Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skyline GTR-35- Evo X: Τα πράγματα σοβαρεύουν.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skyline GTR-35- Evo X: Τα πράγματα σοβαρεύουν.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    36
    176
    193
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      http://www.autoblog.com/entry/1234000017064053/

      Θέτω το θέμα αυτόν στην Αυτοκίνηση και όχι στα Νέα μοντέλα, γιατί έχει πολύπλευρο ενδιαφέρον και πολλές προεκτάσεις, άρα δίνει και πολλά ερεθίσματα για συζήτηση (και γενικώς ερεθίζει!).

      Πρόκειται για το πρωτότυπο της Nissan GT-R Proto.
      Σύμφωνα με πηγές εκ των έσω το αυτοκίνητο είναι κατά 90% έτοιμο για παραγωγή, η οποία ξεκινά το 2007.
      Ο Κάρλος Γκον είχε θέσει αρχικά ως στόχο εκτιμώμενης ιπποδύναμης τους 400ps, αλλά μετά τις τελευταίες εξελίξεις (γκχ γκχ 507 καθαρόαιμα εκ Βαυαρίας, 420 εξ Ινγκολσταν κλπ κλπ), ο στόχος ανέβηκε στις τουλάχιστον 5 εκατοντάδες.
      500 άλογα λοιπόν για το νέο Skyline, που για πρώτη φορά, ως φαίνεται, θα εγκαταλείψει τον 6 κύλινδρο σε σειρά για έναν V6.
      Aυτόν του 350Ζ κατά πάσα πιθανότατα, συν φυσικά δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης.
      Το σημαντικό νέο αφορά την εισαγωγή, επίσης για πρώτη φορά, και στις ευρωπαικές αγορές. Πιθανολογούμενη τιμή τα 100Κ +- ευρώ.

      Δείτε τις φωτογραφίες στο λινκ που έβαλα, πάνω-πάνω.
      Προσωπικά, έμεινα άναυδος από αυτόν τον υπέρτατα επεξεργασμένο συνδυασμό ομορφιάς-αγριάδας-αρμονίας-φαντασίας, εξαιρετικά σπάνιο.
      Αν υπάρχουν εθνικότητες στο σχεδιασμό (που αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχουν σήμερα τουλάχιστον), δικαιωματικά το νέο Skyline είναι πιο ιταλικό από κάθε ιταλικό.

      Αν, διατηρηθεί και η αστραπιαία δυναμική συμπεριφορά του r-34, η all-weather ικανότητα και οι φαρμακερές επιδόσεις (που θα διατηρηθούν όλα αυτά, και θα φτάσουν και ακόμα ψηλότερα), τότε μιλάμε για ένα αυτοκίνητο, πιο ικανό και πιο επιθυμητό ακόμα κι από 997 turbo. Στην τιμή της Carrera.

      Η ιαπωνική επίθεση, που αναμένεται σφοδρή, και αναμένεται να εκδηλωθεί σε δύο χρόνια, περιλαμβάνει και το νέο Mitsubishi Evo X (10, όχι εξ).
      Ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα, αποκτά κι ένα από τα ωραιότερα saloon αμαξώματα.

      Aυτό το σχέδιο μάλλον θα είναι πιο κοντά στο παραγωγής.

      Σε αυτό το λινκ θα δείτε το πρωτότυπο Χ.
      http://auto.qq.com/a/20051018/000076.htm

      Αν εξαιρέσουμε Porsche,Ferrari,Lamborgini, κατεξοχήν κατασκευαστές supercars, βεβαιωμένης υπεροχής, (συν ΒMW), οι άλλοι μάλλον θα δυσκολευτούν.
      Bέβαια πρόσφατα η Audi αποφάσισε να προχωρήσει με δικό της -επιτέλους-supercar με τον V10 BIturbo 600 ps, αν και η Alfa βγάλει τελικά την 8C,τα πράγματα σοβαρεύουν πολύ σε επίπεδο ανταγωνισμού στις κατηγορίες supercar και supersport.[/list]

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • P
        pai-mei last edited by

        http://www.autoblog.com/entry/1234000017064053/

        Θέτω το θέμα αυτόν στην Αυτοκίνηση και όχι στα Νέα μοντέλα, γιατί έχει πολύπλευρο ενδιαφέρον και πολλές προεκτάσεις, άρα δίνει και πολλά ερεθίσματα για συζήτηση (και γενικώς ερεθίζει!).

        Πρόκειται για το πρωτότυπο της Nissan GT-R Proto.
        Σύμφωνα με πηγές εκ των έσω το αυτοκίνητο είναι κατά 90% έτοιμο για παραγωγή, η οποία ξεκινά το 2007.
        Ο Κάρλος Γκον είχε θέσει αρχικά ως στόχο εκτιμώμενης ιπποδύναμης τους 400ps, αλλά μετά τις τελευταίες εξελίξεις (γκχ γκχ 507 καθαρόαιμα εκ Βαυαρίας, 420 εξ Ινγκολσταν κλπ κλπ), ο στόχος ανέβηκε στις τουλάχιστον 5 εκατοντάδες.
        500 άλογα λοιπόν για το νέο Skyline, που για πρώτη φορά, ως φαίνεται, θα εγκαταλείψει τον 6 κύλινδρο σε σειρά για έναν V6.
        Aυτόν του 350Ζ κατά πάσα πιθανότατα, συν φυσικά δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης.
        Το σημαντικό νέο αφορά την εισαγωγή, επίσης για πρώτη φορά, και στις ευρωπαικές αγορές. Πιθανολογούμενη τιμή τα 100Κ +- ευρώ.

        Δείτε τις φωτογραφίες στο λινκ που έβαλα, πάνω-πάνω.
        Προσωπικά, έμεινα άναυδος από αυτόν τον υπέρτατα επεξεργασμένο συνδυασμό ομορφιάς-αγριάδας-αρμονίας-φαντασίας, εξαιρετικά σπάνιο.
        Αν υπάρχουν εθνικότητες στο σχεδιασμό (που αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχουν σήμερα τουλάχιστον), δικαιωματικά το νέο Skyline είναι πιο ιταλικό από κάθε ιταλικό.

        Αν, διατηρηθεί και η αστραπιαία δυναμική συμπεριφορά του r-34, η all-weather ικανότητα και οι φαρμακερές επιδόσεις (που θα διατηρηθούν όλα αυτά, και θα φτάσουν και ακόμα ψηλότερα), τότε μιλάμε για ένα αυτοκίνητο, πιο ικανό και πιο επιθυμητό ακόμα κι από 997 turbo. Στην τιμή της Carrera.

        Η ιαπωνική επίθεση, που αναμένεται σφοδρή, και αναμένεται να εκδηλωθεί σε δύο χρόνια, περιλαμβάνει και το νέο Mitsubishi Evo X (10, όχι εξ).
        Ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα, αποκτά κι ένα από τα ωραιότερα saloon αμαξώματα.

        Aυτό το σχέδιο μάλλον θα είναι πιο κοντά στο παραγωγής.

        Σε αυτό το λινκ θα δείτε το πρωτότυπο Χ.
        http://auto.qq.com/a/20051018/000076.htm

        Αν εξαιρέσουμε Porsche,Ferrari,Lamborgini, κατεξοχήν κατασκευαστές supercars, βεβαιωμένης υπεροχής, (συν ΒMW), οι άλλοι μάλλον θα δυσκολευτούν.
        Bέβαια πρόσφατα η Audi αποφάσισε να προχωρήσει με δικό της -επιτέλους-supercar με τον V10 BIturbo 600 ps, αν και η Alfa βγάλει τελικά την 8C,τα πράγματα σοβαρεύουν πολύ σε επίπεδο ανταγωνισμού στις κατηγορίες supercar και supersport.[/list]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pai-mei last edited by

          http://www.autoblog.com/entry/1234000017064053/

          Θέτω το θέμα αυτόν στην Αυτοκίνηση και όχι στα Νέα μοντέλα, γιατί έχει πολύπλευρο ενδιαφέρον και πολλές προεκτάσεις, άρα δίνει και πολλά ερεθίσματα για συζήτηση (και γενικώς ερεθίζει!).

          Πρόκειται για το πρωτότυπο της Nissan GT-R Proto.
          Σύμφωνα με πηγές εκ των έσω το αυτοκίνητο είναι κατά 90% έτοιμο για παραγωγή, η οποία ξεκινά το 2007.
          Ο Κάρλος Γκον είχε θέσει αρχικά ως στόχο εκτιμώμενης ιπποδύναμης τους 400ps, αλλά μετά τις τελευταίες εξελίξεις (γκχ γκχ 507 καθαρόαιμα εκ Βαυαρίας, 420 εξ Ινγκολσταν κλπ κλπ), ο στόχος ανέβηκε στις τουλάχιστον 5 εκατοντάδες.
          500 άλογα λοιπόν για το νέο Skyline, που για πρώτη φορά, ως φαίνεται, θα εγκαταλείψει τον 6 κύλινδρο σε σειρά για έναν V6.
          Aυτόν του 350Ζ κατά πάσα πιθανότατα, συν φυσικά δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης.
          Το σημαντικό νέο αφορά την εισαγωγή, επίσης για πρώτη φορά, και στις ευρωπαικές αγορές. Πιθανολογούμενη τιμή τα 100Κ +- ευρώ.

          Δείτε τις φωτογραφίες στο λινκ που έβαλα, πάνω-πάνω.
          Προσωπικά, έμεινα άναυδος από αυτόν τον υπέρτατα επεξεργασμένο συνδυασμό ομορφιάς-αγριάδας-αρμονίας-φαντασίας, εξαιρετικά σπάνιο.
          Αν υπάρχουν εθνικότητες στο σχεδιασμό (που αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχουν σήμερα τουλάχιστον), δικαιωματικά το νέο Skyline είναι πιο ιταλικό από κάθε ιταλικό.

          Αν, διατηρηθεί και η αστραπιαία δυναμική συμπεριφορά του r-34, η all-weather ικανότητα και οι φαρμακερές επιδόσεις (που θα διατηρηθούν όλα αυτά, και θα φτάσουν και ακόμα ψηλότερα), τότε μιλάμε για ένα αυτοκίνητο, πιο ικανό και πιο επιθυμητό ακόμα κι από 997 turbo. Στην τιμή της Carrera.

          Η ιαπωνική επίθεση, που αναμένεται σφοδρή, και αναμένεται να εκδηλωθεί σε δύο χρόνια, περιλαμβάνει και το νέο Mitsubishi Evo X (10, όχι εξ).
          Ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα, αποκτά κι ένα από τα ωραιότερα saloon αμαξώματα.

          Aυτό το σχέδιο μάλλον θα είναι πιο κοντά στο παραγωγής.

          Σε αυτό το λινκ θα δείτε το πρωτότυπο Χ.
          http://auto.qq.com/a/20051018/000076.htm

          Αν εξαιρέσουμε Porsche,Ferrari,Lamborgini, κατεξοχήν κατασκευαστές supercars, βεβαιωμένης υπεροχής, (συν ΒMW), οι άλλοι μάλλον θα δυσκολευτούν.
          Bέβαια πρόσφατα η Audi αποφάσισε να προχωρήσει με δικό της -επιτέλους-supercar με τον V10 BIturbo 600 ps, αν και η Alfa βγάλει τελικά την 8C,τα πράγματα σοβαρεύουν πολύ σε επίπεδο ανταγωνισμού στις κατηγορίες supercar και supersport.[/list]

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • V
            vatanen last edited by

            Πανεμορφο...Αντε να δουμε τι ψαρια θα πιανει αυτη η πολη ομορφη και αγρια Ντατσουνα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              popol-ros last edited by

              αντε να δουμε , αντε να δουμε......
              ας ελπισουμε η νισσαν να φτιαξει κατι της προκοπης μπας και την συνχωρησουμε για τα γηινα αυτοκινητα της.........

              τελικα αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι γινεται ενας ανελεητος πολεμος αναμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανιες ανεξαρτητος κατηγοριας αυτοκινητων, ποσο μαλλον αυτης των hypercars.........

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • O
                opterios last edited by

                Πραγματικά πανέμορφο. Σε συνδυασμό με το EVO X, προβλέπω μια νέα σχεδιαστική εποχή στα ιαπωνικά σπορ αυτοκίνητα!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  pavlos23 last edited by

                  Mια σημείωση μονάχα, R35 γενιά είναι η υπάρχουσα (το αντίστοιχο του αμερικάνικου Ιnfiniti G35 στην Ιαπωνία). GT-R35 δεν υπάρχει και δε υπάρξει μιας και το GTR δε θα βασίζεται στα R35. Αυτά γνωρίζω εως τώρα, δε γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Η γνώμη μου, μετά που διάβασα το ποστ του Pai Mei, μπορεί να συνοψισθεί στο εξής:
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .


                    (με το νευρικό 'τικ' στα μάτια του εμότικον, στο ΒΑΣΙΚΟ εξοπλισμό! )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      pavlos23 last edited by

                      Ο χρήστης opterios έγραψε:
                      Πραγματικά πανέμορφο. Σε συνδυασμό με το EVO X, προβλέπω μια νέα σχεδιαστική εποχή στα ιαπωνικά σπορ αυτοκίνητα!!

                      Θα πρόσθετα και τον διάδοχο του NSX.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        pai-mei last edited by

                        Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                        Mια σημείωση μονάχα, R35 γενιά είναι η υπάρχουσα (το αντίστοιχο του αμερικάνικου Ιnfiniti G35 στην Ιαπωνία). GT-R35 δεν υπάρχει και δε υπάρξει μιας και το GTR δε θα βασίζεται στα R35. Αυτά γνωρίζω εως τώρα, δε γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι.

                        Ίσως έχεις δίκιο Παύλο.
                        Το 'ονόμασα' GT-R-35, -δική μου πρωτοβουλία!-, ως συνέχεια των GT-R-32-33-34.

                        Το πρωτότυπο ονομάστηκε Nissan GT-R Proto.
                        Χωρίς Skyline.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          O Ghosn είχε πει ότι το νέο θα ονομάζεται GT-R σκέτο, για να μην συνδέεται ούτε με τα απλά skyline ούτε με τα προηγούμενα R, μια που όπως δήλωσε, θα είναι κάτι διαφορετικό.

                          Popol@re, ξεχνάς τα 240Ζ, 300ΖΧ, 200SX, 350Z και τα υπόλοιπα Skyline. Και αυτά γήινα ήταν, απλά μπορούσαν να πάνε λίγο πιο γρήγορα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            taurus last edited by

                            Αυτό που βλέπω είναι ότι σιγά-σιγά οι Ιάπωνες παύουν να είναι 'κύριοι' και άρχισαν να γράφουν την συμφωνία-κυρίων-και-καλά-έχω-280-άλογα στα παλιότερα των υποδημάτων τους. Καλό αυτό, κατά πρώτον επειδή πέφτουν οι μάσκες και σταματά αυτή η υποκρισία που είχε αρχίσει να μου τη δίνει και κατά δεύτερον επειδή τώρα με τα χέρια λυμένα οι Ιάπωνες θα μπουν πιο σοβαρά στο παιχνίδι των supercars... Χαράς ευαγγέλια λοιπόν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • B
                              bagus last edited by

                              Γιααααα να δουμε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                technik last edited by

                                Ακόμα τρίβω τα μάτια μου...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Και για να ζηλέψετε λιγουλάκι, αυτό το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει.

                                  ... στο GT4...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • K
                                    kpsig moderator last edited by

                                    Φοβερό!

                                    Οι Ιάπωνες είναι μακράν εμπρός...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gskarmou last edited by

                                      Ï óþæùí åáõôü óùèÞôù êáé óþæåé êáé ôïõò Üëëïõò

                                      ÐÜíôùò áðü Ýíá áñèñï åëëçíéêïý ðåñéïäéêïý ãéá ôï åí ëüãù ,áí Ýóôù êáé ïé ìéóÝò áðï ôéò ôå÷íïëïãéêÝò ëýóåéò ðïõ ôï ôñéãõñßæïõí âñïýíå äéÝîïäï óôçí ðáñáãùãÞ ôüôå èá åßíáé Ýíáò åðáíáðñïóäéïñéóìüò óôï ôé åßíáé áõôïêßíçôï

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Τώρα θα είμαι εκτός θέματος αν αναφερθώ στον ανελέητο πόλεμο ιπποδύναμης, τη στιγμή που οι συνθήκες όπου μπορείς να την εκμεταλλευτείς γίνονται συνεχώς δυσμενέστερες; Με τον ίδιο ρυθμό που αυξάνονται τα άλογα, αυξάνονται και οι κάμερες...
                                        Στο θέμα μας όμως, αν οι Ιάπωνες καταφέρουν να διατηρήσουν όλα τους τα χαρακτηριστικά εμπλουτισμένα με κομψή σχεδίαση και αξιοπρεπή εσωτερικά, τότε θα είναι αχτύπητος συνδυασμός . Μπράβο σε Nissan και Mitsubishi.

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • A
                                          adis4gr last edited by

                                          μπανζαι!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            charmak66 last edited by

                                            Μπράβο στους Ιάπωνες! Βελτιώνονται αισθητά και στον τομέα που υστερούσαν μέχρι τώρα, το design. Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη και το στήσιμο , φαίνεται να είναι άπιαστοι από τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές τους, δηλαδή στα υπεραυτοκίνητα με γήινη τιμή αγοράς...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr