στήσιμο , φαίνεται να είναι άπιαστοι από τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές τους, δηλαδή στα υπεραυτοκίνητα με γήινη τιμή αγοράς...
Skyline GTR-35- Evo X: Τα πράγματα σοβαρεύουν.